Vyhledávání vozů
hledaný typ: 280
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
974 VIN | Ikarus 280.08A | 1989 |
prodán pravděpodobně do Bulharska, 2004?: dále prodán do Ruska, 2020: prodán do soukromé sbírky nátěr: vínovo-bílá |
» detail | |||||
ex
DPMB ex Polus ex Avtotransproekt ex Výzkumný ústav technické fyziky ex Transenergo |
|||||||||
АК 385 74 М 281 УХ 174 |
soukromá osoba (RU) (od 9/2020) | ||||||||
979 | Ikarus 280.08 | 1989 |
1995: po nehodě GO v DP Praha (jako poslední GO tohoto typu v Brně), 2001: předán TMB, 2005: částečná renovace, vůz je v posledním provozním stavu nátěr: městské schéma, vínovo-krémová |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
B 14-05 B 8208 02V 1531 |
2090 | Technické muzeum v Brně (od 2001) | Řeč* | ||||||
3916 | Ikarus 280.08A | 1989 |
1997-1998: GO (ČSAD MHD Karlovy Vary), 11/2017-11/2020: GO (DP Karlovy Vary) nátěr: městské schéma, vínovo-krémová * |
» detail | |||||
ex
DP Karlovy Vary ex Milan Jiroš |
|||||||||
8S3 3034 | Martin Uher (od 11/2020) | ||||||||
2875 | Ikarus 280.10 | 1989 |
poslední vůz tohto typu v pravidelném provozu v ČR, sloužil do roku 2008 nátěr: schéma ČSAD, modro-krémová * |
» detail | |||||
ex
ČSAD Sokolov ex ČSAD autobusy Plzeň ex Autobusy Karlovy Vary ex ČSAD autobusy Plzeň ex Z-Group bus |
|||||||||
2P8 4450 | AKV bus (od 1/2024) | muz | |||||||
4118 | Ikarus 280.10 | 1988 |
1999: dílčí oprava do podoby historického vozidla, 2008: střední oprava; 12/2023 - dosud: celková oprava nátěr: modro-bílá * |
» detail | |||||
OVB 50-94 | 4070 | Dopravní podnik Ostrava (od 12/1988) | KP* | ||||||
591 | Ikarus 280.10 | 1988 |
?-2004: provoz zejména na linkách JETE; od 2006?: dlouhodobě neprovozní nátěr: schéma ČSAD, modro-krémová * |
» detail | |||||
ex
ČSAD JIHOTRANS |
|||||||||
3S2 4932 | Milan Jiroš (od 2004) | ||||||||
1821 | Ikarus 280.08 | 1985 |
1985-2003?: MHD Strakonice, od 2018: renovace nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
ČSAD STTRANS ex COMETT PLUS ex Milan Jiroš |
|||||||||
1C1 2212 | soukromá osoba (od 9/2014) | ||||||||
2776 | Ikarus 280.08 | 1988 |
2001?: GO; poslední vůz tohoto typu v ČR, který vydržel v pravidelném provozu do roku 2007 nátěr: městské schéma, vínovo-krémová * |
» detail | |||||
ex
ČSAD STTRANS ex COMETT PLUS |
|||||||||
8S3 2237 8S3 2437 |
4501 | Milan Jiroš (od 2007) | Koz* | ||||||
443 VIN | Ikarus 280.87 | 1997 |
2006: SO (COMETT PLUS); 6/2011-?: ve společném vlastnictví s "Muzeum historické dopravní techniky Kladno, o.s." nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
COMETT PLUS ex Muzeum dopravní techniky ex soukromá osoba |
|||||||||
TAA 39-99 | Milan Jiroš (od 8/2014) | ||||||||
444 VIN | Ikarus 280.87 | 1997 |
2006: SO (COMETT PLUS) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
COMETT PLUS ex Muzeum Historické Dopravní Techniky |
|||||||||
TAA 39-93 | Milan Jiroš (od 2020) | ||||||||
4032 | Ikarus 280.08A | 1989 |
1999: repase (DPMO) nátěr: DPMO, bílo-modro-červená * |
» detail | |||||
ex
DP města Olomouce |
|||||||||
OLA 60-32 8S3 2269 |
263 | Milan Jiroš (od 7/2005) | Kra* | ||||||
2932 VIN | Ikarus 280.10 | 1989 |
nátěr: schéma ČSAD, modro-krémová * |
» detail | |||||
ex
ČSAD Ingo-Trans Beroun ex PROBO TRANS Beroun |
|||||||||
BEA 08-41 | Milan Jiroš (od 1999) | Kra* | |||||||
2819 VIN | Ikarus 280.08 | 1988 |
2018: obdržel veteránský průkaz - schopný provozu jako muzejní vozidlo, 6/2019: přesunut z muzea MHD mimo expozici do garáže Hostivař nátěr: městské schéma, vínovo-krémová |
» detail | |||||
AT 57-76 01V 2397 |
4382II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 9/1988) | Hos* | ||||||
3708 VIN | Ikarus 280.08 | 1989 |
7/2006: GO (DAZ Dniprodzeržyns'k) nátěr: Krymskyj tytan, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
030-39 КО АК 6572 АВ |
Krymskyj tytan (od 8/2000) | ||||||||
4070 VIN | Ikarus 280.08 | 1989 |
nátěr: bílo-modrá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
030-38 КО АК 6571 АВ |
Krymskyj tytan (od 8/2000) | ||||||||
3912 VIN | Ikarus 280.08 | 1989 |
11/2008: GO (DAZ Dniprodzeržyns'k) nátěr: Krymskyj tytan, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
030-36 КО АК 6568 АВ |
Krymskyj tytan (od 8/2000) | ||||||||
3870 VIN | Ikarus 280.08 | 1989 |
6/2006: GO (DAZ Dniprodzeržyns'k) nátěr: Krymskyj tytan, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
030-46 КО АК 6578 АВ |
Krymskyj tytan (od 9/2000) | ||||||||
4030 VIN | Ikarus 280.08 | 1989 |
8/2006: GO (DAZ Dniprodzeržyns'k) nátěr: Krymskyj tytan, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
013-64 КО АК 6557 АВ |
Krymskyj tytan (od 2/2000) | ||||||||
3934 VIN | Ikarus 280.08 | 1989 |
nátěr: Krymskyj tytan, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
013-66 КО АК 6566 АВ |
Krymskyj tytan (od 2/2000) | ||||||||
3892 VIN | Ikarus 280.08 | 1989 |
3/2006: GO (DAZ Dniprodzeržyns'k) nátěr: Krymskyj tytan, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
013-62 КО АК 6562 АВ |
Krymskyj tytan (od 2/2000) | ||||||||
3906 VIN | Ikarus 280.08 | 1989 |
?: reko na 260, bez druhých dveří nátěr: Krymskyj tytan, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
030-41 КО АК 6573 АВ |
Krymskyj tytan (od 9/2000) | ||||||||
4089 VIN | Ikarus 280.08 | 1989 |
nátěr: Krymskyj tytan, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
013-59 КО АК 6558 АВ |
Krymskyj tytan (od 1/2000) | ||||||||
4028 VIN | Ikarus 280.08 | 1989 |
3/2006: GO (DAZ Dniprodzeržyns'k) nátěr: Krymskyj tytan, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
013-56 КО АК 6567 АВ |
Krymskyj tytan (od 1/2000) | ||||||||
4022 VIN | Ikarus 280.08 | 1989 |
11/2006: GO (DAZ Dniprodzeržyns'k) nátěr: Krymskyj tytan, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
013-54 КО АК 6561 АВ |
Krymskyj tytan (od 1/2000) | ||||||||
Ikarus 280.08 | 1988 |
1988-1999: MHD Jindřichův Hradec nátěr: městské schéma, vínovo-krémová |
» detail | ||||||
ex
ČSAD Jindřichův Hradec |
|||||||||
JH 74-88 | Milan Jiroš (od 9/1999) | Kra* | |||||||
3977 VIN | Ikarus 280.08 | 1989 |
nátěr: Krymskyj tytan, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
013-67 КО АК 6553 АВ |
Krymskyj tytan (od 2/2000) | ||||||||
3332 VIN | Ikarus 280.08 | 1989 |
10/2006: GO (DAZ Dniprodzeržyns'k) nátěr: Krymskyj tytan, zeleno-bílá |
» detail | |||||
013-55 КО АК 6559 АВ |
Krymskyj tytan (od 1/2000) | ||||||||
3921 VIN | Ikarus 280.08 | 1989 |
nátěr: Krymskyj tytan, zeleno-bílá |
» detail | |||||
013-57 КО АК 6560 АВ |
Krymskyj tytan (od 1/2000) | ||||||||
4054 VIN | Ikarus 280.08 | 1989 |
2/2006: GO (DAZ Dniprodzeržyns'k) nátěr: Krymskyj tytan, zeleno-bílá |
» detail | |||||
030-37 КО АК 6569 АВ |
Krymskyj tytan (od 8/2000) | ||||||||
3693 VIN | Ikarus 280.08 | 1989 |
nátěr: Krymskyj tytan, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
030-42 КО АК 6574 АВ |
Krymskyj tytan (od 9/2000) | ||||||||
4025 VIN | Ikarus 280.08 | 1989 |
nátěr: Krymskyj tytan, zeleno-bílá |
» detail | |||||
013-63 КО АК 6563 АВ |
Krymskyj tytan (od 2/2000) | ||||||||
138 VIN | Ikarus 280.02 | 1990 |
od 2002: historický vůz nátěr: žlutá |
» detail | |||||
TD 58-24 C-NV 264 |
335 | Chemnitzer Verkehrs (od 1990) | mus | ||||||
4195 VIN | Ikarus 280.03 | 1989 |
nátěr: modro-bílá |
» detail | |||||
C-NV 210 | 210 | Euro-Traffic-Partner (od 2016?) | Che | ||||||
3503 VIN | Ikarus 280.49 | 1989 |
nátěr: BKV, modro-šedá |
» detail | |||||
ex
Budapesti Közlekedési Vállalat |
|||||||||
8S9 5646 | BPO-028 | ZHTA Jihlava (od 4/2017) | |||||||
595 VIN | Ikarus 280.03 | 1988 |
poslední Ikarus v pravidelném provozu v Německu nátěr: KVG Zittau, bílo-červená |
» detail | |||||
ex
KVG Dreiländereck |
|||||||||
? | soukromá osoba (D) (od 2011) | Byh | |||||||
489 VIN | Ikarus 280.70E | 1997 |
2013-2018: deponován na letišti ve Vyškově nátěr: městské schéma, vínovo-krémová * |
» detail | |||||
ex
MZA Warszawa ex soukromá osoba |
|||||||||
7B9 6921 | RETROBUSY CHOMUTOV (od 4/2019) | ||||||||
2576 VIN | Ikarus 280.03 | 1989 |
nátěr: modro-bílá |
» detail | |||||
CB-CV 363 CB-CV 131 |
363 131 |
Cottbusverkehr (od ?) | |||||||
Ikarus 280.08 | ? |
nátěr: městské schéma, červeno-bílá |
» detail | ||||||
ex
Milan Jiroš |
|||||||||
KOA 24-32II | soukromá osoba (od 4/2015) | ||||||||
VIN | Ikarus 280.49 | 1992 |
od 2024: zachován jako muzejní nátěr: BKV, modro-šedá |
» detail | |||||
ex
Budapesti Közlekedési Vállalat |
|||||||||
OKR 5JK9 | Krzysztof Zubeil - GTV Bus (od 1/2024) | ||||||||
Vypsáno celkem 39 vozů,
z toho:
- historický/muzejní: 18 vozů
- provozní: 17 vozů
- v dílnách/v opravě: 4 vozy
Vypsané aktuálně provozované vozy (21) mají přibližný průměrný věk 35,3 let.
Poslední aktualizace vozů:
8. 5. 2024.