Vyhledávání vozů
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
34769/55733 | Praga TN | 1931 | 1952 |
od 11/1931 zkušební provoz, zakoupen později |
» detail | ||||
M-436 PB-922 M-2359 M-BM 6701 M-BM 8509 |
16 63II |
DPMB (1931 - 1952) | G | ||||||
52211 | Praga NDO | 1938 |
zájezdový autokar, 1961: prodán do JZD Moravské Budějovice |
» detail | |||||
M-6007 PB-936 M-3841 M-BM 6712 M-BM 8508 |
30 | DPMB (1938 - 1961) | G | ||||||
52212 | Praga NDO | 1938 |
zájezdový autokar, 1959: prodán |
» detail | |||||
M-6008 PB-937 M-2355 M-BM 6713 M-BM 8507 |
31 | DPMB (1938 - 1959) | G | ||||||
52210 | Praga NDO | 1938 | 1948 |
|
» detail | ||||
M-6009 PB-938 M-2354 M-BM 6714 |
32 | DPMB (1938 - 1948) | G | ||||||
52214 | Praga NDO | 1938 |
1945: odvlečen, později nalezen u Velkého Meziříčí, 1953: převeden do ČSAD Brno, některé prameny uvádějí vyřazení již po roce 1945 |
» detail | |||||
M-6010 PB-939 M-4421 M-BM 6715 M-BM 8510 |
33 | DPMB (1938 - 1953) | G | ||||||
52213 | Praga NDO | 1938 |
1945: odvlečen, později nalezen u Klatov, 1953: převeden do ČSAD Brno |
» detail | |||||
M-6011 PB-940 M-4422 M-BM 6716 M-BM 8511 |
34 | DPMB (1938 - 1953) | G | ||||||
52209 | Praga NDO | 1938 |
1953: převeden do ČSAD Brno |
» detail | |||||
M-6012 PB-941 M-2353 M-BM 6717 M-BM 8512 |
35 | DPMB (1938 - 1953) | G | ||||||
56631 | Praga NDO | 1939 |
1953: převeden do ČSAD Brno, některé prameny uvádějí vyřazení již po roce 1945 |
» detail | |||||
M-6014 PB-942 M-2311 M-BM 6718 M-BM 8513 |
36 | DPMB (1939 - 1953) | G | ||||||
56632 | Praga NDO | 1939 |
1945: odvlečen, později nalezen v Brně v kasárnách, 1953: převeden do ČSAD Brno |
» detail | |||||
M-6015 PB-943 M-3412 M-BM 6719 M-BM 8514 |
37 | DPMB (1939 - 1953) | G | ||||||
56633 | Praga NDO | 1939 | 1959 |
1949: rekonstrukce převodovky (Wilson) |
» detail | ||||
M-6016 PB-944 M-2352 M-BM 6720 M-BM 8515 |
38 | DPMB (1939 - 1959) | G | ||||||
56634 | Praga NDO | 1939 | 1959 |
|
» detail | ||||
M-6017 PB-945 M-2351 M-BM 6721 M-BM 8516 |
39 | DPMB (1939 - 1959) | G | ||||||
56630 | Praga NDO | 1939 | 1963 |
počínaje tímto vozem zaoblená maska chladiče (jako RND) |
» detail | ||||
M-6018 PB-946 M-2350 M-BM 6722 M-BM 8517 |
40 | DPMB (1939 - 1963) | G | ||||||
56636 | Praga NDO | 1939 |
1945: odvlečen, později nalezen u Českého Krumlova, 1961: prodán Pozemstavu Brno |
» detail | |||||
M-6019 PB-947 M-4423 M-BM 6723 M-BM 8518 |
41 | DPMB (1939 - 1961) | G | ||||||
Praga NDO | 1939 |
1945: odvlečen neznámo kam |
» detail | ||||||
PB-948 | 42 | DPMB (1939 - 1945) | G | ||||||
Praga NDO | 1939 |
1945: odvlečen neznámo kam |
» detail | ||||||
PB-949 | 43 | DPMB (1939 - 1945) | G | ||||||
Praga RN | 1943 |
1944: zabaven Wehrmachtem |
» detail | ||||||
47 | DPMB (1944 - 1944) | G | |||||||
Praga RN | 1943 |
1944: zabaven Wehrmachtem |
» detail | ||||||
48 | DPMB (1944 - 1944) | G | |||||||
Praga RN | 1943 |
1944: zabaven Wehrmachtem |
» detail | ||||||
49 | DPMB (1944 - 1944) | G | |||||||
Praga RN | 1943 |
1944: zabaven Wehrmachtem |
» detail | ||||||
50 | DPMB (1944 - 1944) | G | |||||||
Praga RN | 1943 |
1944: zabaven Wehrmachtem |
» detail | ||||||
51 | DPMB (1944 - 1944) | G | |||||||
Praga RN | 1943 |
1944: zabaven Wehrmachtem |
» detail | ||||||
52 | DPMB (1944 - 1944) | G | |||||||
Praga RN | 1944 |
1945: odvlečen, později nalezen u Otyně |
» detail | ||||||
PB-1561 M-2347 M-BM 6727 M-BM 8519 |
53 | DPMB (1944 - 1957) | G | ||||||
Praga RN | 1944 |
1948: karoserie z vozu Mercedes ev. č. 63, 1952: prodán 1. brněnské strojírně |
» detail | ||||||
PB-1562 M-3493 M-BM 6728 M-BM 8542 |
54 | DPMB (1944 - 1952) | G | ||||||
Praga RN | 1944 |
1944: zabaven Wehrmachtem |
» detail | ||||||
55 | DPMB (1944 - 1944) | G | |||||||
Praga RN | 1944 |
1944: zabaven Wehrmachtem |
» detail | ||||||
56 | DPMB (1944 - 1944) | G | |||||||
Praga RND | 1951 | 1969 |
1965: rekonstrukce na montážní vůz |
» detail | |||||
M-BM 8503 BZ 29-40 |
51II | DPMB (1951 - 1969) | G | ||||||
Praga RND | 1951 | 1965 |
|
» detail | |||||
M-BM 8504 | 52II | DPMB (1951 - 1965) | G | ||||||
Praga RND | 1953 | 1969 |
1964: služební vůz |
» detail | |||||
53II | DPMB (1961 - 1969) | G | |||||||
Praga RND | 1947 | 1969 |
1965: služební vůz |
» detail | |||||
M-BM 8019 M-BM 8520 |
66 | DPMB (1947 - 1969) | G | ||||||
65510 | Praga NDO | 1948 |
1965: prodán Pozemstavu Brno, jiný zdroj uvádí prodej Kovopodniku Brno |
» detail | |||||
M-BM 8231 M-BM 8530 |
67 | DPMB (5/1948 - 1965) | G | ||||||
65511 | Praga NDO | 1948 | 1965 |
|
» detail | ||||
M-BM 8232 M-BM 8531 |
68 | DPMB (5/1948 - 1965) | G | ||||||
65512 | Praga NDO | 1948 |
196x: výměna motoru za typ Š706 |
» detail | |||||
M-BM 8233 M-BM 8532 NM 27-93 BZ 23-47 |
69 | DPMB (5/1948 - 1965) | G | ||||||
65513 | Praga NDO | 1948 | 1965 |
autokar |
» detail | ||||
M-BM 8234 M-BM 8506 |
70 | DPMB (5/1948 - 1965) | G | ||||||
65514 | Praga NDO | 1948 |
zájezdový autokar, jiný zdroj uvádí vyřazení až v roce 1978, vrak pravděpodobně stále existuje v lese u Vírské přehrady |
» detail | |||||
M-BM 8235 M-BM 8505 NM 27-80 |
71 | DPMB (5/1948 - 1965) | G | ||||||
65515 | Praga NDO | 1948 | 1980 |
zájezdový autokar, 1964: prodán JZD Kobylnice, 1972: odkoupen do TMB, 1980: zrušen z důvodu problematické možnosti oprav a celkově špatného stavu |
» detail | ||||
ex
DPMB |
|||||||||
72 | Technické muzeum v Brně (1972 - 1980) | Líš | |||||||
Praga NDO | 1948 | 1962 |
1960: koupen z DP Praha |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
25II | DPMB (1960 - 1962) | G | |||||||
Praga NDO | 1948 | 1962 |
1960: koupen z DP Praha |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
27II | DPMB (1960 - 1962) | G | |||||||
70219 | Praga RND | 1949 |
1988: odkoupen od soukromé osoby, 1989: nový nátěr, v 90. letech byla v dílnách Grmelova provedena GO motoru nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
V 4462 | 53 | Technické muzeum v Brně (od 1989?) | Řeč* | ||||||
Praga RND | ? | 1960 |
převzato od ČSAD |
» detail | |||||
? | 70 | DP města Karlovy Vary (1954 - 1960) | |||||||
Praga RND | ? | 1960 |
převzato od ČSAD |
» detail | |||||
? | 71 | DP města Karlovy Vary (1954 - 1960) | |||||||
Praga RND | 1948 | 1965 |
|
» detail | |||||
OP 04-81 | 31 | DP města Opavy (1948 - 1965) | GR | ||||||
Praga RND | 1948 | 1964 |
|
» detail | |||||
OP 04-82 | 32 | DP města Opavy (1948 - 1964) | GR | ||||||
Praga RND | 1948 | 1963 |
|
» detail | |||||
OP 04-83 | 33 | DP města Opavy (1948 - 1963) | GR | ||||||
Praga RND | 1951 | 1963 |
|
» detail | |||||
OP 04-86 | 36 | DP města Opavy (1951 - 1963) | GR | ||||||
Praga RND | 1949 | 1964 |
|
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
OP 04-89 | 39 | DP města Opavy (1956 - 1964) | GR | ||||||
Praga RND | 1952 |
nátěr: zeleno-krémová * |
» detail | ||||||
ex
Karel Housa - HOUSACAR |
|||||||||
ZL 69-69 | Richard Holotík (od 12/2003) | ||||||||
2372 | Praga RND | 1949 |
vystaven na veletrhu Czechbus 2023 nátěr: šedo-béžová |
» detail | |||||
ex
ČSAD JIHOTRANS |
|||||||||
CE 52-02 | GW JIHOTRANS (od 12/2015) | ČB | |||||||
Praga RN | ? | ? |
později používán jako pracovní nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
? |
|||||||||
? | 5II | Dopravní podniky města Plzně (1944 - ?) | Cuk | ||||||
61554 | Praga RN | 1944 | ? |
|
» detail | ||||
PB-74343 | 13 | Společnost moravských místních drah (1944 - 1945) | ? | ||||||
61557 | Praga RN | 1944 | ? |
|
» detail | ||||
PB-73344 | 14 | Společnost moravských místních drah (1944 - 1945) | ? | ||||||
61558 | Praga RN » RN | 1944 | ? |
1946: karoserie použita na nový podvozek, po kompletaci vznikl vůz ev.č. 23 |
» detail | ||||
PB-74346 M-OS 2968 |
15 23 |
Dopravní podnik města Ostravy (1944 - 1950) | ? | ||||||
77654 | Praga RND | 1951 |
|
» detail | |||||
1II | DP města Pardubic (1951 - 1960) | Duk | |||||||
65446 | Praga RN | 1947 |
historický vůz nátěr: béžovo-krémová |
» detail | |||||
V 4517 02V 0296 |
ČSAD Kyjov Bus (od ?) | ||||||||
94927 | Praga RND | 1952 |
historický vůz nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
V 4515 02V 0295 |
ČSAD Kyjov Bus (od ?) | ||||||||
77646 | Praga RND | 1950 |
historický vůz; 80. léta: přestavba na obytný vůz; u ZDAR: přestavba na salonní provedení nátěr: zeleno-bílá * |
» detail | |||||
ex
soukromá osoba ex ? ex ? |
|||||||||
AK 02-25 ZRA 23-60 |
ZDAR (od 3/2002) | ND | |||||||
Praga RND | 1947 |
od ?: historický vůz nátěr: červená, bílá |
» detail | ||||||
? | Baumgartner Busreisen (od ?) | ||||||||
Praga RND | 1945 |
od ?: historický vůz;
od 2018: exponát Muzea velkých volantů nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||||
1S0 7778 3A6 9276 |
ČSAP (od ?) | ||||||||
zapůjčen
Muzeum velkých volantů |
|||||||||
67675 | Praga RND | 1948 |
vystaven na veletrhu Czech Raildays 2015 nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
František Hlavatý - OASA |
|||||||||
M-OS 3340 12V 0138 |
28II | Dopravní podnik Ostrava (od 12/2014) | KP | ||||||
Praga RN | ? | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
? ex Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
? | DP Mariánské Lázně (? - ?) | PP | |||||||
Praga RN | ? | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
? ex Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
? | DP Mariánské Lázně (? - ?) | PP | |||||||
Praga RN | ? | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
? ex Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
? | DP Mariánské Lázně (? - ?) | PP | |||||||
64123 | Praga RND | 1947 |
nátěr: zeleno-krémová |
» detail | |||||
NAA 14-56 | Rudolf Dašek, Radovesnice II (od ?) | ||||||||
Praga RND | 1948 |
nátěr: vínovo-krémová |
» detail | ||||||
3M5 4488 | František Hlavatý - OASA (od ?) | ||||||||
Praga RND | 1951 | 1965 |
|
» detail | |||||
S-KM-1352 NY 91-26 KE 14-74 |
Dopravný podnik mesta Košíc (1954 - 1965) | ? | |||||||
Praga RND | ? | 1968 |
1961: přestavba na montážní vůz trolejového vedení |
» detail | |||||
S-KM-1350 NY 24-15 KE 18-66 |
Dopravný podnik mesta Košíc (? - 1968) | ? | |||||||
Praga RN | 1949 | 1969 |
|
» detail | |||||
KE 17-77 | Dopravný podnik mesta Košíc (1949 - 1969) | ? | |||||||
Praga RND | 1952 | 1969 |
|
» detail | |||||
KE 17-78 | Dopravný podnik mesta Košíc (1952 - 1969) | ? | |||||||
Praga RND | 1946 | 1970 |
|
» detail | |||||
KE 41-66 | Dopravný podnik mesta Košíc (1946 - 1970) | ? | |||||||
Praga RN | ? |
4/1939: věnován knihovně Pražskou městskou pojišťovnou, hodnota daru 150.000 Kč,
5/1940: zabaven pro potřeby německé armády, sloužil na frontě jako pojízdný lazaret nátěr: ? |
» detail | ||||||
P-11.054 | Městská knihovna v Praze (4/1939 - 5/1940) | ||||||||
Praga RND | 1949 |
|
» detail | ||||||
KE 17-77 | Dopravný podnik mesta Košíc (1949 - 1969) | ||||||||
Praga A 150 | 1948 |
vystaven na veletrhu Coach Progress 2006 nátěr: krémovo-hnědá s hnědými proužky |
» detail | ||||||
V 0039 | ICOM transport (od ?) | ? | |||||||
Praga RND | 1949 |
2001: nalezen v Jívové u Olomouce, kde sloužil jako kurník pro slepice, 2008-2009: GO,
1.8.2009: představen na Setkání Veterán klubu Kroměříž nátěr: khaki |
» detail | ||||||
ex
soukromá osoba |
|||||||||
3Z5 7994 8T3 8310 |
Ing. Ladislav Tetera, Bílany (od 8/2009) | ||||||||
Praga RND | ? |
nátěr: modro-krémová |
» detail | ||||||
ex
? |
|||||||||
6B0 5955 | Adolf Svoboda, Lednice (od ?) | ||||||||
Praga AN | 1930 |
vystaven na veletrhu Coach Progress 2006 nátěr: krémová s oranžovým pruhem |
» detail | ||||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
0VII 317 | Automuzeum Praga (od ?) | ||||||||
Praga R | 1920 |
otevřený vyhlídkový vůz s plátěnou střechou;
1931: účinkoval ve filmu Pudr a benzín,
?: zakoupen městem České Budějovice se záměrem provozu v MHD, k tomu však nikdy nedošlo,
od ?: ve městě Heřmanův Městec sloužil jako stacionární hnací jednotka katru;
od 1970: historický vůz
vystaven na veletrhu Coach Progress 2006 nátěr: zelená |
» detail | ||||||
ex
Čedok ex město České Budějovice ex město Heřmanův Městec |
|||||||||
PZ 35-58 | Automuzeum Praga (od 1970) | ||||||||
Praga A 150 | 1950 |
vystaven na Retro Prague 2008 nátěr: šedá metalíza |
» detail | ||||||
ex
Československý státní film |
|||||||||
P 1992 | Automuzeum Praga (od ?) | ||||||||
4320 | Praga RND | 1947 |
9/2018-2/2021: vystaven v TM Liberec,
11/2021-12/2022: renovace (ZLINER),
od 12/2022: vystaven v TM Liberec nátěr: zeleno-krémová s oranžovým pruhem * |
» detail | |||||
ex
? zapůjčen Zubrnická museální železnice |
|||||||||
LN 64-80 9U5 5122 |
A-33645 | Boveraclub (od 4/2023) | TML* | ||||||
Praga RND | ? |
nátěr: schéma ČSAD, modro-krémová |
» detail | ||||||
LIA 61-19 | ? (1991 - 199x) | ||||||||
Praga RND | 1953 |
provedení pro smíšenou přepravu osob a pošty, 2016-6/2017: přestavba na pojízdné bistro, od 8/2017: využíván k propagaci mléčných výrobků Madeta;
vystaven na veletrhu Czechbus 2018, nátěr: béžovo-krémová & polep s výrobky firmy Madeta * |
» detail | ||||||
ex
Československá pošta ex soukromá osoba |
|||||||||
03V 1324 | Madetka | MADETA (od 8/2017) | |||||||
Praga AN | 1927 |
od ?: otevřený vyhlídkový vůz s plátěnou skládací střechou nátěr: hnědo-krémová |
» detail | ||||||
AX 61-28 5A5 9969 |
? (2/2003 - 8/2018) | ||||||||
21670 | Praga NO | 1929 | ? |
1931: vzat výrobcem autobusů ev.č. 3/II a 4 při nákupu protiúčtem (realizace 1932),
PZ převedena na autobus Tatra 27, ev.č. 3/II |
» detail | ||||
PXVIII-920 | 3 | Společnost moravských místních drah (1930 - 1932) | ? | ||||||
61560 | Praga RN | 1944 | ? |
1950: prodej Československé stavební závody, n.p. |
» detail | ||||
PB-74346 M-80207 M-OS 1226 |
16 | Dopravní podnik města Ostravy (1944 - 1950) | ? | ||||||
61563 | Praga RN » RN | 1944 | 1952 |
1946: karoserie použita pro nový podvozek, po kompletaci vzniká vůz ev.č. 24 |
» detail | ||||
PB-74347 M-OS 2969 |
17 24 |
Dopravní podnik města Ostravy (1944 - 1952) | ? | ||||||
61555 | Praga RN | 1944 | 1949 |
|
» detail | ||||
PB-74349 M-80208 M-OS 1225 |
18 | Dopravní podnik města Ostravy (1944 - 1949) | ? | ||||||
61556 | Praga RN | 1944 | 1950 |
1950: prodej Hasičský sbor Vřesina |
» detail | ||||
PB-74350 M-80??? M-OS 1224 |
19 | Dopravní podnik města Ostravy (1944 - 1950) | ? | ||||||
61559 | Praga RN | 1944 | ? |
|
» detail | ||||
PB-74351 | 20 | Společnost moravských místních drah (1944 - 1945) | ? | ||||||
61561 | Praga RN | 1944 | ? |
|
» detail | ||||
PB-74352 | 21 | Společnost moravských místních drah (1944 - 1945) | ? | ||||||
61562 | Praga RN | 1944 | ? |
|
» detail | ||||
PB-74353 | 22 | Společnost moravských místních drah (1944 - 1945) | ? | ||||||
62784 | Praga RN | 1947 | ? |
1956: prodej Komunální služby města Opavy |
» detail | ||||
M-OS 1625 NP 77-85 |
25 | Dopravní podnik města Ostravy (1947 - 1956) | ? | ||||||
62785 | Praga RN | 1947 | ? |
1950: prodej Hostitelské závody mesta Banskej Bystrice k. p. (provozovatel MHD v Banské Bystrici) |
» detail | ||||
M-OS 1672 | 26 | Dopravní podnik města Ostravy (1947 - 1950) | ? | ||||||
64126 | Praga RND | 1947 | ? |
1954: vrak vozidla předán podniku Vítkovické stavby, n.p. |
» detail | ||||
M-OS 3340 | 28 | Dopravní podnik města Ostravy (1947 - 1954) | ? | ||||||
64112 | Praga RND | 1947 | 1957 |
|
» detail | ||||
M-OS 3341 NP 87-28 |
29 | Dopravní podnik města Ostravy (1947 - 1957) | ? | ||||||
Praga RND | 1946 |
nátěr: hnědo-krémová s hnědým pruhem |
» detail | ||||||
SY 36-97 | Průmyslové muzeum Mladějov (od ?) | ||||||||
Praga RND | 1947 |
nátěr: šedo-krémová |
» detail | ||||||
PHM 28-87 | Marcel Olmer, Čelákovice (od 2001) | ||||||||
Praga RND | 1952 |
nátěr: zeleno-bílá |
» detail | ||||||
AC 09-54 | soukromá osoba (? - ?) | ||||||||
Praga NDO | 1948 |
po roce 1960: podélná místa k sezení s místem pro průvodčího nahrazeny příčnými sedadly;
?: motor z vozu 181;
?: renovace a dále historický vůz;
vystaven na veletrhu Coach Progress 2006;
od 5/2023: renovace do stavu po vyrobení v ÚD DP Hostivař nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex Montované stavby Praha ex Automuzeum Praga |
|||||||||
? | 199 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 5/2023) | Stře | ||||||
Praga RND | ? |
|
» detail | ||||||
LI 48-54 | ? (? - ?) | ||||||||
Praga VT6 | 1932 |
nátěr: ? |
» detail | ||||||
ex
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
? | 52 | DP města Děčína (1950 - 1951) | Děl | ||||||
Praga V3S | ? |
nástavba upravena pro přepravu 20 osob nátěr: khaki |
» detail | ||||||
ex
Autobusy Karlovy Vary |
|||||||||
ČSAD autobusy Plzeň (od ?) | muz | ||||||||
Praga RND | ? |
1953: převeden do Piešťan |
» detail | ||||||
? | 51II | DP města Děčína (1951 - 1953) | Děl | ||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- sešrotován: 45 vozů
- historický/muzejní: 20 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 13 vozů
- neznámý: 13 vozů
- vyřazen: 6 vozů
- zapůjčen jinému dopravci: 1 vůz
- v dílnách/v opravě: 1 vůz
- dlouhodobě odstaven: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (2) mají přibližný průměrný věk 77,5 let.
Poslední aktualizace vozů:
5. 12. 2024.