PMDP: tramvaje

předchozí 1 2 3 4 následující předchozí 1 2 3 4 následující celkem 397
SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899    1936: přestavba na vlečný vůz, ještě 2021: chata u obce Obora v okrese Plzeň-Sever 
nátěr: červeno-bílá
1 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) Slo*
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899  ?   1951: přestavba na jednosměrný vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
2 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1961) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899  ?   1940: přestavba na vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
3 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899  ?   1938: přestavba na vlečný vůz, ještě 2003: chata u obce Pňovany 
nátěr: červeno-bílá
4 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1958) Slo*
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899  ?   1936: přestavba na vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
5 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1958) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899    1936: přestavba na vlečný vůz, po vyřazení: kůlna v obci Sedlec (Plzeň-město), 6.3.2018: převoz skříně do Muzea dopravy ve Strašicích, další informace o vozidlu na stránkách Škoda-bus klubu 
nátěr: červeno-bílá
fotka
6 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) Slo*
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
poté ŠKODA-BUS klub Plzeň
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899  ?   1938: přestavba na vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
7 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   od roku 1950 sloužil jako reklamní a pracovní vůz 
nátěr: červeno-bílá
8 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1953) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899    1937: přestavba na vlečný vůz; po vyřazení v zahradě v Ledcích u Plzně, 2/2011: převezen do depozitáře PMDP v Plzni-Koterově, zde odstaven do 29.9.2014 
nátěr: červeno-bílá
fotka
ex Dopravní podniky města Plzně
ex soukromá osoba (nepojízdný vrak)
9 PMDP (od 2/2011) Kar
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   od roku 1952 sloužil jako pracovní vůz (kolejový brus) 
nátěr: červeno-bílá
10 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1959) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x32 kW 
nátěr: červeno-bílá
11 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) Slo*
  143093 Tatra T1 1954  ?    
nátěr: červeno-krémová
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
11II Dopravní podniky města Plzně (1980 - 1982) Slo
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x32 kW; od roku 1953 sloužil jako reklamní vůz, později jako vůz pracovní 
nátěr: červeno-bílá
12 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) Slo*
  148063 Tatra T1 1955  ?    
nátěr: červeno-krémová
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
12II Dopravní podniky města Plzně (1980 - 1982) Slo
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
13 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) Slo*
  148388 Tatra T1 1956  11/1985    
nátěr: červeno-krémová
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
13II Dopravní podniky města Plzně (1980 - 1984) Slo
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
14 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) Slo*
  148395 Tatra T1 1956  ?    
nátěr: červeno-krémová
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
14II Dopravní podniky města Plzně (1980 - 1982) Slo
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
15 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) Slo*
  148422 Tatra T1 1956  ?    
nátěr: červeno-krémová
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
15II Dopravní podniky města Plzně (1980 - 1983) Slo
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
16 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) Slo*
  143110 Tatra T1 1955  11/1982   při převozu z Prahy byl nabourán, a tak byl používán pouze jako zdroj ND 
nátěr: červeno-krémová
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
16II Dopravní podniky města Plzně (1980 - 11/1982) Slo
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
17 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) Slo*
  143065 Tatra T1 1952  ?   vyřazen kvůli poškození při vykolejení v Zadních Skvrňanech 
nátěr: červeno-krémová
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
17II Dopravní podniky města Plzně (1981 - 2.9.1982) Slo
  Brožík/Zeman Křižík 1899    1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW; od 1955: veden jako historický vůz; 1995: proběhla rozsáhlá rekonstrukce u firmy DRAH-SERVIS Brno, při které byl dán zpět do původního stavu po dodání; 13.7.2021-22.9.2022: dlouhodobě zapůjčen do Muzea MHD ve Střešovicích z důvodu nevyhovujících podmínek během rekonstrukce Vozovny Slovany, 22.9.2022: přivezen zpět do Plzně 
nátěr: červeno-bílá
fotka
18 PMDP (od 29.6.1899) Slo*
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
19 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) Slo*
  143088 Tatra T1 1954  ?    
nátěr: červeno-krémová
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
19II Dopravní podniky města Plzně (1981 - 1983) Slo
  Brožík/Zeman Křižík 1899  6/2024   1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW; po vyřazení v zahradě v Ledcích u Plzně jako včelín, později skladiště; 2/2011: převezen do depozitáře PMDP v Plzni-Koterově, zde odstaven do 29.9.2014 
nátěr: červeno-bílá
fotka
20 PMDP (1899 - 31.12.1955) Kar*
  143113 Tatra T1 1955  ?    
nátěr: červeno-krémová
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
20II Dopravní podniky města Plzně (1981 - 1983) Slo
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1900  ?   1952: přestavba na vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
21 Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1.12.1960) Slo*
  148057 Tatra T1 1955  1983   1983: sešrotován v ÚD 
nátěr: červeno-krémová
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
21II Dopravní podniky města Plzně (31.5.1981 - 1983) Slo
  Brožík/Zeman Křižík 1900  ?    
nátěr: červeno-bílá
22 Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1953) Slo*
  148083 Tatra T1 1955  1985    
nátěr: červeno-krémová
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
22II Dopravní podniky města Plzně (18.11.1982 - 1984) Slo
  Brožík/Zeman Křižík 1900  ?   od roku 1940 sloužil jako pracovní vůz 
nátěr: červeno-bílá
23 Dopravní podniky města Plzně (1900 - 12/1956) Slo*
  148383 Tatra T1 1956  ?    
nátěr: červeno-krémová
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
23II Dopravní podniky města Plzně (1981 - 1984) Slo
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1900  ?   1937: přestavba na vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
24 Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1.12.1960) Slo*
  148401 Tatra T1 1956  ?    
nátěr: červeno-krémová
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
24II Dopravní podniky města Plzně (1981 - 6.10.1982) Slo
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1900  ?   1951: přestavba na jednosměrný vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
25 Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1.12.1960) Slo*
  148402 Tatra T1 1956  ?    
nátěr: červeno-krémová
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
25II Dopravní podniky města Plzně (1981 - 3.2.1982) Slo
  148411 Tatra T1 1956  7/1985    
nátěr: červeno-krémová
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
26II Dopravní podniky města Plzně (1981 - 1984) Slo
  148420 Tatra T1 1956  ?    
nátěr: červeno-krémová
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
27II Dopravní podniky města Plzně (6.6.1982 - 1984) Slo
  Brožík/Zeman Křižík 1918  ?   od roku 1956 sloužil jako pracovní vůz 
nátěr: červeno-bílá
30 Dopravní podniky města Plzně (1918 - 1.10.1961) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1918  ?    
nátěr: červeno-bílá
31 Dopravní podniky města Plzně (1918 - 1957) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1918  ?    
nátěr: červeno-bílá
32 Dopravní podniky města Plzně (1918 - 1957) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1918  2013   upravená vozová skříň (zaoblené rohy); po vyřazení sloužil jako kůlna ve Starém Plzenci, po požáru 11/2013 zlikvidován 
nátěr: červeno-bílá
fotka
33 Dopravní podniky města Plzně (1918 - 1960) Slo*
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  Brožík/Zeman Škoda 1926  ?    
nátěr: červeno-bílá
34 Dopravní podniky města Plzně (1926 - 1960) Slo*
  Brožík/Zeman Škoda 1926  ?   1957: odprodán do Mostu jako pracovní vůz 
nátěr: červeno-bílá
35 Dopravní podniky města Plzně (1926 - 1.9.1957) Slo*
poté Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova
  Brožík/Zeman Škoda 1926  ?   Od 1.1.1957: pracovní vůz traťové správy 
nátěr: červeno-bílá
36 Dopravní podniky města Plzně (1926 - 1960) Slo*
  Brožík/Zeman Škoda 1926  ?    
nátěr: červeno-bílá
37 Dopravní podniky města Plzně (1926 - 1960) Slo*
  Ringhoffer Škoda 1929  ?    
nátěr: červeno-bílá
38 Dopravní podniky města Plzně (1929 - 1958) Slo*
  Ringhoffer Škoda 1929  ?   od roku 1962 sloužil jako pracovní vůz 
nátěr: červeno-bílá
39 Dopravní podniky města Plzně (1929 - 1974) Slo*
  57843 Ringhoffer Křižík 1901  ?   1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz 
nátěr: červeno-bílá
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
46 Dopravní podniky města Plzně (1931 - 1.7.1962) Slo*
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  57825 Ringhoffer Křižík 1901  ?   1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz 
nátěr: červeno-bílá
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
47 Dopravní podniky města Plzně (1931 - 1.7.1962) Slo*
  57816 Ringhoffer Křižík 1900  ?   uzavřený motorový vůz; 1905: úprava pro spodní odběr proudu pro provoz na trati přes Karlův most; mezi lety 1912-192?: rekonstrukce na dvounapravový volnoosý motorový vůz; 1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz 
nátěr: červeno-bílá
ex Elektrické podniky hl. města Prahy
48 Dopravní podniky města Plzně (1931 - 1.7.1962) Slo*
  57807 Ringhoffer Křižík 1900  ?   uzavřený motorový vůz; 1905: úprava pro spodní odběr proudu pro provoz na trati přes Karlův most; mezi lety 1912-192?: rekonstrukce na dvounapravový volnoosý motorový vůz; 192?: dosazení čtyř velkých bočních oken; 1948/52: přestavba skříně 
nátěr: červeno-bílá
ex Elektrické podniky hl. města Prahy
49 Dopravní podniky města Plzně (1930 - 1.7.1962) Slo*
  53919 Ringhoffer Křižík 1898  ?   uzavřený motorový vůz; mezi lety 1912-192?: rekonstrukce na dvounapravový volnoosý motorový vůz; 192?: dosazení čtyř velkých bočních oken 1948/52: přestavba skříně 
nátěr: DP Praha, červeno-bílá *
ex Elektrické podniky hl. města Prahy
50 Dopravní podniky města Plzně (1931 - 1.7.1962) Slo*
  57802 Ringhoffer Křižík 1899  ?   uzavřený motorový vůz; 1905: úprava pro spodní odběr proudu pro provoz na trati přes Karlův most; mezi lety 1912-192?: rekonstrukce na dvounapravový volnoosý motorový vůz; 1948/52: přestavba skříně 
nátěr: červeno-bílá
ex Elektrické podniky hl. města Prahy
51 Dopravní podniky města Plzně (1931 - 1.7.1962) Slo*
  53928 Ringhoffer Křižík 1898  ?   uzavřený motorový vůz; mezi lety 1912-192?: rekonstrukce na dvounapravový volnoosý motorový vůz; 192?: dosazení čtyř velkých bočních oken; 1948/52: přestavba skříně 
nátěr: DP Praha, červeno-bílá *
ex Elektrické podniky hl. města Prahy
52 Dopravní podniky města Plzně (16.8.1932 - 1.7.1962) Slo*
  53932 Ringhoffer Křižík 1898  ?   uzavřený motorový vůz; mezi lety 1912-192?: rekonstrukce na dvounapravový volnoosý motorový vůz; 1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz 
nátěr: DP Praha, červeno-bílá *
ex Elektrické podniky hl. města Prahy
53 Dopravní podniky města Plzně (16.8.1932 - 1.7.1962) Slo*
  Ringhoffer Škoda 1933  ?   od roku 1964 sloužil jako pracovní vůz 
nátěr: červeno-bílá
54 Dopravní podniky města Plzně (1933 - 31.12.1972) Slo*
  Ringhoffer Škoda 1933  ?   od roku 1964 sloužil jako pracovní vůz 
nátěr: červeno-bílá
55 Dopravní podniky města Plzně (1933 - 31.12.1972) Slo*
  Ringhoffer Trabuko 1938  ?   1939: přestavěn na pravostranný provoz 
nátěr: hnědo-bílá
56 Dopravní podniky města Plzně (1938 - 1963) Slo*
  Ringhoffer Trabuko 1938  ?   1939: přestavěn na pravostranný provoz 
nátěr: hnědo-bílá
57 Dopravní podniky města Plzně (1938 - 1963) Slo*
  Ringhoffer Trabuko 1938  ?   1939: přestavěn na pravostranný provoz 
nátěr: hnědo-bílá
58 Dopravní podniky města Plzně (1938 - 1963) Slo*
  Ringhoffer Trabuko 1938  ?   1939: přestavěn na pravostranný provoz 
nátěr: hnědo-bílá
59 Dopravní podniky města Plzně (1938 - 1963) Slo*
  Ringhoffer Trabuko 1942  ?    
nátěr: hnědo-bílá
60 Dopravní podniky města Plzně (5.3.1942 - 1963) Slo*
  Ringhoffer Trabuko 1942  ?    
nátěr: hnědo-bílá
61 Dopravní podniky města Plzně (5.3.1942 - 1963) Slo*
  Ringhoffer Trabuko 1942  ?    
nátěr: hnědo-bílá
62 Dopravní podniky města Plzně (5.3.1942 - 1963) Slo*
  Ringhoffer Trabuko 1942  ?    
nátěr: hnědo-bílá
63 Dopravní podniky města Plzně (5.3.1942 - 1963) Slo*
  72566 Ringhoffer Křižík » Škoda 1908  ?    
nátěr: červeno-bílá
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
72 Dopravní podniky města Plzně (1952 - 1957) Slo
  72567 Ringhoffer ? » Škoda 1908    od 1959: sloužil jako pracovní vůz (kolejový vůz) 
nátěr: červeno-bílá
fotka
ex Dopravní podnik hl. města Prahy
73 Dopravní podniky města Plzně (1952 - 2/1974) Slo
poté Dopravní podnik hl. m. Prahy
  72568 Ringhoffer Křižík » Škoda 1908  ?    
nátěr: červeno-bílá
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
74 Dopravní podniky města Plzně (1952 - 1957) Slo
  72569 Ringhoffer Křižík » Škoda 1908  ?    
nátěr: červeno-bílá
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
75 Dopravní podniky města Plzně (1952 - 1957) Slo
  72577 Ringhoffer Křižík » Škoda 1908  ?    
nátěr: červeno-bílá
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
76 Dopravní podniky města Plzně (? - 1957) Slo
  76661 Ringhoffer Křižík » Škoda 1908  ?    
nátěr: červeno-bílá
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
77 Dopravní podniky města Plzně (1953 - 1957) Slo
  76662 Ringhoffer Křižík » Škoda 1908  ?    
nátěr: červeno-bílá
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
78 Dopravní podniky města Plzně (1953 - 1957) Slo
  121482 Ringhoffer Škoda 1926  ?    
nátěr: červeno-bílá
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
79 Dopravní podniky města Plzně (1953 - 1957) Slo
  122317 Ringhoffer ČKD » Škoda 1927    od 1972: pracovní vůz; od 1987: veden jako historický; 16.8.2000-25.4.2024: kavárna na Václavském náměstí od 4/2024: statický exponát v Zooparku Zelčín 
nátěr: červeno-bílá
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
80 PMDP (1972 - 2000) Slo
poté soukromá osoba
poté soukromá osoba
  Ringhoffer ČKD » Škoda 1927  1975   od 1972: pracovní vůz; 1975: vyhoření, vyřazen a sešrotován 
nátěr: červeno-bílá
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
81 Dopravní podniky města Plzně (1972 - 1975) Slo
  123755 Ringhoffer ČKD 1929    1974: přestavba na sněhový pluh a přečíslován, od 1986: deponován v depozitu Střešovického muzea MHD, 7/2018: zakoupen do Plzně s výhledem na blízkou rekonstrukci a uvedení mezi historické vozy 
nátěr: červeno-bílá
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
82 PMDP (od 16.7.2018) Slo
  155251 ČKD Tatra T3 1964  2009   ?: přestavba na pracovní vůz - kolejový brus 
nátěr: oranžová + červeno-bílé pruhy *
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
100 PMDP (15.1.1992 - 2008) Slo
  148116 Tatra T1 1955  ?    
nátěr: červeno-krémová
101 Dopravní podniky města Plzně (5.7.1955 - 1977) Slo
  153302 ČKD Tatra T3 1964    9/2005-5/2006: přestavba na K3R-NT č. 311 (přední článek) 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {A+102/II}
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
101II PMDP (23.9.1994 - 9/2005) Slo
  148117 Tatra T1 1955  ?    
nátěr: červeno-krémová
102 Dopravní podniky města Plzně (5.7.1955 - 1977) Slo
  155300 ČKD Tatra T3 1964    9/2005-5/2006: přestavba na K3R-NT č. 311 (zadní článek) 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {101/II+B}
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
102II PMDP (23.9.1994 - 9/2005) Slo
  148118 Tatra T1 1955  ?    
nátěr: červeno-krémová
103 Dopravní podniky města Plzně (1955 - 1977) Slo
  155734 ČKD Tatra T3 1965  ?    
nátěr: červeno-krémová {A+104/II}
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
103II PMDP (10.10.1994 - 2000) Slo
  148119 Tatra T1 1955  ?    
nátěr: červeno-krémová
104 Dopravní podniky města Plzně (1955 - 1976) Slo
  155306 ČKD Tatra T3 1964  2002   12/1982: VP, 1993-2/1994: VP v Praze před odvozem do Plzně 
nátěr: červeno-krémová {103/II+B}
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
104II PMDP (12.1.1996 - 10/2000) Slo
  148120 Tatra T1 1955  ?    
nátěr: červeno-krémová
fotka
105 Dopravní podniky města Plzně (1955 - 1976) Slo
  155321 ČKD Tatra T3 1964  ?   1994/5: rekonstrukce (DPO) 
nátěr: červeno-krémová {A+106/II}
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
105II PMDP (5.4.1995 - 2000) Slo
  148121 Tatra T1 1955  12/1982   od roku 1972 sloužil jako školní vůz 
nátěr: červeno-krémová
106 Dopravní podniky města Plzně (16.11.1955 - 31.5.1982) Slo
  155408 ČKD Tatra T3 1965  ?   1994/5: rekonstrukce (DPO) 
nátěr: červeno-krémová {105/II+B}
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
106II PMDP (5.4.1995 - 2000) Slo
  148122 Tatra T1 1955  ?    
nátěr: červeno-krémová
107 Dopravní podniky města Plzně (1955 - 1976) Slo
  164532 ČKD Tatra T3 1976  2003   oficiálně rekonstrukce vozu T1 ev.č. 217/I 
nátěr: bílá * {A+108/II}
fotka
ex Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova
107II PMDP (1994 - 30.6.2003) Slo
  148123 Tatra T1 1955  ?    
nátěr: červeno-krémová
108 Dopravní podniky města Plzně (1955 - 1977) Slo
  164536 ČKD Tatra T3 1976  2003   oficiálně rekonstrukce vozu T2 ev.č. 262/I 
nátěr: bílá * {107/II+B}
ex Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova
108II PMDP (1994 - 30.6.2003) Slo
  148124 Tatra T1 1955  ?    
nátěr: červeno-krémová
109 Dopravní podniky města Plzně (1955 - 1976) Slo
  164537 ČKD Tatra T3 1976    oficiálně rekonstrukce vozu T2 ev.č. 267/I, 2002: VP, 9/2005-5/2006: přestavba na K3R-NT č. 312 (přední článek) 
nátěr: CVR ZOO Plzeň, černá s grafikou zvířat * {A+110/II}
ex DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
109II PMDP (1996 - 9/2005) Slo
  148125 Tatra T1 1955  ?    
nátěr: červeno-krémová
110 Dopravní podniky města Plzně (1955 - 1976) Slo
předchozí 1 2 3 4 následující předchozí 1 2 3 4 následující celkem 397
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • sešrotován: 86 vozů
  • prodán/předán jinému dopravci: 8 vozů
  • vyřazen: 3 vozy
  • dlouhodobě odstaven: 2 vozy
  • historický/muzejní: 1 vůz

Počty vozů dle provozoven:

  • Vozovna Slovany: 98 vozů
  • Vozovna Karlov: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů: 15. 11. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání