Vyhledávání vozů
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
1823 | Škoda 57Lo1 | 1947 |
od ? spojena s tendrem 935.0136 nátěr: černá |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
994 003-2 475.101 |
475.101
CZ-ČD 90 54 3 994 003-2 CZ-ČD 90 54 4751 001-7 |
České dráhy (od 1.1.1993) | CHV BMa* | ||||||
3055 | Škoda 69 Lo1 | 1954 |
nátěr: Švestkově modrá s černohnědým pojezdem {498.104/935.2284} |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy majitel Železnice Slovenskej republiky |
|||||||||
498.104 | SK-ŽSR 90 56 2 498 104-9 | ALBATROS klub (pronajat od 15.3.1994) | |||||||
3057 | Škoda 69Lo1 | 1954 |
V roce 1964 na zkušební okruhu v Cerhenicích vytvořen rekord s maximální rychlostí 162 km/h. Jedná se tak o nejrychlejší parní lokomotivu na území ČSR. nátěr: Švestkově modrá s černohnědým pojezdem {498.106 + 935.2291} |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
498.106 | Národní technické muzeum (od 1979) | Cho | |||||||
3063 | Škoda 69Lo1 | 1954 |
V roce 1973 zrušena a převedena na vytápěcí kotel K 557.; V roce 1976 prodej Západočeským uhelným dolům Zbůch.; Od 28.11.2020 oprava do vystavovatelného stavu. nátěr: Švestkově modrá s černohnědým pojezdem |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex Západočeské uhelné doly Zbůch ex Československé státní dráhy |
|||||||||
498.112 | České dráhy (od 11/2020) | CHV LUR* | |||||||
1727 | Škoda 31Lo5 | 1947 |
nátěr: modrá {498.022 + 935.015} |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
498.022 | České dráhy (od 1993) | CHV LUR* | |||||||
1719 | Škoda 31Lo5 | 1947 |
nátěr: modrá {498.014} |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
498.014 | Národní technické muzeum (od ?) | Čel | |||||||
1932 | Škoda 60Lo1 | 1949 |
tendr 306.001;
rozchod 760 mm nátěr: modrá |
» detail | |||||
ex
Jugoslovanske železnice majitel Club 760 – Verein der Freunde der Murtalbahn |
|||||||||
U57.001 | Slezské zemské dráhy, o.p.s. (pronajat od 2009) | DO | |||||||
3378 | Škoda 72Lo1 | 1956 |
nátěr: ČSD, tmavě zelená |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy majitel Národní technické muzeum |
|||||||||
464.202 997 019-5 464.202 |
464.202
CZ-NTM 90 54 3 997 019-5 CZ-NTM 90 54 4 642 002-8 |
České dráhy (pronajat od 1993) | CHV OLO* | ||||||
1833 | Škoda 57Lo1 | 1947 |
nátěr: černá |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex Škoda Plzeň |
|||||||||
998 016-0 |
475.111 475.105 475.111 CZ-IMC 90 54 3 998 016-0 |
Iron monument club v Plzni (od 1994) | |||||||
1901 | Škoda 57Lo2 | 1948 |
od ? spojena s tendrem 932.394 nátěr: černá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
994 004-3 475.179 |
475.179
CZ-ČD 90 54 3 994 004-3 CZ-ČD 90 54 4751 079-3 |
České dráhy (od 1.1.1993) | CHV ČL* | ||||||
Vypsáno celkem 10 vozů,
všechny ve stavu
historický/muzejní.
Poslední aktualizace vozů:
12. 12. 2024.