PMDP: vozy B 732

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  15078 Karosa B 731.04 » B 732.20 1986  2007   1994: GO (ZLINER; nový rám); 19.12.1994: zakoupen PMDP; u fy STENBUS zdroj ND 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ex ČSAO Zlín
PMA 75-98 101II PMDP (21.11.1994 - 26.2.2007) Cuk
poté Stanislav Jirásek - STENBUS
  15075 Karosa B 731.04 » B 732.20 1986  5/2007   1994: GO (ZLINER), 1999: SO (ÚD), 5/2007: sešrotován (Plzeň-Jateční) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ex ČSAO Zlín
PMA 75-99 102II PMDP (1/1995 - 1.3.2007) Cuk
  15064 Karosa B 731.04 » B 732.20 1986  5/2007   1994: GO (ZLINER), 2-5/2007: sklad ve vozovně Slovany, 5/2007: sešrotován (Plzeň-Jateční) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ex ČSAO Zlín
PMA 76-48 103II PMDP (2/1995 - 1.3.2007) Cuk
  15004 Karosa B 731.04 » B 732.20 1986  10/2006   1994: GO (ZLINER), 10/2006: sešrotován (Plzeň-Jateční) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ex ČSAO Zlín
PMA 76-49 104II PMDP (1/1995 - 25.10.2006) Cuk
  15024 Karosa B 731.04 » B 732.20 1986  7/2005   1994: GO (ZLINER), 7/2005: sešrotován (Leta-písecko) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ex ČSAO Zlín
PMA 76-50 105II PMDP (2/1995 - 26.7.2005) Cuk
  20403 Karosa B 732.20 1987  2007   1996: GO (ZLINER) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ex ZLINER
PMA 94-20 106II PMDP (19.12.1996 - 18.10.2006) Cuk
zapůjčen HOTLINER
poté Stanislav Jirásek - STENBUS
zapůjčen HOTLINER
zapůjčen BusMat plus
  20395 Karosa B 732.20 1987  2014   1996: GO (ZLINER); dojezdil jako poslední cedulový autobus v Plzni, ?-2013: sklad, 1/2014: prodej 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ex ZLINER
PMA 94-21 107II PMDP (19.12.1996 - 4.12.2006) Cuk
poté soukromá osoba
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  19994 Karosa B 732.20 1987  1/2011   1996: GO (ZLINER), 10/2001: upraven interiér a využíván jako autoškola 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
ex DPMB
PMA 94-22 108II PMDP (19.12.1996 - 20.1.2011) Cuk
  11676 Karosa B 731.04 » B 732 1985  26.3.1998   1992: GO (DPP - Hostivař), reko na B 732; 26.3.1998: sešrotován ve vozovně 
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy
PMA 12-81 336 Dopravní podniky města Plzně (31.5.1985 - 29.7.1996) Cuk
  12129 Karosa B 731.04 » B 732 1985  22.5.2000   1992: GO (DPP - Hostivař), reko na B 732; 17.5.2000: sešrotován ve vozovně 
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy
PMA 13-33
PMA 48-39
340 PMDP (28.6.1985 - 17.5.2000) Cuk
  12144 Karosa B 731.04 » B 732 1985  12.7.2000   1992: GO (DPP - Hostivař), reko na B 732; 12.7.2000: sešrotován ve vozovně 
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy
PMA 13-31
PMA 43-50
342 PMDP (28.6.1985 - 17.5.2000) Cuk
  12172 Karosa B 731.04 » B 732 1985  16.6.2000   1992: GO (DPP - Hostivař), reko na B 732; 16.6.2000: sešrotován ve vozovně 
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy
PMA 13-29 345 PMDP (28.6.1985 - 17.5.2000) Cuk
  12174 Karosa B 731.04 » B 732 1985  16.6.2000   1992: GO (DPP - Hostivař), reko na B 732; 16.6.2000: sešrotován ve vozovně 
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy
PMA 13-32 346 PMDP (28.6.1985 - 17.5.2000) Cuk
  20227 VIN Karosa B 732.20 1987    1994: SO (ÚD), 1997: GO (ZLINER); 1/1998: zpět v provozu; 12/2006: údajně ještě v provozu (neověřeno); u fy STENBUS zdroj ND; 2008: odprodán do Poděbrad, spatřen ještě na jaře 2009 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 25-91 364 PMDP (25.11.1987 - 1.10.2007) Cuk
poté Stanislav Jirásek - STENBUS
poté ČSAP
  20183 VIN Karosa B 732.20 1987  5/2009   1997: GO (ZLINER) - BUSE, 2008: odstaven v Plzni na Karlově, zdemolován vandaly, sešrotován 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 25-92 365 PMDP (25.11.1987 - 1.10.2007) Cuk
poté KIMBEKO
  20036 Karosa B 732.20 1987  2002   1995: GO (ÚD) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PMA 25-93 366 PMDP (25.11.1987 - 21.5.2001) Cuk
poté ZLINER
  20048 Karosa B 732.20 1987  1999   1996: GO (ÚD) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
PMA 25-94 367 PMDP (25.11.1987 - 15.9.1999) Cuk
poté ZLINER
  Karosa B 732   1999: GO (ZLINER); původ neznámý, záměna s vozem (technický průkaz z vozu) 367/I; od 12/2008: využíván jako zdroj ND 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 25-94II 367II PMDP (16.9.1999 - 22.12.2008) Cuk
poté MARTIN UHER
  20031 VIN Karosa B 732.20 1987  2013   1993: GO (ÚD), 1999: GO (ZLINER); 11/1999: zpět v provozu 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 25-95 368 PMDP (25.11.1987 - 26.2.2007) Cuk
poté Stanislav Jirásek - STENBUS
zapůjčen BusMat plus
poté Jaroslav Štěpánek, Praha
  20121 Karosa B 732.20 1987  2004   1997: GO (ÚD) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 25-96 369 PMDP (25.11.1987 - 31.5.2001) Cuk
poté Autoškola Sládek, Plzeň
  19974 VIN Karosa B 732.20 1987  ?   1994: GO (ÚD) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PMA 25-97 370 PMDP (25.11.1987 - 16.5.2001) Cuk
poté ? (Rusko)
poté ? (Rusko)
poté ? (Rusko)
  20186 Karosa B 732.20 1987  2002   1996: SO (ÚD) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
PMA 25-98 371 PMDP (25.11.1987 - 16.5.2001) Cuk
poté ZLINER
  19972 Karosa B 732.20 1987  1999   1993: SO (ÚD) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
PMA 25-99 372 PMDP (25.11.1987 - 8/1999) Cuk
poté ZLINER
  Karosa B 732 2009   1999: GO (ZLINER); původ neznámý, záměna s vozem (technický průkaz vozu) 372/I; 4/2008-2009: subdodávka v rámci PID; 2009: odstaven po dopravní nehodě, následně vyřazen 
nátěr: PMDP, červeno-bílá
fotka
PMA 25-99II 372II PMDP (8.9.1999 - 20.2.2007) Cuk
poté STENBUS
  20077 Karosa B 732.20 1987  2002   1994: GO (ÚD) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PMA 26-11 373 PMDP (25.11.1987 - 16.5.2001) Cuk
poté ZLINER
  20052 Karosa B 732.20 1987  2009   1997: GO (ZLINER); 1/1998: zpět v provozu; po vyřazení u fy STENBUS zdroj ND 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 26-12 374 PMDP (25.11.1987 - 6.6.2007) Cuk
poté STENBUS
  20211 Karosa B 732.20 1987  ?   1996: GO (ÚD) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
PMA 26-13 375 PMDP (25.11.1987 - 5.6.2001) Cuk
poté PKS K.A.R. Szostek
  22642 Karosa B 732.20 1988  2001   7/1999: GO (ÚD) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
PMA 30-84 376 PMDP (25.8.1988 - 16.5.2001) Cuk
poté ZLINER
  22454 Karosa B 732.20 1988  2001   1998: SO (ÚD) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
PMA 30-85 377 PMDP (25.8.1988 - 16.5.2001) Cuk
poté ZLINER
  22465 Karosa B 732.20 1988  2012   1995: GO (ÚD), 2001: GO (ZLINER); 2/2001: zpět v provozu; 30.11.2006-6.6.2007: autoškola PMDP; 3/2008-4/2009: subdodávka v rámci PID 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 30-87 378 PMDP (8/1988 - 6.6.2007) Cuk
poté STENBUS
poté soukromá osoba
  22623 Karosa B 732.20 1988  2012   1997: GO (ÚD) 
nátěr: bílá *
PMA 30-89 379 PMDP (25.8.1988 - 5.6.2001) Cuk
poté Katarzyna Kwiczala - DAS
  22660 Karosa B 732.20 1988  1/2014   1999: GO (ZLINER); 10/1999: zpět v provozu; 30.11.2006-26.2.2007: vyučíván k zácviku řidičů; 10/2008-4/2009: subdodávka v rámci PID; 2011-2014: MHD Rokycany 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 30-91 380 PMDP (25.8.1988 - 26.2.2007) Cuk
poté STENBUS
zapůjčen HOTLINER
poté AD - Miroslav Hrouda
  Karosa B 732 2013   1999: GO (ZLINER) - BUSE, původ neznámý, záměna s vozem (technický průkaz vozu) 382/I 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 32-34II 382II PMDP (13.10.1999 - 26.2.2007) Cuk
poté DP Pernik
  22699 Karosa B 731.20 » B 732.20 1988  2013   1999: GO (ZLINER) - BUSE, reko na B 732.20, 11/2006-9/2007: pro zácviky řidičů 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 32-36 384 PMDP (21.11.1988 - 4.9.2007) Cuk
poté soukromá osoba
poté DP Pernik
  25530 Karosa B 732.40 1989  9/2003   9/2003: sešrotován ve vozovně 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
PMA 36-56 390 PMDP (1.7.1989 - 29.1.2003) Cuk
  25547 VIN Karosa B 732.40 1989  ?    
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PMA 36-50 394 PMDP (1.7.1989 - 17.9.2002) Cuk
poté Jiří Šrámek - Tour Trans
poté ?
  25193 Karosa B 732.40 1989     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
PMA 36-49 395 PMDP (1.7.1989 - 11.2.2003) Cuk
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  25268 Karosa B 732.40 1989  6/2005   1998: SO (ÚD), 6/2005: sešrotován (Plzeň - Jateční) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 36-48 396 PMDP (1.7.1989 - 4.1.2005) Cuk
  25245 Karosa B 732.40 1989  ?   9.4.2004: prodán společně s vozy 388, 391 a 398 soukromé osobě z Plzně 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
PMA 36-47 397 PMDP (1.7.1989 - 25.2.2003) Cuk
poté soukromá osoba
  24958 Karosa B 732.40 1989  ?   4/1999: SO (ÚD), 30.3.2004: prodán společně s vozy 388, 391 a 397 soukromé osobě z Plzně 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
PMA 36-53 398 PMDP (1.7.1989 - 15.12.2003) Cuk
poté soukromá osoba
  28480 Karosa B 732.1652 1990  8/2012   1997: SO (ÚD) , 3/2003?-8/2012: sklad v obci Kyšice (PS) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 42-58 399 PMDP (28.6.1990 - 31.3.2003) Cuk
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  28485 VIN Karosa B 732.1652 1990    2002 (29.11.2002): GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 42-60 400 PMDP (28.6.1990 - 17.10.2012) Cuk
poté 4RAIL
zapůjčen Petr Stibor - StiBus
  28490 VIN Karosa B 732.1652 1990    2002: GO (ZLINER) - BUSE, 2012: GO a přestavba (Karbus Vysoké Mýto) 
nátěr: světle zelená *
fotka
PMA 42-59 401 PMDP (28.6.1990 - 2.1.2012) Cuk
poté Plzeň 2015
poté soukromá osoba
  32029 VIN Karosa B 732.1654 1992    2003: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * {noční provoz, běžný provoz*}
fotka
PMA 56-74 412 PMDP (28.5.1992 - 15.2.2013) Cuk
poté 4RAIL
poté RETROBUSY CHOMUTOV
  32122 VIN Karosa B 732.1654 1992  3/2015   2000: SO (ÚD), 2004: GO (ZLINER) - BUSE, 2006: cyklobus, 7/2006-7/2007: úprava na přepravu jízdních kol 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 55-68 413 PMDP (28.5.1992 - 17.10.2012) Cuk
poté 4RAIL
  32067 VIN Karosa B 732.1654 1992  2020   2000: SO (ÚD), 2004: GO (ZLINER) - BUSE, 15.7.2008: vážná nehoda (za zast. Gen. Lišky, Plzeň- Slovany), odvezen do Zlineru- oprava čela, 19.11.2008: přivezen zpět 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz, běžný provoz*}
fotka
PMA 55-66
PMB 00-87
414 PMDP (28.5.1992 - 17.10.2012) Cuk
poté 4RAIL
zapůjčen Petr Stibor - StiBus
  32026 VIN Karosa B 732.1654 1992  2020   2001: SO (ÚD), podzim/2005: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 56-73 415 PMDP (28.5.1992 - 15.2.2013) Cuk
poté 4RAIL
  32028 VIN Karosa B 732.1654 1992    2001: GO (ÚD), 10/2004: GO (ZLINER) - BUSE; 2016: SO (4RAIL) 
nátěr: 4RAIL, červeno-bílá *
fotka
PMA 55-67 416 PMDP (28.5.1992 - 17.10.2012) Cuk
poté 4RAIL
  32068 VIN Karosa B 732.1654 1992  2020   2000: SO (ÚD), 23.11.2004-1/2005: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 56-76 417 PMDP (28.5.1992 - 17.10.2012) Cuk
poté 4RAIL
zapůjčen Petr Stibor - StiBus
  Karosa B 732.1654 1992    2003: GO (ZLINER) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz, běžný provoz*}
fotka
PMA 56-75 418 PMDP (28.5.1992 - 15.2.2013) Cuk
poté 4RAIL
poté soukromá osoba
poté soukromá osoba
  32039 VIN Karosa B 732.1654 1992  2013   7/2002-12/2003: GO (ÚD), 13.5.2006-3/2012: BUSE (BS210) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 55-64 419 PMDP (28.5.1992 - 20.3.2012) Cuk
poté Autobusy Jihlava
  Karosa B 732.1654 1992    2003: GO (ZLINER) - BUSE; 2016: SO (4RAIL); 9/2022: subdodávka v rámci PID 
nátěr: 4RAIL, červeno-bílá & polep 30 let ropid *
fotka
PMA 55-65 420 PMDP (28.5.1992 - 15.2.2013) Cuk
poté 4RAIL
poté soukromá osoba
  32030 VIN Karosa B 732.1654 1992  4/2012   2002: SO (ÚD), 9/2004: GO (ZLINER) - BUSE, 18.6.2011: nehoda na přejezdu v Chrástu u Plzně, převezen do Kozolup. 8/2011: převezen do DP, odstaven, 4/2012: sešrotován v Tlumačově 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 56-69 421 PMDP (28.5.1992 - 11.4.2012) Cuk
  32032 VIN Karosa B 732.1654 1992  25.7.2014   2000: SO (ÚD), 1/2005: GO (ZLINER) - BUSE, 16.7.2014 - z Plzně vlivem nefunkční spojky rovnou do Jednoty Třešť, kde proběhla výměna motoru se zadřeným z místní pojízdné prodejny; 22.7.2014 - odtažen z Jednoty a přistaven k likvidaci. 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz*}
fotka
PMA 56-68 422 PMDP (28.5.1992 - 16.7.2014) Cuk
poté Autobusy Jihlava
  32048 VIN Karosa B 732.1654 1992    1999: SO (ÚD), 6/2004: GO (ZLINER) - BUSE, 3-6/2012: SO (ÚD) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz*}
fotka
PMA 56-71 423 PMDP (1992 - 7/2014) Cuk
poté Kufi Int
pronajat ŠKODA-BUS klub Plzeň
  32045 VIN Karosa B 732.1654 1992  28.8.2014   2000: SO (ÚD), 6/2004: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)*}
fotka
PMA 56-70 424 PMDP (28.5.1992 - 16.7.2014) Cuk
poté Autobusy Jihlava
  32042 VIN Karosa B 732.1654 1992    2000: SO (ÚD), léto/2004: GO (ZLINER) - BUSE, 4-8/2013: SO (ÚD) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)*}
fotka
PMA 55-63 425 PMDP (28.5.1992 - 6/2014) Cuk
poté soukromá osoba
  32059 VIN Karosa B 732.1654 1992  2020   2003: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 56-72 426 PMDP (28.5.1992 - 15.2.2013) Cuk
poté 4RAIL
  33860 VIN Karosa B 732.1654 1994  30.10.2014   podzim/2005: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz*}
fotka
PMA 72-88 427 PMDP (15.6.1994 - 18.9.2014) Kar*
poté Autobusy Jihlava
  33879 VIN Karosa B 732.1654 1994    10-12/2005: GO (ZLINER) - BUSE, 10-12/2012: SO (ÚD) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz*}
fotka
PMA 72-89 428 PMDP (20.6.1994 - 18.9.2014) Kar*
poté Autobusy Jihlava
poté soukromá osoba
  33881 VIN Karosa B 732.1654 1994  21.8.2014   2003: SO (ÚD), podzim/2005: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz*}
fotka
PMA 72-90 429 PMDP (15.6.1994 - 16.7.2014) Cuk
poté Autobusy Jihlava
  33854 VIN Karosa B 732.1654 1994  6.10.2014   2000: SO (ÚD), 12/2005: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz*}
fotka
PMA 72-91 430 PMDP (15.6.1994 - 19.9.2014) Kar*
zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
poté Autobusy Jihlava
  33878 VIN Karosa B 732.1654 1994    2003: SO (ÚD), 12/2005: GO (ZLINER) - BUSE; od 9/2017: vrak v areálu paintballového hřiště v Praze na Smíchově 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 72-92 431 PMDP (15.6.1994 - 18.9.2014) Kar*
zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
poté Autobusy Jihlava
poté AGS Trade
Vypsáno celkem 63 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 50 vozů
  • sešrotován: 13 vozů

Počty vozů dle provozoven:

  • Vozovna Cukrovarská: 59 vozů
  • Vozovna Karlov: 4 vozy
Poslední aktualizace vozů: 18. 11. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání