Škoda Ostrov: vozy 14 Tr
vynechat vlaky a letadla
výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
5744 | Škoda 14 Tr prototyp | 1972 | 1981 |
1. prototyp 14 Tr, výrobní číslo přiděleno později nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
Škoda Ostrov (19.9.1972 - 11/1974) | |||||||||
zapůjčen
Kyivpastrans poté DP Mariánské Lázně |
|||||||||
5745 | Škoda 14 Tr prototyp | 1974 | 1984 |
2. prototyp 14 Tr nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
Škoda Ostrov (15.10.1974 - 11/1974) | |||||||||
poté
DP Mariánské Lázně |
|||||||||
7665 | Škoda 14 Tr0 | 1980 | 198x |
4. prototyp 14 Tr;
testovací vůz s pomocným bateriovým vozíkem nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
Škoda Ostrov (1980 - 198x) | |||||||||
9588 | Škoda 14 TrTV | 1985 | 1989 |
prototyp trolejbusového vlaku 14Tr - přední vůz nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy {P-01+P-02} |
» detail | ||||
P-01 | Škoda Ostrov (1986 - 1989) | ||||||||
zapůjčen
Kyivpastrans poté DP města Hradce Králové |
|||||||||
9589 | Škoda 14 TrTV | 1985 | 1989 |
prototyp trolejbusového vlaku 14Tr - zadní vůz nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy {P-01+P-02} |
» detail | ||||
P-02 | Škoda Ostrov (1986 - 1989) | ||||||||
zapůjčen
Kyivpastrans poté DP města Hradce Králové |
|||||||||
10457 | Škoda 14 Tr09/7 | 1988 |
prototyp 14Tr na napětí 750V; 2-8/1989: zkušební provoz v BB; 2004: GO;
od 201x: výcvikové vozidlo autoškoly nátěr: SAD Banská Bystrica, červeno-černo-bílá * |
» detail | |||||
Škoda Ostrov (1988 - 8/1989) | |||||||||
zapůjčen
ČSAD Banská Bystrica poté SAD Banská Bystrica pronajat DP mesta Banská Bystrica poté DP mesta Banská Bystrica |
|||||||||
11528 | Škoda 14 Tr10/6 | 1990 | 2011 |
1990: předváděcí provoz v mexické Guadalajaře nátěr: schéma DP Teplice, bílo-modro-žlutá * |
» detail | ||||
Škoda Ostrov (1990 - 1991) | |||||||||
zapůjčen
Sistecozome poté DP města Teplic poté Statutární město Teplice pronajat Veolia Transport Teplice |
|||||||||
11633 | Škoda 14 Tr11/6 | 1991 | 201X |
původně zkušební vůz výrobce nátěr: DPML, bílo-modro-žlutá * |
» detail | ||||
Škoda Ostrov (1991 - 1993) | |||||||||
poté
MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně poté soukromá osoba |
|||||||||
11661 | Škoda 14 Tr11/6 | 1991 |
původně zkušební vůz výrobce;
2017-2019: GO nátěr: Vilniaus troleibusai, červeno-krémová * |
» detail | |||||
Škoda Ostrov (1991 - 1993) | |||||||||
poté
DP Mariánské Lázně poté Vilniaus troleibusai poté Vilniaus viešasis transportas |
|||||||||
11685 | Škoda 14 Tr10/6 | 1992 | 2008 |
původně zkušební vůz výrobce nátěr: Teherán, zeleno-bílo-žlutá |
» detail | ||||
Škoda Ostrov (1992 - 1994) | |||||||||
poté
MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně |
|||||||||
12271 VIN | Škoda 14 Tr13/6M | 1996 | 2017 |
nátěr: RS Rīga, modro-bílá * |
» detail | ||||
Škoda Ostrov (1996 - 1998) | |||||||||
zapůjčen
Tyskie Linie Trolejbusowe poté TTP Rīga poté Rīgas satiksme |
|||||||||
Škoda/ETI 14 TrSF | 1998 | 2004 |
první prototyp, do San Francisca nikdy nebyl dodán, probíhal jeho zkušební provoz na zkušební trati do Jáchymova, 2004: sešrotován společně s ukončením výroby v Ostrově nad Ohří nátěr: Staré schéma MUNI - bílá s oranžovým proužkem |
» detail | |||||
Škoda Ostrov (1998 - 2004) | |||||||||
Vypsáno celkem 12 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 10 vozů
- sešrotován: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů:
4. 12. 2024.