PMDP: vozy 14 Tr
vynechat vlaky a letadla
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
7664 | Škoda 14 Tr0 | 1980 | 1989 |
1980: vystaven na veletrhu v Brně nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
340 | Dopravní podniky města Plzně (9.12.1980 - 1981) | Cuk | |||||||
poté
DP města Gottwaldova |
|||||||||
8380 | Škoda 14 Tr0 | 1981 | 1991 |
1991: sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová, krémový pruh pod okny (provedení 9 Tr) * |
» detail | ||||
340II | Dopravní podniky města Plzně (13.2.1982 - 1991) | Cuk | |||||||
8381 | Škoda 14 Tr0 | 1981 | 1992 |
1992: sešrotován v DP nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
346 | Dopravní podniky města Plzně (10.3.1982 - 1992) | Cuk | |||||||
8382 | Škoda 14 Tr0 | 1981 | 1992 |
1992: sešrotován v DP nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
347 | Dopravní podniky města Plzně (10.3.1982 - 1992) | Cuk | |||||||
8383 | Škoda 14 Tr0 | 1981 | 1992 |
1992: sešrotován v DP nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
348 | Dopravní podniky města Plzně (10.3.1982 - 1992) | Cuk | |||||||
8384 | Škoda 14 Tr0 | 1981 | 1992 |
1992: sešrotován v DP nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
349 | Dopravní podniky města Plzně (13.2.1982 - 1992) | Cuk | |||||||
8385 | Škoda 14 Tr0 | 1981 | 1993 |
1993: sešrotován v DP nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
350 | Dopravní podniky města Plzně (13.2.1982 - 1993) | Cuk | |||||||
8386 | Škoda 14 Tr0 | 1981 | 1993 |
1993: sešrotován v DP nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
351 | Dopravní podniky města Plzně (10.3.1982 - 1993) | Cuk | |||||||
8393 | Škoda 14 Tr01 | 1982 | 2018 |
nátěr: Vilniaus troleibusai, červeno-krémová * |
» detail | ||||
352 | Dopravní podniky města Plzně (1983 - 31.5.1994) | Cuk | |||||||
poté
Vilniaus troleibusai poté Vilniaus viešasis transportas |
|||||||||
8396 | Škoda 14 Tr01 | 1982 | ? |
zpevněna karosérie zrušením dvou bočních oken, po vyřazení pravděpodobně v okolí Vrčně, dnes sešrotován nátěr: červeno-krémová (provedení 9 Tr) * |
» detail | ||||
353 | Dopravní podniky města Plzně (1983 - 1992) | Cuk | |||||||
8397 | Škoda 14 Tr01 | 1982 | 2009 |
nátěr: Vilniaus troleibusai, červeno-krémová * |
» detail | ||||
354 | Dopravní podniky města Plzně (1983 - 31.5.1994) | Cuk | |||||||
poté
Vilniaus troleibusai |
|||||||||
8402 | Škoda 14 Tr01 | 1982 | 2006 |
nátěr: Vilniaus troleibusai, červeno-krémová * |
» detail | ||||
355 | Dopravní podniky města Plzně (1983 - 31.5.1994) | Cuk | |||||||
poté
Vilniaus troleibusai |
|||||||||
8474 | Škoda 14 Tr01 | 1982 |
2013-2015: přestavba na elektrobus nátěr: bílá * |
» detail | |||||
356 | Dopravní podniky města Plzně (1983 - 1994) | Cuk | |||||||
poté
Autrolis poté Vėjo Projektai |
|||||||||
8475 | Škoda 14 Tr01 | 1982 | 1993 |
1993: sešrotován v DP nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
357 | Dopravní podniky města Plzně (1983 - ?) | Cuk | |||||||
8476 | Škoda 14 Tr01 | 1982 |
nátěr: černá s grafikou vesmíru * |
» detail | |||||
358 | Dopravní podniky města Plzně (1983 - 1994) | Cuk | |||||||
poté
Autrolis poté Kauno autobusai |
|||||||||
8477 | Škoda 14 Tr01 | 1982 | 1993 |
1993: sešrotován v DP nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
359 | Dopravní podniky města Plzně (1983 - ?) | Cuk | |||||||
8490 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | ? |
2006-2008: sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová * |
» detail | ||||
360 | Dopravní podniky města Plzně (24.2.1983 - 31.3.1994) | Cuk | |||||||
poté
Autrolis |
|||||||||
8494 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2/2020 |
nátěr: Vizos Gyvenimui, žlutá * |
» detail | ||||
361 | Dopravní podniky města Plzně (24.2.1983 - 1994) | Cuk | |||||||
poté
Autrolis poté Kauno autobusai |
|||||||||
8495 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 1995 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
362 | Dopravní podniky města Plzně (24.3.1983 - 8.2.1995) | Cuk | |||||||
8496 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 1995 |
nátěr: reklama Elektro Kunz Cham * |
» detail | ||||
363 | Dopravní podniky města Plzně (16.3.1983 - 8.2.1995) | Cuk | |||||||
8497 | Škoda 14 Tr01 | 1983 |
1994: GO (DSZO);
11/2014: prodej GP "JuMZ", Dněpropetrovsk (Ukrajina), 11.12.2014: odvoz nátěr: modrá * |
» detail | |||||
364 | Dopravní podniky města Plzně (24.3.1983 - 1993) | Cuk | |||||||
poté
Vilniaus troleibusai poté Vilniaus viešasis transportas |
|||||||||
8498 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 1994 |
1994: sešrotován v DP nátěr: CVR Škoda Plzeň, modrá * |
» detail | ||||
365 | Dopravní podniky města Plzně (16.3.1983 - 28.9.1994) | Cuk | |||||||
8499 | Škoda 14 Tr01 | 1983 |
nátěr: zelená * |
» detail | |||||
366 | Dopravní podniky města Plzně (16.3.1983 - 1994) | Cuk | |||||||
poté
Autrolis poté Kauno autobusai |
|||||||||
8500 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2012 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
367 | Dopravní podniky města Plzně (16.3.1983 - 1994) | Cuk | |||||||
poté
Autrolis |
|||||||||
8502 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2006 |
1994: GO (DSZO) nátěr: Vilniaus troleibusai, červeno-krémová * |
» detail | ||||
368 | Dopravní podniky města Plzně (16.3.1983 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Vilniaus troleibusai |
|||||||||
8501 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 1995 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
369 | Dopravní podniky města Plzně (24.2.1983 - 8.2.1995) | Cuk | |||||||
8503 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2016 |
1994: GO (DSZO) nátěr: Vilniaus troleibusai, červeno-krémová * |
» detail | ||||
370 | Dopravní podniky města Plzně (16.3.1983 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Vilniaus troleibusai poté Vilniaus viešasis transportas |
|||||||||
9075 | Škoda 14 Tr05 | 1984 | 2021 |
provedení s nezávislou brzdou, od 2. pol. 2009: odstaven |
» detail | ||||
371 | Dopravní podniky města Plzně (3.10.1984 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Luhanskelektrotrans |
|||||||||
9077 | Škoda 14 Tr05 | 1984 | 2021 |
provedení s nezávislou brzdou, 9/2013: nehoda, odstaven |
» detail | ||||
372 | Dopravní podniky města Plzně (19.9.1984 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Luhanskelektrotrans |
|||||||||
9081 | Škoda 14 Tr05 | 1984 | 2007 |
provedení s nezávislou brzdou nátěr: městské schéma, červeno-krémová * |
» detail | ||||
373 | Dopravní podniky města Plzně (9.9.1984 - 1996) | Cuk | |||||||
poté
Luhanskelektrotrans |
|||||||||
9084 | Škoda 14 Tr05 | 1984 | 2007 |
provedení s nezávislou brzdou nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
374 | Dopravní podniky města Plzně (9.9.1984 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Luhanskelektrotrans |
|||||||||
9086 | Škoda 14 Tr05 | 1984 |
provedení s nezávislou brzdou, 1995: GO (Brno, vozovna Husovice), poté DP Ternopil nátěr: CVR Салон магазин, bílo-červená * |
» detail | |||||
375 | Dopravní podniky města Plzně (9.9.1984 - 1995) | Cuk | |||||||
poté
Ternopilelektrotrans |
|||||||||
9067 | Škoda 14 Tr05 | 1984 | 1992 |
provedení s nezávislou brzdou, 1992: sešrotován v DP nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
376 | Dopravní podniky města Plzně (31.10.1984 - 1992) | Cuk | |||||||
9221 | Škoda 14 Tr05 | 1984 | 2008 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
377 | Dopravní podniky města Plzně (3.5.1985 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Chernivetske TU |
|||||||||
9883 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 2020 |
|
» detail | ||||
378 | Dopravní podniky města Plzně (30.9.1986 - 1997) | Cuk | |||||||
poté
Elektroavtotrans |
|||||||||
9884 | Škoda 14 Tr07 | 1986 |
|
» detail | |||||
379 | PMDP (20.10.1986 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
9885 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 2010 |
|
» detail | ||||
380 | Dopravní podniky města Plzně (6.10.1986 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Chernivetske TU |
|||||||||
9886 | Škoda 14 Tr07 | 1986 |
|
» detail | |||||
381 | Dopravní podniky města Plzně (30.9.1986 - 1997) | Cuk | |||||||
poté
Chernivetske TU |
|||||||||
9887 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 2021 |
2002: GO (DP Pardubice), poté prodej - DP Luhansk nátěr: bílá * |
» detail | ||||
382 | PMDP (1.10.1986 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Luhanskelektrotrans |
|||||||||
9888 | Škoda 14 Tr07 | 1986 |
nátěr: modro-bílá * |
» detail | |||||
383 | Dopravní podniky města Plzně (3.10.1986 - 1997) | Cuk | |||||||
poté
Elektroavtotrans |
|||||||||
9889 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 2009 |
|
» detail | ||||
384 | Dopravní podniky města Plzně (30.9.1986 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Chernivetske TU |
|||||||||
9890 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 2016 |
|
» detail | ||||
385 | Dopravní podniky města Plzně (1.10.1986 - 1997) | Cuk | |||||||
poté
Elektroavtotrans |
|||||||||
9891 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 2005 |
|
» detail | ||||
386 | PMDP (24.9.1986 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
9892 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 12/2000 |
12/2000: sešrotován v DP nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
387 | PMDP (8.10.1986 - 12/2000) | Cuk | |||||||
9893 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 2010 |
od 2002: odstaven v DP Pardubice, od jara 2004: odstaven u písníku Dolní Flajšar jižně od obce Pamětník, podzim/2010: zničen požárem, odvezen do šrotu nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
388 | PMDP (17.10.1986 - ?) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
9894 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 2006 |
|
» detail | ||||
389 | PMDP (3.10.1986 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
9895 | Škoda 14 Tr07 | 1986 |
|
» detail | |||||
390 | Dopravní podniky města Plzně (23.10.1986 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Chernivetske TU |
|||||||||
9896 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 2021 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
391 | Dopravní podniky města Plzně (24.9.1986 - 1997) | Cuk | |||||||
poté
Elektroavtotrans |
|||||||||
9897 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 2006 |
|
» detail | ||||
392 | PMDP (14.10.1986 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
9898 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 2020 |
|
» detail | ||||
393 | Dopravní podniky města Plzně (24.9.1986 - 1997) | Cuk | |||||||
poté
Elektroavtotrans |
|||||||||
9899 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 2006 |
po vyřazení odstaven v DP, 17.12.2002: odeslán do Iasi nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
394 | PMDP (24.9.1986 - ?) | Cuk | |||||||
poté
CTP Iași |
|||||||||
9900 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 7/2000 |
7/2000: sešrotován v DP nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
395 | PMDP (30.9.1986 - 7/2000) | Cuk | |||||||
10371 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | 7/2000 |
7/2000: sešrotován v DP nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
396 | PMDP (21.10.1987 - 7/2000) | Cuk | |||||||
10372 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | 2006 |
po vyřazení odstaven v DP, 17.12.2002: odeslán do Iasi nátěr: městské schéma, červeno-krémová * |
» detail | ||||
397 | PMDP (21.10.1987 - 2002) | Cuk | |||||||
poté
CTP Iași |
|||||||||
10373 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | 2006 |
po vyřazení odstaven v DP, 17.12.2002: odeslán do Iasi nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
398 | PMDP (21.10.1987 - ?) | Cuk | |||||||
poté
CTP Iași |
|||||||||
10374 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | ? |
17.12.2002: odeslán do Iasi na ND, tam sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
399 | PMDP (21.10.1987 - 2002) | Cuk | |||||||
poté
CTP Iași |
|||||||||
10375 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | 2021 |
2002: GO (DP Pardubice), poté prodej - DP Luhansk |
» detail | ||||
400 | PMDP (21.10.1987 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Luhanskelektrotrans |
|||||||||
10378 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | 2009/10 |
|
» detail | ||||
401 | PMDP (21.10.1987 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
10380 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | ? |
|
» detail | ||||
402 | PMDP (30.10.1987 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
10381 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM | 1987 |
3/-9/2003: modernizace, nová karosérie výr.č.13105, 2009: VP nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
403 | PMDP (30.10.1987 - 12/2010) | Cuk | |||||||
poté
ŠKODA-BUS klub Plzeň |
|||||||||
10382 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM | 1987 | 2011 |
11/2002-5/2003: modernizace, nová karosérie výr.č.13084, 2008: SP nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
404 | PMDP (30.10.1987 - 9/2011) | Cuk | |||||||
10383 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM | 1987 |
12/2002-6/2003: modernizace, 2008: SP,
od 20.1.2011 odstaven ve Šťáhlavech, 26.3.2011: převezen do neznámé vesnice nedaleko Prahy; 9-11/2014: vozovna Karlov (zprovoznění před prodejem) nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
405 | PMDP (21.10.1987 - 1/2011) | Cuk | |||||||
poté
Zhytomyrske TTU |
|||||||||
10379 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | 6.10.2008 |
29.9.2006-1.12.2007: odstaven (Archangelsk) nátěr: žluto-zelená * |
» detail | ||||
406 | PMDP (30.10.1987 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Archangelskoe MTTP |
|||||||||
10388 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM | 1987 |
10/2002-3/2003: modernizace, nová karosérie výr.č.13085, 2009: VP nátěr: 4RAIL, červeno-bílá * |
» detail | |||||
407 | PMDP (30.10.1987 - 9/2012) | Cuk | |||||||
poté
4RAIL poté Kharkivelektroavtotrans |
|||||||||
10389 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | ? |
po nehodě odstaven, 2002: prodán DP Almaty na ND (není ověřeno), dnes pravděpodobně sešrotován nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
408 | PMDP (30.10.1987 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
10390 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM | 1987 |
6-11/2003: modernizace, nová karosérie výr.č. 13103, 2010: VP, 7/2012: odstaven pro závadu, 25.3.2018: nehoda, 10/2020-8/2021: odstaven, 2/2022-8/2024: odstaven nátěr: 4RAIL, červeno-bílá * |
» detail | |||||
409 | PMDP (30.10.1987 - 9/2012) | Cuk | |||||||
poté
4RAIL poté Kharkivelektroavtotrans |
|||||||||
10385 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | 2/2003 |
od 9/1997: odstaven, od 6/2001: odstaven v Třemošné, 1/2002: zpět ve vozovně nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
410 | PMDP (30.10.1987 - 2/2003) | Cuk* | |||||||
10387 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM | 1987 |
5-11/2003: modernizace, nová karosérie výr.č. 13104, 2009: SP; od 20.1.2011: odstaven ve Šťáhlavech, 27.3.2011: převezen do Jihlavy nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
411 | PMDP (30.10.1987 - 1/2011) | Cuk | |||||||
poté
Autobusy Jihlava pronajat ZHTA Jihlava |
|||||||||
10386 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM | 1987 |
9/-11/2002: modernizace, 2008: SP
od 20.1.2011 odstaven ve Šťáhlavech, 13.3.2011: převezen do Jihlavy nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
412 | PMDP (30.10.1987 - 1/2011) | Cuk | |||||||
poté
Rivneelektroavtotrans |
|||||||||
10384 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | 2007 |
nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
413 | PMDP (30.10.1987 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
10810 | Škoda 14 Tr08/6 | 1988 | 10/2008 |
29.9.2006-1.12.2007: odstaven (Archangelsk) nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
415 | PMDP (1/1989 - 2005) | Cuk | |||||||
poté
Archangelskoe MTTP |
|||||||||
10811 | Škoda 14 Tr08/6 | 1988 | 10/2008 |
29.9.2006-1.12.2007: odstaven (Archangelsk) nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
416 | PMDP (15.11.1988 - 2005) | Cuk | |||||||
poté
Archangelskoe MTTP |
|||||||||
10812 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM | 1988 |
1/2002-1/2003: modernizace, nová karosérie výr.č.13082, ?: VP, 2008: SP nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
417 | PMDP (15.11.1988 - 30.11.2011) | Cuk | |||||||
poté
MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně poté Autobusy Jihlava |
|||||||||
10813 | Škoda 14 Tr08/6 | 1988 | 22.5.2009 |
Muzeum Škoda: plán rekonstrukce do muzejního stavu, nakonec sešrotován v Sulkově z důvodu špatného technického stavu nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
418 | PMDP (15.11.1988 - 3/2006) | Cuk | |||||||
poté
Muzeum Škoda |
|||||||||
10814 | Škoda 14 Tr08/6 | 1988 | 6/2008 |
6/2008: sešrotován v Sulkově nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
419 | PMDP (15.11.1988 - 2008) | Cuk | |||||||
10815 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM | 1988 | 5/2009 |
2/2002-?/2002: modernizace, 5/2009: sešrotován v Sulkově nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
420 | PMDP (15.11.1988 - 2009) | Cuk | |||||||
10816 | Škoda 14 Tr08/6 | 1988 |
|
» detail | |||||
421 | PMDP (15.11.1988 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
10817 | Škoda 14 Tr08/6 | 1988 | 6/2008 |
6/2008: sešrotován v Sulkově nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
422 | PMDP (15.11.1988 - 6/2008) | Cuk | |||||||
10818 | Škoda 14 Tr08/6 | 1988 | 6/2008 |
6/2008: sešrotován v Sulkově nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
423 | PMDP (15.11.1988 - 6/2008) | Cuk | |||||||
10819 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM | 1988 |
12/2001-?/2002: modernizace;
4/2010-1/2018: Plzeň - Červený Hrádek;
1/2018-11/2018: Letkov;
od 11/2018: depozitář nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
424 | PMDP (15.11.1988 - 2010) | Cuk | |||||||
poté
Policie ČR poté Kufi Int |
|||||||||
11184 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM | 1989 |
2/2002-?/2002: modernizace, 10.4.2008: odeslán do Ruse; od 11/2014: využíván na ND nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
425 | PMDP (11/1989 - 2008) | Cuk | |||||||
poté
Obshtinski transport Ruse |
|||||||||
11187 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM | 1989 |
12/2001-?/2002: modernizace, 10.4.2008: odeslán do Ruse; ?-?: využíván jako vozidlo autoškoly nátěr: zeleno-bílá * |
» detail | |||||
426 | PMDP (11/1989 - 2008) | Cuk | |||||||
poté
Obshtinski transport Ruse |
|||||||||
11188 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 | 6/2008 |
6/2008: sešrotován v Sulkově nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
427 | PMDP (11/1989 - 6/2008) | Cuk | |||||||
11189 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM | 1989 | 6/2008 |
10/2000-1/2001: modernizace, od 11/2007: cvičný, 6/2008: sešrotován v Sulkově nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
428 | PMDP (11/1989 - 6/2008) | Cuk | |||||||
11190 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 |
12/2006: odstaven z pravidelného provozu; 5-12/2016: renovace do muzejního stavu (ZLINER) nátěr: klasické schéma, červeno-krémovo-karmínová * |
» detail | |||||
429 | PMDP (od 11/1989) | Kar* | |||||||
zapůjčen
Muzeum Škoda zapůjčen ŠKODA-BUS klub Plzeň zapůjčen MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně |
|||||||||
11191 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM | 1989 | 1/2011 |
9/-12/1999: modernizace, 2007: VP, 1/2011: sešrotován v Rakovníku nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
430 | PMDP (11/1989 - 1/2011) | Cuk | |||||||
11192 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 | 6/2008 |
6/2008: sešrotován v Sulkově nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
431 | PMDP (11/1989 - 6/2008) | Cuk | |||||||
11195 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 |
nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
432 | PMDP (11/1989 - 2008) | Cuk | |||||||
poté
ŠKODA-BUS klub Plzeň |
|||||||||
11196 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM | 1989 |
5/-10/2004: modernizace, nová karosérie výr.č.13119, 2009: SP, 2011: VP, od 2/2022: odstaven v 3. depu nátěr: 4RAIL, červeno-bílá * |
» detail | |||||
433 | PMDP (11/1989 - 10/2012) | Cuk | |||||||
poté
4RAIL poté Kharkivelektroavtotrans |
|||||||||
11193 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM | 1989 | 1/2011 |
10-12/1999: modernizace, 2007: VP, 1/2011: sešrotován v Rakovníku nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
434 | PMDP (11/1989 - 12/2010) | Cuk | |||||||
11194 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM | 1989 |
6/2005-2/2006: modernizace, nová karosérie výr.č.SK000023, 2011: SP, 5-8/2013: VP nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
435 | PMDP (11/1989 - 5/2017) | Kar* | |||||||
poté
Chernivetske TU |
|||||||||
11197 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM | 1989 | 5/2009 |
8-12/1999: modernizace, 13.10.2008: nehoda s kamionem (Domažlická ulice), odstaven v deponě, 5/2009: sešrotován v Sulkově nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
436 | PMDP (11/1989 - 5/2009) | Cuk | |||||||
11198 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM | 1989 |
1/-10/2005: modernizace, 2009: SP, 3-5/2013: VP nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
437 | PMDP (11/1989 - 16.9.2016) | Kar* | |||||||
poté
Chernivetske TU |
|||||||||
11248 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM | 1989 |
2-8/2003: modernizace, 2008: SP nátěr: žlutá s zelenou střechou * |
» detail | |||||
438 | PMDP (1/1990 - 1/2011) | Cuk | |||||||
poté
Autobusy Jihlava poté Lvivelektrotrans |
|||||||||
11518 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrM | 1990 |
3-7/2001: modernizace, ?: SP, 2007: VP nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
439 | PMDP (12/1990 - 30.11.2011) | Cuk | |||||||
poté
MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně poté Zhytomyrske TTU |
|||||||||
11522 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrM | 1990 | 5/2009 |
2-5/2001: modernizace, 5/2009: sešrotován v Sulkově nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
440 | PMDP (12/1990 - 4/2009) | Cuk | |||||||
11523 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrM | 1990 | 1/2011 |
12/1999-4/2000: modernizace, 2006: VP, 1/2011: sešrotován v Rakovníku nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
441 | PMDP (12/1990 - 1/2011) | Cuk | |||||||
11525 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrM | 1990 | 1/2011 |
1-5/2000: modernizace, 2006: VP, 1/2011: sešrotován v Rakovníku nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
442 | PMDP (12/1990 - 1/2011) | Cuk | |||||||
11526 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrM | 1990 |
6-11/2004: modernizace, 2009: SP, 2011: VP, 22.7.2016: plánován na vyřazení, nabídnut k odprodeji nátěr: krémová s grafikou * |
» detail | |||||
443 | PMDP (12/1990 - 16.9.2016) | Kar* | |||||||
poté
Zaporizhelektrotrans |
|||||||||
11521 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrM | 1990 |
1-4/2004: modernizace, nová karosérie výr.č.13106, 2008: VP, 3-7/2012: SP nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
444 | PMDP (12/1990 - 5/2017) | Kar* | |||||||
poté
Chernivetske TU |
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 66 vozů
- sešrotován: 33 vozů
- historický/muzejní: 1 vůz
Počty vozů dle provozoven:
- Vozovna Cukrovarská: 95 vozů
- Vozovna Karlov: 5 vozů
Poslední aktualizace vozů:
6. 11. 2024.