CZ LOKO: motorové lokomotivy CZ LOKO
SPZ | výr.č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e.č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
CZ LOKO EffiShunter 300 | 2014 |
prototyp;
vystaven na veletrzích InnoTrans Berlin 2014, Czech Raildays 2015 nátěr: VÚŽ, modro-bílá * |
» detail |
![]() |
|||||
794 001-8 | CZ-CZL 92 544 794 001-8 | CZ LOKO (2014 - 2017) | |||||||
🗘
Třinecké železárny 🗘 České dráhy poté Výzkumný Ústav Železniční |
|||||||||
13-0631 | CZ LOKO EffiLiner 1600 | 2013 |
nátěr: SD-KD, zeleno-černo-bílá * |
» detail |
![]() |
||||
753 604-8 | CZ-CZL 92 54 2 753 604-8 | CZ LOKO (11/2013 - 2015) | |||||||
🗘
METRANS Rail 🗘 Prvá Slovenská železničná poté SD - Kolejová doprava |
|||||||||
17-0869 | CZ LOKO EffiLiner 1600 | 2017 |
nátěr: PSŽ, zeleno-žlutá |
» detail |
![]() |
||||
753 608-9 | CZ-CZL 92 54 2 753 608-9 | CZ LOKO (od 2018) | |||||||
🗘
Prvá Slovenská železničná |
|||||||||
CZ LOKO EffiShunter 300 | 2019 |
nátěr: IŽS, červeno-modro-bílá |
» detail | ||||||
794 016-6 | CZ-CZL 98 54 4 794 016-6 | CZ LOKO (2019 - 2020) | |||||||
poté
Infrastruktura železnice Srbije |
|||||||||
CZ LOKO EffiShunter 300 | 2019 |
nátěr: IŽS, červeno-modro-bílá |
» detail | ||||||
794 017-4 | CZ-CZL 98 54 4 794 017-4 | CZ LOKO (2019 - 2020) | |||||||
poté
Infrastruktura železnice Srbije |
|||||||||
08-0345 | CZ LOKO 753.7 | 2010 | 2021 |
lokomotiva původně určena pro AWT;
postavena na rámu lokomotivy 750 257-8 s použitím částí původní karoserie nátěr: Unipetrol doprava, tmavě modrá * |
» detail | ||||
753 740-0 | CZ-AWT 92 54 2 753 740-0 | CZ LOKO (2010 - 4/2021) | |||||||
🗘
ORLEN Unipetrol Doprava |
|||||||||
08-0346 | CZ LOKO 753.7 | 2010 |
lokomotiva původně určena pro AWT;
postavena na rámu lokomotivy 750 038-2 s použitím částí původní karoserie nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré s bílým proužkem * |
» detail |
![]() |
||||
753 741-8 | CZ-AWT 92 54 2 753 741-8 | CZ LOKO (2010 - 6/2022) | |||||||
🗘
ORLEN Unipetrol Doprava poté ČD Cargo |
|||||||||
CZ LOKO EffiShunter 300 | 2019 |
nátěr: žlutá s černým rámem |
» detail | ||||||
794 014-1 | CZ-CZL 98 54 4 794 014-1 | CZ LOKO (2019 - 8/2019) | |||||||
poté
Metro Warszawskie |
|||||||||
16-0798 | CZ LOKO EffiShunter 700 | 2017 |
vystavena na veletrhu Czech Raildays 2017 nátěr: MONDI; šedo-oranžová * |
» detail |
![]() |
||||
723 704-3 | CZ-CZL 98 54 4 723 704-3 | CZ LOKO (od 2017) | |||||||
🗘
Rail Cargo Group 🗘 Mondi SCP |
|||||||||
17-0861 | CZ LOKO EffiShunter 500 | 2018 |
nátěr: Škoda Auto, zeleno-šedá |
» detail |
![]() |
||||
723 706-8 | CZ-CZL 98 54 4 723 706-8 | CZ LOKO (od 2018) | |||||||
🗘
ŠKODA AUTO |
|||||||||
17-0862 | CZ LOKO EffiShunter 500 | 2018 |
nátěr: Škoda Auto, zeleno-šedá |
» detail | |||||
723 707-6 | CZ-CZL 98 54 4 723 707-6 | CZ LOKO (od 2018) | |||||||
🗘
ŠKODA AUTO |
|||||||||
18-0936 | CZ LOKO EffiShunter 600 | 2018 |
nátěr: žlutá |
» detail | |||||
723 710-0 | CZ-CZL 98 54 4 723 710-0 | CZ LOKO (od 2019) | |||||||
🗘
Isdemir |
|||||||||
494 VIN | CZ LOKO T448.0 | 2012 |
|
» detail | |||||
724 720-8 | CZ LOKO (od 2012) | ||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2009 |
prototyp;
vystavena na veletrhu Czech Raildays 2009 nátěr: Dinazzano PO, oranžová * |
» detail |
![]() |
|||||
742 701-6 741 701-7 |
CZ-CZL 92 54 2 742 701-6 CZ-CZL 92 54 2 741 701-7 |
CZ LOKO (2009 - 3/2015) | |||||||
🗘
UNIPETROL DOPRAVA poté Dinazzano Po |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2015 |
nátěr: ArcelorMittal, červeno-šedá |
» detail | ||||||
741 711-6 |
CZ-CZL 92 54 2 741 711-6 CZ-AMO 98 54 4 741 711-6 |
CZ LOKO (od 2015) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava |
|||||||||
CZ LOKO EffiShunter 1000-M | 2025 |
postavena na rámu lokomotivy 742 neznámého čísla nátěr: CZ Loko, červená s šedými čely |
» detail | ||||||
742 793-3 | CZ-CZL 92 54 2 742 793-3 | CZ LOKO (od 2025) | ZČT | ||||||
11-0505 | CZ LOKO EffiShunter 1000 | 2011 |
prototyp;
vystaven na veletrhu Czech Raildays 2012;
Vystaven an veletrhu Inno Trans 2012 nátěr: CZ Loko, červeno-šedá |
» detail |
![]() |
||||
744 001-9 | CZ-CZL 92 54 2 744 001-9 | CZ LOKO (od 2012) | |||||||
🗘
SD - Kolejová doprava 🗘 LTE Logistik a Transport Slovakia 🗘 Rail Cargo Group |
|||||||||
800 VIN | CZ LOKO 744.7 | 2017 |
|
» detail | |||||
744 705-5
CZ-CZL 92 54 2 744 705-5 |
CZ LOKO (od 2017) | ||||||||
799 VIN | CZ LOKO 744.7 | 2017 |
|
» detail | |||||
744 704-8
CZ-CZL 92 54 2 744 704-8 |
CZ LOKO (od 2017) | ||||||||
16-0793 | CZ LOKO EffiShunter 1000 | 2016 |
vystavena na veletrhu Czech Raildays 2017 nátěr: CZ Loko, červená s šedými čely |
» detail |
![]() |
||||
744 101-7 | CZ-CZL 92 54 2 744 101-7 | CZ LOKO (2016 - 2018) | |||||||
poté
MERCITALIA |
|||||||||
17-0863 | CZ LOKO EffiShunter 1000 | 2018 |
nátěr: červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
744 102-5 | CZ-CZL 92 54 2 744 102-5 | CZ LOKO (2018 - 2018) | |||||||
poté
MERCITALIA |
|||||||||
17-0864 | CZ LOKO EffiShunter 1000 | 2018 |
nátěr: červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
744 103-3 | CZ-CZL 92 54 2 744 103-3 | CZ LOKO (2018 - 2018) | |||||||
poté
MERCITALIA |
|||||||||
17-0865 | CZ LOKO EffiShunter 1000 | 2018 |
nátěr: červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
744 104-1 | CZ-CZL 92 54 2 744 104-1 | CZ LOKO (2018 - 2018) | |||||||
poté
MERCITALIA |
|||||||||
17-0866 | CZ LOKO EffiShunter 1000 | 2018 |
nátěr: červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
744 105-8 | CZ-CZL 92 54 2 744 105-8 | CZ LOKO (2018 - 2018) | |||||||
poté
MERCITALIA |
|||||||||
18-0942 | CZ LOKO EffiShunter 1000 | 2019 |
nátěr: Dinazzano PO, oranžová |
» detail | |||||
744 106-6 | CZ-CZL 92 54 2 744 106-6 | CZ LOKO (2019 - 2019) | |||||||
poté
Dinazzano Po |
|||||||||
18-0943 | CZ LOKO EffiShunter 1000 | 2019 |
nátěr: Dinazzano PO, oranžová |
» detail | |||||
744 107-4 | CZ-CZL 92 54 2 744 107-4 | CZ LOKO (2019 - 2019) | |||||||
poté
Dinazzano Po |
|||||||||
CZ LOKO 742.7 » 741.7 | 2011 |
nátěr: CZ Loko, červeno-šedá |
» detail | ||||||
742 702-4 741 731-4 |
CZ-CZL 92 54 2 742 702-4 CZ-CZL 92 54 2 741 731-4 |
CZ LOKO (2011 - 2022) | |||||||
🗘
UNIPETROL DOPRAVA 🗘 FS Terminali Italia poté MERCITALIA |
|||||||||
CZ LOKO 742.7 » 741.7 | 2011 |
postavena na rámu lokomotivy 742 011-0;
lokomotiva původně určena pro ČD Cargo;
2016: zvýšení hmotnosti na 72 t a přeznačení na 741 732-2 nátěr: SD-KD, zeleno-černo-bílá * |
» detail | ||||||
742 703-2 | CZ-CZL 92 54 2 742 703-2 | CZ LOKO (2011 - 2016) | |||||||
🗘
UNIPETROL DOPRAVA poté SD - Kolejová doprava |
|||||||||
CZ LOKO 742.7 » 741.7 | 2011 |
postavena na rámu lokomotivy 742 288-4;
lokomotiva původně určena pro ČD Cargo;
2017: zvýšení hmotnosti na 72 t a přeznačení na 741 733-0 nátěr: Dinazzano PO, oranžová * |
» detail | ||||||
742 704-0 741 733-0 |
CZ-CZL 92 54 2 742 704-0 CZ-CZL 92 54 2 741 733-0 |
CZ LOKO (2011 - 2018) | |||||||
🗘
UNIPETROL DOPRAVA poté Dinazzano Po |
|||||||||
CZ LOKO 742.7 » 741.7 | 2011 |
postavena na rámu lokomotivy 742 177-9;
lokomotiva původně určena pro ČD Cargo;
2017: zvýšení hmotnosti na 72 t a přeznačení na 741 734-8 nátěr: Dinazzano PO, oranžová * |
» detail | ||||||
742 705-7 741 734-8 |
CZ-CZL 92 54 2 742 705-7 CZ-CZL 92 54 2 741 734-8 |
CZ LOKO (2011 - 2018) | |||||||
🗘
UNIPETROL DOPRAVA poté Dinazzano Po |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2018 |
nátěr: CZ Loko, červeno-šedá |
» detail |
![]() |
|||||
741 737-1 | CZ-CZL 92 54 2 741 737-1 | CZ LOKO (od 2016) | |||||||
🗘
FS Terminali Italia |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2018 |
nátěr: CZ Loko, červeno-šedá |
» detail | ||||||
741 738-9 | CZ-CZL 92 54 2 741 738-9 | CZ LOKO (od 2016) | |||||||
🗘
FS Terminali Italia |
|||||||||
18-0930 | CZ LOKO 741.7 | 2018 |
nátěr: CZ Loko, červeno-šedá |
» detail | |||||
741 745-4 | CZ-CZL 92 54 2 741 745-4 | CZ LOKO (od 2018) | |||||||
🗘
FS Terminali Italia |
|||||||||
18-0931 | CZ LOKO 741.7 | 2018 |
nátěr: CZ Loko, červeno-šedá |
» detail | |||||
741 746-2 | CZ-CZL 92 54 2 741 746-2 | CZ LOKO (od 2018) | |||||||
🗘
FS Terminali Italia |
|||||||||
CZ LOKO EffiShunter 400 | 2008 | 2019 |
neadresný prototyp;
vystavena na veletrzích: InnoTrans Berlin 2008, Mezinárodní strojírenský veletrh 2009;
upravený rám použit na stavbu prototypu hybridní lokomotivy 719 401-2 nátěr: CZ Loko, červená s šedým proužkem a černým pruhem na čelech |
» detail |
![]() |
||||
719 701-5 | CZ-CZL 92 54 2 719 701-5 | CZ LOKO (7/2008 - 2019) | |||||||
🗘
České dráhy |
|||||||||
CZ LOKO HybridShunter 400 | 2019 |
prototyp - hybridní lokomotiva;
postavena na rámu lokomotivy 719 701-5;
vystavena na veletrhu Czech Raildays 2019 nátěr: CZ Loko, červeno-šedo-bílá |
» detail |
![]() |
|||||
719 401-2 | CZ-CZL 92 54 2 719 401-2 | CZ LOKO (od 2019) | ZJ | ||||||
CZ LOKO 741.7 | 2016 |
nátěr: ArcelorMittal, červeno-šedá |
» detail | ||||||
741 712-4 | CZ-AMO 98 54 4 741 712-4 | CZ LOKO (od 2016) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2016 |
nátěr: ArcelorMittal, červeno-šedá |
» detail | ||||||
741 713-2 | CZ-AMO 98 54 4 741 713-2 | CZ LOKO (od 2016) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2016 |
nátěr: ArcelorMittal, červeno-šedá |
» detail | ||||||
741 717-3 | CZ-AMO 98 54 4 741 717-3 | CZ LOKO (2016 - 5/2024) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava poté U. S. Steel Košice |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2016 |
nátěr: ArcelorMittal, červeno-šedá |
» detail | ||||||
741 718-1 | CZ-AMO 98 54 4 741 718-1 | CZ LOKO (2016 - 5/2024) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava poté U. S. Steel Košice |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2016 |
nátěr: ArcelorMittal, červeno-šedá |
» detail |
![]() |
|||||
741 719-9 | CZ-AMO 98 54 4 741 719-9 | CZ LOKO (od 2016) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2016 |
nátěr: ArcelorMittal, červeno-šedá |
» detail | ||||||
741 720-7 | CZ-AMO 98 54 4 741 720-7 | CZ LOKO (od 2016) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2016 |
nátěr: ArcelorMittal, oranžovo-šedá |
» detail | ||||||
741 721-5 | CZ-AMO 98 54 4 741 721-5 | CZ LOKO (od 2016) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2016 |
nátěr: ArcelorMittal, oranžovo-šedá |
» detail | ||||||
741 724-9 | CZ-AMO 98 54 4 741 724-9 | CZ LOKO (2016 - 2024) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava poté RailLog |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2016 |
nátěr: ArcelorMittal, oranžovo-šedá |
» detail | ||||||
741 726-4 | CZ-AMO 98 54 4 741 726-4 | CZ LOKO (2016 - 2024) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava poté RailLog |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2016 |
nátěr: Coal Services, zeleno-modrá * |
» detail |
![]() |
|||||
741 728-0 | CZ-AMO 98 54 4 741 728-0 | CZ LOKO (2016 - 3/2024) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava poté Sev.en Inntech |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2016 |
nátěr: Coal Services, zeleno-modrá * |
» detail | ||||||
741 729-8 | CZ-AMO 98 54 4 741 729-8 | CZ LOKO (2016 - 2024) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava poté Sev.en Inntech |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2016 |
nátěr: ArcelorMittal, oranžovo-šedá |
» detail | ||||||
741 730-6 | CZ-AMO 98 54 4 741 730-6 | CZ LOKO (od 2016) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava |
|||||||||
22-1187 | CZ LOKO EffiShunter 1000 | 2024 |
vystavena na veletrhu Rail Business Days 2024 nátěr: HROCHOSTROJ, černo-fialová |
» detail |
![]() |
||||
744 161-1 | CZ-HROCH 92 54 2 744 161-1 Julie | CZ LOKO (5/2024 - 11.6.2024) | ZJ | ||||||
poté
HROCHOSTROJ |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2016 |
nátěr: ArcelorMittal, červeno-šedá |
» detail | ||||||
741 714-0 | CZ-AMO 98 54 4 741 714-0 | CZ LOKO (2016 - 11/2024) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava poté Magyar Vasúti Áruszállító |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2016 |
nátěr: ArcelorMittal, červeno-šedá |
» detail | ||||||
741 715-7 | CZ-AMO 98 54 4 741 715-7 | CZ LOKO (2016 - 11/2024) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava poté Magyar Vasúti Áruszállító |
Vypsáno celkem 51 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 27 vozů
- zapůjčen jinému dopravci: 11 vozů
- provozní: 10 vozů
- sešrotován: 2 vozy
- dosud nezařazen do provozu: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (21) mají přibližný průměrný věk 8,5 let.
Počty vozů dle provozoven:
- Závod Jihlava: 2 vozy
- Závod Česká Třebová: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
29. 1. 2025.