Railway Capital: provozní motorové vozy
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
84023 | Vagónka Studénka M152.0 | 1981 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená s krémovým pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
810 369-9 | CZ-RCAS 95 54 5 810 369-9 | Railway Capital (od 4/2023) | MHD | ||||||
77860 | Vagónka Studénka Btax780 » 811 SK | 1976 |
1997-1998: rekonstrukce na motorový vůz řady 811 (ŽOS Zvolen) nátěr: ZSSK Blonski, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex Železničná spoločnosť Slovensko |
|||||||||
811 013-2 | SK-RCAS 95 56 7 811 013-6 | Railway Capital (od 2020) | MHD* | ||||||
84278 | Vagónka Studénka Btax780 » 811 SK | 1981 |
1997-1998: rekonstrukce na motorový vůz řady 811 (ŽOS Zvolen) nátěr: schéma 811 ŽSR, oranžová s bílým proužkem a šedým rámem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex Železnice Slovenskej republiky ex Železničná spoločnosť Slovensko |
|||||||||
811 020-7 | SK-RCAS 95 56 7 811 020-1 | Railway Capital (od 2020) | MHD* | ||||||
64622 | Vagónka Tatra Studénka M240.0 | 1963 |
nátěr: ČSD, červeno-krémová (polomáčená) * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex UNIPETROL DOPRAVA |
|||||||||
820 528-8 |
M240.028
CZ-RCAS 90 54 3 820 528-8 |
Railway Capital (od 2019) | HE | ||||||
87823 | Vagónka Studénka M152.0 | 1984 |
nátěr: GWTR, oranžová se zelenými čely * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex Železnice Slovenskej republiky ex Železničná spoločnosť Slovensko |
|||||||||
810 623-9 | CZ-RCAS 95 54 5 810 623-9 | Railway Capital (od 12/2010) | |||||||
pronajat
GW Train Regio |
Vypsáno celkem 5 vozů,
z toho:
- provozní: 4 vozy
- zapůjčen jinému dopravci: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (5) mají přibližný průměrný věk 47 let.
Počty vozů dle provozoven:
- Moldavská horská dráha: 3 vozy
- Hvozdnický expres: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
6. 8. 2024.