Vyhledávání vozů
výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
149522 | Tatra T2 » T2R » T2 služební » T2 | 1959 |
3/1968: GO, 1/1980: T2R, 1990: SV 4121, 2006: SP - nový lak, 2009: využíván jako místnost pro řidiče manipulačního posunu ve vozovně Pisárky na 9. koleji, 2016: retro tramvaj DPMB, 6/2016-4/2017: GO spojená z přizpůsobením do stavu po 1. GO nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
435 1435 4121 1435 |
DPMB (od 29.7.1959) | M* | |||||||
151140 | Tatra T2 » T2 služební | 1961 |
12/1971: GO, 1985: SV 4110, 24.2.1988: TMB, vůz ve stavu před renovací |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
1473 | Technické muzeum v Brně (od 1988) | Líš | |||||||
148056 | Tatra T1 | 1955 |
1987-1991: renovace do stavu odpovídajícímu období 50. let (DPP) nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky hl. města Prahy |
|||||||||
5064 | Technické muzeum v Brně (od 1978) | Líš | |||||||
150187 | Tatra T2 » T2R | 1960 |
od výroby rozchod 1000 mm,
1971: VP (DP Ostrava) a rozchod 1435 mm,
1985: GO - T2R, 2/1995: rozchod 1000 mm,
9/2001: vůz zapůjčen na oslavy 100 let MHD v Mostě a Litvínově,
9/2003: vystaven na vagóně v žst. Ústí nad Labem-západ v rámci výročí 145 let Ústecko-teplické dráhy,
2007: vůz původně určen ke konzervaci, odstaven,
31.3.2023: převezen do Mostu na opravu nátěr: schema DP Liberec, zeleno-žluto-bílá * |
» detail | |||||
ex
DP města Ústí nad Labem ex Dopravní podnik města Ostravy ex DP Liberec zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova ex DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
? | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (od 31.3.2023) | Mos | |||||||
149449 | Tatra T2 » T2R | 1958 |
1967: GO; 1985: GO - T2R; 2/1995: rozchod 1000 mm; 1/2007: prodej PMDP (rozchod 1435 mm); ?/2007-?/2009: renovace na historické vozidlo PMDP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik města Ostravy ex DP Liberec |
|||||||||
133III | PMDP (od 2009) | Slo | |||||||
148434 | Tatra T1 | 1956 |
z pravidelného provozu vyřazen 2.6.1983, ponechán jako historický nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
121 | PMDP (od 11.1.1957) | Slo | |||||||
151185 | Tatra T2 | 1961 |
2001-2010: GO a uvedení do provozního stavu odpovídajícího konci 70. let (po GO) nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
681 | Dopravní podnik Ostrava (od 10/1961) | KP* | |||||||
148983 | Tatra T1 | 1957 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
528 | Dopravní podnik Ostrava (od 3/1957) | KP* | |||||||
zapůjčen
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
149450 | Tatra T2 » T2R | 1958 |
1967: GO; 1985: GO – T2R; 6/1996: rozchod 1000 mm; 2001-6/2006: VP (DP Liberec);
2/2019-12/2019: renovace do stavu odpovídajícímu období 60. let (Ekova) nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik Ostrava ex DP Liberec |
|||||||||
6003 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 7.3.2020) | Stř | |||||||
152290 | Tatra T2 » T2R | 1962 |
1976: GO; 1985: GO – T2R; 6/1996: rozchod 1000 mm; 2001-6/2006: VP (DP Liberec);
2/2019-12/2019: renovace do stavu odpovídajícímu období 80. let (Ekova) nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik Ostrava ex DP Liberec |
|||||||||
6004 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 7.3.2020) | Stř | |||||||
151107 | Tatra T2 » T2R | 1961 |
1986: GO - T2R,
1998-2005: plánováno zařazení jako brus,
2005-2012: služební vůz k šípovému pluhu (bez využití),
2012: rekonstrukce na historický vůz reprezentující provedení z poloviny 90. let 20. století nátěr: červeno-krémová * {sólo} |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik Ostrava majitel DP Liberec |
|||||||||
17III | Boveraclub (pronajat od 9/2012) | 1000* | |||||||
147597 | Tatra T2 | 1955 |
2. prototyp řady T2,
3/1955-8/1956: zkušební provoz v Praze,
10/1956-1/1957: úprava pro zkušební provoz na rozchodu 1000 mm, dosazen pantograf místo tyčového sběrače,
1-6/1957: zkušební provoz v Liberci,
8-10/1957: zkušební provoz v Bratislavě - poté řádný,
1973-1976: cvičný vůz,
1976: odstaven,
6/1977: převoz do Prahy - zařazen mezi historické vozy,
10/1990-11/1999: rekonstrukce do podoby ze zkušebního provozu v Praze nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex DP Bratislava zapůjčen DP Liberec |
|||||||||
6002 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1977) | Stře* | |||||||
150270 | Tatra T2 | 1960 |
nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
212II | Dopravný podnik mesta Košice (od 5/2001) | Bar | |||||||
148985 | Tatra T1 | 1957 |
1967: GO; 2001-2002 oprava skříně ve firmě Olpas Moravia Krnov, kompletace v DPMK 2/2003-4/2003 nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košíc ex Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
203II | Dopravný podnik mesta Košice (od 1983) | Bar | |||||||
143055 | Tatra T1 | 1951 |
1961-1962: GO, 1976: zařazen do muzejní sbírky DPP, renovace do stavu odpovídajícímu období 50. let nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
5001II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 17.3.1952) | Stře* | |||||||
143056 | Tatra T1 | 1952 |
1981: odstaven z pravidelného provozu, 2001-2005: renovace, následně určen pro komerční jízdy nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
5002II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1952) | Stř* | |||||||
173307 | Tatra T5C5 » T5C5K2 | 1984 |
nátěr: BKV, žluto-bílá |
» detail | |||||
4292 | Budapesti Közlekedési Vállalat (od 8/1984) | Bar* | |||||||
173312 | Tatra T5C5 » T5C5K2 | 1984 |
nátěr: BKV, žluto-bílá |
» detail | |||||
4297 | Budapesti Közlekedési Vállalat (od 8/1984) | Bar | |||||||
173257 | Tatra T5C5 » T5C5K2 | 1984 |
nátěr: BKV, žluto-bílá |
» detail | |||||
4242 | Budapesti Közlekedési Vállalat (od 5/1984) | Ang | |||||||
173297 | Tatra T5C5 » T5C5K2 | 1984 |
nátěr: BKV, žluto-bílá |
» detail | |||||
4282 | Budapesti Közlekedési Vállalat (od 7/1984) | Ang | |||||||
173261 | Tatra T5C5 » T5C5K2 | 1984 |
nátěr: BKV, žluto-bílá |
» detail | |||||
4246 | Budapesti Közlekedési Vállalat (od 5/1984) | Ang | |||||||
Tatra T5C5 » T5C5K » T5C5K2 | 1984 |
nátěr: BKV, žluto-bílá |
» detail | ||||||
4338 | Budapesti Közlekedési Vállalat (od 1984) | ||||||||
Vypsáno celkem 22 vozů,
z toho:
- historický/muzejní: 12 vozů
- provozní: 6 vozů
- v dílnách/v opravě: 3 vozy
- dočasně odstaven: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (10) mají přibližný průměrný věk 51,2 let.
Poslední aktualizace vozů:
3. 12. 2024.