Vyhledávání vozů
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
974 VIN | Ikarus 280.08A | 1989 |
prodán pravděpodobně do Bulharska, 2004?: dále prodán do Ruska, 2020: prodán do soukromé sbírky nátěr: vínovo-bílá |
» detail | |||||
ex
DPMB ex Polus ex Avtotransproekt ex Výzkumný ústav technické fyziky ex Transenergo |
|||||||||
АК 385 74 М 281 УХ 174 |
soukromá osoba (RU) (od 9/2020) | ||||||||
979 | Ikarus 280.08A | 1989 |
1995: po nehodě GO v DP Praha (jako poslední GO tohoto typu v Brně), 2001: předán TMB, 2005: částečná renovace, vůz je v posledním provozním stavu nátěr: městské schéma, vínovo-krémová |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
B 14-05 B 8208 02V 1531 |
2090 | Technické muzeum v Brně (od 2001) | Řeč* | ||||||
3916 | Ikarus 280.08A | 1989 |
1997-1998: GO (ČSAD MHD Karlovy Vary), 11/2017-11/2020: GO (DP Karlovy Vary) nátěr: městské schéma, vínovo-krémová * |
» detail | |||||
ex
DP Karlovy Vary ex Milan Jiroš |
|||||||||
8S3 3034 | MARTIN UHER (od 11/2020) | ||||||||
12 VIN | Ikarus 435.09 | 1993 |
11/2020-9/2022: GO motoru (DP Praha - Hostivař) nátěr: DPKV, bílá s pruhy (MHD) |
» detail | |||||
ex
DP Karlovy Vary |
|||||||||
2S8 2781 | Milan Jiroš (od 2005) | ?* | |||||||
8 VIN | Ikarus 405.01 | 1994 |
nátěr: DPKV, bílá s pruhy (MHD) |
» detail | |||||
ex
DP Karlovy Vary |
|||||||||
KVA 70-46 | Milan Jiroš (od 2003) | ?* | |||||||
7 VIN | Ikarus 412.02 | 1995 |
nátěr: bílo-modrá * |
» detail | |||||
ex
DP Karlovy Vary |
|||||||||
Milan Jiroš (od 2009) | AMDS | ||||||||
5 VIN | Ikarus 412.02 | 1995 |
nátěr: DPKV, bílá s pruhy (MHD) * |
» detail | |||||
ex
DP Karlovy Vary |
|||||||||
5B4 3224 | 339 | Technické muzeum v Brně (od 10/2011) | Řeč | ||||||
2875 | Ikarus 280.10 | 1989 |
poslední vůz tohto typu v pravidelném provozu v ČR, sloužil do roku 2008 nátěr: schéma ČSAD, modro-krémová * |
» detail | |||||
ex
ČSAD Sokolov ex ČSAD autobusy Plzeň ex Autobusy Karlovy Vary ex ČSAD autobusy Plzeň ex Z-Group bus |
|||||||||
2P8 4450 | AKV bus (od 1/2024) | muz | |||||||
779910 VIN | Ikarus E-13.50 | 2000 |
1/2019: výpomoc na linkách DÚK nátěr: Čedok, bílá s modrými čely |
» detail | |||||
ex
Čedok ex BUSY STUDENÁ ex Luboš Šíma, Rakovník |
|||||||||
2SB 5958 | PETROLEX TRANS (od 12/2018) | ||||||||
4118 | Ikarus 280.10 | 1988 |
1999: dílčí oprava do podoby historického vozidla, 2008: střední oprava; 12/2023 - dosud: celková oprava nátěr: modro-bílá * |
» detail | |||||
OVB 50-94 | 4070 | Dopravní podnik Ostrava (od 12/1988) | KP* | ||||||
137 VIN | Ikarus E-91 | 2004 |
27.5.2006: u DPO zkušební jízdy na linkách 99 a 98; 2/2014: převod do muzea MHD nátěr: městské schéma, červeno-bílá |
» detail | |||||
4A4 3076 |
3904II 3134 2004 9012 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 5.1.2005) | Hos* | ||||||
zapůjčen
Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
12 VIN | Ikarus 412.02 | 1995 |
nátěr: krémová * |
» detail | |||||
ex
DP města Děčína |
|||||||||
AT 4659 BA AI 8746 EA |
Obukhivtrans (od 7/2010) | ||||||||
591 | Ikarus 280.10 | 1988 |
?-2004: provoz zejména na linkách JETE; od 2006?: dlouhodobě neprovozní nátěr: schéma ČSAD, modro-krémová * |
» detail | |||||
ex
ČSAD JIHOTRANS |
|||||||||
3S2 4932 | Milan Jiroš (od 2004) | ||||||||
1821 | Ikarus 280.08 | 1985 |
1985-2003?: MHD Strakonice, od 2018: renovace nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
ČSAD STTRANS ex COMETT PLUS ex Milan Jiroš |
|||||||||
1C1 2212 | soukromá osoba (od 9/2014) | ||||||||
4 VIN | Ikarus 412.03C | 2000 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
COMETT PLUS |
|||||||||
TAL 30-39 | Milan Jiroš (od 6/2016) | ||||||||
3 VIN | Ikarus 412.03C | 2000 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
COMETT PLUS |
|||||||||
TAL 30-04 | Milan Jiroš (od 4/2015) | Koz | |||||||
2776 | Ikarus 280.08A | 1988 |
2001?: GO; poslední vůz tohoto typu v ČR, který vydržel v pravidelném provozu do roku 2007 nátěr: městské schéma, vínovo-krémová * |
» detail | |||||
ex
ČSAD STTRANS ex COMETT PLUS |
|||||||||
8S3 2237 8S3 2437 |
4501 | Milan Jiroš (od 2007) | Koz* | ||||||
31 VIN | Ikarus 417.10A | 1999 |
jediný vůz tohoto typu v České republice nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
COMETT PLUS |
|||||||||
TAA 49-99 | Milan Jiroš (od 12/2012) | ||||||||
443 VIN | Ikarus 280.87 | 1997 |
2006: SO (COMETT PLUS); 6/2011-?: ve společném vlastnictví s "Muzeum historické dopravní techniky Kladno, o.s." nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
COMETT PLUS ex Muzeum dopravní techniky ex soukromá osoba |
|||||||||
TAA 39-99 | Milan Jiroš (od 8/2014) | ||||||||
4032 | Ikarus 280.08A | 1989 |
1999: repase (DPMO) nátěr: DPMO, bílo-modro-červená * |
» detail | |||||
ex
DP města Olomouce |
|||||||||
OLA 60-32 8S3 2269 |
263 | Milan Jiroš (od 7/2005) | Kra* | ||||||
13 VIN | Ikarus 263.01 | 1990 |
nátěr: oranžová |
» detail | |||||
ex
BVO Erzgebirge |
|||||||||
BY 565 55 | ? (Rusko) (od 2000) | ||||||||
524 VIN | Ikarus 250.67 | 1989 |
1998: GO (Sokolov) nátěr: bílo-červená * |
» detail | |||||
ex
Autobus Sachsen |
|||||||||
C-AS 285 ERZ-VB 250 |
13-8706 31-8706 35-8706 |
RVE Annaberg-Buchholz (od 1.1.2011) | Ann* | ||||||
2932 VIN | Ikarus 280.10 | 1989 |
nátěr: schéma ČSAD, modro-krémová * |
» detail | |||||
ex
ČSAD Ingo-Trans Beroun ex PROBO TRANS Beroun |
|||||||||
BEA 08-41 | Milan Jiroš (od 1999) | Kra* | |||||||
479904 VIN | Ikarus E-13.50 | 1999 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
Čedok ex Stanislav Brchl, Praha ex Jan Mrázek, Hradec Králové |
|||||||||
JJ-5629 | ? (LV) (od 9/2013) | ||||||||
Ikarus 263.01 | 1990 |
nátěr: bílá, zelený pruh |
» detail | ||||||
TC 99-34 Z-VZ 50 Z-VZ 199 |
21-9831 9834 |
RVW Zwickau (od 1990) | |||||||
48 | Avia Ikarus 543.20 | 1980 |
?-6/2013: využíván vodáckým oddílem KADET z Červeného Kostelce nátěr: modro-modrá |
» detail | |||||
ex
? ex BRODWEY |
|||||||||
1SF 2838 | soukromá osoba (od 6/2013) | ||||||||
2819 VIN | Ikarus 280.08A | 1988 |
2018: obdržel veteránský průkaz - schopný provozu jako muzejní vozidlo, 6/2019: přesunut z muzea MHD mimo expozici do garáže Hostivař nátěr: městské schéma, vínovo-krémová |
» detail | |||||
AT 57-76 01V 2397 |
4382II 9018 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 9/1988) | Hos* | ||||||
2 VIN | Ikarus 417.08A | 1996 |
2013-2018?: deponován na letišti ve Vyškově nátěr: Wrocław, červeno-žlutá * |
» detail | |||||
ex
MPK Wrocław |
|||||||||
DW 8423L | Ignaz Glenz (od 2013) | ||||||||
231 VIN | Ikarus 553.04 LUX | 1979 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
KÚNZ Středočeského kraje ex ZD Kojčice |
|||||||||
4J0 0929 | ZHTA Jihlava (od 3/2011) | ||||||||
1282 VIN | Ikarus 256.55 | 1982 |
SPZ BBB 330H je velmi pravděpodobná, ale není zcela prokázána nátěr: bílá s červeným pruhem * |
» detail | |||||
ex
Orbis Transport ex Sławomir Sikorski, Wałbrzych |
|||||||||
2S8 2927 | Milan Jiroš (od 2006) | Šes | |||||||
2778 | Ikarus 280.08A | 1988 |
1988-1999: MHD Jindřichův Hradec nátěr: městské schéma, vínovo-krémová |
» detail | |||||
ex
ČSAD Jindřichův Hradec |
|||||||||
JH 74-88 | Milan Jiroš (od 9/1999) | Kra* | |||||||
Ikarus 55.51 | ? |
nátěr: zeleno-krémová |
» detail | ||||||
MW-R 16 H | 2160 | REGIOBUS Mittelsachsen (od ?) | Mit | ||||||
Ikarus 260.43 | 1989 |
nátěr: EVAG, bílo-červená |
» detail | ||||||
ex
Erfurter Verkehrsbetriebe |
|||||||||
EF 04553 | ? (D) (od 2011) | ||||||||
Ikarus 260.02 | 1990 |
od ?: historický vůz |
» detail | ||||||
TK 64-98 C-NV 365 C-NV 260H |
2550 83 |
Chemnitzer Verkehrs (od 1990) | mus | ||||||
138 VIN | Ikarus 280.02 | 1990 |
od 2002: historický vůz nátěr: žlutá |
» detail | |||||
TD 58-24 C-NV 264 |
335 | Chemnitzer Verkehrs (od 1990) | mus | ||||||
4195 VIN | Ikarus 280.03 | 1989 |
nátěr: modro-bílá |
» detail | |||||
C-NV 210 | 210 | Euro-Traffic-Partner (od 2016?) | Che | ||||||
350 | Ikarus 553.04 LUX | 1980 |
?-2019: SDH Senetářov nátěr: HZS, červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Hasičský záchranný sbor ČR |
|||||||||
BKA 40-53 | Technické muzeum v Brně (od 2019) | Řeč | |||||||
711 VIN | Ikarus 260.46 | 1992 |
nátěr: BKV, modro-šedá |
» detail | |||||
ex
Budapesti Közlekedési Vállalat |
|||||||||
BPI 540HU | Milan Jiroš (od 4/2017) | Kra* | |||||||
1294 VIN | Ikarus 256.55A | 1988 |
?-2007?: využíván jako výcvikové vozidlo autoškoly nátěr: ORBIS, červeno-krémová s červenou kolem oken |
» detail | |||||
ex
Orbis Transport ex Michał Michalik - ATUT |
|||||||||
2S8 3000 | Milan Jiroš (od 2007) | Koz* | |||||||
3503 VIN | Ikarus 280.49 | 1989 |
nátěr: BKV, modro-šedá |
» detail | |||||
ex
Budapesti Közlekedési Vállalat |
|||||||||
8S9 5646 | BPO-028 | ZHTA Jihlava (od 4/2017) | |||||||
49 VIN | Avia Ikarus 543.20 | 1980 |
nátěr: zeleno-bílá |
» detail | |||||
ex
Sbor národní bezpečnosti ex soukromá osoba ex SK Slavoj Osek ex soukromá osoba |
|||||||||
BEA 02-80 | Milan Jiroš (od ?) | ||||||||
78 | Avia Ikarus 543.20 | 1980 |
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy * |
» detail | |||||
ex
? ex SOŠ technická a zahradnická Lovosice |
|||||||||
2AD 2949 | Muzeum Výtopna Zdice (od 8/2012) | ||||||||
Ikarus 263.01 | 1990 |
nátěr: žlutá |
» detail | ||||||
ex
VGL Löbau |
|||||||||
LÖB-NV 66 | KVG Dreiländereck (od 1996) | ||||||||
595 VIN | Ikarus 280.03 | 1988 |
poslední Ikarus v pravidelném provozu v Německu nátěr: KVG Zittau, bílo-červená |
» detail | |||||
ex
KVG Dreiländereck |
|||||||||
? | soukromá osoba (D) (od 2011) | Byh | |||||||
Avia Ikarus 543 | ? |
nátěr: bílá se třemi modrými pruhy (lomenými) |
» detail | ||||||
05V 1349 | Muzeum pána sanitek (od 2019) | ||||||||
405 VIN | Ikarus 553.04 LUX | 1980 |
nátěr: bílo-modrá |
» detail | |||||
ex
? ex ? |
|||||||||
SY 88-04 | Jan Kukla - Kukabus (od 10/2024) | ||||||||
213 VIN | Ikarus 55.52 | 1969 |
nátěr: modro-bílá |
» detail | |||||
ex
? (D) |
|||||||||
Z-IK 55H | soukromá osoba (D) (od ?) | ||||||||
489 VIN | Ikarus 280.70E | 1997 |
2013-2018: deponován na letišti ve Vyškově nátěr: městské schéma, vínovo-krémová * |
» detail | |||||
ex
MZA Warszawa ex soukromá osoba |
|||||||||
7B9 6921 8U4 1415 |
RETROBUSY CHOMUTOV (od 4/2019) | ||||||||
2576 VIN | Ikarus 280.03 | 1989 |
nátěr: modro-bílá |
» detail | |||||
CB-CV 363 CB-CV 131 |
363 131 |
Cottbusverkehr (od ?) | |||||||
1491 VIN | Ikarus 260.06 » 260.32 | 1986 |
?: reko na 260.32 nátěr: Volánbusz, žlutá |
» detail | |||||
ex
Kisalföld Volán ex Volánbusz ex Bodnár Tours |
|||||||||
DB 6476C DW 38E |
Phototrans.eu (od 2014) | ||||||||
1990 VIN | Ikarus 260.00 | 1980 |
od 2013: historický vůz nátěr: BKV, modro-šedá |
» detail | |||||
BU 06-71 BPO-103 LZZ-331 BPO-671 |
01-03 06-71 |
Budapesti Közlekedési Vállalat (od 1981) | ? | ||||||
1211 VIN | Ikarus 66.62 | 1972 |
nátěr: šedo-krémová * |
» detail | |||||
ex
? (D) ex Tibor Kozáry, Györ ex Porüzö Busz |
|||||||||
EZY-690 VOL-066 |
Volánbusz (od 12/2014) | ||||||||
Ikarus 280.08 | ? |
nátěr: městské schéma, červeno-bílá |
» detail | ||||||
ex
Milan Jiroš |
|||||||||
KOA 24-32II | soukromá osoba (od 4/2015) | ||||||||
17 | Ikarus 553.04 LUX | 1978 |
nátěr: bílo-oranžová s oranžovými pruhy |
» detail | |||||
ex
? ex ? ex ? |
|||||||||
1S5 6790 | ? (od ?) | ||||||||
311 | Ikarus 553.04 LUX | 1979 |
nátěr: bílo-šedá s modrými pruhy |
» detail | |||||
ex
? ex TJ Dašice |
|||||||||
3H7 3486 | soukromá osoba (od 12/2008) | ||||||||
Ikarus 620 | ? |
nátěr: zelená |
» detail | ||||||
ex
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
- | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 2/2022) | Stře | |||||||
52 VIN | Ikarus 415.14 | 1992 |
od 2022: zachován jako muzejní nátěr: BKV, modro-šedá |
» detail | |||||
BU 04-68 BPO-701 MTZ-650 BPI-415 |
04-68 07-01 MTZ-650 BPI-415 |
Budapesti Közlekedési Vállalat (od 02/1993) | Kel* | ||||||
2 VIN | Ikarus 435.05A | 1993 |
původně předváděcí vůz; od 1/2011: zachován jako muzejní nátěr: bílo-modrá s modrými pruhy |
» detail | |||||
ex
Ikarus zapůjčen Passazhiravtotrans zapůjčen TTP Rīga zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
В 203 ЕК 78 | 2249 | Passazhiravtotrans (od 3/1997) | |||||||
Ikarus 280.52 | 1987 |
nátěr: Volánbusz, žlutá |
» detail | ||||||
ex
Kisalföld Volán ex Északnyugat-magyarországi Közlekedési Központ ex Volánbusz |
|||||||||
SK 8A006 | SimKol (od 2024) | ||||||||
VIN | Ikarus 280.49 | 1992 |
od 2024: zachován jako muzejní nátěr: BKV, modro-šedá |
» detail | |||||
ex
Budapesti Közlekedési Vállalat |
|||||||||
OKR 5JK9 | Krzysztof Zubeil - GTV Bus (od 1/2024) | ||||||||
457 | Ikarus 553.04 LUX | 1980 |
od 11/2015: SDH Pavlišov nátěr: modrá |
» detail | |||||
ex
? ex ? |
|||||||||
4H5 1706 | Hasičský záchranný sbor ČR (od 11/2015) | SDH H | |||||||
Ikarus 260.00 » 260.T1 | ? |
2007: přestavba na trolejbus, replika původního vozu 260T nátěr: žlutá |
» detail | ||||||
ex
? (H) |
|||||||||
600 | Budapesti Közlekedési Vállalat (od 2007) | Pon | |||||||
16 | Ikarus 283.01 | 1991 |
2000: GO (BBDS) nátěr: bílá s červenými lomenými pruhy |
» detail | |||||
ex
DP Bratislava ex Klub historických autobusov Bratislava |
|||||||||
? | Milan Jiroš (od 9/2024) | Kra | |||||||
740 VIN | Ikarus 260.46 | 1992 |
od 2017?: zachován jako muzejní nátěr: BKV, modro-stříbrná * |
» detail | |||||
BU 22-16 BPO-301 |
03-01 | Budapesti Közlekedési Vállalat (od 1992?) | ? | ||||||
8 VIN | Ikarus 412.10C » 412.81GT | 2001 |
2013-2015: přestavěn na trolejbus nátěr: BKV, červeno-bílá * |
» detail | |||||
BPO-217 | 721 | Budapesti Közlekedési Vállalat (od 2001) | Pon | ||||||
Vypsáno celkem 65 vozů,
z toho:
- historický/muzejní: 52 vozů
- provozní: 7 vozů
- v dílnách/v opravě: 6 vozů
Vypsané aktuálně provozované vozy (12) mají přibližný průměrný věk 34,6 let. (Jeden vůz nebyl zohledněn, protože jeho rok výroby není znám.)
Poslední aktualizace vozů:
18. 12. 2024.