PMDP: vozy 14 Tr08/6

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  10371 Škoda 14 Tr08/6 1987  7/2000   7/2000: sešrotován v DP 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
396 PMDP (21.10.1987 - 7/2000) Cuk
  10372 Škoda 14 Tr08/6 1987  2006   po vyřazení odstaven v DP, 17.12.2002: odeslán do Iasi 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová *
fotka
397 PMDP (21.10.1987 - 2002) Cuk
poté CTP Iași
  10373 Škoda 14 Tr08/6 1987  2006   po vyřazení odstaven v DP, 17.12.2002: odeslán do Iasi 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
fotka
398 PMDP (21.10.1987 - ?) Cuk
poté CTP Iași
  10374 Škoda 14 Tr08/6 1987  ?   17.12.2002: odeslán do Iasi na ND, tam sešrotován 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
fotka
399 PMDP (21.10.1987 - 2002) Cuk
poté CTP Iași
  10375 Škoda 14 Tr08/6 1987  2021   2002: GO (DP Pardubice), poté prodej - DP Luhansk 
400 PMDP (21.10.1987 - ?) Cuk
poté Luhanskelektrotrans
  10378 Škoda 14 Tr08/6 1987  2009/10    
401 PMDP (21.10.1987 - ?) Cuk
poté Almatıelektrotrans
  10380 Škoda 14 Tr08/6 1987  ?    
fotka
402 PMDP (30.10.1987 - ?) Cuk
poté Almatıelektrotrans
  10381 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM 1987    3/-9/2003: modernizace, nová karosérie výr.č.13105, 2009: VP 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
403 PMDP (30.10.1987 - 12/2010) Cuk
poté ŠKODA-BUS klub Plzeň
  10382 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM 1987  2011   11/2002-5/2003: modernizace, nová karosérie výr.č.13084, 2008: SP 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
404 PMDP (30.10.1987 - 9/2011) Cuk
  10383 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM 1987    12/2002-6/2003: modernizace, 2008: SP, od 20.1.2011 odstaven ve Šťáhlavech, 26.3.2011: převezen do neznámé vesnice nedaleko Prahy; 9-11/2014: vozovna Karlov (zprovoznění před prodejem) 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
405 PMDP (21.10.1987 - 1/2011) Cuk
poté Zhytomyrske TTU
  10379 Škoda 14 Tr08/6 1987  6.10.2008   29.9.2006-1.12.2007: odstaven (Archangelsk) 
nátěr: žluto-zelená *
fotka
406 PMDP (30.10.1987 - ?) Cuk
poté Archangelskoe MTTP
  10388 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM 1987    10/2002-3/2003: modernizace, nová karosérie výr.č.13085, 2009: VP 
nátěr: 4RAIL, červeno-bílá *
fotka
407 PMDP (30.10.1987 - 9/2012) Cuk
poté 4RAIL
poté Kharkivelektroavtotrans
  10389 Škoda 14 Tr08/6 1987  ?   po nehodě odstaven, 2002: prodán DP Almaty na ND (není ověřeno), dnes pravděpodobně sešrotován 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
408 PMDP (30.10.1987 - ?) Cuk
poté Almatıelektrotrans
  10390 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM 1987    6-11/2003: modernizace, nová karosérie výr.č. 13103, 2010: VP, 7/2012: odstaven pro závadu, 25.3.2018: nehoda, 10/2020-8/2021: odstaven, 2/2022-8/2024: odstaven 
nátěr: 4RAIL, červeno-bílá *
fotka
409 PMDP (30.10.1987 - 9/2012) Cuk
poté 4RAIL
poté Kharkivelektroavtotrans
  10385 Škoda 14 Tr08/6 1987  2/2003   od 9/1997: odstaven, od 6/2001: odstaven v Třemošné, 1/2002: zpět ve vozovně 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
fotka
410 PMDP (30.10.1987 - 2/2003) Cuk*
  10387 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM 1987    5-11/2003: modernizace, nová karosérie výr.č. 13104, 2009: SP; od 20.1.2011: odstaven ve Šťáhlavech, 27.3.2011: převezen do Jihlavy 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
411 PMDP (30.10.1987 - 1/2011) Cuk
poté Autobusy Jihlava
pronajat ZHTA Jihlava
  10386 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM 1987    9/-11/2002: modernizace, 2008: SP od 20.1.2011 odstaven ve Šťáhlavech, 13.3.2011: převezen do Jihlavy 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
412 PMDP (30.10.1987 - 1/2011) Cuk
poté Rivneelektroavtotrans
  10384 Škoda 14 Tr08/6 1987  2007    
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
413 PMDP (30.10.1987 - ?) Cuk
poté Almatıelektrotrans
  10810 Škoda 14 Tr08/6 1988  10/2008   29.9.2006-1.12.2007: odstaven (Archangelsk) 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
415 PMDP (1/1989 - 2005) Cuk
poté Archangelskoe MTTP
  10811 Škoda 14 Tr08/6 1988  10/2008   29.9.2006-1.12.2007: odstaven (Archangelsk) 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
416 PMDP (15.11.1988 - 2005) Cuk
poté Archangelskoe MTTP
  10812 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM 1988    1/2002-1/2003: modernizace, nová karosérie výr.č.13082, ?: VP, 2008: SP 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
417 PMDP (15.11.1988 - 30.11.2011) Cuk
poté MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně
poté Autobusy Jihlava
  10813 Škoda 14 Tr08/6 1988  22.5.2009   Muzeum Škoda: plán rekonstrukce do muzejního stavu, nakonec sešrotován v Sulkově z důvodu špatného technického stavu 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
418 PMDP (15.11.1988 - 3/2006) Cuk
poté Muzeum Škoda
  10814 Škoda 14 Tr08/6 1988  6/2008   6/2008: sešrotován v Sulkově 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
419 PMDP (15.11.1988 - 2008) Cuk
  10815 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM 1988  5/2009   2/2002-?/2002: modernizace, 5/2009: sešrotován v Sulkově 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
420 PMDP (15.11.1988 - 2009) Cuk
  10816 Škoda 14 Tr08/6 1988     
fotka
421 PMDP (15.11.1988 - ?) Cuk
poté Almatıelektrotrans
  10817 Škoda 14 Tr08/6 1988  6/2008   6/2008: sešrotován v Sulkově 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
422 PMDP (15.11.1988 - 6/2008) Cuk
  10818 Škoda 14 Tr08/6 1988  6/2008   6/2008: sešrotován v Sulkově 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
423 PMDP (15.11.1988 - 6/2008) Cuk
  10819 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM 1988    12/2001-?/2002: modernizace; 4/2010-1/2018: Plzeň - Červený Hrádek; 1/2018-11/2018: Letkov; od 11/2018: depozitář 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
424 PMDP (15.11.1988 - 2010) Cuk
poté Policie ČR
poté Kufi Int
  11184 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM 1989    2/2002-?/2002: modernizace, 10.4.2008: odeslán do Ruse; od 11/2014: využíván na ND 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
425 PMDP (11/1989 - 2008) Cuk
poté Obshtinski transport Ruse
  11187 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM 1989    12/2001-?/2002: modernizace, 10.4.2008: odeslán do Ruse; ?-?: využíván jako vozidlo autoškoly 
nátěr: zeleno-bílá *
fotka
426 PMDP (11/1989 - 2008) Cuk
poté Obshtinski transport Ruse
  11188 Škoda 14 Tr08/6 1989  6/2008   6/2008: sešrotován v Sulkově 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
427 PMDP (11/1989 - 6/2008) Cuk
  11189 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM 1989  6/2008   10/2000-1/2001: modernizace, od 11/2007: cvičný, 6/2008: sešrotován v Sulkově 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
428 PMDP (11/1989 - 6/2008) Cuk
  11190 Škoda 14 Tr08/6 1989    12/2006: odstaven z pravidelného provozu; 5-12/2016: renovace do muzejního stavu (ZLINER) 
nátěr: klasické schéma, červeno-krémovo-karmínová *
fotka
429 PMDP (od 11/1989) Kar*
zapůjčen Muzeum Škoda
zapůjčen ŠKODA-BUS klub Plzeň
zapůjčen MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně
  11191 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM 1989  1/2011   9/-12/1999: modernizace, 2007: VP, 1/2011: sešrotován v Rakovníku 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
430 PMDP (11/1989 - 1/2011) Cuk
  11192 Škoda 14 Tr08/6 1989  6/2008   6/2008: sešrotován v Sulkově 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
431 PMDP (11/1989 - 6/2008) Cuk
  11195 Škoda 14 Tr08/6 1989     
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
432 PMDP (11/1989 - 2008) Cuk
poté ŠKODA-BUS klub Plzeň
  11196 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM 1989    5/-10/2004: modernizace, nová karosérie výr.č.13119, 2009: SP, 2011: VP, od 2/2022: odstaven v 3. depu 
nátěr: 4RAIL, červeno-bílá *
fotka
433 PMDP (11/1989 - 10/2012) Cuk
poté 4RAIL
poté Kharkivelektroavtotrans
  11193 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM 1989  1/2011   10-12/1999: modernizace, 2007: VP, 1/2011: sešrotován v Rakovníku 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
434 PMDP (11/1989 - 12/2010) Cuk
  11194 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM 1989    6/2005-2/2006: modernizace, nová karosérie výr.č.SK000023, 2011: SP, 5-8/2013: VP 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
435 PMDP (11/1989 - 5/2017) Kar*
poté Chernivetske TU
  11197 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM 1989  5/2009   8-12/1999: modernizace, 13.10.2008: nehoda s kamionem (Domažlická ulice), odstaven v deponě, 5/2009: sešrotován v Sulkově 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
436 PMDP (11/1989 - 5/2009) Cuk
  11198 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM 1989    1/-10/2005: modernizace, 2009: SP, 3-5/2013: VP 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
437 PMDP (11/1989 - 16.9.2016) Kar*
poté Chernivetske TU
  11248 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM 1989    2-8/2003: modernizace, 2008: SP 
nátěr: žlutá s zelenou střechou *
fotka
438 PMDP (1/1990 - 1/2011) Cuk
poté Autobusy Jihlava
poté Lvivelektrotrans
Vypsáno celkem 42 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 28 vozů
  • sešrotován: 13 vozů
  • historický/muzejní: 1 vůz

Počty vozů dle provozoven:

  • Vozovna Cukrovarská: 39 vozů
  • Vozovna Karlov: 3 vozy
Poslední aktualizace vozů: 4. 11. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání