PMDP: vozy T3R.P
výr.č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e.č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
160472 | ČKD Tatra T3 » T3R.P | 1972 |
2001-2005: přestavba na pracovní vůz - kolejový brus a měřicí vůz trolejového vedení (ÚD) typu T3R-P s analogovým regulátorem; 12/2014-1/2015: VP nátěr: oranžovo-žlutá * {A+182} |
» detail |
![]() |
||||
175 | PMDP (od 1.2.1972) | Slo | |||||||
172050 | ČKD Tatra T3SU » T3R.P | 1982 |
2002: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 7/2002 zpět v provozu; 5-8/2007: VP (ÚD) - od 12/2007 zpět v provozu; 2012: VP (ÚD); 6/2016-8/2016: VP; od 1/2021 do 2/2022 odstaven pro nadbytečnost; naposledy vypraven na pravidelnou linku 17.7.2023 na JŘ 2/23 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {323+B*} |
» detail |
![]() |
||||
208 | PMDP (1/1983 - 13.10.2023) | Slo | |||||||
poté
Kharkivelektroavtotrans |
|||||||||
172059 | ČKD Tatra T3SU » T3R.P | 1982 |
2003: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 3/2003 zpět v provozu; 8-11/2007: VP (DP Most) - od 12/2007 zpět v provozu; 2011: VP (DP Most); 2/2016-6/2016: VP; 3.11.2021 odstaven; naposledy vypraven na pravidelnou linku 2.11.2021 na JŘ 4/11 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {A+236*} |
» detail |
![]() |
||||
217 | PMDP (1/1983 - 1/2022) | Slo | |||||||
poté
TRAM FOR ENVI poté ? |
|||||||||
172060 | ČKD Tatra T3SU » T3R.P | 1982 |
2003: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 3/2003 zpět v provozu; 8-11/2007: VP (DP Most) - od 12/2007; 2011: VP (DP Most); 2/2016-7/2016: VP; od 24.11.2021 odstaven; naposledy vypraven na pravidelnou linku 23.11.2021 na JŘ 4/03 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {321+B*} |
» detail |
![]() |
||||
218 | PMDP (1/1983 - 20.12.2021) | Slo | |||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
173163 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1983 | 9/2019 |
1999: VP - od 1/1999 zpět v provozu; 2004: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 11/2004 zpět v provozu; 2008: VP (ÚD); 2011: VP (ÚD); 2015: VP (ÚD); 30.1.2019 najetí vozem č. 299, posléze vyřazen a postupně rozebírán nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {317+B, sólo*} |
» detail |
![]() |
|||
233 | PMDP (1/1984 - 9/2019) | Slo | |||||||
173164 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1983 | 10/2022 |
1999: VP - od 1/1999 zpět v provozu; 2004: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 11/2004 zpět v provozu; 2008: VP (ÚD); 2012: VP (ÚD); 2016: VP (ÚD); 1-11/2021: odstaven pro nadbytečnost; 9.3.2022: najetí soupravy 316+244 do soupravy 318+234 v obratišti Skvrňany, vůz 234 poškozen a odstaven; 5/2022: odvezen do Prahy jako zdroj ND pro cvičný vůz ev. č. 5527 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {318+B*} |
» detail |
![]() |
|||
234 | PMDP (1/1984 - 7.4.2022) | Slo | |||||||
poté
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
173165 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1983 |
2004: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 3/2004 zpět v provozu; 4-8/2008: VP (ÚD) - od 9/2008 zpět v provozu; 2012: VP (ÚD); 8-11/2016: VP; naposledy vypraven na pravidelnou linku 14.11.2021 na JŘ 4/06 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {331+B*} |
» detail |
![]() |
||||
235 | PMDP (1/1984 - 21.12.2021) | Slo | |||||||
poté
TRAM FOR ENVI |
|||||||||
173166 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1983 |
2004: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 3/2004 zpět v provozu; 4-8/2008: VP (ÚD) - od 9/2008 zpět v provozu; 2012: VP (ÚD); 9/2016-1/2017: VP; 3.11.2021 odstaven; naposledy vypraven na pravidelnou linku 29.10.2021 na JŘ 4/10 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {217+B*} |
» detail |
![]() |
||||
236 | PMDP (1/1984 - 21.12.2021) | Slo | |||||||
poté
TRAM FOR ENVI |
|||||||||
173173 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1983 |
2005: modernizace - T3R-P s digitálním regulátorem (DPO Inekon) - od 3/2005 zpět v provozu; 2008: VP (Datatechnik); 2013: VP (ÚD); 4-9/2017: montáž ručního řadiče + oprava po DN; 4-10/2019: VP; naposledy vypraven na pravidelnou linku 29.11.2023 na JŘ 4/26 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {319+B*} |
» detail |
![]() |
||||
243 | PMDP (1/1984 - 9.7.2024) | Slo | |||||||
poté
Kharkivelektroavtotrans |
|||||||||
173174 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1983 |
2005: modernizace - T3R-P s digitálním regulátorem (DPO Inekon) - od 3/2005 zpět v provozu; 2009: VP (Datatechnik); 3-4/2013: VP (ÚD); 7-9/2017: montáž ručního řadiče; 3-9/2019: VP; naposledy vypraven na pravidelnou linku 6.10.2023 na JŘ 4/24; následně ještě na krátké cvičné jízdě nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {320+B*} |
» detail |
![]() |
||||
244 | PMDP (1/1984 - 9.7.2024) | Slo | |||||||
poté
Kharkivelektroavtotrans |
|||||||||
173175 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1983 |
2002: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 7/2002 zpět v provozu; 5-8/2007: VP (ÚD) - od 12/2007 zpět v provozu; 2012: VP; 6/2016-9/2016: VP; 11/2020-12/2021: umístěn u železniční stanice Chotoviny; od 12/2021: umístěn v Kolíně nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {317+B*} |
» detail |
![]() |
||||
245 | PMDP (1/1984 - 11/2020) | Slo | |||||||
poté
KPT rail poté Korona |
|||||||||
174314 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2003: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 3/2003 zpět v provozu; 7-11/2007: VP (ÚD) - od 1/2008 zpět v provozu; 2012: VP; 1-6/2017: VP; naposledy vypraven na pravidelnou linku 22.11.2021 na JŘ 2/07 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {268+B*} |
» detail |
![]() |
||||
248 | PMDP (21.2.1985 - 21.12.2021) | Slo | |||||||
poté
TRAM FOR ENVI |
|||||||||
174315 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 | 12.11.2020 |
2002: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 7/2002 zpět v provozu; 7-11/2007: VP (ÚD) - od 1/2008 zpět v provozu; 2012: VP; 8-10/2017: VP; po najetí soupravou 328+269 v obratišti Světovar 20.10.2020 odstaven a vyřazen nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {324+B*} |
» detail |
![]() |
|||
249 | PMDP (21.2.1985 - 1.11.2020) | Slo | |||||||
174318 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2004: modernizace - T3R-P s digitálním regulátorem (DPO Inekon) - od 3/2005 zpět v provozu; 2009: VP (ÚD); 2012: VP; 21.10.2014: najetí do soupravy č. 252+253 soupravou č. 352+353 ve smyčce Bory; 3-4/2017: montáž ručního řadiče; 4-8/2018: VP; naposledy vypraven na pravidelnou linku 27.6.2023 na JŘ 4/28; 30.6.2023 se zúčastnil rozlučky se soupravami T3R-P nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {263+B+196*} |
» detail |
![]() |
||||
252 | PMDP (21.2.1985 - 9.7.2024) | Slo | |||||||
poté
Kharkivelektroavtotrans |
|||||||||
174319 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2004: modernizace - T3R-P s digitálním regulátorem (DPO Inekon) - od 3/2005 zpět v provozu; 2009: VP (ÚD); 2012: VP; 21.10.2014: najetí do soupravy č. 252+253 soupravou č. 352+353 ve smyčce Bory; 8-9/2017: montáž ručního řadiče; 1-6/2018: VP; 6-11/2021: odstaven pro nadbytečnost; naposledy vypraven na pravidelnou linku 12.6.2023 na JŘ 2/09 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {329+B*} |
» detail |
![]() |
||||
253 | PMDP (21.2.1985 - 9.7.2024) | Slo | |||||||
poté
Kharkivelektroavtotrans |
|||||||||
174320 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2004: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 6/2004 zpět v provozu; 2008: VP (ÚD); 2011: VP; 12/2015-6/2016: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {319+B*} |
» detail |
![]() |
||||
254 | PMDP (21.2.1985 - 27.8.2020) | Slo | |||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
174321 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2004: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 6/2004 zpět v provozu; 2008: VP (ÚD); 2011: VP; 9/2015-1/2016: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {A+286*} |
» detail |
![]() |
||||
255 | PMDP (21.2.1985 - 24.9.2020) | Slo | |||||||
poté
FlexiBus |
|||||||||
175106 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
1999: VP, 2005: modernizace - T3R-P s digitálním regulátorem (DPO Inekon) - od 3/2005 zpět v provozu; 2009: VP (ÚD); 9-12/2013: VP; 8-9/2017: montáž ručního řadiče; 10/2019-3/2020: VP; 6-11/2021: odstaven pro nadbytečnost; naposledy vypraven na pravidelnou linku 31.12.2024 na JŘ 4/04 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {320+B*} |
» detail |
![]() |
||||
256 | PMDP (1/1986 - 1.1.2025) | Slo | |||||||
175107 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
1999: VP; 2005: modernizace - T3R-P s digitálním regulátorem (DPO Inekon) - od 3/2005 zpět v provozu; 2009: VP (ÚD); 2013: VP (ÚD); 8-9/2017: montáž ručního řadiče; 10/2019-2/2020: VP; 2.2.2021: nehoda s 288, požkozena zadní část; 6-11/2021: odstaven pro nadbytečnost nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {331+B*} |
» detail |
![]() |
||||
257 | PMDP (od 1/1986) | Slo | |||||||
175110 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2005: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 12/2005 zpět v provozu; 2009: VP (ÚD); ?/2014-?/2014: VP; 11/2018-5/2019: VP; 31.3.2023: DN na Borech, zpět v provozu po 4 měsících nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {332+B*} |
» detail |
![]() |
||||
260 | PMDP (od 1/1986) | Slo | |||||||
175111 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2003: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 9/2003 zpět v provozu; 10-12/2007: VP (DP Most) - od 4/2008 zpět v provozu; 2011: VP; 9-12/2016: VP; odstaven pro nadbytek 1-11/2021; naposledy vypraven na pravidelnou linku 27.6.2023 na JŘ 4/11; od 4.12.2024: vánoční tramvaj nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {321+B*} |
» detail |
![]() |
||||
261 | PMDP (1/1986 - 13.10.2023) | Slo | |||||||
poté
Kharkivelektroavtotrans |
|||||||||
175112 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2002: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 7/2002 zpět v provozu; 2-7/2007: VP (ÚD) - od 11/2007 zpět v provozu; 2012: VP; 8/2017-1/2018: VP; 11/2022-5/2023: odstaven; naposledy vypraven na pravidelnou linku 24.5.2023 na JŘ 4/28 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {A+277*} |
» detail |
![]() |
||||
262 | PMDP (1/1986 - 9.10.2023) | Slo | |||||||
poté
Kharkivelektroavtotrans |
|||||||||
175113 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2002: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 7/2002 zpět v provozu; 2-7/2007: VP (ÚD) - od 11/2007 zpět v provozu; 2012: VP; 1-5/2018: VP; naposledy vypraven na pravidelnou linku 27.6.2023 na JŘ 4/28; 30.6.2023 se zúčastnil rozlučky se soupravami T3R-P; 12/2024-1/2025: vánoční tramvaj nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {A+252+196*} |
» detail |
![]() |
||||
263 | PMDP (1/1986 - 9.10.2023) | Slo | |||||||
poté
Kharkivelektroavtotrans |
|||||||||
175114 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2002: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 7/2002 zpět v provozu; 8-11/2007: VP (ÚD) - od 3/2008 zpět v provozu; 2011: VP; 10/2016-4/2017: VP; odstaven pro nadbytek 1-11/2021; naposledy vypraven na pravidelnou linku 4.9.2023 na JŘ 4/14 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {315+B*} |
» detail |
![]() |
||||
264 | PMDP (1/1986 - 9.10.2023) | Slo | |||||||
poté
Kharkivelektroavtotrans |
|||||||||
175115 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2005: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 12/2005 zpět v provozu; 2009: VP (ÚD); 2-6/2014: VP (ÚD); 11/2018-3/2019: VP; naposledy vypraven na pravidelnou linku 31.12.2024 na JŘ 4/23; od 1.1.2025 odstaven se záměrem budoucího zachování nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {315+B*} |
» detail |
![]() |
||||
265 | PMDP (od 1/1986) | Slo | |||||||
176244 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
2004: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 9/2004 zpět v provozu; 2008: VP (Datatechnik); 2012: VP; 3-7/2017: VP; naposledy v provozu 22. 11. 2021 - souprava 331+268 stažena předčasně po střetu s osobním vozidlem u zastávky Dvořákova, poškozen přední vůz nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {A+248*} |
» detail |
![]() |
||||
268 | PMDP (26.2.1987 - 21.12.2021) | Slo | |||||||
poté
TRAM FOR ENVI |
|||||||||
176245 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
2004: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 9/2004 zpět v provozu; 2008: VP (Datatechnik); 2012: VP; 1-8/2018: VP; naposledy vypraven na pravidelnou linku 6.9.2023 na JŘ 2/05 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {331+B*} |
» detail |
![]() |
||||
269 | PMDP (26.2.1987 - 9.10.2023) | Slo | |||||||
poté
Kharkivelektroavtotrans |
|||||||||
176252 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
2002: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 7/2002 zpět v provozu; 6-8/2007: VP (Datatechnik) - od 11/2007 zpět v provozu; 2011: VP; 6-11/2016: VP; naposledy vypraven na pravidelnou linku 28.6.2023 na JŘ 4/09 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {327+B*} |
» detail |
![]() |
||||
276 | PMDP (12.2.1987 - 13.10.2023) | Slo | |||||||
poté
Kharkivelektroavtotrans |
|||||||||
176253 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
2002: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 7/2002 zpět v provozu; 6-8/2007: VP (DP Most) - od 11/2007 zpět v provozu; 2011: VP; dne 7.4.2014 nehoda s vozem č. 329, zpět v provozu 26.8.2014; 11/2016-3/2017: VP; naposledy vypraven na pravidelnou linku 13.7.2023 na JŘ 4/22; 12/2024-1/2025: vánoční tramvaj nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {318+B*} |
» detail |
![]() |
||||
277 | PMDP (12.2.1987 - 13.10.2023) | Slo | |||||||
poté
Kharkivelektroavtotrans |
|||||||||
176256 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
2004: modernizace - T3R-P s digitálním regulátorem (DPO Inekon) - od 3/2005 zpět v provozu; 2009: VP (ÚD); 7-10/2013: VP (ÚD) - od 10/2013 zpět v provozu; 7-8/2017: montáž ručního řadiče; 12/2018-7/2019: VP; naposledy vypraven na pravidelnou linku 30.11.2023 na JŘ 4/25 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {324+B*} |
» detail |
![]() |
||||
280 | PMDP (12.2.1987 - 9.7.2024) | Slo | |||||||
poté
Kharkivelektroavtotrans |
|||||||||
176905 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
2004: modernizace - T3R-P s digitálním regulátorem (DPO Inekon) - od 3/2005 zpět v provozu; 2009: VP (ÚD); 6-9/2013: VP (ÚD) - od 10/2013 zpět v provozu; 7-8/2017: montáž ručního řadiče; 12/2018-6/2019: VP; naposledy vypraven na pravidelnou linku 1.2.2024 na JŘ 2/07 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {316+B*} |
» detail |
![]() |
||||
281 | PMDP (26.2.1988 - 9.7.2024) | Slo | |||||||
poté
Kharkivelektroavtotrans |
|||||||||
176906 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
2001: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 5/2001 zpět v provozu; 2005: VP (ÚD); 11.5.2007: najetí 312 do soupravy na Košutce; 2009: VP (ÚD); 3-9/2015: VP; prodán soukromému majiteli na pozemek v katastru obci Bítovčice u Jihlavy nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {A+283*} |
» detail |
![]() |
||||
282 | PMDP (26.2.1988 - 11/2019) | Slo | |||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
176907 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
2001: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 5/2001 zpět v provozu; 2005: VP (ÚD); 11.5.2007: najetí 312 do soupravy na Košutce; 2009: VP (ÚD); 4-9/2015: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {282+B*} |
» detail |
![]() |
||||
283 | PMDP (26.2.1988 - 11/2019) | Slo | |||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
176910 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
2003: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 5/2003 zpět v provozu; 2008: VP (DP Most); 2011: VP; 7/2015-10/2015: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {255+B*} |
» detail |
![]() |
||||
286 | PMDP (26.2.1988 - 11/2020) | Slo | |||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
176911 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
2003: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 5/2003 zpět v provozu; 2008: VP (DP Most); 2011: VP; 2/2015-6/2015: VP; od 3/2021 nabízen k prodeji; od 19.7.2021 u obce Nové Mitrovice nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {286+B*} |
» detail |
![]() |
||||
287 | PMDP (26.2.1988 - 19.7.2021) | Slo | |||||||
poté
soukromá osoba |
Vypsáno celkem 35 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 28 vozů
- sešrotován: 2 vozy
- provozní: 2 vozy
- služební: 1 vůz
- definitivně odstaven: 1 vůz
- dlouhodobě odstaven: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (2) mají přibližný průměrný věk 40,0 let.
Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Slovany.
Poslední aktualizace vozů:
1. 2. 2025.