Technické muzeum v Brně: autobusové vleky

vynechat vlaky a letadla

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  174 Sodomka RPA 1942  2008   po vyřazení sloužil do konce 60. let jako šatna, 1990: objeven na hřišti v Ivanovicích a předán TMB, 1999: přepraven do KOS Krnov, z důvodu rozsáhlého poškození a nedostatku financí však oprava nebyla zahájena, 2008: vyřazen ze sbírek 
fotka
ex DPMB
 
103 Technické muzeum v Brně (1990 - 2008) Líš
 
  378 Letňanské strojírny B40 1959    1989: získan darem od ČSAD Telnice, kde sloužil jako pojízdný sklad náhradních dílů, 1994: zahájení renovace ve vozovně Slatina, 1995-2000: renovace v dílnách Grmelova 
nátěr: červeno-krémová
fotka
 
V 4481 48 Technické muzeum v Brně (od 2000) Řeč*
 
  5364 Karosa D4 1950    dodán PMDP v rozmezí let 1950-1952; vyřazen v rozmezí let 1955-1973, 1990: získán TMB od Železničního stavitelství Praha, vůz je v nálezovém stavu 
nátěr: zelená s rezavou střechou *
fotka
ex Dopravní podniky města Plzně
ex Železniční stavitelství Praha
 
- Technické muzeum v Brně (od 10/1990) Řeč*
 
  4914 Jelcz PO-1E 1972    původně pravděpodobně sloužil v armádě, 2002: získán v okolí Písku, 2014: zařazen do sbírky TMB, 2019: po renovaci historický vůz 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
fotka
ex soukromá osoba
 
02V 0264 01 Technické muzeum v Brně (od 2019) Líš
 
Vypsány celkem 4 vozy, z toho:
  • historický/muzejní: 2 vozy
  • sešrotován: 1 vůz
  • dlouhodobě odstaven: 1 vůz

Počty vozů dle provozoven:

  • Depozitář Líšeň: 2 vozy
  • Depozitář Řečkovice: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů: 7. 11. 2020.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání