Technické muzeum v Brně: autobusové vleky

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  174 Sodomka RPA 1942  2008   po vyřazení sloužil do konce 60. let jako šatna, 1990: objeven na hřišti v Ivanovicích a předán TMB, 1999: přepraven do KOS Krnov, z důvodu rozsáhlého poškození a nedostatku financí však oprava nebyla zahájena, 2008: vyřazen ze sbírek 
fotka
ex DPMB
 
103 Technické muzeum v Brně (1990 - 2008) Líš
 
  378 Letňanské strojírny B40 1959    1989: získan darem od ČSAD Telnice, kde sloužil jako pojízdný sklad náhradních dílů, 1994: zahájení renovace ve vozovně Slatina, 1995-2000: renovace v dílnách Grmelova 
nátěr: červeno-krémová
fotka
 
V 4481 48 Technické muzeum v Brně (od 2000) Řeč*
 
  5364 Karosa D4 1950    dodán PMDP v rozmezí let 1950-1952; vyřazen v rozmezí let 1955-1973, 1990: získán TMB od Železničního stavitelství Praha, vůz je v nálezovém stavu 
nátěr: zelená s rezavou střechou *
fotka
ex Dopravní podniky města Plzně
ex Železniční stavitelství Praha
 
- Technické muzeum v Brně (od 10/1990) Řeč*
 
  4914 Jelcz PO-1E 1972    původně pravděpodobně sloužil v armádě, 2002: získán v okolí Písku, 2014: zařazen do sbírky TMB, 2019: po renovaci historický vůz 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
fotka
ex soukromá osoba
 
02V 0264 01 Technické muzeum v Brně (od 2019) Líš
 
Vypsány celkem 4 vozy, z toho:
  • historický/muzejní: 2 vozy
  • sešrotován: 1 vůz
  • dlouhodobě odstaven: 1 vůz

Počty vozů dle provozoven:

  • Depozitář Líšeň: 2 vozy
  • Depozitář Řečkovice: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů: 7. 11. 2020.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání