Technické muzeum v Brně: vozy vv
výr.č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e.č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
69100 | Simmering Graz - Pauker vv | 1943 |
1980-1986: renovace provedena brigádnicky v areálu TMB Líšeň |
» detail | |||||
majitel
DP mesta Bratislavy |
|||||||||
101 | Technické muzeum v Brně (od 1974) | Líš | |||||||
25638 | Vagónka Studénka vv | 1930 |
v 60. letech upraven na pracovní vůz pro práci s odmetačem sněhu,
197x: předán TMB, na voze provedena částečná renovace |
» detail | |||||
majitel
DP mesta Bratislavy |
|||||||||
203 | Technické muzeum v Brně (od 197x) | Líš | |||||||
Vagónka Studénka vv | 1930 | 19xx |
vůz sloužil jako zdroj náhradních dílů pro renovaci vozu č. 203 téhož typu, poté zrušen |
» detail | |||||
majitel
DP mesta Bratislavy |
|||||||||
205 | Technické muzeum v Brně (197x - 19xx) | Líš | |||||||
KPS Brno vv | 1942 |
od 1986: historický vůz, ve stavu po vyřazení |
» detail | ||||||
ex
Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
184 | Technické muzeum v Brně (od 1986) | Líš | |||||||
Machold a Navrátil / SMMD VV | 1928 |
po vyřazení provedena renovace v DP Ostrava |
» detail | ||||||
majitel
Dopravní podniky města Ostravy |
|||||||||
177 | Technické muzeum v Brně (od 1984) | Líš | |||||||
26067 | Vagónka Kopřivnice VV | 1914 |
1965: po vyřazení z osobní dopravy sloužil jako lakovna ve vozovně Křivá, 198x: renovace v ŽOS Krnov nátěr: tmavě zelená s hnědými doplňky |
» detail |
![]() |
||||
majitel
Dopravní podniky města Ostravy |
|||||||||
65 | Technické muzeum v Brně (od 1971) | Líš | |||||||
1551 | Vítkovické železárny VV | 1953 |
vlečný vůz původně pro Vítkovickou závodní dráhu, po vyrobení převzat přímo DP Ostrava, 1976: předán TMB, 1988: vrácen zpět do DP Ostrava, kde je zařazen v parku historických vozidel nátěr: Červeno-bílá |
» detail |
![]() |
||||
ex
Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
269 | Technické muzeum v Brně (1976 - 1988) | Líš | |||||||
poté
Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
1100 | Vítkovické železárny VV » VV | 1931 |
vlečný vůz Vítkovické závodní dráhy, 1934: úprava pro elektrický provoz, 1953: převzat DP Ostrava, 1974: předán TMB nátěr: červeno-bílá {3+104} |
» detail |
![]() |
||||
ex
VZD - Vítkovická závodní dráha ex Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
104 | Technické muzeum v Brně (od 1974) | Líš | |||||||
Ganz vv | 1911 |
otevřený osobní vlečný vůz místní dráhy Trenčianská Teplá - Trenčianské Teplice,
1958: předán na Lesní železnici Ľubochňa,
1981: jako vrak předán TMB, poté renovace v ŽOS Krnov |
» detail |
![]() |
|||||
ex
MÚEŽ Trenčianska Teplá – Trenčianske Teplice ex Československé státní dráhy ex Lesná železnica Ľubochňa |
|||||||||
12 | Technické muzeum v Brně (od 1981) | Líš | |||||||
vv | 18xx |
původně osobní vůz z úzkorozchodné dráhy hraběte Chorinského (Veselí nad Moravou), po roce 1947 po zrušení dráhy předán Povážské lesní železnici, po zrušení tamního provozu převzat TMB, v 90. letech jako vrak prodán do Grazu, kde byl později údajně renovován |
» detail |
![]() |
|||||
majitel
hrabě Chorinský majitel Povážská lesná železnica |
|||||||||
Technické muzeum v Brně (197x - 199x) | |||||||||
Vypsáno celkem 10 vozů,
z toho:
- historický/muzejní: 6 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 2 vozy
- v dílnách/v opravě: 1 vůz
- sešrotován: 1 vůz
Všechny vozy jsou z provozovny depozitář Líšeň.
Poslední aktualizace vozů:
7. 10. 2023.