Vyhledávání vozů
vynechat vlaky a letadla
výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
8373 | Škoda 14 Tr0 | 1982 | 10/1989 |
|
» detail | ||||
3164 | DPMB (6.3.1982 - 10/1989) | H | |||||||
8374 | Škoda 14 Tr0 | 1982 | 10/1989 |
|
» detail | ||||
3165 | DPMB (6.3.1982 - 10/1989) | H | |||||||
8375 | Škoda 14 Tr0 | 1982 | 12/1989 |
|
» detail | ||||
3166 | DPMB (6.3.1982 - 12/1989) | H | |||||||
8376 | Škoda 14 Tr0 | 1982 | 7/1989 |
|
» detail | ||||
3167 | DPMB (6.3.1982 - 7/1989) | H | |||||||
8379 | Škoda 14 Tr0 | 1982 | 12/1989 |
|
» detail | ||||
3168 | DPMB (6.3.1982 - 12/1989) | H | |||||||
8470 | Škoda 14 Tr01 | 1982 | 2015 |
celá série 14Tr01 vlivem konstrukčně nedostatečně vyztužené karoserie (praskání skel a meziokenních sloupků) postupně odesílána zpět výrobci na zesílení a úpravy (v letech 1986-1988), 1999: po odstavení opraven a prodán firmě Elektroline, s.r.o., 2004: prodán do Ruska (Rostov na Donu, ev. č. 308) |
» detail | ||||
ex
DPMB |
|||||||||
308 | Ruseltrans (2004 - 2015) | Cen | |||||||
8471 | Škoda 14 Tr01 | 1982 | 2006 |
2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 605) |
» detail | ||||
ex
DPMB |
|||||||||
605II | CTP Iași (2001 - 2006) | ||||||||
8472 | Škoda 14 Tr01 | 1982 | 2014 |
po vyřazení opraven (v DSZO) a prodán firmě Elektroline, s.r.o. 2004: prodán do Ruska (Rostov na Donu, ev. č. 309) |
» detail | ||||
ex
DPMB |
|||||||||
309 | Ruseltrans (2004 - 2014) | Cen | |||||||
8473 | Škoda 14 Tr01 | 1982 | 2006 |
2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 603) |
» detail | ||||
ex
DPMB |
|||||||||
603II | CTP Iași (2001 - 2006) | ||||||||
8478 | Škoda 14 Tr01 | 1983 |
6/2000-10/2001: renovace do stavu po roce 1986, 11/2001: exponát Technického muzea Brno nátěr: klasické schéma, červeno-krémovo-karmínová |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3173 | Technické muzeum v Brně (od ?) | Řeč | |||||||
8479 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2006 |
2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 609) |
» detail | ||||
ex
DPMB |
|||||||||
609II | CTP Iași (2001 - 2006) | ||||||||
8480 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2015 |
po odstavení opraven a prodán firmě Elektroline, s.r.o. 2004: prodán do Ruska (Rostov na Donu, ev. č. 310) |
» detail | ||||
ex
DPMB |
|||||||||
310 | Ruseltrans (2004 - 2015) | Cen | |||||||
8481 | Škoda 14 Tr01 | 1983 |
2002: prodán na Ukrajinu (Ternopil, ev.č. 137) |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
137 | Ternopilelektrotrans (od 2002) | ||||||||
8482 | Škoda 14 Tr01 | 1983 |
po vyřazení opraven (v DPO) a prodán firmě Elektroline, s.r.o., 2004: prodán do Ruska (Rostov na Donu, ev. č. 311) |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
311 | Ruseltrans (2004 - 2021) | Cen | |||||||
8483 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2006 |
2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 608) |
» detail | ||||
ex
DPMB |
|||||||||
608II 605III |
CTP Iași (2001 - 2006) | ||||||||
8484 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2006 |
?: dělené čelní sklo, 2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 606) |
» detail | ||||
ex
DPMB |
|||||||||
606II | CTP Iași (2001 - 2006) | ||||||||
8485 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2006 |
2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 604) |
» detail | ||||
ex
DPMB |
|||||||||
604II 608III |
CTP Iași (2001 - 2006) | ||||||||
8486 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2006 |
2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 607) |
» detail | ||||
ex
DPMB |
|||||||||
607II | CTP Iași (2001 - 2006) | ||||||||
8487 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2011 |
?: po nehodě dělené čelní sklo, 2002: prodán na Ukrajinu (Ternopil, ev.č. 138) |
» detail | ||||
ex
DPMB |
|||||||||
138 094II 086II |
Ternopilelektrotrans (2002 - 2011) | ||||||||
8488 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2001 |
2001: likvidace vlastními silami DP v areálu vozovny Husovice |
» detail | ||||
3183 | DPMB (3/1983 - 2001) | K* | |||||||
8489 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2006 |
2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 601) |
» detail | ||||
ex
DPMB |
|||||||||
601II | CTP Iași (2001 - 2006) | ||||||||
8491 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2000 |
1999: odstaven (vážná mechanická závada pohonu), likvidace vlastními silami DP v areálu vozovny Komín |
» detail | ||||
3185 | DPMB (3/1983 - 2000) | K* | |||||||
8492 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2006 |
2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 602) |
» detail | ||||
ex
DPMB |
|||||||||
602II | CTP Iași (2001 - 2006) | ||||||||
8493 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2016 |
po vyřazení opraven (v DPO) a prodán firmě Elektroline, s.r.o., 2004: prodán do Ruska (Rostov na Donu, ev. č. 312), 2016: fyzická likvidace |
» detail | ||||
ex
DPMB |
|||||||||
312 | Ruseltrans (2004 - 2016) | Cen | |||||||
9071 | Škoda 14 Tr05 | 1984 |
2003: prodán na Ukrajinu (Rovno, ev. č. 145) |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
145 | Rivneelektroavtotrans (od 2003) | ||||||||
9072 | Škoda 14 Tr05 | 1984 |
2002: prodán na Ukrajinu (Ternopil, ev.č. 139) |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
139 | Ternopilelektrotrans (od 2002) | ||||||||
9074 | Škoda 14 Tr05 | 1984 |
2003: prodán na Ukrajinu (Rovno, ev. č. 144) |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
144 | Rivneelektroavtotrans (od 2003) | ||||||||
9078 | Škoda 14 Tr05 | 1984 |
2003: prodán na Ukrajinu (Rovno, ev. č. 146) |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
146 | Rivneelektroavtotrans (od 2003) | ||||||||
9082 | Škoda 14 Tr05 | 1984 |
2003: prodán na Ukrajinu (Rovno, ev. č. 147) |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
147 | Rivneelektroavtotrans (od 2003) | ||||||||
9901 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 27.1.2011 |
3/2009: odstaven z provozu, pronajat firmě Czetro (montáž asynchronního pohonu, trakční zkoušky) |
» detail | ||||
3193 | DPMB (15.10.1986 - 2011) | S* | |||||||
9902 VIN | Škoda 14 Tr07 | 1986 |
2001?: GO, 9/2010: BS110 (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 8/2011: odstaven, 22.9.2011: zpět v provozu (obnoven původní červeno-krémový lak), 11.9.2013: odvezen na Ukrajinu (Lvov, ev. č. 600) nátěr: červeno-žlutá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
600 | Lvivelektrotrans (10/2013 - 2/2020) | ||||||||
9903 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 11.12.2009 |
|
» detail | ||||
3195 | DPMB (15.10.1986 - 2009) | H* | |||||||
9904 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 11.12.2009 |
6/2008: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 6/2009: odstaven |
» detail | ||||
3196 | DPMB (15.10.1986 - 2009) | H* | |||||||
9905 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 20.12.2010 |
10/2008: BS110 ex 2316 (provedení s předním transparentem jen na číslo linky) |
» detail | ||||
3197 | DPMB (15.10.1986 - 2010) | H* | |||||||
9906 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 20.12.2010 |
5/2008: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky) |
» detail | ||||
3198 | DPMB (15.10.1986 - 2010) | H* | |||||||
9907 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 6/2011 |
2001?: GO, 2008: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 30.4.2011: odstaven, 6/2011: likvidace vlastními silami DP v areálu vozovny Husovice |
» detail | ||||
3199 | DPMB (15.10.1986 - 6/2011) | H* | |||||||
9908 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 6.5.2011 |
2001?: GO, 2008: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 11/2010: odstaven (porucha motorgenerátoru) |
» detail | ||||
3200 | DPMB (15.10.1986 - 2010) | H* | |||||||
9909 | Škoda 14 Tr07 | 1986 |
?: po nehodě dělené čelní sklo, 2003: odstaven (areál vozovny Komín), 24.3.2005: odvezen do Maďarska (Szeged), 2005: vůz upraven pro potřeby autoškoly, ?: modernizace (úprava pro možný výcvik řidičů byla zachována) nátěr: schéma SzKT, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
T-709 | SZKT Szeged (od 2007) | ||||||||
9910 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | ? |
2003: odstaven (areál vozovny Komín), 14.1.2005: odvezen do Maďarska na náhradní díly (Szeged) |
» detail | ||||
ex
DPMB |
|||||||||
- | SZKT Szeged (2005 - ?) | ||||||||
9911 | Škoda 14 Tr07 | 1986 |
2003: odstaven (areál vozovny Komín), 2.5.2007: odvezen do Jihlavy (Občanské sdružení za záchranu historických trolejbusů a autobusů) |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3203 | ZHTA Jihlava (od 2007) | ||||||||
9912 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 8.10.2009 |
9/2004: odstaven (areál vozovny Komín), 2005: výrobcem staticky zkoušeny elektrické dveřní pohony IGE (vývoj pro export), 2007: vůz provizorně zprovozněn pro funkční zkoušky staniční brzdy pro vozy 14Tr, 10/2007: rozebrán na náhradní díly (areál vozovny Komín), 8.10.2009: odtah vozu a likvidace (Remet, s. r. o.) |
» detail | ||||
3204 | DPMB (15.10.1986 - 2009) | H | |||||||
10414 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | ? |
2003: odstaven (areál vozovny Komín), 20.12.2004: odvezen do Maďarska na náhradní díly (Szeged) |
» detail | ||||
ex
DPMB |
|||||||||
- | SZKT Szeged (2004 - ?) | ||||||||
10416 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | 9/2007 |
2005: odstaven (areál vozovny Komín), 2007: rozebrán na náhradní díly, 8/2007: vrak přetažen po vlastní ose do vozovny Husovice na šrotaci, 9/2007: likvidace vlastními silami DP (nádvoří vozovny Husovice) |
» detail | ||||
3206 | DPMB (12/1987 - 2007) | S* | |||||||
10417 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | 2/2013 |
2003: GO, 2007: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 2011: odstaven, 2/2013: likvidace vlastními silami DP (nádvoří vozovny Husovice) |
» detail | ||||
3207 | DPMB (12/1987 - 2/2013) | H | |||||||
10418 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | 1.6.2007 |
2005: odstaven (areál vozovny Husovice), 2007: rozebrán na náhradní díly, 6/2007: likvidace vlastními silami DP (nádvoří vozovny Husovice) |
» detail | ||||
3208 | DPMB (12/1987 - 6/2007) | H | |||||||
10419 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | 8/2007 |
2004-2005: odstaven (areál vozovny Husovice), 8/2007: likvidace vlastními silami DP (nádvoří vozovny Husovice) |
» detail | ||||
3209 | DPMB (12/1987 - 8/2007) | H | |||||||
10420 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | 5/2013 |
2003: GO, 2006: BS110 ex 2324, 7236 (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 6/2012?: odstaven, 3/2013-5/2013: postupná likvidace vlastními silami DP (nádvoří vozovny Husovice) |
» detail | ||||
3210 | DPMB (12/1987 - 3/2013) | H | |||||||
10421 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | 7/2007 |
2004: odstaven (areál vozovny Husovice), 7/2007: likvidace vlastními silami DP (nádvoří vozovny Husovice) |
» detail | ||||
3211 | DPMB (12/1987 - 7/2007) | H | |||||||
10422 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | 30.9.2011 |
2001: GO, 2007: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 3/2011: odstaven (řada technických závad), 30.9.2011: likvidace (Remet, s. r. o.) |
» detail | ||||
3212 | DPMB (12/1987 - 2011) | H | |||||||
10423 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | 2012 |
9/2004: odstaven (areál vozovny Komín), 2.5.2007: odvezen do Jihlavy (Občanské sdružení za záchranu historických trolejbusů a autobusů) |
» detail | ||||
ex
DPMB |
|||||||||
3213 | ZHTA Jihlava (2007 - 2012) | ||||||||
11176 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 |
2003: GO, 2006: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 6/2015: odstaven, 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3031), 10/2023: přesunut do Chersonu, 10.8.2024: vážně poškozen při ruské invazi na Ukrajinu nátěr: modro-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB ex Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
506 | Khersonelektrotrans (od 4/2024) | ||||||||
11200 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 |
2004: GO - Trav-l-cool, 2006: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 4/2015: odstaven (koroze), 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3032) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3032 | Mykolayivelektrotrans (od 10/2015) | ||||||||
11201 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 |
10/2007: nehoda se sloupem TV Věstonická, 1/2008: přední čelo dle 14TrM (ponechání původního červeno-krémového laku), BS110 ex autobusy, klimatizace Ebercool, 2008: GO - BS120, ALTRO, klimatizace Ebercool, 2015: stahováky Railtech, 12/2018: odstaven, 9/2020: prodej (předpokládané využití vozu jako klubovny) nátěr: unifik |
» detail | |||||
3216 | DPMB (12/1989 - 9/2020) | S* | |||||||
11204 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 |
2005: GO - asynchronní pomocné pohony se dvěma statickými měniči Di-Elcom, klimatizace kabiny řidiče Di-Elcom, ALTRO, 2007: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 2009: zkušebně klimatizace kabiny řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, 6/2015: odstaven, 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3038) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3038 | Mykolayivelektrotrans (od 12/2015) | ||||||||
11205 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 |
2006: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 2011: GO - přední i zadní čelo dle 14TrM, BS120, ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 5/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2015: stahováky Railtech, 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 29.8.2022: odvezen do Ústí nad Labem nátěr: unifik * |
» detail | |||||
ex
DPMB majitel Československý spolek trolejbusových retrovozů |
|||||||||
409 | DP města Ústí nad Labem (pronajat od 8/2022) | Vše | |||||||
11206 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR | 1989 |
2000: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 2007: VP - klimatizace Ebercool, 23.5.2011: vážná nehoda s 1203+1204 na křižovatce Lesnická×Provazníkova, 20.9.2011: zpět v provozu (oprava zadního čela, původní stahováky), 6/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3024) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3024 | Mykolayivelektrotrans (od 9/2015) | ||||||||
11207 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR | 1989 |
2001: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 2008: VP - klimatizace Ebercool, 5/2015: odstaven (prasklý most zadní nápravy), 17.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3015), původní stahováky, 11/2023: přesunut do Chersonu nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB ex Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
503 | Khersonelektrotrans (od 12/2023) | ||||||||
11208 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR | 1989 |
2000: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 2008: VP - klimatizace Ebercool, 7/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3029), původní stahováky, 8/2016-9/2020: odstaven (závada trakčního motoru) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3029 3028II |
Mykolayivelektrotrans (od 10/2015) | ||||||||
11209 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR | 1989 |
1999: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 2007: VP - klimatizace Ebercool, 6/2015: odstaven, 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3036), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3036 | Mykolayivelektrotrans (od 12/2015) | ||||||||
11210 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR | 1989 |
1999: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 2008: VP - klimatizace Ebercool, 4.11.2013: odvezen na Ukrajinu (Lvov, ev. č. 601), původní stahováky nátěr: unifik |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
601 | Lvivelektrotrans (11/2013 - 3/2020) | ||||||||
11211 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR | 1989 |
2001: modernizace na 14TrR - BS210, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, Trav-l-cool, 6/2015: odstaven, 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3030), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3030 | Mykolayivelektrotrans (od 11/2015) | ||||||||
11212 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR | 1989 | 23.9.2011 |
1999: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, 2004: Trav-l-Cool, 2006?: VP, 1/2011: odstaven (prasklý podélník), 23.9.2011: fyzická likvidace |
» detail | ||||
3225 | DPMB (12/1989 - 23.9.2011) | S | |||||||
11213 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR | 1989 |
2000: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 2007: VP - klimatizace Ebercool, 7/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3025), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3025 | Mykolayivelektrotrans (od 9/2015) | ||||||||
11214 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR | 1989 |
2000: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 2006-2007: odstaven (vyhořelý trakční motor), do VP používán jako zdroj náhradních dílů, 2007: VP - klimatizace Ebercool, 12/2014: služební vůz (pro špatný technický stav odstaven z pravidelného provozu), vyhřívání botek (ex 3018), 4/2015: odstaven (koroze), 17.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3012), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3012 | Mykolayivelektrotrans (od 8/2015) | ||||||||
11215 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR | 1989 | 7/2014 |
1999: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 4/2014: odstaven, rozebrán na náhradní díly (areál vozovny Slatina), 7/2014: likvidace vlastními silami DP (nádvoří vozovny Husovice) |
» detail | ||||
3228 | DPMB (12/1989 - 7/2014) | S | |||||||
11216 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 |
2005-2006: GO - ALTRO, Trav-l-Cool, 2006: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 3/2015: odstaven (prasklý most zadní nápravy), 7/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3034), 11/2023: přesunut do Chersonu nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB ex Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
504 | Khersonelektrotrans (od 12/2023) | ||||||||
11218 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR | 1989 |
2000: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 2007?: VP - klimatizace Ebercool, 5/2015: odstaven, 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3035), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3035 | Mykolayivelektrotrans (od 12/2015) | ||||||||
11220 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 | 9/2023 |
2003: GO, 2006: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 2010-2011: VP - přední i zadní čelo dle 14TrM, BS120, ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, ?: statický měnič, 2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2015: stahováky Railtech, ?: BS212, 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 18.10.2022: odstaven (závada brzd přední nápravy), 9/2023: prodán, použit jako zdroj ND pro vůz 3218 (409), 25.9.2023: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) nátěr: unifik |
» detail | ||||
ex
DPMB |
|||||||||
3231 | Československý spolek trolejbusových retrovozů (9/2023 - 9/2023) | Brn | |||||||
11513 | Škoda 14 Tr10/6 | 1990 |
2006: GO - přední čelo dle 14TrM, BS110 ex 2323, Trav-l-Cool, 6/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Rovno, ev. č. 172) nátěr: unifik |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
172 | Rivneelektroavtotrans (od 9/2016) | ||||||||
11514 | Škoda 14 Tr10/6 | 1990 |
2006: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 2008: GO - ALTRO, klimatizace Ebercool, 7/2015: odstaven, 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3027) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3027 | Mykolayivelektrotrans (od 10/2015) | ||||||||
11515 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR | 1990 |
2001: modernizace na 14TrR (vzor 1999) - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 2007: VP - klimatizace Ebercool, 7/2015: odstaven, 21.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3021), původní stahováky, 10/2023: přesunut do Chersonu jako zdroj náhradních dílů nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB ex Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
505 | Khersonelektrotrans (od 10/2023) | ||||||||
11516 | Škoda 14 Tr10/6 | 1990 |
2005: GO - Trav-l-Cool, 2006: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 2013: SO - zadní čelo dle 14TrM, 7/2015: odstaven, 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3039) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3039 | Mykolayivelektrotrans (od 12/2015) | ||||||||
11517 | Škoda 14 Tr10/6 | 1990 |
2006: GO - přední čelo dle 14TrM, BS110 ex autobusy, Trav-l-cool, 6/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Rovno, ev. č. 173), 1/2019: nehoda s nákladním vozem nátěr: unifik |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
173 | Rivneelektroavtotrans (od 9/2015) | ||||||||
11519 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR | 1990 |
1992: krátkodobě zkušebně hliníkové sběrače maďarské výroby, 2006-2007: modernizace na 14TrR - ALTRO, klimatizace Ebercool, 7/2015: odstaven, 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3033) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3033 | Mykolayivelektrotrans (od 11/2015) | ||||||||
11520 | Škoda 14 Tr10/6 | 1990 |
2006: GO - přední čelo dle 14TrM, BS110 ex autobusy, ALTRO, Trav-l-Cool, 1/2014-6/2014: odstaven (prasklý most zadní nápravy), 7/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3023) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3023 | Mykolayivelektrotrans (od 9/2015) | ||||||||
11494 | Škoda 14 Tr10/6 | 1990 |
2003?: GO, 2006: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 2007: klimatizace Ebercool, 6/2012: odstaven, 2013: upraven na pracovní vůz (rozmrazování trolejí), 12/2016: stahováky Railtech, ?: záložní vzduchová soustava, analogový statický měnič ex 3011 a akumulátorová baterie 24 V, 1/2020: BS210, 3/2021: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 9/2022-11/2022: SO - statický měnič nátěr: šedo-bílá * |
» detail | |||||
3239 4703 |
DPMB (od 1/1991) | K* | |||||||
11495 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR | 1990 |
2003: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, ALTRO, stahováky Railtech, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 2010: VP, 9/2016-3/2017: odstaven (prasklý most), 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 6/2022: odstaven (určen pro Ukrajinu), 20.10.2022: odvezen na Ukrajinu nátěr: unifik |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
Kharkivelektroavtotrans (od 10/2022) | 2D | ||||||||
11496 | Škoda 14 Tr10/6 | 1990 |
2005: GO - Trav-l-cool, 2007?: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 6/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Ivano-Frankivsk, ev. č. 182) nátěr: unifik |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
182 | Elektroavtotrans (od 9/2015) | ||||||||
11497 | Škoda 14 Tr10/6 | 1990 |
2006: GO - přední čelo dle 14TrM, BS110 ex 7283, Trav-l-Cool, 6/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3020) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3020 | Mykolayivelektrotrans (od 9/2015) | ||||||||
11498 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR | 1990 | 9/2014 |
2003: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, ALTRO, stahováky Railtech, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 4/2014: odstaven, rozebrán na náhradní díly (areál vozovny Husovice), 9/2014: likvidace vlastními silami DP (nádvoří vozovny Husovice) |
» detail | ||||
3243 | DPMB (1/1991 - 9/2014) | H | |||||||
11590 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR | 1991 |
2002: modernizace na 14TrR - BS210, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-cool, 2010: VP, 12/2013-3/2014: odstaven (porucha měniče kompresoru), 5/2018: odstaven, 19.2.2019: odvezen do Jihlavy (Autobusy Jihlava) nátěr: unifik |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3244 | Autobusy Jihlava (od 2/2019) | ||||||||
11591 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR | 1991 |
2002: modernizace na 14TrR - BS210, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, 2009: VP - klimatizace Ebercool, 12/2016: odstaven, 12/2016: odvezen na Ukrajinu (Černovice, ev. č. 364), původní stahováky nátěr: unifik |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
364 | Chernivetske TU (od 2017) | ||||||||
11592 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR | 1991 |
2002: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, 2008: VP - klimatizace Ebercool, 9/2016: odstaven, 12/2016: odvezen na Ukrajinu (Černovice, ev. č. 365), původní stahováky nátěr: unifik |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
365 | Chernivetske TU (od 2017) | ||||||||
11593 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR | 1991 |
2002: modernizace na 14TrR - BS210, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, zkušebně zahnuté sběrače Esko, 2009: VP - klimatizace Ebercool, 21.9.2010: nehoda Úvoz (poškozeno přední čelo), 11/2010: zpět v provozu, ?: stahováky Railtech, 6/2016: odstaven, 12/2016: odvezen na Ukrajinu (Černovice, ev. č. 366), původní stahováky nátěr: unifik |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
366 | Chernivetske TU (od 2017) | ||||||||
11594 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR | 1991 |
1993-1997: zkušebně dosazen přední a zadní transparent Metra Blansko pro číslo linky, 2002: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 2008: VP, 3/2015: odstaven, 21.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3013) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3013 | Mykolayivelektrotrans (od 8/2015) | ||||||||
11595 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR | 1991 |
2002: modernizace na 14TrR - BS210, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, Trav-l-cool, sedadla Vogel, 2010-2011: VP, 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 2021: upraven na pracovní vůz (rozmrazování trolejí) - záložní vzduchová soustava, statický měnič a akumulátorová baterie 24 V, zvýšená nástupní hrana 2. dveří nátěr: oranžová s červenými a bílými pruhy na čelech * |
» detail | |||||
3249 4704 |
DPMB (od 3/1991) | S* | |||||||
11596 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR | 1991 |
2002: modernizace na 14TrR - BS210, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, 2010: VP - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 6/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 6/2018: odstaven, 2.2.2019: odvezen do Jihlavy (Autobusy Jihlava), původní stahováky nátěr: unifik |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3250 | Autobusy Jihlava (od 2/2019) | ||||||||
11597 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR | 1991 |
2003: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 30.6.2015: odstaven, 21.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3022) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3022 | Mykolayivelektrotrans (od 9/2015) | ||||||||
11981 | Škoda 14 Tr13 » 14 TrR | 1994 |
počínaje tímto vozem hnací náprava Škoda HN2, 2005: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, Trav-l-Cool, 8/2013-8/2014: odstaven (zkorodovaný pravý zadní podběh, schrána baterie a silového bloku), 6/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3028); 12/2015: odstaven (zdroj náhradních dílů), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3028 | Mykolayivelektrotrans (10/2015 - 12/2015) | ||||||||
11982 | Škoda 14 Tr13 » 14 TrR | 1994 |
2004: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 6/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3026), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3026 | Mykolayivelektrotrans (od 10/2015) | ||||||||
11983 | Škoda 14 Tr13 » 14 TrR | 1994 | 11/2022 |
2003: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 2010: VP, 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 2/2020-3/2020: SO - klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 4/2022: odstaven, 9.11.2022: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) |
» detail | ||||
3254 | DPMB (1/1994 - 11/2022) | H* | |||||||
11984 | Škoda 14 Tr13 » 14 TrR | 1994 |
2003: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 2009?: VP, 7/2015: odstaven, 2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3040), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3040 | Mykolayivelektrotrans (od 12/2015) | ||||||||
11985 | Škoda 14 Tr13 » 14 Tr13GTO » 14 Tr13IGBT » 14 TrR/IGBT » 14 TrR | 1994 | 4/2024 |
1995: výrobcem krátkodobě zkušebně dosazena trakční výzbroj s GTO tyristory (vývoj pro řadu 21Tr), později dosazena výzbroj s prototypovým silovým blokem s IGBT tranzistory (následně sériově montovaná do vybraných vozů 14Tr pro export), 2004: modernizace na 14TrR - ponechání IGBT výzbroje, BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 9/2007: výrobcem Škoda Electric dočasně dosazena trakční výzbroj se zkušebním silovým blokem s IGBT tranzistory s nezávislou EDB (vývoj pro export, použití při modernizacích vozidel 14Tr ve východních zemích) - zkušební provoz bez cestujících, po ukončení zkoušek vrácena původní IGBT výzbroj, 2011: VP - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, první 14Tr s novým designem zadních světel (typ Citelis), 3/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 5/2014: demontáž výzbroje s IGBT tranzistory (použita výzbroj z vozu 3243), 6/2018-10/2018: odstaven, 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 1/2023: odstaven (závada hnací nápravy), zdroj náhradních dílů, 14.4.2024: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) |
» detail | ||||
3256 | DPMB (1/1994 - 4/2024) | H* | |||||||
12015 | Škoda 14 Tr14 » 14 TrR | 1994 |
2005-2006: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, Trav-l-Cool, 2/2006: nehoda se 7467 Tomkovo náměstí (poškozeno zadní čelo), 5/2015: odstaven (najeté km), 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Ternopil, ev. č. 174), původní stahováky nátěr: unifik |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
174 | Ternopilelektrotrans (od 9/2015) | ||||||||
12016 | Škoda 14 Tr14 » 14 TrR | 1994 |
2006: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, Trav-l-Cool, 4/2015: odstaven, 21.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3018), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3018 | Mykolayivelektrotrans (od 9/2015) | ||||||||
12017 | Škoda 14 Tr14 | 1994 | 9/2024 |
2006: BS110 ex 7413, 9/2009-2011: odstaven (špatný technický stav), 2011: GO - přední čelo dle 14TrM, BS120, ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 12/2013-5/2014: odstaven (závada hnací nápravy), 5/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880; 2015: stahováky Railtech, 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, ?: boční a zadní transparenty BS210, 10/2020: hnací náprava ex 3282, 6/2023: odstaven, 27.9.2024: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) |
» detail | ||||
3259 | DPMB (9/1994 - 9/2024) | H* | |||||||
12018 | Škoda 14 Tr14 | 1994 |
2006: BS110 ex 7409, 2009-2010: pro velmi špatný stav mimořádná oprava v rozsahu "nižší" GO (LÚ Komín) - dělené boční plechy, z technologických důvodů nedokončeno, 2011: GO - přední i zadní čelo dle 14TrM, BS120, ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 6/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2015-2019: stahováky Railtech, 10/2022: odstaven (nepotřebnost), 22.2.2024: přesunut do Jihlavy nátěr: 90 let vozovny Husovice, bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3260 | ZHTA Jihlava (od 2/2024) | ||||||||
12019 | Škoda 14 Tr14 » 14 TrR | 1994 | 28.5.2015 |
2005: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, Trav-l-Cool, 6/2014: odstaven, rozebrán na náhradní díly (areál vozovny Komín), 5/2015: likvidace externí firmou (nádvoří vozovny Komín) |
» detail | ||||
3261 | DPMB (9/1994 - 28.5.2015) | H* | |||||||
12020 | Škoda 14 Tr14 » 14 TrR | 1994 |
?: krátkodobě zkušebně dosazena trakční výzbroj s IGBT tranzistory, 2006: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 6/2015: odstaven, 23.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3016), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3016 | Mykolayivelektrotrans (od 8/2015) | ||||||||
12021 | Škoda 14 Tr14 » 14 TrR | 1994 |
2004: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 6/2015: odstaven, 21.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3017), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3017 | Mykolayivelektrotrans (od 9/2015) | ||||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- sešrotován: 47 vozů
- provozní: 34 vozů
- definitivně odstaven: 7 vozů
- historický/muzejní: 3 vozy
- dlouhodobě odstaven: 3 vozy
- služební: 3 vozy
- prodán/předán jinému dopravci: 1 vůz
- dosud nezařazen do provozu: 1 vůz
- dočasně odstaven: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (35) mají přibližný průměrný věk 34,4 let.
Poslední aktualizace vozů:
17. 12. 2024.