PMDP: tramvaje
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 |
1936: přestavba na vlečný vůz, ještě 2021: chata u obce Obora v okrese Plzeň-Sever nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
1 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) | Slo* | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1951: přestavba na jednosměrný vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
2 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1961) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1940: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
3 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1938: přestavba na vlečný vůz, ještě 2003: chata u obce Pňovany nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
4 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1958) | Slo* | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1936: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
5 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1958) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 |
1936: přestavba na vlečný vůz, po vyřazení: kůlna v obci Sedlec (Plzeň-město), 6.3.2018: převoz skříně do Muzea dopravy ve Strašicích, další informace o vozidlu na stránkách Škoda-bus klubu nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
6 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) | Slo* | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) poté ŠKODA-BUS klub Plzeň |
|||||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1938: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
7 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
od roku 1950 sloužil jako reklamní a pracovní vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
8 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1953) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 |
1937: přestavba na vlečný vůz; po vyřazení v zahradě v Ledcích u Plzně, 2/2011: převezen do depozitáře PMDP v Plzni-Koterově, zde odstaven do 29.9.2014 nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
ex
Dopravní podniky města Plzně ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
9 | PMDP (od 2/2011) | Kar | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
od roku 1952 sloužil jako pracovní vůz (kolejový brus) nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
10 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1959) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x32 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
11 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
143093 | Tatra T1 | 1954 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
11II | Dopravní podniky města Plzně (1980 - 1982) | Slo | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x32 kW; od roku 1953 sloužil jako reklamní vůz, později jako vůz pracovní nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
12 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
148063 | Tatra T1 | 1955 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
12II | Dopravní podniky města Plzně (1980 - 1982) | Slo | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
13 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
148388 | Tatra T1 | 1956 | 11/1985 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
13II | Dopravní podniky města Plzně (1980 - 1984) | Slo | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
14 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
148395 | Tatra T1 | 1956 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
14II | Dopravní podniky města Plzně (1980 - 1982) | Slo | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
15 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
148422 | Tatra T1 | 1956 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
15II | Dopravní podniky města Plzně (1980 - 1983) | Slo | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
16 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
143110 | Tatra T1 | 1955 | 11/1982 |
při převozu z Prahy byl nabourán, a tak byl používán pouze jako zdroj ND nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
16II | Dopravní podniky města Plzně (1980 - 11/1982) | Slo | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
17 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
143065 | Tatra T1 | 1952 | ? |
vyřazen kvůli poškození při vykolejení v Zadních Skvrňanech nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
17II | Dopravní podniky města Plzně (1981 - 2.9.1982) | Slo | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW; od 1955: veden jako historický vůz; 1995: proběhla rozsáhlá rekonstrukce u firmy DRAH-SERVIS Brno, při které byl dán zpět do původního stavu po dodání; 13.7.2021-22.9.2022: dlouhodobě zapůjčen do Muzea MHD ve Střešovicích z důvodu nevyhovujících podmínek během rekonstrukce Vozovny Slovany, 22.9.2022: přivezen zpět do Plzně nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
18 | PMDP (od 29.6.1899) | Slo* | |||||||
zapůjčen
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
19 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
143088 | Tatra T1 | 1954 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
19II | Dopravní podniky města Plzně (1981 - 1983) | Slo | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | 6/2024 |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW; po vyřazení v zahradě v Ledcích u Plzně jako včelín, později skladiště; 2/2011: převezen do depozitáře PMDP v Plzni-Koterově, zde odstaven do 29.9.2014 nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
20 | PMDP (1899 - 31.12.1955) | Kar* | |||||||
143113 | Tatra T1 | 1955 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
20II | Dopravní podniky města Plzně (1981 - 1983) | Slo | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1900 | ? |
1952: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
21 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1.12.1960) | Slo* | |||||||
148057 | Tatra T1 | 1955 | 1983 |
1983: sešrotován v ÚD nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
21II | Dopravní podniky města Plzně (31.5.1981 - 1983) | Slo | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1900 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
22 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1953) | Slo* | |||||||
148083 | Tatra T1 | 1955 | 1985 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
22II | Dopravní podniky města Plzně (18.11.1982 - 1984) | Slo | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1900 | ? |
od roku 1940 sloužil jako pracovní vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
23 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 12/1956) | Slo* | |||||||
148383 | Tatra T1 | 1956 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
23II | Dopravní podniky města Plzně (1981 - 1984) | Slo | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1900 | ? |
1937: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
24 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1.12.1960) | Slo* | |||||||
148401 | Tatra T1 | 1956 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
24II | Dopravní podniky města Plzně (1981 - 6.10.1982) | Slo | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1900 | ? |
1951: přestavba na jednosměrný vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
25 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1.12.1960) | Slo* | |||||||
148402 | Tatra T1 | 1956 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
25II | Dopravní podniky města Plzně (1981 - 3.2.1982) | Slo | |||||||
148411 | Tatra T1 | 1956 | 7/1985 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
26II | Dopravní podniky města Plzně (1981 - 1984) | Slo | |||||||
148420 | Tatra T1 | 1956 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
27II | Dopravní podniky města Plzně (6.6.1982 - 1984) | Slo | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1918 | ? |
od roku 1956 sloužil jako pracovní vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
30 | Dopravní podniky města Plzně (1918 - 1.10.1961) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1918 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
31 | Dopravní podniky města Plzně (1918 - 1957) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1918 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
32 | Dopravní podniky města Plzně (1918 - 1957) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1918 | 2013 |
upravená vozová skříň (zaoblené rohy); po vyřazení sloužil jako kůlna ve Starém Plzenci, po požáru 11/2013 zlikvidován nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
33 | Dopravní podniky města Plzně (1918 - 1960) | Slo* | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
Brožík/Zeman Škoda | 1926 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
34 | Dopravní podniky města Plzně (1926 - 1960) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Škoda | 1926 | ? |
1957: odprodán do Mostu jako pracovní vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
35 | Dopravní podniky města Plzně (1926 - 1.9.1957) | Slo* | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
Brožík/Zeman Škoda | 1926 | ? |
Od 1.1.1957: pracovní vůz traťové správy nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
36 | Dopravní podniky města Plzně (1926 - 1960) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Škoda | 1926 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
37 | Dopravní podniky města Plzně (1926 - 1960) | Slo* | |||||||
Ringhoffer Škoda | 1929 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
38 | Dopravní podniky města Plzně (1929 - 1958) | Slo* | |||||||
Ringhoffer Škoda | 1929 | ? |
od roku 1962 sloužil jako pracovní vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
39 | Dopravní podniky města Plzně (1929 - 1974) | Slo* | |||||||
57843 | Ringhoffer Křižík | 1901 | ? |
1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
46 | Dopravní podniky města Plzně (1931 - 1.7.1962) | Slo* | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
57825 | Ringhoffer Křižík | 1901 | ? |
1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
47 | Dopravní podniky města Plzně (1931 - 1.7.1962) | Slo* | |||||||
57816 | Ringhoffer Křižík | 1900 | ? |
uzavřený motorový vůz;
1905: úprava pro spodní odběr proudu pro provoz na trati přes Karlův most;
mezi lety 1912-192?: rekonstrukce na dvounapravový volnoosý motorový vůz;
1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||
48 | Dopravní podniky města Plzně (1931 - 1.7.1962) | Slo* | |||||||
57807 | Ringhoffer Křižík | 1900 | ? |
uzavřený motorový vůz;
1905: úprava pro spodní odběr proudu pro provoz na trati přes Karlův most;
mezi lety 1912-192?: rekonstrukce na dvounapravový volnoosý motorový vůz;
192?: dosazení čtyř velkých bočních oken;
1948/52: přestavba skříně nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||
49 | Dopravní podniky města Plzně (1930 - 1.7.1962) | Slo* | |||||||
53919 | Ringhoffer Křižík | 1898 | ? |
uzavřený motorový vůz;
mezi lety 1912-192?: rekonstrukce na dvounapravový volnoosý motorový vůz;
192?: dosazení čtyř velkých bočních oken
1948/52: přestavba skříně nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | ||||
ex
Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||
50 | Dopravní podniky města Plzně (1931 - 1.7.1962) | Slo* | |||||||
57802 | Ringhoffer Křižík | 1899 | ? |
uzavřený motorový vůz;
1905: úprava pro spodní odběr proudu pro provoz na trati přes Karlův most;
mezi lety 1912-192?: rekonstrukce na dvounapravový volnoosý motorový vůz;
1948/52: přestavba skříně nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||
51 | Dopravní podniky města Plzně (1931 - 1.7.1962) | Slo* | |||||||
53928 | Ringhoffer Křižík | 1898 | ? |
uzavřený motorový vůz;
mezi lety 1912-192?: rekonstrukce na dvounapravový volnoosý motorový vůz;
192?: dosazení čtyř velkých bočních oken;
1948/52: přestavba skříně nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | ||||
ex
Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||
52 | Dopravní podniky města Plzně (16.8.1932 - 1.7.1962) | Slo* | |||||||
53932 | Ringhoffer Křižík | 1898 | ? |
uzavřený motorový vůz;
mezi lety 1912-192?: rekonstrukce na dvounapravový volnoosý motorový vůz;
1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | ||||
ex
Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||
53 | Dopravní podniky města Plzně (16.8.1932 - 1.7.1962) | Slo* | |||||||
Ringhoffer Škoda | 1933 | ? |
od roku 1964 sloužil jako pracovní vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
54 | Dopravní podniky města Plzně (1933 - 31.12.1972) | Slo* | |||||||
Ringhoffer Škoda | 1933 | ? |
od roku 1964 sloužil jako pracovní vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
55 | Dopravní podniky města Plzně (1933 - 31.12.1972) | Slo* | |||||||
Ringhoffer Trabuko | 1938 | ? |
1939: přestavěn na pravostranný provoz nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
56 | Dopravní podniky města Plzně (1938 - 1963) | Slo* | |||||||
Ringhoffer Trabuko | 1938 | ? |
1939: přestavěn na pravostranný provoz nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
57 | Dopravní podniky města Plzně (1938 - 1963) | Slo* | |||||||
Ringhoffer Trabuko | 1938 | ? |
1939: přestavěn na pravostranný provoz nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
58 | Dopravní podniky města Plzně (1938 - 1963) | Slo* | |||||||
Ringhoffer Trabuko | 1938 | ? |
1939: přestavěn na pravostranný provoz nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
59 | Dopravní podniky města Plzně (1938 - 1963) | Slo* | |||||||
Ringhoffer Trabuko | 1942 | ? |
nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
60 | Dopravní podniky města Plzně (5.3.1942 - 1963) | Slo* | |||||||
Ringhoffer Trabuko | 1942 | ? |
nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
61 | Dopravní podniky města Plzně (5.3.1942 - 1963) | Slo* | |||||||
Ringhoffer Trabuko | 1942 | ? |
nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
62 | Dopravní podniky města Plzně (5.3.1942 - 1963) | Slo* | |||||||
Ringhoffer Trabuko | 1942 | ? |
nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
63 | Dopravní podniky města Plzně (5.3.1942 - 1963) | Slo* | |||||||
72566 | Ringhoffer Křižík » Škoda | 1908 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
72 | Dopravní podniky města Plzně (1952 - 1957) | Slo | |||||||
72567 | Ringhoffer ? » Škoda | 1908 |
od 1959: sloužil jako pracovní vůz (kolejový vůz) nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy |
|||||||||
73 | Dopravní podniky města Plzně (1952 - 2/1974) | Slo | |||||||
poté
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
72568 | Ringhoffer Křižík » Škoda | 1908 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
74 | Dopravní podniky města Plzně (1952 - 1957) | Slo | |||||||
72569 | Ringhoffer Křižík » Škoda | 1908 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
75 | Dopravní podniky města Plzně (1952 - 1957) | Slo | |||||||
72577 | Ringhoffer Křižík » Škoda | 1908 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
76 | Dopravní podniky města Plzně (? - 1957) | Slo | |||||||
76661 | Ringhoffer Křižík » Škoda | 1908 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
77 | Dopravní podniky města Plzně (1953 - 1957) | Slo | |||||||
76662 | Ringhoffer Křižík » Škoda | 1908 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
78 | Dopravní podniky města Plzně (1953 - 1957) | Slo | |||||||
121482 | Ringhoffer Škoda | 1926 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
79 | Dopravní podniky města Plzně (1953 - 1957) | Slo | |||||||
122317 | Ringhoffer ČKD » Škoda | 1927 |
od 1972: pracovní vůz;
od 1987: veden jako historický;
16.8.2000-25.4.2024: kavárna na Václavském náměstí
od 4/2024: statický exponát v Zooparku Zelčín nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
80 | PMDP (1972 - 2000) | Slo | |||||||
poté
soukromá osoba poté soukromá osoba |
|||||||||
Ringhoffer ČKD » Škoda | 1927 | 1975 |
od 1972: pracovní vůz;
1975: vyhoření, vyřazen a sešrotován nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
81 | Dopravní podniky města Plzně (1972 - 1975) | Slo | |||||||
123755 | Ringhoffer ČKD | 1929 |
1974: přestavba na sněhový pluh a přečíslován,
od 1986: deponován v depozitu Střešovického muzea MHD,
7/2018: zakoupen do Plzně s výhledem na blízkou rekonstrukci a uvedení mezi historické vozy nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
82 | PMDP (od 16.7.2018) | Slo | |||||||
155251 | ČKD Tatra T3 | 1964 | 2009 |
?: přestavba na pracovní vůz - kolejový brus nátěr: oranžová + červeno-bílé pruhy * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
100 | PMDP (15.1.1992 - 2008) | Slo | |||||||
148116 | Tatra T1 | 1955 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
101 | Dopravní podniky města Plzně (5.7.1955 - 1977) | Slo | |||||||
153302 | ČKD Tatra T3 | 1964 |
9/2005-5/2006: přestavba na K3R-NT č. 311 (přední článek) nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {A+102/II} |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
101II | PMDP (23.9.1994 - 9/2005) | Slo | |||||||
148117 | Tatra T1 | 1955 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
102 | Dopravní podniky města Plzně (5.7.1955 - 1977) | Slo | |||||||
155300 | ČKD Tatra T3 | 1964 |
9/2005-5/2006: přestavba na K3R-NT č. 311 (zadní článek) nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {101/II+B} |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
102II | PMDP (23.9.1994 - 9/2005) | Slo | |||||||
148118 | Tatra T1 | 1955 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
103 | Dopravní podniky města Plzně (1955 - 1977) | Slo | |||||||
155734 | ČKD Tatra T3 | 1965 | ? |
nátěr: červeno-krémová {A+104/II} |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
103II | PMDP (10.10.1994 - 2000) | Slo | |||||||
148119 | Tatra T1 | 1955 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
104 | Dopravní podniky města Plzně (1955 - 1976) | Slo | |||||||
155306 | ČKD Tatra T3 | 1964 | 2002 |
12/1982: VP,
1993-2/1994: VP v Praze před odvozem do Plzně nátěr: červeno-krémová {103/II+B} |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
104II | PMDP (12.1.1996 - 10/2000) | Slo | |||||||
148120 | Tatra T1 | 1955 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
105 | Dopravní podniky města Plzně (1955 - 1976) | Slo | |||||||
155321 | ČKD Tatra T3 | 1964 | ? |
1994/5: rekonstrukce (DPO) nátěr: červeno-krémová {A+106/II} |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
105II | PMDP (5.4.1995 - 2000) | Slo | |||||||
148121 | Tatra T1 | 1955 | 12/1982 |
od roku 1972 sloužil jako školní vůz nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
106 | Dopravní podniky města Plzně (16.11.1955 - 31.5.1982) | Slo | |||||||
155408 | ČKD Tatra T3 | 1965 | ? |
1994/5: rekonstrukce (DPO) nátěr: červeno-krémová {105/II+B} |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
106II | PMDP (5.4.1995 - 2000) | Slo | |||||||
148122 | Tatra T1 | 1955 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
107 | Dopravní podniky města Plzně (1955 - 1976) | Slo | |||||||
164532 | ČKD Tatra T3 | 1976 | 2003 |
oficiálně rekonstrukce vozu T1 ev.č. 217/I nátěr: bílá * {A+108/II} |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
107II | PMDP (1994 - 30.6.2003) | Slo | |||||||
148123 | Tatra T1 | 1955 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
108 | Dopravní podniky města Plzně (1955 - 1977) | Slo | |||||||
164536 | ČKD Tatra T3 | 1976 | 2003 |
oficiálně rekonstrukce vozu T2 ev.č. 262/I nátěr: bílá * {107/II+B} |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
108II | PMDP (1994 - 30.6.2003) | Slo | |||||||
148124 | Tatra T1 | 1955 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
109 | Dopravní podniky města Plzně (1955 - 1976) | Slo | |||||||
164537 | ČKD Tatra T3 | 1976 |
oficiálně rekonstrukce vozu T2 ev.č. 267/I, 2002: VP, 9/2005-5/2006: přestavba na K3R-NT č. 312 (přední článek) nátěr: CVR ZOO Plzeň, černá s grafikou zvířat * {A+110/II} |
» detail | |||||
ex
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
109II | PMDP (1996 - 9/2005) | Slo | |||||||
148125 | Tatra T1 | 1955 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
110 | Dopravní podniky města Plzně (1955 - 1976) | Slo | |||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- sešrotován: 86 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 8 vozů
- vyřazen: 3 vozy
- dlouhodobě odstaven: 2 vozy
- historický/muzejní: 1 vůz
Počty vozů dle provozoven:
- Vozovna Slovany: 98 vozů
- Vozovna Karlov: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů:
15. 11. 2024.