České dráhy: motorové lokomotivy ČKD Praha 750
řazeno dle dopravce a posledního ev. č.
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
9248 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1975 |
1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 252-6 750 252-9 |
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) | PJ KLA* | |||||||
poté
ČD Cargo |
|||||||||
9569 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1976 |
1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 326-8 750 326-1 |
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) | PJ LBC* | |||||||
poté
ČD Cargo |
|||||||||
9573 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1977 |
1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
750 330-3 | České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) | PJ PLZ* | |||||||
poté
ČD Cargo |
|||||||||
8817 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1973 |
1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 079-3 750 079-6 |
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) | DKV ÚnL* | |||||||
poté
ČD Cargo |
|||||||||
8841 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1973 |
5/1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
750 103-4 | České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) | PJ MAL* | |||||||
poté
ČD Cargo |
|||||||||
10364 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1977 | 2010 |
12/1994: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403;
2010: použita na stavbu lokomotivy 753 776-4 nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 401-9 753 368-3II 750 368-3 |
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) | PJ DCE* | |||||||
poté
ČD Cargo |
|||||||||
10271 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1977 | 2011 |
12/1994: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403;
2010: použita na stavbu lokomotivy 750 701-5 nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 368-3 750 401-2 |
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) | PJ ČTŘ* | |||||||
poté
ČD Cargo |
|||||||||
9513 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1975 |
1991: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
750 277-6 | České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) | PJ MAL* | |||||||
poté
ČD Cargo |
|||||||||
9576 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1976 |
1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 nátěr: schéma T478.3, modro-bílá se žlutým lomeným pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
750 333-7 | České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) | DKV ČT* | |||||||
poté
ČD Cargo |
|||||||||
8834 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1973 |
1993: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403;
2012: administrativně přeznačena na 750 312-1II a použita na stavbu 750 719-7 v CZ Loko nátěr: schéma T478.3 - modro-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex Železnice Slovenskej republiky ex Železničná spoločnosť Slovensko ex Kladenská dopravní a strojní |
|||||||||
750 312-1II | CZ-ČD 92 54 2 750 312-1 | České dráhy (2012 - 2012) | |||||||
9158 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1974 |
1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403;
2011: použita na stavbu lokomotivy 750 713-0 nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 162-7 750 162-0 |
CZ-ČD 92 54 2 750 162-0 | České dráhy (1.1.1993 - 2011) | DKV ČT* | ||||||
9140 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1974 | 2011 |
1/1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403;
2011: použita na stavbu lokomotivy 750 706-4 nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
750 144-8 | CZ-ČD 92 54 2 750 144-8 | České dráhy (1.1.1993 - 1.12.2010) | PJ HVB* | ||||||
9139 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1974 | 2011 |
1/1991: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403;
2011: použita na stavbu lokomotivy 750 708-0 nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
750 143-0 | CZ-ČD 92 54 2 750 143-0 | České dráhy (1.1.1993 - 2011) | PJ MAL* | ||||||
8859 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1973 | 2011 |
1/1994: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403;
2011: použita na stavbu lokomotivy 750 702-3 nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 121-3 750 121-6 |
CZ-ČD 92 54 2 750 143-0 | České dráhy (1.1.1993 - 2010) | PJ BHM* | ||||||
9521 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1975 | 2011 |
8/1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403;
2011: použita na stavbu lokomotivy 750 710-6 nátěr: červená s černou střechou, rámem a dveřmi do kabiny * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
750 285-9 | CZ-ČD 92 54 2 750 285-9 | České dráhy (1.1.1993 - 2011) | PJ TRU* | ||||||
9855 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1976 |
1992: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403 (LD Plzeň);
2012: GO v CZ LOKO - přeznačena na 750 096-0II nátěr: KDS, hnědo-stříbrná s černým a zeleným pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
750 312-1 | CZ-ČD 92 54 2 750 312-1 | České dráhy (1.1.1993 - 2012) | PJ TRU* | ||||||
poté
Kladenská dopravní a strojní |
|||||||||
9851 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1976 |
1991: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403 (ŽOS Zvolen) nátěr: červená se žlutým lomeným pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
750 308-9 | CZ-ČD 92 54 2 750 308-9 | České dráhy (1.1.1993 - 2014) | PJ ČTŘ* | ||||||
poté
Spolek pro ochranu železnic - třistaosmička pronajat PARI CZ Servis |
Vypsáno celkem 17 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 11 vozů
- sešrotován: 4 vozy
- vyřazen: 2 vozy
Počty vozů dle provozoven:
- DKV Brno, PJ Maloměřice: 3 vozy
- DKV Česká Třebová, PJ Česká Třebová: 2 vozy
- DKV Česká Třebová: 2 vozy
- DKV Česká Třebová, PJ Trutnov: 2 vozy
- DKV Plzeň, PJ Klatovy: 1 vůz
- DKV Ústí nad Labem, PJ Liberec: 1 vůz
- DKV Plzeň, PJ Plzeň: 1 vůz
- DKV Ústí nad Labem: 1 vůz
- DKV Ústí nad Labem, PJ Děčín: 1 vůz
- DKV Brno, PJ Havlíčkův Brod: 1 vůz
- DKV Olomouc, PJ Bohumín: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
18. 9. 2024.