Vyhledávání vozů
vynechat vlaky a letadla
výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Graz vv1 | 1900 |
1956: vyřazen, 1983: TMB, 1984: renovace na historický vůz ev.č. 61 |
» detail | ||||||
majitel
DPMB |
|||||||||
61 | Technické muzeum v Brně (od 1983) | Líš | |||||||
Graz q2 | 1882 | 1920 |
původně Wien ev. č. 1231 - 1242 |
» detail | |||||
101 | DPMB (od 1915) | ||||||||
Graz q2 | 1882 | 1920 |
původně Wien ev. č. 1231 - 1242 |
» detail | |||||
102 | DPMB (od 1915) | ||||||||
Graz q2 | 1882 | 1920 |
původně Wien ev. č. 1231 - 1242 |
» detail | |||||
103 | DPMB (od 1915) | ||||||||
Graz q2 | 1882 | 1920 |
původně Wien ev. č. 1231 - 1242 |
» detail | |||||
104 | DPMB (od 1915) | ||||||||
Graz q2 | 1882 | 1920 |
původně Wien ev. č. 1231 - 1242 |
» detail | |||||
105 | DPMB (od 1915) | ||||||||
Graz q2 | 1882 | 1920 |
původně Wien ev. č. 1231 - 1242 |
» detail | |||||
106 | DPMB (od 1915) | ||||||||
Graz q2 | 1882 | 1920 |
původně Wien ev. č. 1231 - 1242 |
» detail | |||||
107 | DPMB (od 1915) | ||||||||
Graz q2 | 1882 | 1920 |
původně Wien ev. č. 1231 - 1242 |
» detail | |||||
108 | DPMB (od 1915) | ||||||||
Graz q2 | 1882 | 1920 |
původně Wien ev. č. 1231 - 1242 |
» detail | |||||
109 | DPMB (od 1915) | ||||||||
Graz q2 | 1882 | 1920 |
původně Wien ev. č. 1231 - 1242 |
» detail | |||||
110 | DPMB (od 1915) | ||||||||
Graz q2 | 1882 | 1920 |
původně Wien ev. č. 1231 - 1242 |
» detail | |||||
111 | DPMB (od 1915) | ||||||||
Graz q2 | 1882 | 1920 |
původně Wien ev. č. 1231 - 1242 |
» detail | |||||
112 | DPMB (od 1915) | ||||||||
Graz G | 1884 | ? |
jednospřežní otevřený (letní) vůz pro nerealizovanou koněspřežnou dráhu vnitřním městem, v Brně nebyl zařazen do provozu, 1887: prodán do Salzburgu (ev.č. 9) |
» detail | |||||
9 | DPMB (1884 - 1887) | ||||||||
Graz G | 1884 | ? |
jednospřežní otevřený (letní) vůz pro nerealizovanou koněspřežnou dráhu vnitřním městem, v Brně nebyl zařazen do provozu, 1887: prodán do Salzburgu (ev.č. 10) |
» detail | |||||
10 | DPMB (1884 - 1887) | ||||||||
Graz H | 1884 | ? |
jednospřežní otevřený (letní) vůz pro nerealizovanou koněspřežnou dráhu vnitřním městem, v Brně nebyl zařazen do provozu, 1887: prodán do Salzburgu (ev.č. 13) |
» detail | |||||
13 | DPMB (1884 - 1887) | ||||||||
Graz H | 1884 | ? |
jednospřežní otevřený (letní) vůz pro nerealizovanou koněspřežnou dráhu vnitřním městem, v Brně nebyl zařazen do provozu, 1887: prodán do Salzburgu (ev.č. 14) |
» detail | |||||
14 | DPMB (1884 - 1887) | ||||||||
Graz F » vv0 | 1884 | 1945 |
zimní vůz PD, 1899: převzat ED, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
16 72 172 |
DPMB (1884 - 1945) | ||||||||
Graz F » vv0 | 1884 | 1958 |
zimní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | |||||
17 73 173 |
DPMB (1884 - 1958) | ||||||||
Graz F » vv0 | 1884 | 1958 |
zimní vůz PD, 1901: převzat ED, po vyřazení byla skříň vozu využita v JZD Žerůtky |
» detail | |||||
18 74 174 |
DPMB (1884 - 1958) | ||||||||
Graz F » vv0 | 1884 | 1963 |
zimní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | |||||
19 75 175 |
DPMB (1884 - 1963) | ||||||||
Graz F » vv0 | 1884 | 1945 |
zimní vůz PD, 1901: převzat ED, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
20 76 176 |
DPMB (1884 - 1945) | ||||||||
Graz F » vv0 | 1884 | 1958 |
zimní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | |||||
21 77 177 |
DPMB (1884 - 1958) | ||||||||
Graz I | 1884 |
zimní jednospřežní vůz koňky (wagensalon) pro nerealizovanou trať vnitřním městem, konstrukčně připraven i pro parní provoz, pro parní provoz používán, 1887: prodán do Salzburgu |
» detail | ||||||
25 | B.L.E.G. (1885 - 1887) | ||||||||
Graz F » vv0 | 1884 | 1958 |
zimní vůz PD, 1901: převzat ED, po vyřazení byla skříň vozu využita v JZD Žerůtky |
» detail | |||||
22 78 178 |
DPMB (1884 - 1958) | ||||||||
Graz F » vv0 | 1884 |
zimní vůz PD, 1899: převzat ED, 1963: vyřazen a odstaven ve vozovně Pisárky, 1964: předán TMB, 1969: předán zpět DPMB, renovace v ÚD na historický vůz ev.č. 79, 1971: předán TMB |
» detail | ||||||
ex
DPMB majitel Technické muzeum v Brně majitel DPMB |
|||||||||
79 | Technické muzeum v Brně (od 1971) | Líš | |||||||
Graz SZD.svv.tv | 1912 |
dvounápravový montážní vůz trolejového vedení pro Slezské zemské dráhy,
1949: převzat DP Ostrava,
1973: převezen do TMB, čeká na renovaci |
» detail | ||||||
ex
SZD - Slezské zemské dráhy ex Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
452 | Technické muzeum v Brně (od 1973) | Líš | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 | 1899 | 1970 |
1899-1929: výzbroj UEG, 1929-1970: vlečný vůz |
» detail | |||||
1 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1970) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 | 1899 | 1966 |
1899-1929: výzbroj UEG, 1929-1966: vlečný vůz |
» detail | |||||
2 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1966) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 | 1899 | 1968 |
1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1968: vlečný vůz |
» detail | |||||
3 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1968) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 | 1899 | 1970 |
1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1970: vlečný vůz |
» detail | |||||
4 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1970) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 | 1899 | 1969 |
1899-1940: výzbroj UEG, 1940-1969: vlečný vůz |
» detail | |||||
5 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1969) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 | 1899 | 1961 |
1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1961: vlečný vůz |
» detail | |||||
6 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1961) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 | 1899 | 1969 |
1899-1940: výzbroj UEG, 1940-1969: vlečný vůz |
» detail | |||||
7 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1969) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 | 1899 | 1960 |
1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1960: vlečný vůz |
» detail | |||||
8 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1960) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 | 1899 |
1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1970: vlečný vůz, 1970(?)-2011: lesní chatka |
» detail | ||||||
ex
DP města Ústí nad Labem 🗘 Mostecké dopravní podniky ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
9 | Boveraclub (od 4/2011) | dep | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 | 1899 | 1968 |
1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1968: vlečný vůz |
» detail | |||||
10 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1968) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 | 1899 | 1970 |
1899-1940: výzbroj UEG, 1940-1970: vlečný vůz |
» detail | |||||
11 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1970) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 | 1899 | 1966 |
1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1966: vlečný vůz |
» detail | |||||
12 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1966) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 | 1899 | 1969 |
1899-1929: výzbroj UEG, 1929-1969: vlečný vůz |
» detail | |||||
13 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1969) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 | 1899 | 1970 |
1899-1925: výzbroj UEG, 1925-1970: vlečný vůz |
» detail | |||||
14 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1970) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b1 | 1899 | 1962 |
1899-1913: výzbroj UEG, 1913-1962: vlečný vůz |
» detail | |||||
15 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1962) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b1 | 1899 | 1970 |
1899-1913: výzbroj UEG, 1913-1970: vlečný vůz |
» detail | |||||
16 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1970) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a2 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 | 1903 | 1970 |
1899-1940: výzbroj UEG, 1940-1970: vlečný vůz |
» detail | |||||
17 | DP města Ústí nad Labem (1903 - 1970) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a2 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 | 1903 | 1969 |
1899-1940: výzbroj UEG, 1940-1969: vlečný vůz |
» detail | |||||
18 | DP města Ústí nad Labem (1903 - 1969) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a2 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 | 1903 | 196x |
1899-1951: výzbroj UEG, 1940-1951: služební vůz, 1951-1961: vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
55II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1956 - 1961) | 1000 | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 | 1903 | 196x |
1899-1951: výzbroj UEG, 1940-1951: služební vůz, 1951-1961: vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
54II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1956 - 1961) | 1000 | |||||||
Graz ul.mv.b3 » ul.vv.d1 | 1912 | 1968 |
1912-1956: výzbroj AEG, 1956-1968: vlečný vůz |
» detail | |||||
27 21II |
DP města Ústí nad Labem (1912 - 1968) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.b3 » ul.vv.d1 | 1912 | 1968? |
1912-1955: výzbroj AEG, 1955-1966: vlečný vůz |
» detail | |||||
28 22II |
DP města Ústí nad Labem (1912 - 1966) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.b3 » ul.vv.d1 | 1912 | 1968? |
1912-1956: výzbroj AEG, 1955-1966: vlečný vůz |
» detail | |||||
29 23III |
DP města Ústí nad Labem (1912 - 1966) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.b4 » ul.vv.d3 | 1922 | 196x |
1922-1961: výzbroj BBC, 1961-1968: vlečný vůz |
» detail | |||||
53 6II |
DP města Ústí nad Labem (1922 - 1968) | Pře* | |||||||
Graz tp.vv.a1 | 1895 | 196x |
původně otevřený vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
DP města Teplic |
|||||||||
19II | DP města Ústí nad Labem (1959 - 1961) | Pře | |||||||
Graz tp.vv.a1 | 1895 | 196x |
původně otevřený vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
DP města Teplic |
|||||||||
20II | DP města Ústí nad Labem (1959 - 1961) | Pře | |||||||
Graz tp.vv.a2 | 1898 | 196x |
původně otevřený vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
DP města Teplic |
|||||||||
30II | DP města Ústí nad Labem (1959 - 1960) | Pře | |||||||
Graz tp.vv.a2 | 1895 | 196x |
původně otevřený vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
DP města Teplic |
|||||||||
31II | DP města Ústí nad Labem (1959 - 1960) | Pře | |||||||
Graz mh.mv.b » tp.vv.f | 1903 | 196x |
od 194?: služební vůz,
od 1950: vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
Lokalbahn Mödling–Hinterbrühl ex DP města Teplic |
|||||||||
38II | DP města Ústí nad Labem (1959 - 1960) | Pře | |||||||
Graz lz.vvk » lz.vve » op.vv.a | 1880 | ? |
1880: vlečný vůz koňské dráhy v Linci (rozchod 900 mm, ev.č. ze série 21 - 27 nebo 29), v období 1897-1999 úprava na vlečný vůz elektrické dráhy, 1906: úprava na rozchod 1000 mm |
» detail | |||||
ex
Linz Linien |
|||||||||
20 | Městský dopravní podnik Opava (1906 - 1921?) | Krn | |||||||
Graz lz.vvk » lz.vve » op.vv.a » op.vv.ar | 1880 | 1952 |
1880: vlečný vůz koňské dráhy v Linci (rozchod 900 mm, ev.č. ze série 21 - 27 nebo 29), v období 1897-1999 úprava na vlečný vůz elektrické dráhy, 1906: úprava na rozchod 1000 mm, 1928-1930: rekonstrukce vozové skříně (není zcela jisté, zda-li bylo dodrženo původní číslování) |
» detail | |||||
ex
Linz Linien |
|||||||||
21 | Městský dopravní podnik Opava (1906 - 1952) | Krn | |||||||
Graz lz.vvk » lz.vve » op.vv.a » op.vv.ar | 1880 | 1951 |
1880: vlečný vůz koňské dráhy v Linci (rozchod 900 mm, ev.č. ze série 21 - 27 nebo 29), v období 1897-1999 úprava na vlečný vůz elektrické dráhy, 1906: úprava na rozchod 1000 mm, 1928-1930: rekonstrukce vozové skříně (není zcela jisté, zda-li bylo dodrženo původní číslování) |
» detail | |||||
ex
Linz Linien |
|||||||||
22 | Městský dopravní podnik Opava (1906 - 1951) | Krn | |||||||
Graz lz.vvk » lz.vve » op.vv.a » op.vv.ar | 1880 | ? |
1880: vlečný vůz koňské dráhy v Linci (rozchod 900 mm, ev.č. ze série 21 - 27 nebo 29), v období 1897-1999 úprava na vlečný vůz elektrické dráhy, 1906: úprava na rozchod 1000 mm, 1928-1930: rekonstrukce vozové skříně (není zcela jisté, zda-li bylo dodrženo původní číslování), 1951: předán Pionýrské dráze v Opavě |
» detail | |||||
ex
Linz Linien |
|||||||||
23 | Městský dopravní podnik Opava (1906 - 1951) | Krn | |||||||
Graz lz.vvk » lz.vve » op.vv.a » op.vv.ar | 1880 | ? |
1880: vlečný vůz koňské dráhy v Linci (rozchod 900 mm, ev.č. ze série 21 - 27 nebo 29), v období 1897-1999 úprava na vlečný vůz elektrické dráhy, 1906: úprava na rozchod 1000 mm, 1928-1930: rekonstrukce vozové skříně (není zcela jisté, zda-li bylo dodrženo původní číslování), 1951: předán Pionýrské dráze v Opavě |
» detail | |||||
ex
Linz Linien |
|||||||||
24 | Městský dopravní podnik Opava (1906 - 1951) | Krn | |||||||
Graz ji.vv.a | 1909 | 1952 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Západomoravské elektrárny |
|||||||||
29 | DP města Opavy (1947 - 1952) | Krn | |||||||
Graz ji.vv.a | 1910 | 1952 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Západomoravské elektrárny |
|||||||||
30 | DP města Opavy (1947 - 1952) | Krn | |||||||
Graz op.svv.p | 1905 | 1949 |
sněhový pluh (předvěsný vůz) a solící vůz (přívěsný vůz) |
» detail | |||||
Městský dopravní podnik Opava (1905 - 1949) | Krn | ||||||||
Graz nvv » nmv | 1894 |
původně zavřený nákladní vůz,
1920-21: přestavěn na nákladní motorový vůz,
1929: po dodání nového nákladního mot. vozu byl přečíslován na 104 |
» detail | ||||||
103 104 |
Dopravní podnik Ostrava (1894 - 19xx) | ||||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1966 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1920: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
1 53 2 46 |
DP Liberec (8/1897 - 1966) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1966 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1924: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
2 59 4 48 |
DP Liberec (8/1897 - 1966) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 |
pojezd a výzbroj Schuckert,
1920: rekonstrukce na vlečný vůz,
1961-2009: zahradní chatka,
od 10/2018: vystaven v TM Liberec |
» detail | ||||||
ex
DP Liberec ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
3 | Boveraclub (od 9/2009) | TML* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1961 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1920: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
4 55 |
DP Liberec (8/1897 - 1961) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1955 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1923: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
5 58 |
DP Liberec (9/1897 - 1955) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1967 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1921: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
6 56 3 47 |
DP Liberec (9/1897 - 1967) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1955 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1915: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
7 52 |
DP Liberec (8/1897 - 1955) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1962 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1923: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
8 57 |
DP Liberec (9/1987 - 1962) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a2 » lb.vv.c | 1898 | 1927 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1913: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
9 51 |
DP Liberec (2/1899 - 1927) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1899 | 1967 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1928: rekonstrukce na vlečný vůz, 1950: přestavba vozové skříně |
» detail | |||||
10 51II 1 |
DP Liberec (8/1899 - 1967) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1899 | 1961 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1930: rekonstrukce na vlečný vůz, 1949: přestavba vozové skříně |
» detail | |||||
12 61 |
DP Liberec (8/1899 - 1961) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1899 | 1967 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1930: rekonstrukce na vlečný vůz, 1946: přestavba vozové skříně |
» detail | |||||
13 60 6 49 |
DP Liberec (8/1899 - 1967) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.b1 » lb.mv.b3 » lb.smv.tv » lb.svv.tv | 1904 | 1983 |
1935: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.b3,
1954: služební vůz - kolejový brus,
1955: služební vůz - montážní vůz trolejového vedení,
1962: vyjmuta elektrická výzbroj |
» detail | |||||
15 126 |
DP Liberec (11/1904 - 1979) | Mrš* | |||||||
Graz lb.vv.a | 1898 | 1934 |
|
» detail | |||||
10 30 40 |
DP Liberec (2/1899 - 1934) | Mrš* | |||||||
Graz lb.vv.a | 1899 | 1934 |
|
» detail | |||||
31 41 |
DP Liberec (1899 - 1934) | Mrš* | |||||||
Graz lb.vv.a | 1899 | 1934 |
|
» detail | |||||
32 42 |
DP Liberec (1899 - 1934) | Mrš* | |||||||
Graz lb.vv.a | 1900 | 1934 |
|
» detail | |||||
37 43 |
DP Liberec (1900 - 1934) | Mrš* | |||||||
Graz jb.vv.a | 1900 | 1953 |
|
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
62 | DP Liberec (1951 - 1953) | Mrš | |||||||
Graz jb.vv.b | 1900 | 1956 |
letní vůz, 192x: rekonstrukce na uzavřený vůz |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou ex DP Liberec |
|||||||||
180 | DP Jablonec nad Nisou (1955 - 1956) | Pra | |||||||
Graz jb.vv.a | 1900 | 1961 |
|
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou ex DP Liberec |
|||||||||
182 | DP Jablonec nad Nisou (1956 - 1961) | Pra | |||||||
Graz I | 1884 |
jednospřežní uzavřený (zimní) vůz PD, tzv. "wagensalon", 1887: prodán do Salzburgu |
» detail | ||||||
25 | DPMB (1884 - 1887) | ||||||||
Graz J | 1884 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz PD, nebyl schválen do provozu a neobdržel ev.č., 1892: prodán do Salzburgu (tam v roce 1897 ev.č. 21) |
» detail | ||||||
DPMB (1884 - 1892) | |||||||||
Graz J | 1884 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz PD, nebyl schválen do provozu a neobdržel ev.č., 1892: prodán do Salzburgu (tam v roce 1897 ev.č. 22) |
» detail | ||||||
DPMB (1884 - 1892) | |||||||||
Graz ji.svv.n » ji.vv.b » ji.svv.np | 1909 |
původně nákladní vagón pro přepravu kusových zásilek,
1913-1916: provizorní úprava pro osobní dopravu,
od 1916: úprava pro přepravu pošty nátěr: tmavě šedá |
» detail | ||||||
1bII 1c |
Západomoravské elektrárny (1909 - 1947) | Sta | |||||||
Graz jb.mv.M » jb.vv.ar | 1899 | 1960 |
pojezd Remscheid, výzbroj UEG, 1929/1930: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou 🗘 DP Liberec |
|||||||||
52II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1943 - 1960) | 1000 | |||||||
Graz jb.vv.a | 1900 | 1957 |
|
» detail | |||||
32 | DP Jablonec nad Nisou (1900 - 1957) | Pra | |||||||
Graz jb.vv.a | 1900 | 1957 |
|
» detail | |||||
34 | DP Jablonec nad Nisou (1900 - 1957) | Pra | |||||||
Graz jb.vv.a | 1900 | 1918 |
vyřazen po nehodě |
» detail | |||||
35 | DP Jablonec nad Nisou (1900 - 1918) | Pra | |||||||
Graz jb.vv.b | 1900 | 1963 |
letní vůz, 192x: rekonstrukce na uzavřený vůz |
» detail | |||||
37 184 |
DP Jablonec nad Nisou (1900 - 1963) | Pra | |||||||
Graz jb.vv.b | 1900 | 1964 |
letní vůz, 192x: rekonstrukce na uzavřený vůz |
» detail | |||||
38 181 |
DP Jablonec nad Nisou (1900 - 1964) | Pra | |||||||
Graz jb.vv.b | 1900 | 1953 |
letní vůz, 192x: rekonstrukce na uzavřený vůz |
» detail | |||||
39 | DP Jablonec nad Nisou (1900 - 1953) | Pra | |||||||
Graz jb.vv.b | 1900 | 1965 |
letní vůz, 192x: rekonstrukce na uzavřený vůz |
» detail | |||||
40 35III 183 |
DP Jablonec nad Nisou (1900 - 1965) | Pra | |||||||
Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c | 1895 | 193x |
výzbroj: UEG, 1914-1938: vlečný vůz |
» detail | |||||
8 | TEKG (1895 - 1938) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c | 1897 | 195x |
výzbroj: UEG, 1926-1950: vlečný vůz |
» detail | |||||
9 | TEKG (1897 - 1950) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c | 1897 | 195x |
výzbroj: UEG, 1926-1956: vlečný vůz |
» detail | |||||
10 | DP města Teplic (1897 - 1956) | ED | |||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- sešrotován: 89 vozů
- vyřazen: 5 vozů
- historický/muzejní: 3 vozy
- dlouhodobě odstaven: 2 vozy
- prodán/předán jinému dopravci: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
28. 2. 2024.