Transdev Střední Čechy: vozy Crossway LINE 12M
SPZ | výr.č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e.č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
18481 VIN | Iveco Crossway LINE 12M | 2013 |
první sériově vyrobený Crossway EURO VI nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
ex
ANEXIA |
|||||||||
3SB 1000 | 8330 | Transdev Střední Čechy (od 1/2017) | |||||||
22906 VIN | Iveco Crossway LINE 12M | 2015 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
ex
ANEXIA |
|||||||||
3SL 8341 | 8341 | Transdev Střední Čechy (od 1/2017) | |||||||
22912 VIN | Iveco Crossway LINE 12M | 2015 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
ex
ANEXIA |
|||||||||
3SL 8342 | 8342 | Transdev Střední Čechy (od 1/2017) | |||||||
22904 VIN | Iveco Crossway LINE 12M | 2015 |
původně předváděcí vůz nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
ex
TEZAS servis 🗘 ANEXIA 🗘 ČSAD MHD Kladno 🗘 ANEXIA ex ANEXIA |
|||||||||
4AP 9190 | 8343 | Transdev Střední Čechy (od 1/2017) | |||||||
26156 VIN | Iveco Crossway LINE 12M | 2016 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
ex
ANEXIA |
|||||||||
3SM 0365 | 8344 | Transdev Střední Čechy (od 1/2017) | |||||||
26157 VIN | Iveco Crossway LINE 12M | 2016 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
ex
ANEXIA |
|||||||||
3SM 0384 | 8345 | Transdev Střední Čechy (od 1/2017) | |||||||
27142 VIN | Iveco Crossway LINE 12M | 2016 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
ex
ANEXIA |
|||||||||
3SP 1851 | 8346 | Transdev Střední Čechy (od 1/2017) | |||||||
27552 VIN | Iveco Crossway LINE 12M | 2016 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
ex
ANEXIA |
|||||||||
3SP 1852 | 8347 | Transdev Střední Čechy (od 1/2017) | |||||||
27553 VIN | Iveco Crossway LINE 12M | 2016 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
ex
ANEXIA |
|||||||||
3SP 1853 | 8348 | Transdev Střední Čechy (od 1/2017) | |||||||
31125 VIN | Iveco Crossway LINE 12M | 2017 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
3ST 9941 | 8349 | Transdev Střední Čechy (od 5/2017) | |||||||
31160 VIN | Iveco Crossway LINE 12M | 2017 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
3ST 9942 5SI 5484 |
8350 | Transdev Střední Čechy (od 5/2017) | |||||||
31164 VIN | Iveco Crossway LINE 12M | 2017 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
3ST 9943 | 8351 | Transdev Střední Čechy (od 5/2017) | |||||||
36657 VIN | Iveco Crossway LINE 12M | 2018 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
4SJ 2554 | 8352 | Transdev Střední Čechy (od 10/2018) | |||||||
36659 VIN | Iveco Crossway LINE 12M | 2018 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
4SJ 2559 | 8353 | Transdev Střední Čechy (od 10/2018) | |||||||
36661 VIN | Iveco Crossway LINE 12M | 2018 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
4SJ 2560 | 8354 | Transdev Střední Čechy (od 10/2018) | |||||||
36663 VIN | Iveco Crossway LINE 12M | 2018 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
4SJ 2576 | 8355 | Transdev Střední Čechy (od 10/2018) | |||||||
51482 VIN | Iveco Crossway LINE 12M | 2021 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
5SI 5117 | 8374 | Transdev Střední Čechy (od 14.2.2022) | |||||||
65726 VIN | Iveco Crossway LINE 12M | 2024 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
6SH 1729 | 8391 | Transdev Střední Čechy (od 21.1.2025) | |||||||
65725 VIN | Iveco Crossway LINE 12M | 2024 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
6SJ 7393 | 8392 | Transdev Střední Čechy (od 22.1.2025) | |||||||
Vypsáno celkem 19 vozů,
všechny ve stavu
provozní.
Vypsané aktuálně provozované vozy (19) mají přibližný průměrný věk 7,6 let.
Poslední aktualizace vozů:
28. 1. 2025.