Vyhledávání vozů
výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
180056 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2001: VP, 2006: VP - IGE, 2014-2015: GO (1. T6A5) - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, 8/2015: klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) nátěr: unifik {A+1202*} |
» detail | |||||
1201 | DPMB (od 28.2.1996) | M | |||||||
180057 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2001: VP, 2006: VP - IGE, 2014-2015: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF nátěr: unifik {1201+B*} |
» detail | |||||
1202 | DPMB (od 28.2.1996) | M | |||||||
180058 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 23.5.2011: nehoda s 3219 na Lesnické, odstaven, 8/2011: zpět v provozu, 2017: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) nátěr: unifik {A+1204*} |
» detail | |||||
1203 | DPMB (od 28.2.1996) | M | |||||||
180059 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 23.5.2011: nehoda s 3219 na Lesnické, odstaven, 8/2011: zpět v provozu, 2017: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém nátěr: unifik {1203+B*} |
» detail | |||||
1204 | DPMB (od 28.2.1996) | M | |||||||
180060 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2003: dveřní pohony Bahoza, 2010: VP - IGE, dveřní kamerový systém, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 2020: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Dometic CoolAir RTX 2000 nátěr: unifik {A+1206*} |
» detail | |||||
1205 | DPMB (od 28.2.1996) | M | |||||||
180061 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2003: dveřní pohony Bahoza, 2010: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2020: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém nátěr: unifik {1205+B*} |
» detail | |||||
1206 | DPMB (od 28.2.1996) | M | |||||||
180062 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) nátěr: unifik {A+1208*} |
» detail | |||||
1207 | DPMB (od 21.3.1996) | M | |||||||
180063 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém nátěr: unifik {1207+B*} |
» detail | |||||
1208 | DPMB (od 21.3.1996) | M | |||||||
180064 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2010: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) nátěr: unifik {A+1210*} |
» detail | |||||
1209 | DPMB (od 28.3.1996) | M | |||||||
180065 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2010: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018/2019: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém nátěr: unifik {1209+B*} |
» detail | |||||
1210 | DPMB (od 21.3.1996) | M | |||||||
180066 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2001: VP, 200?: IGE, 2006: VP, 2015: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, dveřní kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) nátěr: unifik * {A+1212*} |
» detail | |||||
1211 | DPMB (od 21.3.1996) | M | |||||||
180067 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2001: VP, 200?: IGE, 2006: VP - IGE, 2015: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF nátěr: unifik * {1211+B*} |
» detail | |||||
1212 | DPMB (od 21.3.1996) | M | |||||||
180068 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) nátěr: unifik {A+1214*} |
» detail | |||||
1213 | DPMB (od 21.3.1996) | M | |||||||
180069 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém nátěr: unifik {1213+B*} |
» detail | |||||
1214 | DPMB (od 21.3.1996) | M | |||||||
180070 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2001: VP, 2007: VP - IGE, 2015: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, 9/2015: dveřní kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) nátěr: unifik {A+1216*} |
» detail | |||||
1215 | DPMB (od 21.3.1996) | M | |||||||
180071 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2001: VP, 2007: VP - IGE, 2015: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, 9/2015: dveřní kamerový systém nátěr: unifik {1215+B*} |
» detail | |||||
1216 | DPMB (od 21.3.1996) | M | |||||||
180072 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2001: VP, 2007: VP - IGE, 2015: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, dveřní kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) nátěr: unifik * {A+1218*} |
» detail | |||||
1217 | DPMB (od 28.3.1996) | M | |||||||
180073 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2001: VP, 2007: VP - IGE, 2015: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF nátěr: unifik * {1217+B*} |
» detail | |||||
1218 | DPMB (od 28.3.1996) | M | |||||||
180074 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2011: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2021: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Dometic CoolAir RTX 2000 nátěr: unifik {A+1220} |
» detail | |||||
1219 | DPMB (od 28.3.1996) | M | |||||||
180075 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2011: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2021: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém nátěr: unifik {1219+B} |
» detail | |||||
1220 | DPMB (od 28.3.1996) | M | |||||||
180168 | ČKD DS T3R | 1996 |
2006: VP - IGE, Trav-l-Cool, ?: dveřní kamerový systém, 2015: VP - poloautomatické spřáhlo nahrazeno standardním spřáhlem s propojkou vzor VarioLF, 7/2015: klimatizace kabiny WAECO CA RT880 nátěr: unifik * {A+1662*} |
» detail | |||||
1661 | DPMB (od 17.4.1997) | P | |||||||
180164 | ČKD DS T3R | 1996 |
2006: VP - IGE, ?: dveřní kamerový systém, 2015: VP - poloautomatické spřáhlo nahrazeno standardním spřáhlem s propojkou vzor VarioLF nátěr: unifik * {1661+B} |
» detail | |||||
1662 | DPMB (od 17.4.1997) | P | |||||||
180165 | ČKD DS T3R | 1996 |
2008: VP - IGE, Trav-l-Cool, 5/2008: dveřní kamerový systém, 2015: VP - poloautomatické spřáhlo nahrazeno standardním spřáhlem s propojkou vzor VarioLF, klimatizace kabiny řidiče WAECO CA RT880 nátěr: unifik * {A+1664} |
» detail | |||||
1663 | DPMB (od 17.4.1997) | P | |||||||
180171 | ČKD DS T3R | 1996 |
2008: VP - IGE, 5/2008: dveřní kamerový systém, 2015: VP - poloautomatické spřáhlo nahrazeno standardním spřáhlem s propojkou vzor VarioLF nátěr: unifik * {1663+B} |
» detail | |||||
1664 | DPMB (od 17.4.1997) | P | |||||||
180166 | ČKD DS T3R | 1996 |
2008: VP - IGE, Trav-l-Cool, 5/2008: dveřní kamerový systém, 2015: VP - poloautomatické spřáhlo nahrazeno standardním spřáhlem s propojkou vzor VarioLF, klimatizace kabiny řidiče WAECO CA RT880 nátěr: unifik * {A+1666} |
» detail | |||||
1665 | DPMB (od 17.4.1997) | P | |||||||
180169 | ČKD DS T3R | 1997 |
2008: VP - IGE, 5/2008: dveřní kamerový systém, 2015: VP - poloautomatické spřáhlo nahrazeno standardním spřáhlem s propojkou vzor VarioLF nátěr: unifik * {1665+B} |
» detail | |||||
1666 | DPMB (od 17.4.1997) | P | |||||||
180147 | ČKD DS RT6N1 » RT6 MF06AC | 1996 |
1999: reko podvozků, 2001: oprava v ČKD-DS Praha, 19.12.2008: udělení průkazu způsobilosti (první vůz typu RT6N1 v ČR), 24.1.2009: zařazení do pravidelného provozu s cestujícími, 2018: prodán firmě Modertrans Poznań, 12.2.2018: odvoz do Poznaně; 2018-2021: modernizace na typ RT6 MF06AC (Modertrans Poznań) nátěr: schéma RT6N, červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
DPMB ex Modertrans Poznań |
|||||||||
399 | MPK Poznań (od 5/2021) | Sta | |||||||
180148 | ČKD DS RT6N1 » RT6 MF06AC | 1996 |
1998: reko podvozků, 2000-2001: využíván jako pojízdná prodejna seniorpasů, 2002-2010: odstaven, zdroj ND, 2010: kompletace v ÚD, 2018: prodán firmě Modertrans Poznań, 12.2.2018: odvoz do Poznaně, 2018-2021: modernizace na typ RT6 MF06AC (Modertrans Poznań) nátěr: MPK Poznań, zeleno-žlutá * |
» detail | |||||
ex
DPMB ex Modertrans Poznań |
|||||||||
400 | MPK Poznań (od 2021) | Sta | |||||||
180149 | ČKD DS RT6N1 | 1996 |
1998: reko podvozků, 2002-2003: oprava v Pars nova Šumperk, 26.9.2009: zařazení do provozu s cestujícími, 2012-2014: SP - reko brzd dle 1802 (DAKO-CZ), 2018: prodán Technickému muzeu v Brně, 21.6.2018: naložena na silniční návěs ve vozovně Medlánky, 22.6.2018: složen v depozitáři TMB v Líšni nátěr: schéma RT6N, červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
1803 | Technické muzeum v Brně (od 22.6.2018) | Líš | |||||||
179936 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
dočasně odstaven po dobu výluky na ul. Opavské (01.07.2022 - 31.08.2022) nátěr: DPO, modro-bílá se žlutými dveřmi {A+1115*} |
» detail | |||||
1111 | Dopravní podnik Ostrava (od 11/1995) | KP* | |||||||
180248 | ČKD DS T6A5 | 1997 |
prototyp s výzbrojí TV30;
1997-?: zkušební provoz bez cestujících v Praze,
od ?: odstaven,
2006: GO (Pars Nova Šumperk) nátěr: CVR Ferrero - Mon Cheri a Pocket Coffee Espresso * {7957+B} |
» detail | |||||
ex
ČKD Dopravní systémy |
|||||||||
7958 | DP Bratislava (od 12/2006) | Kra | |||||||
180247 | ČKD DS T6A5 | 1997 |
prototyp s výzbrojí TV14;
1997-?: zkušební provoz bez cestujících v Praze,
od ?: odstaven,
2006: GO (Pars Nova Šumperk) nátěr: CVR Ferrero Rocher * {A+7958} |
» detail | |||||
ex
ČKD Dopravní systémy |
|||||||||
7957 | DP Bratislava (od 12/2006) | Kra | |||||||
180281 | ČKD DS T6C5 | 1998 |
prototyp,
27-28.6.1998: zkušební jízdy v Praze (Řepy - Anděl) - poté zpět do výrobního závodu (rozchod 1587,5 mm),
8-10/1998: přeprava z výrobního závodu přes přístavy Hamburk (D) a Mobile (USA) do New Orleans,
27.6.1999: zařazen do provozu,
2001: kvůli hospodářským potížím výrobce vrácen do Prahy,
2003: úpravy u výrobce (rozchod 1435 mm),
8-9.3.2003: zkušební jízdy v Praze (Motol - Řepy) poté prodej do Strausbergu nátěr: Strausberger Eisenbahn, červeno-bílo-modrá * |
» detail | |||||
ex
ČKD Dopravní systémy zapůjčen RTA New Orleans |
|||||||||
30 | Strausberger Eisenbahn (od 4/2003) | ||||||||
179821 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2017-2020: uvedení do stavu odpovídajícímu období 90. let nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
8601 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 14.12.1995) | Žiž* | |||||||
180104 | ČKD DS T6A5 | 1996 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
8702 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1996) | Stře* | |||||||
180143 | ČKD DS RT6N1 » RT6N2 » RT6 MF06AC | 1996 |
1998: rekonstrukce podvozků,
1999: oprava u výrobce, poté ZJ s cestujícími,
1/2004-9/2005: zkušební oprava (Pars Nova), přeznačena na typ RT6N2, ZJ prováděné po opravě však rovněž skončily různými poruchami,
2013-2014: GO (Modertrans) - typ RT6 MF06AC nátěr: MPK Poznań, zeleno-žlutá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
402II | MPK Poznań (od 2014) | Sta | |||||||
180144 | ČKD DS RT6N1 » RT6 MF06AC | 1996 |
1998: rekonstrukce podvozků,
1999: oprava u výrobce, poté ZJ s cestujícími,
2010-2011: GO (Modertrans) - typ RT6 MF06AC nátěr: MPK Poznań, zeleno-žlutá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
405II | MPK Poznań (od 2011) | Sta | |||||||
180145 | ČKD DS RT6N1 » RT6 MF06AC | 1996 |
1998: rekonstrukce podvozků,
20.6.1999: ulomení závěsu převodovky s následným vykolejením, odstaven
1999: oprava u výrobce, poté ZJ s cestujícími,
2010-2011?: GO (Modertrans) - typ RT6 MF06AC nátěr: MPK Poznań, zeleno-žlutá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
404II | MPK Poznań (od 2011?) | Sta | |||||||
180146 | ČKD DS RT6N1 » RT6 MF06AC | 1996 |
1998: rekonstrukce podvozků,
2001: oprava u výrobce,
2013-2014: GO (Modertrans) - typ RT6 MF06AC nátěr: MPK Poznań, zeleno-žlutá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
401II | MPK Poznań (od 2014) | Sta | |||||||
179829 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4152 | Stolichen elektrotransport (od 9/2016) | Isk | |||||||
179830 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4520 4519 |
Kharkivelektroavtotrans (od 1/2017) | Sal* | |||||||
179834 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4146 | Stolichen elektrotransport (od 8/2016) | Isk | |||||||
179835 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4148 | Stolichen elektrotransport (od 8/2016) | Isk | |||||||
179837 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4149 | Stolichen elektrotransport (od 8/2016) | Isk | |||||||
179838 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4543II | Kharkivelektroavtotrans (od 12/2016) | Sal* | |||||||
179902 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4144 | Stolichen elektrotransport (od 8/2016) | Isk | |||||||
179903 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4140 | Stolichen elektrotransport (od 8/2016) | Isk | |||||||
179906 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4534II | Kharkivelektroavtotrans (od 12/2016) | Sal* | |||||||
179907 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4147 | Stolichen elektrotransport (od 8/2016) | Isk | |||||||
179912 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
8637 | Kharkivelektroavtotrans (od 12.1.2023) | Sal | |||||||
179913 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4155 | Stolichen elektrotransport (od 10/2016) | Isk | |||||||
179954 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4556II | Kharkivelektroavtotrans (od 12/2016) | Sal* | |||||||
179956 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4145 | Stolichen elektrotransport (od 8/2016) | Isk | |||||||
180089 | ČKD DS T6A5 | 1996 |
před zařazením do provozu v Brně provedena SO: změna polarity elektrické výzbroje, úprava palubní desky řidiče, montáž RIS II, dosazení tachografu Mesit TT62, GO podvozků, nový lak, nové potahy sedadel nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá {A+1238} |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
1237 | DPMB (od 7.4.2021) | P | |||||||
180129 | ČKD DS T6A5 | 1996 |
před zařazením do provozu v Brně provedena SO: změna polarity elektrické výzbroje, úprava palubní desky řidiče, montáž RIS II, GO podvozků, nový lak, nové potahy sedadel nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá {1247+B} |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
1248 | DPMB (od 18.1.2022) | P | |||||||
180235 | ČKD DS T6A5 | 1997 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
8739 | Kharkivelektroavtotrans (od 17.2.2023) | Sal | |||||||
180173 | ČKD DS T6A5 | 1997 |
17.4.2002: vykolejení při ŽST Vinohrady, 21.2.2017: vykolejení ve vozovně Krasňany, při které byl poškozen odstavený trolejbus ev.č. 6626 nátěr: červeno-modro-stříbrná * {A+7948} |
» detail | |||||
7947 | DP Bratislava (od 1997) | Kra | |||||||
180714 | ČKD DS T6A5 | 1997 |
17.4.2002: vykolejení při ŽST Vinohrady, 21.2.2017: vykolejení ve vozovně Krasňany, při které byl poškozen odstavený trolejbus ev.č. 6626 nátěr: červeno-modro-stříbrná * {7947+B} |
» detail | |||||
7948 | DP Bratislava (od 1997) | Kra | |||||||
180715 | ČKD DS T6A5 | 1996 |
13.5.-21.6.2019: zkušební provoz soupravy 3xT6A5 (ev.č. 7949+7950+7956) na vloženém pořadí linky č. 7 nátěr: CVR Magnum * {A+7950*} |
» detail | |||||
7949 | DP Bratislava (od 1997) | Kra | |||||||
180176 | ČKD DS T6A5 | 1997 |
13.5.-21.6.2019: zkušební provoz soupravy 3xT6A5 (ev.č. 7949+7950+7956) na vloženém pořadí linky č. 7 nátěr: CVR Magnum * {7949+B*} |
» detail | |||||
7950 | DP Bratislava (od 1997) | Kra | |||||||
180177 | ČKD DS T6A5 | 1997 |
nátěr: červeno-modro-stříbrná * {A+7952} |
» detail | |||||
7951 | DP Bratislava (od 1997) | Kra | |||||||
180178 | ČKD DS T6A5 | 1997 |
nátěr: červeno-modro-stříbrná * {7951+B} |
» detail | |||||
7952 | DP Bratislava (od 1997) | Kra | |||||||
180179 | ČKD DS T6A5 | 1997 |
nátěr: CVR Visa * {A+7954} |
» detail | |||||
7953 | DP Bratislava (od 1997) | Kra | |||||||
180180 | ČKD DS T6A5 | 1997 |
nátěr: CVR Visa * {7953+B} |
» detail | |||||
7954 | DP Bratislava (od 1997) | Kra | |||||||
180181 | ČKD DS T6A5 | 1997 |
nátěr: CVR Ferrero Rocher * {A+7956*} |
» detail | |||||
7955 | DP Bratislava (od 1997) | Kra | |||||||
180182 | ČKD DS T6A5 | 1997 |
13.5.-21.6.2019: zkušební provoz soupravy 3xT6A5 (ev.č. 7949+7950+7956) na vloženém pořadí linky č. 7 nátěr: CVR Ferrero - Mon Cheri a Pocket Coffee Espresso * {7955+B*} |
» detail | |||||
7956 | DP Bratislava (od 1997) | Kra | |||||||
179822 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4193 | Stolichen elektrotransport (od 13.3.2021) | Isk | |||||||
179824 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4163 | Stolichen elektrotransport (od 11/2017) | Isk | |||||||
179826 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
3/2022: střední oprava nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex Kharkivelektroavtotrans |
|||||||||
2020 | Tramvay Kamjanske (od 17.7.2020) | D1 | |||||||
179827 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2020/21 a 2021/22: novoroční tramvaj nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4547II | Kharkivelektroavtotrans (od 3/2017) | Okt* | |||||||
179831 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
8611 | Kharkivelektroavtotrans (od 3.3.2023) | Sal | |||||||
179836 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4160 | Stolichen elektrotransport (od 10/2017) | Isk | |||||||
179839 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4164 | Stolichen elektrotransport (od 11/2017) | Isk | |||||||
179897 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4165 | Stolichen elektrotransport (od 11/2017) | Isk | |||||||
179898 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4532II | Kharkivelektroavtotrans (od 12/2016) | Sal* | |||||||
179899 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4143 | Stolichen elektrotransport (od 8/2016) | Isk | |||||||
179900 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4189 | Stolichen elektrotransport (od 9.2.2021) | Isk | |||||||
179901 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4184 | Stolichen elektrotransport (od 1/2021) | Isk | |||||||
179905 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4180 | Stolichen elektrotransport (od 8.12.2020) | Isk | |||||||
179908 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
7.9.2020: nehoda;
6/2022: střední oprava nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex Kharkivelektroavtotrans |
|||||||||
2022 | Tramvay Kamjanske (od 13.8.2020) | D1 | |||||||
179910 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4192 | Stolichen elektrotransport (od 13.3.2021) | Isk | |||||||
179911 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4191 | Stolichen elektrotransport (od 15.2.2021) | Isk | |||||||
179914 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
005 | Kyivpastrans (od 8.7.2019) | Dar | |||||||
179915 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4151 | Stolichen elektrotransport (od 9/2016) | Isk | |||||||
179946 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
27.9.2014: nehoda s vozem ev.č. 9307 v zastávce "Slavia";
9/2022: střední oprava nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex Kharkivelektroavtotrans |
|||||||||
2023 | Tramvay Kamjanske (od 13.9.2020) | D1 | |||||||
179947 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4187 | Stolichen elektrotransport (od 21.1.2021) | Isk | |||||||
179948 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
317 | Kyivpastrans (od 5.8.2019) | Dar | |||||||
179949 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4523II | Kharkivelektroavtotrans (od 28.9.2017) | Sal | |||||||
179950 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4188 | Stolichen elektrotransport (od 9.2.2021) | Isk | |||||||
179952 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex Kharkivelektroavtotrans |
|||||||||
2024 | Tramvay Kamjanske (od 24.9.2020) | D1 | |||||||
179955 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4185 | Stolichen elektrotransport (od 1/2021) | Isk | |||||||
179958 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4150 | Stolichen elektrotransport (od 9/2016) | Isk | |||||||
179959 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4142 | Stolichen elektrotransport (od 8/2016) | Isk | |||||||
179960 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2005: dosazeny plné plenty bez výřezů pro podvozky, před zařazením do provozu v Brně provedena SO: změna polarity elektrické výzbroje, úprava palubní desky řidiče, montáž RIS II, dosazení tachografu Mesit TT62, GO podvozků, nový lak, nové potahy sedadel nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá {A+1230} |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
1224 | DPMB (od 24.3.2022) | P | |||||||
179962 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2021-2022: GO (před zařazením do provozu v Brně) - změna polarity elektrické výzbroje, výměna palubní desky řidiče dle brněnských T6 po GO, řadič Alfa Union HH 230, klimatizace kabiny řidiče Dometic, sedadla cestujících Vogelsitze řady 600 v uspořádání 1+1, nerezová madla, nerezové kryty topení cestujících, nahrazení poloautomatických spřáhel běžnými s "pražskou" hlavou a mezivozovou propojkou dle VarioLF, kompletní LED osvětlení vč. odlišných svítilen na čelech, poziční světla na bocích, doplnění mlhovek, dveřní pohony IGE, úzké plenty nad podvozky, kamerový systém (dveřní + salón se záznamem) nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá * {A+1232} |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
1231 | DPMB (od 21.1.2023) | P | |||||||
179963 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
8658 | Kharkivelektroavtotrans (od 10.11.2022) | Sal | |||||||
179964 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
před zařazením do provozu v Brně provedena SO: změna polarity elektrické výzbroje, úprava palubní desky řidiče, montáž RIS II, GO podvozků, nový lak, nové potahy sedadel nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá * {1233+B} |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
1234 | DPMB (od 30.9.2021) | P | |||||||
179965 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4156 | Stolichen elektrotransport (od 10/2016) | Isk | |||||||
179966 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4153 | Stolichen elektrotransport (od 9/2016) | Isk | |||||||
179967 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
4154 | Stolichen elektrotransport (od 9/2016) | Isk | |||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- provozní: 90 vozů
- dočasně odstaven: 6 vozů
- historický/muzejní: 4 vozy
Vypsané aktuálně provozované vozy (96) mají přibližný průměrný věk 28,6 let.
Poslední aktualizace vozů:
11. 9. 2024.