Vyhledávání vozů

výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  149522 Tatra T2 » T2R » T2 služební » T2 1959    3/1968: GO, 1/1980: T2R, 1990: SV 4121, 2006: SP - nový lak, 2009: využíván jako místnost pro řidiče manipulačního posunu ve vozovně Pisárky na 9. koleji, 2016: retro tramvaj DPMB, 6/2016-4/2017: GO spojená z přizpůsobením do stavu po 1. GO 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
 
435
1435
4121
1435
DPMB (od 29.7.1959) M*
 
  151140 Tatra T2 » T2 služební 1961    12/1971: GO, 1985: SV 4110, 24.2.1988: TMB, vůz ve stavu před renovací 
fotka
ex DPMB
 
1473 Technické muzeum v Brně (od 1988) Líš
 
  148056 Tatra T1 1955    1987-1991: renovace do stavu odpovídajícímu období 50. let (DPP) 
nátěr: červeno-krémová
fotka
ex Dopravní podniky hl. města Prahy
 
5064 Technické muzeum v Brně (od 1978) Líš
 
  150187 Tatra T2 » T2R 1960    od výroby rozchod 1000 mm, 1971: VP (DP Ostrava) a rozchod 1435 mm, 1985: GO - T2R, 2/1995: rozchod 1000 mm, 9/2001: vůz zapůjčen na oslavy 100 let MHD v Mostě a Litvínově, 9/2003: vystaven na vagóně v žst. Ústí nad Labem-západ v rámci výročí 145 let Ústecko-teplické dráhy, 2007: vůz původně určen ke konzervaci, odstaven, 31.3.2023: převezen do Mostu na opravu 
nátěr: schema DP Liberec, zeleno-žluto-bílá *
fotka
ex DP města Ústí nad Labem
ex Dopravní podnik města Ostravy
ex DP Liberec
zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
ex DP města Ústí nad Labem
 
? DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (od 31.3.2023) Mos
 
  149449 Tatra T2 » T2R 1958    1967: GO; 1985: GO - T2R; 2/1995: rozchod 1000 mm; 1/2007: prodej PMDP (rozchod 1435 mm); ?/2007-?/2009: renovace na historické vozidlo PMDP 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
ex Dopravní podnik města Ostravy
ex DP Liberec
 
133III PMDP (od 2009) Slo
 
  148434 Tatra T1 1956    z pravidelného provozu vyřazen 2.6.1983, ponechán jako historický 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
 
121 PMDP (od 11.1.1957) Slo
 
  151185 Tatra T2 1961    2001-2010: GO a uvedení do provozního stavu odpovídajícího konci 70. let (po GO) 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
 
681 Dopravní podnik Ostrava (od 10/1961) KP*
 
  148983 Tatra T1 1957     
nátěr: červeno-krémová
fotka
 
528 Dopravní podnik Ostrava (od 3/1957) KP*
zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
 
  149450 Tatra T2 » T2R 1958    1967: GO; 1985: GO – T2R; 6/1996: rozchod 1000 mm; 2001-6/2006: VP (DP Liberec); 2/2019-12/2019: renovace do stavu odpovídajícímu období 60. let (Ekova) 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
ex Dopravní podnik Ostrava
ex DP Liberec
 
6003 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 7.3.2020) Stř
 
  152290 Tatra T2 » T2R 1962    1976: GO; 1985: GO – T2R; 6/1996: rozchod 1000 mm; 2001-6/2006: VP (DP Liberec); 2/2019-12/2019: renovace do stavu odpovídajícímu období 80. let (Ekova) 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
ex Dopravní podnik Ostrava
ex DP Liberec
 
6004 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 7.3.2020) Stř
 
  151107 Tatra T2 » T2R 1961    1986: GO - T2R, 1998-2005: plánováno zařazení jako brus, 2005-2012: služební vůz k šípovému pluhu (bez využití), 2012: rekonstrukce na historický vůz reprezentující provedení z poloviny 90. let 20. století 
nátěr: červeno-krémová * {sólo}
fotka
ex Dopravní podnik Ostrava
majitel DP Liberec
 
17III Boveraclub (pronajat od 9/2012) 1000*
 
  147597 Tatra T2 1955    2. prototyp řady T2, 3/1955-8/1956: zkušební provoz v Praze, 10/1956-1/1957: úprava pro zkušební provoz na rozchodu 1000 mm, dosazen pantograf místo tyčového sběrače, 1-6/1957: zkušební provoz v Liberci, 8-10/1957: zkušební provoz v Bratislavě - poté řádný, 1973-1976: cvičný vůz, 1976: odstaven, 6/1977: převoz do Prahy - zařazen mezi historické vozy, 10/1990-11/1999: rekonstrukce do podoby ze zkušebního provozu v Praze 
nátěr: červeno-krémová
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ex DP Bratislava
zapůjčen DP Liberec
 
6002 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1977) Stře*
 
  150270 Tatra T2 1960     
nátěr: červeno-krémová *
fotka
ex Dopravní podnik Ostrava
 
212II Dopravný podnik mesta Košice (od 5/2001) Bar
 
  148985 Tatra T1 1957    1967: GO; 2001-2002 oprava skříně ve firmě Olpas Moravia Krnov, kompletace v DPMK 2/2003-4/2003 
nátěr: červeno-krémová
fotka
ex Dopravný podnik mesta Košíc
ex Dopravní podnik města Ostravy
 
203II Dopravný podnik mesta Košice (od 1983) Bar
 
  143055 Tatra T1 1951    1961-1962: GO, 1976: zařazen do muzejní sbírky DPP, renovace do stavu odpovídajícímu období 50. let 
nátěr: červeno-krémová
fotka
 
5001II Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 17.3.1952) Stře*
 
  143056 Tatra T1 1952    1981: odstaven z pravidelného provozu, 2001-2005: renovace, následně určen pro komerční jízdy 
nátěr: červeno-krémová
fotka
 
5002II Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1952) Stř*
 
  173307 Tatra T5C5 » T5C5K2 1984     
nátěr: BKV, žluto-bílá
fotka
 
4292 Budapesti Közlekedési Vállalat (od 8/1984) Bar*
 
  173312 Tatra T5C5 » T5C5K2 1984     
nátěr: BKV, žluto-bílá
fotka
 
4297 Budapesti Közlekedési Vállalat (od 8/1984) Bar
 
  173257 Tatra T5C5 » T5C5K2 1984     
nátěr: BKV, žluto-bílá
fotka
 
4242 Budapesti Közlekedési Vállalat (od 5/1984) Ang
 
  173297 Tatra T5C5 » T5C5K2 1984     
nátěr: BKV, žluto-bílá
fotka
 
4282 Budapesti Közlekedési Vállalat (od 7/1984) Ang
 
  173261 Tatra T5C5 » T5C5K2 1984     
nátěr: BKV, žluto-bílá
fotka
 
4246 Budapesti Közlekedési Vállalat (od 5/1984) Ang
 
  Tatra T5C5 » T5C5K » T5C5K2 1984     
nátěr: BKV, žluto-bílá
fotka
 
4338 Budapesti Közlekedési Vállalat (od 1984)
 
Vypsáno celkem 22 vozů, z toho:
  • historický/muzejní: 12 vozů
  • provozní: 6 vozů
  • v dílnách/v opravě: 3 vozy
  • dočasně odstaven: 1 vůz

Vypsané aktuálně provozované vozy (10) mají přibližný průměrný věk 51,2 let.

Poslední aktualizace vozů: 3. 12. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání