České dráhy: vozy Vagónka Tatra Studénka M262.0
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
52525 | Vagónka Tatra Studénka M262.0 | 1952 |
2007-2009: generální oprava (Pars Nova Šumperk) nátěr: ČSD, červeno-krémová (polomáčená) |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
830 056-8 | České dráhy (1.1.1993 - 1997) | DKV Krn* | |||||||
poté
LOKO TRANS pronajat Viamont poté Bratislavská regionálna koľajová spoločnosť poté KŽC Doprava |
|||||||||
52526 | Vagónka Tatra Studénka M262.0 | 1952 |
nátěr: ČSD, červeno-krémová (polomáčená), žlutý výstražný pruh na čelech * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
830 057-6 | České dráhy (1.1.1993 - 1997) | DKV BRN* | |||||||
poté
LOKO TRANS pronajat Viamont poté Bratislavská regionálna koľajová spoločnosť |
|||||||||
52553 | Vagónka Tatra Studénka M262.0 | 1953 |
nátěr: ČSD, červeno-krémová (polomáčená), žlutý výstražný pruh na čelech * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
830 084-0 | České dráhy (1.1.1993 - 2004) | PJ HH* | |||||||
poté
Ing. Jiří Kotas |
|||||||||
58063 | Vagónka Tatra Studénka M262.0 | 1958 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
830 098-0 | České dráhy (1.1.1993 - 2009) | PJ HH* | |||||||
poté
Ing. Jiří Kotas |
|||||||||
59174 | Vagónka Tatra Studénka M262.0 | 1960 | 2001 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
830 235-8 | České dráhy (1.1.1993 - 2000) | PJ HH* | |||||||
58078 | Vagónka Tatra Studénka M262.0 » M262.1 | 1958 |
nátěr: ČSD, červeno-krémová (polomáčená) * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
831 113-6 | CZ-ČD 95 54 5 831 113-6 | České dráhy (1.1.1993 - 2011) | PJ Šum* | ||||||
poté
Junior market poté Ing. Jiří Kotas pronajat Klub přátel kolejových vozidel |
|||||||||
58082 | Vagónka Tatra Studénka M262.0 » M262.1 | 1958 | 2019 |
1988: rekonstrukce na řadu M262.1;
8.6.2019: požár nedaleko výhybny Praha-Stodůlky, následně vyřazen;
2020: nepoškozené čelo předáno Muzeu Výtopna Zdice nátěr: ČSD, červeno-krémová (polomáčená), oranžový výstražný pruh na čelech * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
831 117-7 | CZ-ČD 95 54 5 831 117-7 | České dráhy (1.1.1993 - 2010) | PJ KLA* | ||||||
poté
KŽC Doprava |
|||||||||
58101 | Vagónka Tatra Studénka M262.0 » M262.1 | 1958 | 2010 |
1987: rekonstrukce na řadu M262.1 nátěr: ČSD, červeno-krémová (polomáčená), žlutý výstražný pruh na čelech * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
831 136-7 | CZ-ČD 95 54 5 831 136-7 | České dráhy (1.1.1993 - 2010) | PJ ČTŘ* | ||||||
58082 | Vagónka Tatra Studénka M262.0 » M262.1 | 1959 |
1991: rekonstrukce na řadu M262.1; nátěr: ČSD, červeno-krémová (polomáčená) * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
831 168-0 | CZ-ČD 95 54 5 831 168-0 | České dráhy (1.1.1993 - 2011) | PJ KLA* | ||||||
poté
KŽC Doprava |
|||||||||
59151 | Vagónka Tatra Studénka M262.0 » M262.1 | 1959 |
1989: rekonstrukce na řadu M262.1; nátěr: ČSD, červeno-krémová (polomáčená) * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
831 212-6 | CZ-ČD 95 54 5 831 212-6 | České dráhy (1.1.1993 - 2011) | PJ KLA* | ||||||
poté
KŽC Doprava |
Vypsáno celkem 10 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 8 vozů
- sešrotován: 2 vozy
Počty vozů dle provozoven:
- DKV Brno, PJ Horní Heršpice: 3 vozy
- DKV Plzeň, PJ Klatovy: 3 vozy
- DKV Krnov: 1 vůz
- DKV Brno: 1 vůz
- DKV Olomouc, PJ Šumperk: 1 vůz
- DKV Česká Třebová, PJ Česká Třebová: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
6. 3. 2024.