Technické muzeum v Brně: autobusové vleky
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
174 | Sodomka RPA | 1942 | 2008 |
po vyřazení sloužil do konce 60. let jako šatna, 1990: objeven na hřišti v Ivanovicích a předán TMB, 1999: přepraven do KOS Krnov, z důvodu rozsáhlého poškození a nedostatku financí však oprava nebyla zahájena, 2008: vyřazen ze sbírek |
» detail | ||||
ex
DPMB |
|||||||||
103 | Technické muzeum v Brně (1990 - 2008) | Líš | |||||||
378 | Letňanské strojírny B40 | 1959 |
1989: získan darem od ČSAD Telnice, kde sloužil jako pojízdný sklad náhradních dílů,
1994: zahájení renovace ve vozovně Slatina,
1995-2000: renovace v dílnách Grmelova nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
V 4481 | 48 | Technické muzeum v Brně (od 2000) | Řeč* | ||||||
5364 | Karosa D4 | 1950 |
dodán PMDP v rozmezí let 1950-1952; vyřazen v rozmezí let 1955-1973, 1990: získán TMB od Železničního stavitelství Praha, vůz je v nálezovém stavu nátěr: zelená s rezavou střechou * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně ex Železniční stavitelství Praha |
|||||||||
- | Technické muzeum v Brně (od 10/1990) | Řeč* | |||||||
4914 | Jelcz PO-1E | 1972 |
původně pravděpodobně sloužil v armádě, 2002: získán v okolí Písku, 2014: zařazen do sbírky TMB, 2019: po renovaci historický vůz nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
soukromá osoba |
|||||||||
02V 0264 | 01 | Technické muzeum v Brně (od 2019) | Líš | ||||||
Vypsány celkem 4 vozy,
z toho:
- historický/muzejní: 2 vozy
- sešrotován: 1 vůz
- dlouhodobě odstaven: 1 vůz
Počty vozů dle provozoven:
- Depozitář Líšeň: 2 vozy
- Depozitář Řečkovice: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů:
7. 11. 2020.