OASA Čáslav: autobusy Oasa
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
dopravce (od, do) | nátěr | ||||||||
4 VIN | Oasa 901 HD 12 | 1991 |
6/1991: vystaven na Všeobecné československé výstavě v Praze nátěr: žlutá s fialovým a oranžovým pruhem * |
» detail | |||||
ex
Jozef Rybár - HOLIDAY BUS |
|||||||||
OASA Čáslav (6/1991 - 6/1991) | |||||||||
poté
ČSAD Karviná poté Petr Kostelník - PEKOS-TOUR |
|||||||||
1 VIN | Oasa 901 HD 12 | 1991 |
prototyp; vystaven na veletrhu Autosalon Praha 1991 nátěr: bílá s černou šachovnicí * |
» detail | |||||
A 04-17 | OASA Čáslav (10/1991 - 9/1993) | ||||||||
poté
Josef Škurek, Čáslav poté MARATON TOUR poté Miroslav Písařík, Neuměřice poté TRANS STAR poté Michal Šerák, Olešná poté AJD poté Josef Krejčí, Sezemice poté Jiří Dobruský, Sezemice |
|||||||||
39 VIN | Oasa 901 HD 12 | 1991 |
nátěr: bílo-šedá & reklamní polep HOLBA * |
» detail | |||||
ex
Petr Kordač - TOUR |
|||||||||
? | OASA Čáslav (3/1992 - ?) | ||||||||
poté
František Gargel, Praha poté SPORTBUS poté Stanislav Evják, Šumperk poté TRANSPORT SERVIS poté Autodoprava Jíra |
|||||||||
1860 VIN | Oasa MAN OASA 903 | 1992 |
prototyp nátěr: bílá se žluto-oranžovo-červenou grafikou * |
» detail | |||||
KH 71-87 | OASA Čáslav (8/1992 - 5/1995) | ||||||||
poté
DP města Hradce Králové poté Ivan Pavlas, Frýdek-Místek poté Tomáš Jelínek, Tučapy |
|||||||||
67 VIN | Oasa 901 HD 12 | 1992 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
Ladislav Langer - KRAKONOŠ TOUR |
|||||||||
KH 73-53 | OASA Čáslav (5/1993 - 4/1995) | ||||||||
poté
Cestovní kancelář JILISTTOUR poté Jan Dvořáček, Kojetín poté ZOBORTRANS poté ? (SK) |
|||||||||
11970 | Oasa 914 | 1993 | 200x |
plánovaný funkční vzorek autobusu vycházejícího z trolejbusu Škoda 14 Tr (obchodní název „Poldinka“); po roce 2000 skelet zlikvidován v nízkém stádiu rozpracovanosti |
» detail | ||||
- | OASA Čáslav (1993 - ?) | ||||||||
1 VIN | Oasa 901 HD 12 | 1992 |
22.11.2002: odstaven po nehodě s vlakem v Náměšti, později vyřazen nátěr: fialová * |
» detail | |||||
ex
LAPS TOUR ex Jiří Čížek - JIVA Tour |
|||||||||
? | OASA Čáslav (5/1994 - 5/1994) | ||||||||
poté
Jiří Považan, Ostrov poté Václav Zápotočný - Activ poté Bohumil Slowik, Vratimov |
|||||||||
2357 VIN | Oasa MAN OASA 903 | 1993 | 11/2020 |
12/2015: zakoupen jako muzejní vůz, 2/2018: zakoupen jiný vůz stejného typu jako zdroj ND, nakonec rozhodnuto o opačném postupu, 3C9 0010 poslouží vzhledem k horšímu stavu jako zdroj ND k renovaci nátěr: šedo-bílá * |
» detail | ||||
ex
IVAKO |
|||||||||
? | OASA Čáslav (12/1996 - 12/1996) | ||||||||
poté
Nikolas tours poté Ivan Wohlschläger, Adamov poté RETROBUS |
|||||||||
2361 VIN | Oasa MAN OASA 903 | 1993 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
? ex IVAKO |
|||||||||
OASA Čáslav (12/1996 - 1/1997) | |||||||||
poté
Jaroslav Peroutka - BOHEMIA TRANS poté Josef Bargel, Šumperk poté Daniel Bargel, Šumperk poté Marta Brodská - TENATOUR zapůjčen BIOEXPRES poté Teplické družstvo dopravy a služieb |
|||||||||
80 VIN | Oasa 901 HD 12 | 1992 | 2013 |
nátěr: MONIKA TOUR, modro-modrá s barevnou grafikou |
» detail | ||||
ex
Stanislav Hrnčíř - MONIKA TOUR |
|||||||||
KH 85-00 | OASA Čáslav (2/1998 - 12/1999) | ||||||||
poté
Bohumil Dařílek, Černá u Bohdanče poté Vladimír Petřík, Konětopy poté ? |
|||||||||
29 VIN | Oasa 901 HD 12 | 1992 |
nátěr: vínovo-šedobílá * |
» detail | |||||
ex
DAPE TOUR SERVIS ex Miroslav Kilián - autobusová doprava |
|||||||||
? | OASA Čáslav (2/1994 - 2/1994) | ||||||||
poté
František Hlavatý - OASA poté Oldřich Haluza, Sokolnice poté Petr Stejskal - Sportbus poté ? (Ukrajina) poté NASOROH |
Vypsáno celkem 11 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 10 vozů
- sešrotován: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
29. 9. 2024.