PMDP: vozy Brožík

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899    1936: přestavba na vlečný vůz, ještě 2021: chata u obce Obora v okrese Plzeň-Sever 
nátěr: červeno-bílá
1 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) Slo*
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899  ?   1951: přestavba na jednosměrný vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
2 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1961) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899  ?   1940: přestavba na vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
3 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899  ?   1938: přestavba na vlečný vůz, ještě 2003: chata u obce Pňovany 
nátěr: červeno-bílá
4 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1958) Slo*
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899  ?   1936: přestavba na vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
5 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1958) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899    1936: přestavba na vlečný vůz, po vyřazení: kůlna v obci Sedlec (Plzeň-město), 6.3.2018: převoz skříně do Muzea dopravy ve Strašicích, další informace o vozidlu na stránkách Škoda-bus klubu 
nátěr: červeno-bílá
fotka
6 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) Slo*
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
poté ŠKODA-BUS klub Plzeň
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899  ?   1938: přestavba na vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
7 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   od roku 1950 sloužil jako reklamní a pracovní vůz 
nátěr: červeno-bílá
8 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1953) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899    1937: přestavba na vlečný vůz; po vyřazení v zahradě v Ledcích u Plzně, 2/2011: převezen do depozitáře PMDP v Plzni-Koterově, zde odstaven do 29.9.2014 
nátěr: červeno-bílá
fotka
ex Dopravní podniky města Plzně
ex soukromá osoba (nepojízdný vrak)
9 PMDP (od 2/2011) Kar
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   od roku 1952 sloužil jako pracovní vůz (kolejový brus) 
nátěr: červeno-bílá
10 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1959) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x32 kW 
nátěr: červeno-bílá
11 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x32 kW; od roku 1953 sloužil jako reklamní vůz, později jako vůz pracovní 
nátěr: červeno-bílá
12 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
13 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
14 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
15 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
16 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
17 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899    1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW; od 1955: veden jako historický vůz; 1995: proběhla rozsáhlá rekonstrukce u firmy DRAH-SERVIS Brno, při které byl dán zpět do původního stavu po dodání; 13.7.2021-22.9.2022: dlouhodobě zapůjčen do Muzea MHD ve Střešovicích z důvodu nevyhovujících podmínek během rekonstrukce Vozovny Slovany, 22.9.2022: přivezen zpět do Plzně 
nátěr: červeno-bílá
fotka
18 PMDP (od 29.6.1899) Slo*
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
19 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899    1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW; po vyřazení v zahradě v Ledcích u Plzně jako včelín, později skladiště; 2/2011: převezen do depozitáře PMDP v Plzni-Koterově, zde odstaven do 29.9.2014 
nátěr: červeno-bílá
fotka
20 PMDP (1899 - 31.12.1955) Kar*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1900  ?   1952: přestavba na vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
21 Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1.12.1960) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1900  ?    
nátěr: červeno-bílá
22 Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1953) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1900  ?   od roku 1940 sloužil jako pracovní vůz 
nátěr: červeno-bílá
23 Dopravní podniky města Plzně (1900 - 12/1956) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1900  ?   1937: přestavba na vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
24 Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1.12.1960) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1900  ?   1951: přestavba na jednosměrný vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
25 Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1.12.1960) Slo*
  Brožík vlečný vůz 1900  ?    
nátěr: červeno-bílá
26 Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1960) Slo*
  Brožík vlečný vůz 1900  ?    
nátěr: červeno-bílá
27 Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1960) Slo*
  Brožík vlečný vůz 1900  ?    
nátěr: červeno-bílá
28 Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1960) Slo*
  Brožík vlečný vůz 1900  ?    
nátěr: červeno-bílá
29 Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1960) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1918  ?   od roku 1956 sloužil jako pracovní vůz 
nátěr: červeno-bílá
30 Dopravní podniky města Plzně (1918 - 1.10.1961) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1918  ?    
nátěr: červeno-bílá
31 Dopravní podniky města Plzně (1918 - 1957) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1918  ?    
nátěr: červeno-bílá
32 Dopravní podniky města Plzně (1918 - 1957) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1918  2013   upravená vozová skříň (zaoblené rohy); po vyřazení sloužil jako kůlna ve Starém Plzenci, po požáru 11/2013 zlikvidován 
nátěr: červeno-bílá
fotka
33 Dopravní podniky města Plzně (1918 - 1960) Slo*
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  Brožík/Zeman Škoda 1926  ?    
nátěr: červeno-bílá
34 Dopravní podniky města Plzně (1926 - 1960) Slo*
  Brožík/Zeman Škoda 1926  ?   1957: odprodán do Mostu jako pracovní vůz 
nátěr: červeno-bílá
35 Dopravní podniky města Plzně (1926 - 1.9.1957) Slo*
poté Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova
  Brožík/Zeman Škoda 1926  ?   Od 1.1.1957: pracovní vůz traťové správy 
nátěr: červeno-bílá
36 Dopravní podniky města Plzně (1926 - 1960) Slo*
  Brožík/Zeman Škoda 1926  ?    
nátěr: červeno-bílá
37 Dopravní podniky města Plzně (1926 - 1960) Slo*
Vypsáno celkem 37 vozů, z toho:
  • sešrotován: 29 vozů
  • prodán/předán jinému dopravci: 5 vozů
  • dlouhodobě odstaven: 1 vůz
  • historický/muzejní: 1 vůz
  • definitivně odstaven: 1 vůz

Počty vozů dle provozoven:

  • Vozovna Slovany: 35 vozů
  • Vozovna Karlov: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů: 8. 11. 2022.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání