PMDP: trolejbusy
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
2 | Škoda 2 Tr | 1938 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: tmavě zelená * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy |
|||||||||
96 | Dopravní podniky města Plzně (1.4.1953 - 1956) | Cuk | |||||||
3 | Škoda 2 Tr | 1938 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: tmavě zelená * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy |
|||||||||
97 | Dopravní podniky města Plzně (1.4.1953 - 1957) | Cuk | |||||||
4 | Škoda 2 Tr | 1938 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: tmavě zelená * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy |
|||||||||
98 | Dopravní podniky města Plzně (1.4.1953 - 1956) | Cuk | |||||||
677 | Škoda 8 Tr9 | 1960 | ? |
odstaven ve 2. pol. roku 1978, po vyřazení neznámo kde, dnes pravděpodobně již sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
DP Mariánské Lázně |
|||||||||
98II | Dopravní podniky města Plzně (8/1975 - 1978) | Cuk | |||||||
5 | Škoda 2 Tr | 1938 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: tmavě zelená * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
99 | Dopravní podniky města Plzně (1.4.1953 - 1960) | Cuk | |||||||
213 | Škoda 8 Tr1 | 1956 | 2000 |
1956-1957: majetek Škoda Plzeň (výstavní prototyp), vystaven v Káhiře (?), 1957: porovnávací jízdy v Praze, po vyřazení Bor u Tachova, od 2. pol. 80. let: Racov nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Závody V. I. Lenina Plzeň ex DP Mariánské Lázně |
|||||||||
99II | Dopravní podniky města Plzně (8/1975 - ?) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
6 | Škoda 2 Tr | 1938 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: tmavě zelená * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
100 | Dopravní podniky města Plzně (1.4.1953 - 1960) | Cuk | |||||||
1001 | Škoda 3 Tr1 | 1941 |
prodán Stavebnímu bytovému družstvu Plzeň-Letná, 1972: předán TMB, 1989: zahájena renovace, později byla renovace přerušena, vůz je v současné době odstrojen nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
101 | Dopravní podniky města Plzně (9.4.1941 - 1.12.1969) | Cuk | |||||||
poté
SBP Plzeň-Letná poté Technické muzeum v Brně |
|||||||||
8 | Škoda 3 Tr1 | 1941 | ? |
1956: reko karosérie, po vyřazení odstaven v Plzni-Čechurově, 70.-80. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
102 | Dopravní podniky města Plzně (9.4.1941 - ?) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
9 | Škoda 3 Tr1 | 1941 | ? |
1956: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
103 | Dopravní podniky města Plzně (13.5.1941 - 18.2.1970) | Cuk | |||||||
10 | Škoda 3 Tr1 | 1941 | ? |
1957: reko karosérie, sešrotován v 70. letech nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
104 | Dopravní podniky města Plzně (13.5.1941 - 10.4.1969) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
11 | Škoda 3 Tr1 | 1941 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
105 | Dopravní podniky města Plzně (9.4.1941 - 18.2.1967) | Cuk | |||||||
12 | Škoda 3 Tr1 | 1941 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
106 | Dopravní podniky města Plzně (13.5.1941 - 18.1.1968) | Cuk | |||||||
13 | Škoda 3 Tr2 | 1943 | ? |
1958: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
107 | Dopravní podniky města Plzně (1.10.1943 - 1.8.1968) | Cuk | |||||||
14 | Škoda 3 Tr2 | 1943 | ? |
1958: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
108 | Dopravní podniky města Plzně (1.10.1943 - 1.8.1968) | Cuk | |||||||
15 | Škoda 3 Tr2 | 1943 | ? |
1958: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
109 | Dopravní podniky města Plzně (1.10.1943 - 1.8.1968) | Cuk | |||||||
16 | Škoda 3 Tr2 | 1943 | ? |
1957: reko karosérie nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
110 | Dopravní podniky města Plzně (1.10.1943 - 10.4.1969) | Cuk | |||||||
17 | Škoda 3 Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
111 | Dopravní podniky města Plzně (23.5.1948 - 15.2.1967) | Cuk | |||||||
18 | Škoda 3 Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
112 | Dopravní podniky města Plzně (28.5.1948 - 1.4.1969) | Cuk | |||||||
19 | Škoda 3 Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
113 | Dopravní podniky města Plzně (28.5.1948 - 18.1.1968) | Cuk | |||||||
20 | Škoda 3 Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
114 | Dopravní podniky města Plzně (23.5.1948 - 29.1.1966) | Cuk | |||||||
21 | Škoda 3 Tr3 | 1947 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
115 | Dopravní podniky města Plzně (27.12.1947 - 1.8.1962) | Cuk | |||||||
22 | Škoda 3 Tr3 | 1947 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
116 | Dopravní podniky města Plzně (27.12.1947 - 15.4.1970) | Cuk | |||||||
23 | Škoda 3 Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, sešrotován koncem 70. let nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
117 | Dopravní podniky města Plzně (23.5.1948 - 31.3.1964) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
24 | Škoda 3 Tr3 | 1947 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
118 | Dopravní podniky města Plzně (27.12.1947 - 14.5.1970) | Cuk | |||||||
25 | Škoda 3 Tr3 | 1947 |
1957: reko karosérie, 1967: úředně sešrotován, poté Lípa u Uněšova, od jara 1996: Zruč, od 16.5.1997: muzeum Škoda, 22.12.2010: převezen do Žamberku na renovaci, 6/2012: přivezen zpět do Techmanie nátěr: zeleno-krémová * |
» detail | |||||
119 | Dopravní podniky města Plzně (27.12.1947 - 1.8.1967) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) poté ŠKODA TRANSPORTATION |
|||||||||
26 | Škoda 3 Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, sešrotován koncem 70. let nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
120 | Dopravní podniky města Plzně (28.5.1948 - 15.5.1970) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
27 | Škoda 3 Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
121 | Dopravní podniky města Plzně (28.5.1948 - 22.1.1963) | Cuk | |||||||
28 | Škoda 3 Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
122 | Dopravní podniky města Plzně (21.5.1948 - 10.4.1969) | Cuk | |||||||
29 | Škoda 3 Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
123 | Dopravní podniky města Plzně (9.7.1948 - 5.12.1965) | Cuk | |||||||
30 | Škoda 3 Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
124 | Dopravní podniky města Plzně (9.7.1948 - 29.1.1966) | Cuk | |||||||
31 | Škoda 3 Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
125 | Dopravní podniky města Plzně (21.5.1948 - 1.8.1963) | Cuk | |||||||
32 | Škoda 3 Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
126 | Dopravní podniky města Plzně (21.5.1948 - 18.2.1970) | Cuk | |||||||
33 | Škoda 3 Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
127 | Dopravní podniky města Plzně (21.5.1948 - 7.1.1966) | Cuk | |||||||
34 | Škoda 3 Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
128 | Dopravní podniky města Plzně (28.5.1948 - 18.8.1970) | Cuk | |||||||
35 | Škoda 3 Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení Plzeň - Radčická ul., 80. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
129 | Dopravní podniky města Plzně (28.5.1948 - 1.8.1965) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
36 | Škoda 3 Tr3 | 1948 | 2003 |
1957: reko karosérie, po vyřazení v Liticích nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
130 | Dopravní podniky města Plzně (23.12.1948 - 1.8.1969) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
37 | Škoda 3 Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, 70. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
131 | Dopravní podniky města Plzně (9.7.1948 - 31.3.1964) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
38 | Škoda 3 Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, 70. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
132 | Dopravní podniky města Plzně (23.12.1948 - 10.4.1969) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
39 | Škoda 3 Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
133 | Dopravní podniky města Plzně (23.12.1948 - 1.8.1967) | Cuk | |||||||
40 | Škoda 3 Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
134 | Dopravní podniky města Plzně (23.12.1948 - 5.12.1965) | Cuk | |||||||
56 | Škoda 6 Tr2 | 1949 |
z Plzně předán do TMB Brno, 1972-73: renovován do tzv. názorného řezu jako statický exponát (některé díly karoserie byly sejmuty nebo nahrazeny plexisklem), 1998-2003: renovace do provozního stavu ve vozovně Komín nátěr: tyrkysovo-krémová s oranžovým pruhem * |
» detail | |||||
135 | Dopravní podniky města Plzně (13.3.1950 - 1971) | Cuk | |||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
118 | Škoda 7 Tr3 » 8 Tr | 1952 | ? |
1960: reko na typ 8Tr, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
136 | Dopravní podniky města Plzně (30.6.1952 - 1974) | Cuk | |||||||
119 | Škoda 7 Tr3 » 8 Tr | 1952 | ? |
1960: reko na typ 8Tr, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
137 | Dopravní podniky města Plzně (30.6.1952 - 1974) | Cuk | |||||||
131 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1952 | ? |
1960: reko na typ 8Tr, konec 70. let: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
138 | Dopravní podniky města Plzně (23.12.1952 - 1974) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
132 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1952 | ? |
1960: reko na typ 8Tr, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
139 | Dopravní podniky města Plzně (23.12.1952 - 1.2.1973) | Cuk | |||||||
133 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1952 | ? |
1960: reko na typ 8Tr, v 80. letech sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
140 | Dopravní podniky města Plzně (23.12.1952 - 1974) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
134 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1952 | ? |
1960: reko na typ 8Tr, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
141 | Dopravní podniky města Plzně (23.12.1952 - 1974) | Cuk | |||||||
143 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1953 |
1961: reko na typ 8Tr, po vyřazení Číhaná nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
142 | Dopravní podniky města Plzně (14.11.1953 - 1974) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
144 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1953 | ? |
1961: reko na typ 8Tr, konec 70. let: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
143 | Dopravní podniky města Plzně (14.11.1953 - 1976) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
145 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1953 | ? |
1961: reko na typ 8Tr, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
144 | Dopravní podniky města Plzně (14.11.1953 - 1974) | Cuk | |||||||
146 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1953 | 8/1998 |
1961: reko na typ 8Tr nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
145 | Dopravní podniky města Plzně (2.12.1953 - 1974) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
161 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1953 | 2008? |
1962: reko na typ 8Tr nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
146 | Dopravní podniky města Plzně (2.12.1953 - 1978) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
162 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1953 | ? |
1962: reko na typ 8Tr, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
147 | Dopravní podniky města Plzně (2.12.1953 - 1974) | Cuk | |||||||
163 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1953 | ? |
1962: reko na typ 8Tr, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
148 | Dopravní podniky města Plzně (3.3.1953 - 1974) | Cuk | |||||||
164 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1953 | 2005 |
1962: reko na typ 8Tr, po vyřazení Popov nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
149 | Dopravní podniky města Plzně (3.3.1953 - 1.11.1972) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
176 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1953 | ? |
1963: reko na typ 8Tr, 80. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
150 | Dopravní podniky města Plzně (27.6.1953 - 1974) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
177 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1953 | ? |
1963: reko na typ 8Tr, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
151 | Dopravní podniky města Plzně (27.6.1953 - 1975) | Cuk | |||||||
178 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1953 | ? |
1963: reko na typ 8Tr, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
152 | Dopravní podniky města Plzně (27.6.1953 - 15.2.1973) | Cuk | |||||||
179 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1953 | ? |
1963: reko na typ 8Tr, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
153 | Dopravní podniky města Plzně (2.7.1953 - 1974) | Cuk | |||||||
180 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1953 | ? |
1963: reko na typ 8Tr, konec 80. let: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
154 | Dopravní podniky města Plzně (2.7.1953 - 1978) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
202 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1954 | ? |
1964: reko na typ 8Tr, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
155 | Dopravní podniky města Plzně (1.7.1954 - 1976) | Cuk | |||||||
203 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1954 | ? |
1965: reko na typ 8Tr, 1. pol. 80. let: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
156 | Dopravní podniky města Plzně (1.7.1954 - 1976) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
204 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1954 | ? |
1965: reko na typ 8Tr, 80. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
157 | Dopravní podniky města Plzně (1.7.1954 - 1974) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
205 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1954 | ? |
1966: reko na typ 8Tr, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
158 | Dopravní podniky města Plzně (1.7.1954 - 1978) | Cuk | |||||||
233 | Škoda 7 Tr6 » 8 Tr | 1955 | 2012 |
1966: reko na typ 8Tr, po vyřazení Plzeň - Doubravka, od konce 70.let: Vejprnice nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
159 | Dopravní podniky města Plzně (30.12.1955 - 1.4.1973) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
234 | Škoda 7 Tr6 » 8 Tr | 1955 | ? |
1966: reko na typ 8Tr, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
160 | Dopravní podniky města Plzně (30.12.1955 - ?) | Cuk | |||||||
235 | Škoda 7 Tr6 » 8 Tr | 1955 | 1999 |
1966: reko na typ 8Tr, od 2. pol. 80. let: Racov, 1. pol. r.1999: sešrotován nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
161 | Dopravní podniky města Plzně (30.12.1955 - ?) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
265 | Škoda 8 Tr3 | 1957 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
162 | Dopravní podniky města Plzně (22.4.1957 - 1975) | Cuk | |||||||
266 | Škoda 8 Tr3 | 1957 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
163 | Dopravní podniky města Plzně (22.4.1957 - 1976) | Cuk | |||||||
289 | Škoda 8 Tr4 | 1957 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
164 | Dopravní podniky města Plzně (10.12.1957 - 1978) | Cuk | |||||||
311 | Škoda 8 Tr5 | 1958 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
165 | Dopravní podniky města Plzně (2.3.1958 - 1975) | Cuk | |||||||
402 | Škoda 9 Tr prototyp | 1958 | ? |
1. prototyp 9Tr, 1959: porovnávací jízdy v Praze, po vyřazení Plzeň - Skvrňany, koncem 70. let sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Škoda Ostrov |
|||||||||
166 | Dopravní podniky města Plzně (30.11.1960 - ?) | Cuk | |||||||
zapůjčen
Dopravní podnik hl. města Prahy poté soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
357 | Škoda 8 Tr6 | 1958 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
167 | Dopravní podniky města Plzně (1.8.1958 - 1977) | Cuk | |||||||
384 | Škoda 8 Tr6 | 1958 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
168 | Dopravní podniky města Plzně (1.11.1958 - 1976) | Cuk | |||||||
385 | Škoda 8 Tr6 | 1958 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
169 | Dopravní podniky města Plzně (1.11.1958 - 1974) | Cuk | |||||||
386 | Škoda 8 Tr6 | 1958 | ? |
2. pol. 80. let: sešrotován nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
170 | Dopravní podniky města Plzně (1.11.1958 - 1978) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
474 | Škoda 8 Tr8 | 1959 | ? |
2. pol. 80. let: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
171 | Dopravní podniky města Plzně (14.5.1959 - 1978) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
487 | Škoda 8 Tr8 | 1959 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
172 | Dopravní podniky města Plzně (1.6.1959 - 1976) | Cuk | |||||||
488 | Škoda 8 Tr8 | 1959 | 2007 |
po vyřazení Chotíkov, od počátku 80. let: chat.os. za Chotíkovem nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
173 | Dopravní podniky města Plzně (3.6.1959 - 1978) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
519 | Škoda 8 Tr8 | 1959 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
174 | Dopravní podniky města Plzně (8.7.1959 - 1977) | Cuk | |||||||
520 | Škoda 8 Tr8 | 1959 | 2001 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
175 | Dopravní podniky města Plzně (8.7.1959 - 1978) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
576 | Škoda 8 Tr8 | 1959 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
176 | Dopravní podniky města Plzně (5.10.1959 - 1977) | Cuk | |||||||
578 | Škoda 8 Tr8 | 1959 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
177 | Dopravní podniky města Plzně (5.10.1959 - 1977) | Cuk | |||||||
579 | Škoda 8 Tr8 | 1959 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
178 | Dopravní podniky města Plzně (5.10.1959 - 1978) | Cuk | |||||||
597 | Škoda 8 Tr8 | 1959 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
179 | Dopravní podniky města Plzně (31.10.1959 - 1978) | Cuk | |||||||
598 | Škoda 8 Tr8 | 1959 | 9/1997 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
180 | Dopravní podniky města Plzně (2.11.1959 - 20.7.1978) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
599 | Škoda 8 Tr8 | 1959 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
181 | Dopravní podniky města Plzně (2.11.1959 - 1976) | Cuk | |||||||
600 | Škoda 8 Tr8 | 1959 | ? |
po vyřazení okolí Týnce, 80. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
182 | Dopravní podniky města Plzně (2.11.1959 - 23.3.1978) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
601 | Škoda 8 Tr8 | 1959 | ? |
80. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
183 | Dopravní podniky města Plzně (2.11.1959 - 1978) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
602 | Škoda 8 Tr8 | 1959 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
184 | Dopravní podniky města Plzně (2.11.1959 - 1976) | Cuk | |||||||
615 | Škoda 8 Tr9 | 1959 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
185 | Dopravní podniky města Plzně (15.12.1959 - 1978) | Cuk | |||||||
616 | Škoda 8 Tr9 | 1959 |
po vyřazení sad Vranov u Radnic nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
186 | Dopravní podniky města Plzně (15.12.1959 - 1978) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
617 | Škoda 8 Tr9 | 1959 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
187 | Dopravní podniky města Plzně (15.12.1959 - 1978) | Cuk | |||||||
618 | Škoda 8 Tr9 | 1959 | 1995 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
188 | Dopravní podniky města Plzně (15.12.1959 - 1978) | Cuk | |||||||
poté
JZD Hvozd |
|||||||||
879 | Škoda 8 Tr12 | 1960 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
189 | Dopravní podniky města Plzně (30.12.1960 - 1978) | Cuk | |||||||
880 | Škoda 8 Tr12 | 1960 | 9/1997 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
190 | Dopravní podniky města Plzně (30.12.1960 - 20.7.1978) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
403 | Škoda 9 Tr prototyp | 1960 | ? |
2. prototyp 9Tr, vyřazen po nehodě, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: žlutá, modrá |
» detail | ||||
ex
Škoda Ostrov zapůjčen DP města Gottwaldova |
|||||||||
191 | Dopravní podniky města Plzně (1961 - 1962) | Cuk | |||||||
1158 | Škoda 9 Tr2 | 1962 | 8/1996 |
dvoudvéřové provedení, po vyřazení Písek (okres PS), 8/1996 sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová * |
» detail | ||||
191II | Dopravní podniky města Plzně (27.12.1963 - 1977) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
920 | Škoda 9 Tr0 | 1961 | 2003 |
po vyřazení Horšice (neidentifikovatelný, možná 193), 2003: sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
192 | Dopravní podniky města Plzně (21.12.1961 - 1975) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- sešrotován: 62 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 38 vozů
Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Cukrovarská.
Poslední aktualizace vozů:
18. 1. 2023.