Vyhledávání vozů
hledaný typ: 4*
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
12 VIN | Ikarus 435.09 | 1993 |
11/2020-9/2022: GO motoru (DP Praha - Hostivař) nátěr: DPKV, bílá s pruhy (MHD) |
» detail | |||||
ex
DP Karlovy Vary |
|||||||||
2S8 2781 | Milan Jiroš (od 2005) | ?* | |||||||
8 VIN | Ikarus 405.01 | 1994 |
nátěr: DPKV, bílá s pruhy (MHD) |
» detail | |||||
ex
DP Karlovy Vary |
|||||||||
KVA 70-46 | Milan Jiroš (od 2003) | ?* | |||||||
7 VIN | Ikarus 412.02 | 1995 |
nátěr: bílo-modrá * |
» detail | |||||
ex
DP Karlovy Vary |
|||||||||
Milan Jiroš (od 2009) | AMDS | ||||||||
5 VIN | Ikarus 412.02 | 1995 |
nátěr: DPKV, bílá s pruhy (MHD) * |
» detail | |||||
ex
DP Karlovy Vary |
|||||||||
5B4 3224 | 339 | Technické muzeum v Brně (od 10/2011) | Řeč | ||||||
12 VIN | Ikarus 412.02 | 1995 |
nátěr: krémová * |
» detail | |||||
ex
DP města Děčína |
|||||||||
AT 4659 BA AI 8746 EA |
Obukhivtrans (od 7/2010) | ||||||||
4 VIN | Ikarus 412.03C | 2000 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
COMETT PLUS |
|||||||||
TAL 30-39 | Milan Jiroš (od 6/2016) | ||||||||
3 VIN | Ikarus 412.03C | 2000 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
COMETT PLUS |
|||||||||
TAL 30-04 | Milan Jiroš (od 4/2015) | Koz | |||||||
31 VIN | Ikarus 417.10A | 1999 |
jediný vůz tohoto typu v České republice nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
COMETT PLUS |
|||||||||
TAA 49-99 | Milan Jiroš (od 12/2012) | ||||||||
2 VIN | Ikarus 417.08A | 1996 |
2013-2018?: deponován na letišti ve Vyškově nátěr: Wrocław, červeno-žlutá * |
» detail | |||||
ex
MPK Wrocław |
|||||||||
DW 8423L | Ignaz Glenz (od 2013) | ||||||||
52 VIN | Ikarus 415.14 | 1992 |
od 2022: zachován jako muzejní nátěr: BKV, modro-šedá |
» detail | |||||
BU 04-68 BPO-701 MTZ-650 BPI-415 |
04-68 07-01 MTZ-650 BPI-415 |
Budapesti Közlekedési Vállalat (od 02/1993) | Kel* | ||||||
2 VIN | Ikarus 435.05A | 1993 |
původně předváděcí vůz; od 1/2011: zachován jako muzejní nátěr: bílo-modrá s modrými pruhy |
» detail | |||||
ex
Ikarus zapůjčen Passazhiravtotrans zapůjčen TTP Rīga zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
В 203 ЕК 78 | 2249 | Passazhiravtotrans (od 3/1997) | |||||||
4 VIN | Ikarus 415.80 | 2000 |
nátěr: STB, tyrkysovo-bílá se žlutým pruhem |
» detail | |||||
B 00671 | 5209 | Societatea de Transport Bucuresti (od 2000) | BuN | ||||||
86 VIN | Ikarus 412.81 | 2001 |
nátěr: BKV, červená * |
» detail | |||||
ex
Ikarus |
|||||||||
700 | Budapesti Közlekedési Vállalat (od 2002) | Pon | |||||||
13 VIN | Ikarus 412.81 | 2002 |
nátěr: BKV, červeno-bílá |
» detail | |||||
705 | Budapesti Közlekedési Vállalat (od 2002) | Pon | |||||||
zapůjčen
DKV Debrecen |
|||||||||
15 VIN | Ikarus 412.81 | 2002 |
nátěr: BKV, červeno-bílá |
» detail | |||||
707 | Budapesti Közlekedési Vállalat (od 2002) | Pon | |||||||
18 VIN | Ikarus 412.81 | 2002 |
nátěr: BKV, červená * |
» detail | |||||
710 | Budapesti Közlekedési Vállalat (od 2002) | Pon | |||||||
19 VIN | Ikarus 412.81 | 2002 |
nátěr: BKV, červená * |
» detail | |||||
711 | Budapesti Közlekedési Vállalat (od 2002) | Pon | |||||||
20 VIN | Ikarus 412.81 | 2002 |
nátěr: BKV, červeno-bílá |
» detail | |||||
712 | Budapesti Közlekedési Vállalat (od 2002) | Pon | |||||||
22 VIN | Ikarus 412.81 | 2002 |
nátěr: BKV, červená * |
» detail | |||||
714 | Budapesti Közlekedési Vállalat (od 2002) | Pon | |||||||
8 VIN | Ikarus 412.10C » 412.81GT | 2001 |
2013-2015: přestavěn na trolejbus nátěr: BKV, červeno-bílá * |
» detail | |||||
BPO-217 | 721 | Budapesti Közlekedési Vállalat (od 2001) | Pon | ||||||
99 VIN | Ikarus 435.81 » 435.81F | 1995 |
11.3.2023: převeden mezi muzejní vozy nátěr: BKV, červeno-bílá |
» detail | |||||
309 | Budapesti Közlekedési Vállalat (od 1995) | Pon | |||||||
Vypsáno celkem 21 vozů,
z toho:
- historický/muzejní: 11 vozů
- provozní: 10 vozů
Vypsané aktuálně provozované vozy (10) mají přibližný průměrný věk 23,1 let.
Poslední aktualizace vozů:
27. 10. 2024.