Práce na opravě Křenové ulice po budování kanalizační stoky a dalších přeložek inženýrských sítí pokročily do další fáze. V úseku, kde byly práce zahájeny (mezi ulicemi Masnou a Čechyňskou), již byla ukončena oprava tramvajového kolejiště (přeložení, ev. výměna panelů), byla položena živice na nepojížděnou pravou polovinu vozovky (z města), vč. povrchové vrstvy. Novinkou je také výstavba světelné signalizace v křižovatce s Masnou ulicí, které zde již v minulosti byla (snesena po zprovoznění průtahu Hladíkovou ulicí). Na snímku z 18. 4. 2003 jede Křenovou směrem do města souprava tramvají T6 evid. č. 1219+20 a při cestě z města je naopak 29. 4. 2003 zachycen trolejbus evid. č. 3223 (kolejová spojka zůstává zachována). Práce na kolejovém svršku si také vyžádaly výluku s již „klasickou“ organizací dopravy – na trať linky č. 8 Renneskou ulicí vzhůru k Bohunicím se tak podívaly i klasické soupravy tramvají – na snímku z 27. 4. 2003 uhání s městem za zády souprava vozů evid. č. 1543+87, foto © Ladislav Kašík.