Vyhledávání vozů

výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 1876  1929   dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
 
1
92
192
DPMB (1876 - 1929)
 
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 1876  1990   dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1900: převzat ED, opatřen nástřešní plošinou pro montáž trolejového vedení a označen ev.č. n28, 1906: vozová skříň nahrazena montážní kabinou s posuvnou střešní plošinou, 1974: po vyřazení předán TMB, 1975: podvozek vozu využit při renovaci vlečného vozu ev.č. 6 (vk2.L), skříň vozu byla sešrotována až v roce 1990 
majitel DPMB
 
Technické muzeum v Brně (1974 - 1990) Líš
 
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 1876  1929   dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
fotka
 
3
93
193
DPMB (1876 - 1929)
 
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 1876  1929   dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
 
4
94
194
DPMB (1876 - 1929)
 
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 1876  1929   dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
 
5
95
195
DPMB (1876 - 1929)
 
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 1876    dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED, 1929: vyřazen, skříň byla později použita jako chatka v Jundrově, 1975: renovace na historický vůz ev.č. 6, vůz je nejstarším kolejovým exponátem TMB 
fotka
majitel DPMB
 
6 Technické muzeum v Brně (od 1975) Líš
 
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 1876  1929   dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
 
7
97
197
DPMB (1876 - 1929)
 
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 1876  1929   dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
 
8
98
198
DPMB (1876 - 1929)
 
  ? vk2.L » C 1877  ?   dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 113) 
 
9 DPMB (1877-78 - 1881)
 
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » E » vv0 1879  19xx   zimní vůz KD2, 1884: převzat PD, 1893: vyřazen z osobní dopravy, 1894: upraven na nákladní vůz (sklad soli nebo solný vůz) a přečíslován na ev.č. Jn2 (fyzicky pravděpodobně zůstal označen jako 15), 1901: převzat ED a používán jako pojízdný sklad, 1907: instalace mlýnku na sůl a zařízení k sypání soli 
 
13
15
Jn2
DPMB (1879 - 1930)
 
  ? vk2.L » C 1877  ?   dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 114) 
 
10 DPMB (1877-78 - 1881)
 
  ? vk2.L » D 1877  ?   dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 22/II) 
 
11 DPMB (1877-78 - 1881)
 
  ? vk2.L » D 1877  ?   dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 7/II) 
 
12 DPMB (1877-78 - 1881)
 
  ? vk2.L 187?  188?   letní vůz KD2 
 
14 DPMB (187? - 1881)
 
Vypsáno celkem 14 vozů, z toho:
  • sešrotován: 13 vozů
  • historický/muzejní: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 31. 3. 2012.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání