ČSAD Pelhřimov: autobusy C734
řazeno dle trakce a prvního ev. č.
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
9405 | Karosa C734.00 | 1984 |
|
» detail | |||||
? | ČSAD Pelhřimov (9/1984 - ?) | ? | |||||||
poté
Ivana Jánská - JARIKO Švihov |
|||||||||
9730 | Karosa C734.00 | 1984 |
nátěr: bílo-tyrkysová s černou kolem oken |
» detail | |||||
? | ČSAD Pelhřimov (11/1984 - ?) | ? | |||||||
poté
SK KAVAS Větrovy poté ? zapůjčen Autobusy KAVKA poté ? |
|||||||||
Karosa C734.00 | 1984 |
1994: GO (nový rám v.č. 6/5-7463-94) |
» detail | ||||||
PE 50-14 | ČSAD Pelhřimov (11/1984 - 1997) | ? | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
Karosa C734.00 | 1984 |
1994: GO (nový rám v.č. 6/5-7475-94) |
» detail | ||||||
PE 50-15 | ČSAD Pelhřimov (11/1984 - 1997) | ? | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
Karosa C734.20 | 1986 |
2001: GO (nový rám v.č. 4351*006*2001) |
» detail | ||||||
? PE 78-75 |
ČSAD Pelhřimov (1986 - 1997) | Hum | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
Karosa C734.00 | 1986 |
1992: GO (nový rám v.č. 6/5-7037-92) |
» detail | ||||||
PE 53-80 | ČSAD Pelhřimov (1/1986 - 1997) | ? | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
Karosa C734.20 | 1987 | 2012 |
2001: GO (nový rám v.č. 734*057*2001) nátěr: bílá |
» detail | |||||
PE 57-41 | ČSAD Pelhřimov (2/1987 - 1997) | ? | |||||||
poté
ICOM transport poté MARTINEK Chrudim poté TomiTrans Chrudim |
|||||||||
17576 | Karosa C734.20 | 1987 |
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | |||||
PE 57-33 | ČSAD Pelhřimov (1987 - 1997) | Pe | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
Karosa C734.20 | 1987 |
2000: GO (nový rám v.č. 1340*0055*2000) nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | ||||||
PE 60-15 | ČSAD Pelhřimov (1987 - 1997) | Hum | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
Karosa C734.20 | 1987 |
1996: GO (nový rám v.č. 6/5-194-96) nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | ||||||
PE 60-16 | ČSAD Pelhřimov (1987 - 1997) | ? | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
20524 | Karosa C734.24 | 1987 |
|
» detail | |||||
PE 61-00 | ČSAD Pelhřimov (1987 - 1997) | ? | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
Karosa C734.20 | 1987 |
1996: GO (nový rám v.č. 6/5-186-96) nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | ||||||
PE 59-11 | ČSAD Pelhřimov (1987 - 1997) | ? | |||||||
poté
ICOM transport poté BK Bus |
|||||||||
Karosa C734.20 | 1987 |
2000: GO (nový rám v.č. 1340*0028*2000) |
» detail | ||||||
ex
JZD Sedlec u Mikulova |
|||||||||
? | ČSAD Pelhřimov (1/1995 - 1997) | ? | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
Karosa C734.20 | 1987 |
1996: GO (nový rám v.č. 6/5-229-96) |
» detail | ||||||
PE 59-15 | ČSAD Pelhřimov (6/1987 - 1997) | ? | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
21182 | Karosa C734.20 | 1988 |
2000: GO (nový rám v.č. 4351*118*2000) nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | |||||
PE 61-64 | ČSAD Pelhřimov (1988 - 1997) | Hum | |||||||
poté
ICOM transport poté TJ Sokol Herálec |
|||||||||
23747 | Karosa C734.40 | 1988 |
1999: GO (nový rám v.č. 1340*0027*1999) nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | |||||
PE 64-24 | ČSAD Pelhřimov (1988 - 1997) | Pe | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
Karosa C734.20 | 1988 |
|
» detail | ||||||
PE 61-63 | ČSAD Pelhřimov (1988 - 1997) | ? | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
Karosa C734.20 | 1988 |
|
» detail | ||||||
PE 62-51 | ČSAD Pelhřimov (1988 - 1997) | ? | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
Karosa C734.40 | 1988 |
|
» detail | ||||||
PE 63-71 | ČSAD Pelhřimov (1988 - 1997) | ? | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
24045 VIN | Karosa C734.40 | 1988 |
|
» detail | |||||
PE 64-33 | ČSAD Pelhřimov (1/1989 - 1997) | ? | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
Karosa C734.20 | 1988 |
1999: GO (nový rám v.č. 1340*0014*1999) |
» detail | ||||||
PE 61-48 | ČSAD Pelhřimov (3/1988 - 1997) | ? | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
Karosa C734.40 | 1989 | 2012 |
2000: GO (nový rám v.č. 1340*0071*2000) nátěr: bílá * |
» detail | |||||
? | ČSAD Pelhřimov (12/1989 - 1997) | ? | |||||||
poté
ICOM transport poté MARTINEK Chrudim poté TomiTrans Chrudim |
|||||||||
26786 | Karosa C734.40 | 1989 |
|
» detail | |||||
PE 67-84 | ČSAD Pelhřimov (1989 - 1997) | Pe | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
Karosa C734.40 | 1989 |
2001: GO (nový rám v.č. 734*058*2001) |
» detail | ||||||
PE 67-91 | ČSAD Pelhřimov (1989 - 1997) | Hum | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
Karosa C734.40 | 1989 |
2000: GO (nový rám v.č. 1340*0029*2000) nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | ||||||
PE 67-89 | ČSAD Pelhřimov (1989 - 1997) | Pe | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
25043 | Karosa C734.40 | 1989 |
2000: GO (nový rám v.č. 1340*0030*2000) |
» detail | |||||
PE 67-60 | ČSAD Pelhřimov (1989 - 1997) | ? | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
27024 VIN | Karosa C734.40 | 1989 |
|
» detail | |||||
ex
Střední škola Kamenice nad Lipou |
|||||||||
PE 68-20 | ČSAD Pelhřimov (10/1993 - 1/1997) | ? | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
Karosa C734.40 | 1989 |
1999: GO (nový rám v.č. 1340*0028*1999) |
» detail | ||||||
PE 67-90 | ČSAD Pelhřimov (1989 - 1997) | ? | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
Karosa C734.40 | 1989 |
2001: GO (nový rám v.č. 734*065*2001) |
» detail | ||||||
PE 68-68 | ČSAD Pelhřimov (1989 - 1997) | ? | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
Karosa C734.1340 | 1990 |
2000: GO (nový rám v.č. 4351*119*2000) nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | ||||||
ex
? ex ? |
|||||||||
PE 83-50 | ČSAD Pelhřimov (5/1995 - 1997) | Pe | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
31999 | Karosa C734.1340 | 1992 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
PE 75-15 | ČSAD Pelhřimov (1992 - 1997) | Pe | |||||||
poté
ICOM transport poté MARTINEK Chrudim poté TomiTrans Chrudim |
|||||||||
31851 | Karosa C734.1340 | 1992 |
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | |||||
PE 74-77 | ČSAD Pelhřimov (1992 - 1997) | Hum | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
31849 | Karosa C734.1340 | 1992 |
|
» detail | |||||
PE 74-78 | ČSAD Pelhřimov (1992 - 1997) | Hum | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
31874 | Karosa C734.1340 | 1992 |
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | |||||
PE 74-85 | ČSAD Pelhřimov (1992 - 1997) | Pe | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
31998 | Karosa C734.1340 | 1992 |
|
» detail | |||||
PE 75-25 | ČSAD Pelhřimov (1992 - 1997) | ? | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
31837 | Karosa C734.1340 | 1992 |
|
» detail | |||||
PE 74-76 | ČSAD Pelhřimov (1992 - 1997) | ? | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
31890 | Karosa C734.1340 | 1992 |
|
» detail | |||||
PE 74-80 | ČSAD Pelhřimov (1992 - 1997) | ? | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
31863 | Karosa C734.1340 | 1992 |
|
» detail | |||||
PE 74-81 | ČSAD Pelhřimov (1992 - 1997) | ? | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
31891 | Karosa C734.1340 | 1992 |
|
» detail | |||||
PE 74-84 | ČSAD Pelhřimov (1992 - 1997) | ? | |||||||
poté
ICOM transport |
|||||||||
31905 VIN | Karosa C734.1340 | 1992 |
|
» detail | |||||
PE 74-79 | ČSAD Pelhřimov (4/1992 - 1997) | ? | |||||||
poté
ICOM transport |
Vypsáno celkem 40 vozů,
všechny ve stavu
prodán/předán jinému dopravci.
Počty vozů dle provozoven:
- Neznámá provozovna: 27 vozů
- Pelhřimov: 7 vozů
- Humpolec: 6 vozů
Poslední aktualizace vozů:
26. 8. 2024.