Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #6755II (SOR NB 18)
SPZ/RZ | 3AD 8142 od 2012 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 6755II od 2012 | |||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||
výrobce | SOR | |||||||||||||||||||
typ |
SOR NB 18
motor:
Iveco Cursor F2BE3681B; 243kW; Euro EEV
převodovka: ZF Ecomat 6HP 604C rozložení dveří: 2-2-2-2-2 |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 282 | |||||||||||||||||||
VIN | TK9F8XXA8CLSL5282 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2012 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
výbava | osvěžovač vzduchu pracoviště řidiče Dirna Bycool |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | městské schéma, červeno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
ÚT 14.05.2024 | 6755 | PID 177 | 15 | ranní část |
PO 13.05.2024 | 6755 | PID 195 | 25 | přejezd na linku 158 |
PÁ 10.05.2024 | 6755 | PID 183 | 7 | |
ČT 09.05.2024 | 6755 | PID 195 | 26 | přejezd na linku 158 |
ÚT 07.05.2024 | 6755 | PID 144 | 5 | ranní část |
Dokumentační fotky vozu
Praha
K Radonicům
22. 2. 2013
K Radonicům
22. 2. 2013
Praha
odstavná plocha Černý Most
1. 10. 2014
odstavná plocha Černý Most
1. 10. 2014
Praha
odstavná plocha Černý Most
1. 10. 2014
odstavná plocha Černý Most
1. 10. 2014
Neratovice
Železniční stanice
16. 5. 2015
Železniční stanice
16. 5. 2015
Praha
Výstaviště Letňany
16. 6. 2017
Výstaviště Letňany
16. 6. 2017
Praha
křižovatka Kobylisy
17. 6. 2017
křižovatka Kobylisy
17. 6. 2017
Praha
Nádražní
6. 8. 2018
Nádražní
6. 8. 2018
Praha
U Mlýna
6. 6. 2020
U Mlýna
6. 6. 2020
Praha
Doupovská
9. 6. 2020
Doupovská
9. 6. 2020
Praha
garáže Klíčov
1. 2. 2022
garáže Klíčov
1. 2. 2022
Praha
K Ládví
21. 6. 2022
K Ládví
21. 6. 2022
Praha
Beladova
13. 5. 2023
Beladova
13. 5. 2023
Praha
Beladova
13. 5. 2023
Beladova
13. 5. 2023
Fotky vozu na autobusy.org
Poslední aktualizace vozu:
2. 5. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.