WUMAK: vozy Crossway LE
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | ||||||
7313 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2009 |
6/2019: do ČSAD Liberec zapůjčen kvůli Olympiádě dětí a mládeže; 10/2019-4/2020: subdodávka pro ČSAD autobusy Plzeň provozovna Kralovice nátěr: bílá |
» detail | ||||
ex
BDS-BUS ex WUMAK zapůjčen ČSAD Liberec ex ER-Bus Prague |
||||||||
WUMAK (12/2021 - 12/2021) | ||||||||
2129 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2007 | 11/2023 |
původně předváděcí vůz; vystaven na veletrhu Coach Progress 2007; 2-11/2022: subdodávka v rámci PID; 11/2022-11/2023: zdroj ND nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | |||
ex
Iveco Czech Republic zapůjčen ČSAD Tišnov zapůjčen Connex Praha zapůjčen eurobus zapůjčen ČSAD Jablonec nad Nisou zapůjčen Connex Praha zapůjčen Jaroslav Štěpánek, Praha zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova zapůjčen ČSAD Semily ex TEZAS zapůjčen Tourbus zapůjčen OSNADO zapůjčen ANEXIA ex STENBUS |
||||||||
WUMAK (1/2022 - 1/2022) | ||||||||
poté
Baronetto |
||||||||
4953 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2008 |
11/2018-12/2020: MHD Beroun; původně předváděcí vůz, 3-12/2023: subdodávka v rámci PID nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
ex
TEZAS zapůjčen ČSAD Semily ex PROBO BUS ex ARRIVA STŘEDNÍ ČECHY |
||||||||
8S0 1135 | WUMAK (2/2023 - 2/2023) | |||||||
poté
LinkBus |
||||||||
10101 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2010 | 3/2024 |
2/2024: subdodávka v rámci PID nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | |||
ex
PROBO BUS ex ARRIVA STŘEDNÍ ČECHY |
||||||||
WUMAK (2/2024 - 2/2024) | ||||||||
poté
Baronetto |
||||||||
5025 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2008 |
původně předváděcí vůz; 3-11/2022: subdodávka v rámci PID nátěr: modro-zelená * |
» detail | ||||
ex
Iveco Czech Republic zapůjčen STEER-LS.TOUR ex STENBUS |
||||||||
4AN 8215 | WUMAK (2/2022 - 2/2022) | |||||||
poté
Luděk Špacír, Praha |
||||||||
12672 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2011 |
nátěr: bílá * |
» detail | ||||
ex
ARRIVA MORAVA ex ARRIVA STŘEDNÍ ČECHY |
||||||||
WUMAK (7/2024 - 9/2024) | ||||||||
poté
RD Beroun poté ACRISLINES - HOLDING |
||||||||
3815 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2008 |
původně předváděcí vůz nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | ||||
ex
ZLINER zapůjčen Libor Valenta, Mezouň ex Libor Valenta, Mezouň ex AUTOBUSY VALENTA |
||||||||
WUMAK (5/2023 - 5/2023) | ||||||||
poté
PERFECT TRAVEL |
||||||||
5698 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2008 |
2015-2018: záložní vůz DÚK; 6/2018-4/2020 a znovu 3/2021-3/2024: subdodávka v rámci PID nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | ||||
ex
ČSAD Slaný |
||||||||
WUMAK (2/2018 - 3/2018) | ||||||||
poté
Majaagency poté Baronetto poté M express |
||||||||
10672 VIN | Irisbus Crossway LE 12,8M | 2011 |
prototyp VM 27, od 6/2024: subdodávka v rámci PID nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | ||||
ex
Iveco Czech Republic ex STENBUS |
||||||||
4AA 3152 | WUMAK (15.5.2024 - 15.5.2024) | |||||||
poté
ARANEA |
||||||||
19288 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2014 |
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | ||||
ex
PROBO BUS ex ARRIVA STŘEDNÍ ČECHY |
||||||||
WUMAK (10/2023 - 10/2023) | ||||||||
poté
AUTOBUSY VALENTA |
||||||||
15972 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2012 |
nátěr: ALV, červená |
» detail | ||||
ex
ALV Oberhessen |
||||||||
6SE 3743 | WUMAK (9/2023 - 9/2023) | |||||||
poté
AUTOBUSY VALENTA |
||||||||
9050 VIN | Irisbus Crossway LE 12,8M | 2010 |
3/2017: dovoz z Německa nátěr: bílá * |
» detail | ||||
ex
Westendin Linja ex AKV bus |
||||||||
4K1 9438 | WUMAK (5/2024 - 6/2024) | |||||||
poté
Klatovská dopravní společnost |
||||||||
4868 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2008 |
nátěr: Metrobus, modrá s bílo-zelenými pruhy |
» detail | ||||
ex
Transdev Normandie Interurbain |
||||||||
WUMAK (2020 - 2020) | ||||||||
poté
Alexandr Bastl - ABAS poté KOVY BUS poté Booking - transport |
||||||||
4936 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2008 |
nátěr: Metrobus, modrá s bílo-zelenými pruhy |
» detail | ||||
ex
Transdev Normandie Interurbain |
||||||||
WUMAK (2020 - 2020) | ||||||||
poté
Alexandr Bastl - ABAS poté PERFECT TRAVEL |
||||||||
18425 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2013 |
7/2022-8/2024: subdodávka v rámci PID nátěr: červená * |
» detail | ||||
ex
Slovak Lines |
||||||||
5SU 6188 | WUMAK (6/2022 - 6/2022) | |||||||
poté
Baronetto |
||||||||
18431 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2013 |
9/2024: ČO (Renovace Autobusů Bašnice), dosazeno přední čelo dle typu Iveco Crossway Euro 6 nátěr: žluto-černá * |
» detail | ||||
ex
Slovak Lines |
||||||||
WUMAK (5/2022 - 5/2022) | ||||||||
poté
RETROBUS |
||||||||
16546 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2013 |
nátěr: červená * |
» detail | ||||
ex
Slovak Lines |
||||||||
5SX 1074 | WUMAK (12/2022 - 12/2022) | |||||||
poté
Služby města Špindlerův Mlýn |
||||||||
16714 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2013 |
8/2022-7/2024: subdodávka v rámci PID nátěr: červená * |
» detail | ||||
ex
Slovak Lines |
||||||||
5SU 6187 | WUMAK (6/2022 - 6/2022) | |||||||
poté
Baronetto |
||||||||
16570 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2013 |
9/2022-6/2024: subdodávka v rámci PID; 6.6.2024: zahoření motoru v zastávce Tempo nátěr: červená * |
» detail | ||||
ex
Slovak Lines |
||||||||
- | WUMAK (6/2022 - 6/2022) | |||||||
poté
Baronetto |
||||||||
18409 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2013 |
8/2022-4/2024: subdodávka v rámci PID nátěr: červená * |
» detail | ||||
ex
Slovak Lines |
||||||||
- | WUMAK (6/2022 - 6/2022) | |||||||
poté
Baronetto |
||||||||
18370 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2013 |
8/2022-7/2024: subdodávka v rámci PID; 31.7.2024: zahoření motoru v obci Libeř, Libeň nátěr: červená * |
» detail | ||||
ex
Slovak Lines |
||||||||
WUMAK (6/2022 - 6/2022) | ||||||||
poté
Baronetto |
Vypsáno celkem 21 vozů,
všechny ve stavu
prodán/předán jinému dopravci.
Poslední aktualizace vozů:
21. 11. 2024.