PMDP: vozy 14 Tr
výr.č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e.č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
7664 | Škoda 14 Tr0 | 1980 | 1989 |
3. prototyp 14 Tr;
1980: vystaven na veletrhu v Brně nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail |
![]() |
|||
340 | Dopravní podniky města Plzně (9.12.1980 - 1981) | Cuk | |||||||
poté
DP města Gottwaldova |
|||||||||
8380 | Škoda 14 Tr0 | 1981 | 1991 |
1991: sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová, krémový pruh pod okny (provedení 9 Tr) * |
» detail | ||||
340II | Dopravní podniky města Plzně (13.2.1982 - 1991) | Cuk | |||||||
8381 | Škoda 14 Tr0 | 1981 | 1992 |
1992: sešrotován v DP nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
346 | Dopravní podniky města Plzně (10.3.1982 - 1992) | Cuk | |||||||
8382 | Škoda 14 Tr0 | 1981 | 1992 |
1992: sešrotován v DP nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
347 | Dopravní podniky města Plzně (10.3.1982 - 1992) | Cuk | |||||||
8383 | Škoda 14 Tr0 | 1981 | 1992 |
1992: sešrotován v DP nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
348 | Dopravní podniky města Plzně (10.3.1982 - 1992) | Cuk | |||||||
8384 | Škoda 14 Tr0 | 1981 | 1992 |
1992: sešrotován v DP nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
349 | Dopravní podniky města Plzně (13.2.1982 - 1992) | Cuk | |||||||
8385 | Škoda 14 Tr0 | 1981 | 1993 |
1993: sešrotován v DP nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
350 | Dopravní podniky města Plzně (13.2.1982 - 1993) | Cuk | |||||||
8386 | Škoda 14 Tr0 | 1981 | 1993 |
1993: sešrotován v DP nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
351 | Dopravní podniky města Plzně (10.3.1982 - 1993) | Cuk | |||||||
8393 | Škoda 14 Tr01 | 1982 | 2018 |
nátěr: Vilniaus troleibusai, červeno-krémová * |
» detail | ||||
352 | Dopravní podniky města Plzně (1983 - 31.5.1994) | Cuk | |||||||
poté
Vilniaus troleibusai poté Vilniaus viešasis transportas |
|||||||||
8396 | Škoda 14 Tr01 | 1982 | ? |
zpevněna karosérie zrušením dvou bočních oken, po vyřazení pravděpodobně v okolí Vrčně, dnes sešrotován nátěr: červeno-krémová (provedení 9 Tr) * |
» detail | ||||
353 | Dopravní podniky města Plzně (1983 - 1992) | Cuk | |||||||
8397 | Škoda 14 Tr01 | 1982 | 2009 |
nátěr: Vilniaus troleibusai, červeno-krémová * |
» detail | ||||
354 | Dopravní podniky města Plzně (1983 - 31.5.1994) | Cuk | |||||||
poté
Vilniaus troleibusai |
|||||||||
8402 | Škoda 14 Tr01 | 1982 | 2006 |
nátěr: Vilniaus troleibusai, červeno-krémová * |
» detail | ||||
355 | Dopravní podniky města Plzně (1983 - 31.5.1994) | Cuk | |||||||
poté
Vilniaus troleibusai |
|||||||||
8474 | Škoda 14 Tr01 | 1982 |
2013-2015: přestavba na elektrobus nátěr: bílá * |
» detail | |||||
356 | Dopravní podniky města Plzně (1983 - 1994) | Cuk | |||||||
poté
Autrolis poté Vėjo Projektai |
|||||||||
8475 | Škoda 14 Tr01 | 1982 | 1993 |
1993: sešrotován v DP nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
357 | Dopravní podniky města Plzně (1983 - ?) | Cuk | |||||||
8476 | Škoda 14 Tr01 | 1982 |
nátěr: černá s grafikou vesmíru * |
» detail |
![]() |
||||
358 | Dopravní podniky města Plzně (1983 - 1994) | Cuk | |||||||
poté
Autrolis poté Kauno autobusai |
|||||||||
8477 | Škoda 14 Tr01 | 1982 | 1993 |
1993: sešrotován v DP nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
359 | Dopravní podniky města Plzně (1983 - ?) | Cuk | |||||||
8490 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | ? |
2006-2008: sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová * |
» detail | ||||
360 | Dopravní podniky města Plzně (24.2.1983 - 31.3.1994) | Cuk | |||||||
poté
Autrolis |
|||||||||
8494 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2/2020 |
nátěr: Vizos Gyvenimui, žlutá * |
» detail | ||||
361 | Dopravní podniky města Plzně (24.2.1983 - 1994) | Cuk | |||||||
poté
Autrolis poté Kauno autobusai |
|||||||||
8495 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 1995 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
362 | Dopravní podniky města Plzně (24.3.1983 - 8.2.1995) | Cuk | |||||||
8496 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 1995 |
nátěr: reklama Elektro Kunz Cham * |
» detail |
![]() |
|||
363 | Dopravní podniky města Plzně (16.3.1983 - 8.2.1995) | Cuk | |||||||
8497 | Škoda 14 Tr01 | 1983 |
1994: GO (DP Zlín);
11/2014: prodej GP "JuMZ", Dněpropetrovsk (Ukrajina), 11.12.2014: odvoz nátěr: modrá * |
» detail | |||||
364 | Dopravní podniky města Plzně (24.3.1983 - 1993) | Cuk | |||||||
poté
Vilniaus troleibusai poté Vilniaus viešasis transportas |
|||||||||
8498 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 1994 |
1994: sešrotován v DP nátěr: CVR Škoda Plzeň, modrá * |
» detail | ||||
365 | Dopravní podniky města Plzně (16.3.1983 - 28.9.1994) | Cuk | |||||||
8499 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2018 |
nátěr: zelená * |
» detail | ||||
366 | Dopravní podniky města Plzně (16.3.1983 - 1994) | Cuk | |||||||
poté
Autrolis poté Kauno autobusai |
|||||||||
8500 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2012 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
367 | Dopravní podniky města Plzně (16.3.1983 - 1994) | Cuk | |||||||
poté
Autrolis |
|||||||||
8502 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2006 |
1994: GO (DP Zlín) nátěr: Vilniaus troleibusai, červeno-krémová * |
» detail | ||||
368 | Dopravní podniky města Plzně (16.3.1983 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Vilniaus troleibusai |
|||||||||
8501 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 1995 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
369 | Dopravní podniky města Plzně (24.2.1983 - 8.2.1995) | Cuk | |||||||
8503 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2016 |
1994: GO (DP Zlín) nátěr: Vilniaus troleibusai, červeno-krémová * |
» detail | ||||
370 | Dopravní podniky města Plzně (16.3.1983 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Vilniaus troleibusai poté Vilniaus viešasis transportas |
|||||||||
9075 | Škoda 14 Tr05 | 1984 | 2021 |
provedení s nezávislou brzdou, od 2. pol. 2009: odstaven |
» detail | ||||
371 | Dopravní podniky města Plzně (3.10.1984 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Luhanskelektrotrans |
|||||||||
9077 | Škoda 14 Tr05 | 1984 | 2021 |
provedení s nezávislou brzdou, 9/2013: nehoda, odstaven |
» detail | ||||
372 | Dopravní podniky města Plzně (19.9.1984 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Luhanskelektrotrans |
|||||||||
9081 | Škoda 14 Tr05 | 1984 | 2007 |
provedení s nezávislou brzdou nátěr: městské schéma, červeno-krémová * |
» detail | ||||
373 | Dopravní podniky města Plzně (9.9.1984 - 1996) | Cuk | |||||||
poté
Luhanskelektrotrans |
|||||||||
9084 | Škoda 14 Tr05 | 1984 | 2007 |
provedení s nezávislou brzdou nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
374 | Dopravní podniky města Plzně (9.9.1984 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Luhanskelektrotrans |
|||||||||
9086 | Škoda 14 Tr05 | 1984 |
provedení s nezávislou brzdou, 1995: GO (Brno, vozovna Husovice), poté DP Ternopil nátěr: CVR Салон магазин, bílo-červená * |
» detail |
![]() |
||||
375 | Dopravní podniky města Plzně (9.9.1984 - 1995) | Cuk | |||||||
poté
Ternopilelektrotrans |
|||||||||
9067 | Škoda 14 Tr05 | 1984 | 1992 |
provedení s nezávislou brzdou, 1992: sešrotován v DP nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
376 | Dopravní podniky města Plzně (31.10.1984 - 1992) | Cuk | |||||||
9221 | Škoda 14 Tr05 | 1984 | 2008 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail |
![]() |
|||
377 | Dopravní podniky města Plzně (3.5.1985 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Chernivetske TU |
|||||||||
9883 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 2020 |
|
» detail |
![]() |
|||
378 | Dopravní podniky města Plzně (30.9.1986 - 1997) | Cuk | |||||||
poté
Elektroavtotrans |
|||||||||
9884 | Škoda 14 Tr07 | 1986 |
|
» detail | |||||
379 | PMDP (20.10.1986 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
9885 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 2010 |
|
» detail | ||||
380 | Dopravní podniky města Plzně (6.10.1986 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Chernivetske TU |
|||||||||
9886 | Škoda 14 Tr07 | 1986 |
|
» detail | |||||
381 | Dopravní podniky města Plzně (30.9.1986 - 1997) | Cuk | |||||||
poté
Chernivetske TU |
|||||||||
9887 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 2021 |
2002: GO (DP Pardubice), poté prodej - DP Luhansk nátěr: bílá * |
» detail | ||||
382 | PMDP (1.10.1986 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Luhanskelektrotrans |
|||||||||
9888 | Škoda 14 Tr07 | 1986 |
nátěr: modro-bílá * |
» detail |
![]() |
||||
383 | Dopravní podniky města Plzně (3.10.1986 - 1997) | Cuk | |||||||
poté
Elektroavtotrans |
|||||||||
9889 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 2009 |
|
» detail | ||||
384 | Dopravní podniky města Plzně (30.9.1986 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Chernivetske TU |
|||||||||
9890 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 2016 |
|
» detail | ||||
385 | Dopravní podniky města Plzně (1.10.1986 - 1997) | Cuk | |||||||
poté
Elektroavtotrans |
|||||||||
9891 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 2005 |
|
» detail | ||||
386 | PMDP (24.9.1986 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
9892 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 12/2000 |
12/2000: sešrotován v DP nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
387 | PMDP (8.10.1986 - 12/2000) | Cuk | |||||||
9893 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 2010 |
od 2002: odstaven v DP Pardubice, od jara 2004: odstaven u písníku Dolní Flajšar jižně od obce Pamětník, podzim/2010: zničen požárem, odvezen do šrotu nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail |
![]() |
|||
388 | PMDP (17.10.1986 - ?) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
9894 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 2006 |
|
» detail | ||||
389 | PMDP (3.10.1986 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
9895 | Škoda 14 Tr07 | 1986 |
|
» detail | |||||
390 | Dopravní podniky města Plzně (23.10.1986 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Chernivetske TU |
|||||||||
9896 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 2021 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail |
![]() |
|||
391 | Dopravní podniky města Plzně (24.9.1986 - 1997) | Cuk | |||||||
poté
Elektroavtotrans |
|||||||||
9897 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 2006 |
|
» detail | ||||
392 | PMDP (14.10.1986 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
9898 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 2020 |
|
» detail |
![]() |
|||
393 | Dopravní podniky města Plzně (24.9.1986 - 1997) | Cuk | |||||||
poté
Elektroavtotrans |
|||||||||
9899 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 2006 |
po vyřazení odstaven v DP, 17.12.2002: odeslán do Iasi nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
394 | PMDP (24.9.1986 - ?) | Cuk | |||||||
poté
CTP Iași |
|||||||||
9900 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 7/2000 |
7/2000: sešrotován v DP nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
395 | PMDP (30.9.1986 - 7/2000) | Cuk | |||||||
10371 | Škoda 14 Tr08 | 1987 | 7/2000 |
7/2000: sešrotován v DP nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
396 | PMDP (21.10.1987 - 7/2000) | Cuk | |||||||
10372 | Škoda 14 Tr08 | 1987 | 2006 |
po vyřazení odstaven v DP, 17.12.2002: odeslán do Iasi nátěr: městské schéma, červeno-krémová * |
» detail |
![]() |
|||
397 | PMDP (21.10.1987 - 2002) | Cuk | |||||||
poté
CTP Iași |
|||||||||
10373 | Škoda 14 Tr08 | 1987 | 2006 |
po vyřazení odstaven v DP, 17.12.2002: odeslán do Iasi nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail |
![]() |
|||
398 | PMDP (21.10.1987 - ?) | Cuk | |||||||
poté
CTP Iași |
|||||||||
10374 | Škoda 14 Tr08 | 1987 | ? |
17.12.2002: odeslán do Iasi na ND, tam sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail |
![]() |
|||
399 | PMDP (21.10.1987 - 2002) | Cuk | |||||||
poté
CTP Iași |
|||||||||
10375 | Škoda 14 Tr08 | 1987 | 2021 |
2002: GO (DP Pardubice), poté prodej - DP Luhansk |
» detail | ||||
400 | PMDP (21.10.1987 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Luhanskelektrotrans |
|||||||||
10378 | Škoda 14 Tr08 | 1987 | 2009/10 |
|
» detail | ||||
401 | PMDP (21.10.1987 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
10380 | Škoda 14 Tr08 | 1987 | ? |
|
» detail |
![]() |
|||
402 | PMDP (30.10.1987 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
10381 | Škoda 14 Tr08 | 1987 | 2003 |
oficiálně rekonstruován na 14 Tr17/6M ev.č. 403/II nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail |
![]() |
|||
403 | PMDP (30.10.1987 - 9/2003) | Cuk | |||||||
13105 | Škoda 14 Tr17/6M | 2003 |
oficiálně rekonstrukce vozu 14 Tr08 ev.č. 403;
2009: VP nátěr: PMDP, zeleno-bílá |
» detail |
![]() |
||||
403II | PMDP (9/2003 - 1/2011) | Cuk | |||||||
poté
ŠKODA-BUS klub Plzeň |
|||||||||
10382 | Škoda 14 Tr08 | 1987 | 2003 |
oficiálně rekonstruován na 14 Tr17/6M ev.č. 404/II nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
404 | PMDP (30.10.1987 - 5/2003) | Cuk | |||||||
13084 | Škoda 14 Tr17/6M | 2002 | 2011 |
oficiálně rekonstrukce vozu 14 Tr08 ev.č. 404;
2008: SP nátěr: PMDP, zeleno-bílá |
» detail |
![]() |
|||
404II | PMDP (5/2003 - 9/2011) | Cuk | |||||||
10383 | Škoda 14 Tr08 | 1987 | 2003 |
oficiálně rekonstruován na 14 Tr17/6M ev.č. 405/II nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
405 | PMDP (21.10.1987 - 6/2003) | Cuk | |||||||
13086 | Škoda 14 Tr17/6M | 2002 |
oficiálně rekonstrukce vozu 14 Tr08 ev.č. 405;
2008: SP;
od 20.1.2011 odstaven ve Šťáhlavech;
26.3.2011: převezen do neznámé vesnice nedaleko Prahy;
9-11/2014: vozovna Karlov (zprovoznění před prodejem) nátěr: PMDP, zeleno-bílá |
» detail |
![]() |
||||
405II | PMDP (6/2003 - 1/2011) | Cuk | |||||||
poté
Zhytomyrske TTU |
|||||||||
10379 | Škoda 14 Tr08 | 1987 | 6.10.2008 |
29.9.2006-1.12.2007: odstaven (Archangelsk) nátěr: žluto-zelená * |
» detail |
![]() |
|||
406 | PMDP (30.10.1987 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Archangelskoe MTTP |
|||||||||
10388 | Škoda 14 Tr08 | 1987 | 2003 |
oficiálně rekonstruován na 14 Tr17/6M ev.č. 407/II nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
407 | PMDP (30.10.1987 - 3/2003) | Cuk | |||||||
13085 | Škoda 14 Tr17/6M | 2002 |
oficiálně rekonstrukce vozu 14 Tr08 ev.č. 407;
2009: VP nátěr: 4RAIL, červeno-bílá * |
» detail |
![]() |
||||
407II | PMDP (3/2003 - 10/2012) | Cuk | |||||||
poté
Kharkivelektroavtotrans |
|||||||||
10389 | Škoda 14 Tr08 | 1987 | ? |
po nehodě odstaven, 2002: prodán DP Almaty na ND (není ověřeno), dnes pravděpodobně sešrotován nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
408 | PMDP (30.10.1987 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
10390 | Škoda 14 Tr08 | 1987 | 2003 |
oficiálně rekonstruován na 14 Tr17/6M ev.č. 409/II nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
409 | PMDP (30.10.1987 - 11/2003) | Cuk | |||||||
13103 | Škoda 14 Tr17/6M | 2003 |
oficiálně rekonstrukce vozu 14 Tr08 ev.č. 409;
2010: VP;
7/2012: odstaven pro závadu;
25.3.2018: nehoda;
10/2020-8/2021: odstaven;
2/2022-8/2024: odstaven nátěr: 4RAIL, červeno-bílá * |
» detail |
![]() |
||||
409II | PMDP (11/2003 - 10/2012) | Cuk | |||||||
poté
Kharkivelektroavtotrans |
|||||||||
10385 | Škoda 14 Tr08 | 1987 | 2/2003 |
od 9/1997: odstaven, od 6/2001: odstaven v Třemošné, 1/2002: zpět ve vozovně nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail |
![]() |
|||
410 | PMDP (30.10.1987 - 2/2003) | Cuk* | |||||||
10387 | Škoda 14 Tr08 | 1987 | 2003 |
oficiálně rekonstruován na 14 Tr17/6M ev.č. 411/II nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
411 | PMDP (30.10.1987 - 11/2003) | Cuk | |||||||
13104 | Škoda 14 Tr17/6M | 2003 |
oficiálně rekonstrukce vozu 14 Tr08 ev.č. 411;
2009: SP;
od 20.1.2011: odstaven ve Šťáhlavech;
27.3.2011: převezen do Jihlavy nátěr: PMDP, zeleno-bílá |
» detail |
![]() |
||||
411II | PMDP (11/2003 - 1/2011) | Cuk | |||||||
poté
Autobusy Jihlava 🗘 OS ZHTA |
|||||||||
10386 | Škoda 14 Tr08 | 1987 | 2002 |
oficiálně rekonstruován na 14 Tr17/6M ev.č. 412/II nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
412 | PMDP (30.10.1987 - 11/2002) | Cuk | |||||||
13083 | Škoda 14 Tr17/6M | 2002 |
oficiálně rekonstrukce vozu 14 Tr08 ev.č. 412;
2008: SP;
od 20.1.2011 odstaven ve Šťáhlavech;
13.3.2011: převezen do Jihlavy nátěr: PMDP, zeleno-bílá |
» detail |
![]() |
||||
412II | PMDP (11/2002 - 1/2011) | Cuk | |||||||
poté
Rivneelektroavtotrans |
|||||||||
10384 | Škoda 14 Tr08 | 1987 | 2007 |
nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail |
![]() |
|||
413 | PMDP (30.10.1987 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
10810 | Škoda 14 Tr08/6 | 1988 | 10/2008 |
29.9.2006-1.12.2007: odstaven (Archangelsk) nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail |
![]() |
|||
415 | PMDP (1/1989 - 2005) | Cuk | |||||||
poté
Archangelskoe MTTP |
|||||||||
10811 | Škoda 14 Tr08/6 | 1988 | 10/2008 |
29.9.2006-1.12.2007: odstaven (Archangelsk) nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail |
![]() |
|||
416 | PMDP (15.11.1988 - 2005) | Cuk | |||||||
poté
Archangelskoe MTTP |
|||||||||
10812 | Škoda 14 Tr08/6 | 1988 | 2003 |
oficiálně rekonstruován na 14 Tr17/6M ev.č. 417/II nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail |
![]() |
|||
417 | PMDP (15.11.1988 - 1/2003) | Cuk | |||||||
13082 | Škoda 14 Tr17/6M | 2002 |
oficiálně rekonstrukce vozu 14 Tr08/6 ev.č. 417;
2008: SP nátěr: PMDP, zeleno-bílá |
» detail |
![]() |
||||
417II | PMDP (1/2003 - 12/2011) | Cuk | |||||||
poté
MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně poté Autobusy Jihlava |
|||||||||
10813 | Škoda 14 Tr08/6 | 1988 | 22.5.2009 |
Muzeum Škoda: plán rekonstrukce do muzejního stavu, nakonec sešrotován v Sulkově z důvodu špatného technického stavu nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail |
![]() |
|||
418 | PMDP (15.11.1988 - 3/2006) | Cuk | |||||||
poté
Muzeum Škoda |
|||||||||
10814 | Škoda 14 Tr08/6 | 1988 | 6/2008 |
6/2008: sešrotován v Sulkově nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail |
![]() |
|||
419 | PMDP (15.11.1988 - 2008) | Cuk | |||||||
10815 | Škoda 14 Tr08/6 | 1988 | 5/2009 |
2/2002-?/2002: GO (přední čelo M verze), 5/2009: sešrotován v Sulkově nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail |
![]() |
|||
420 | PMDP (15.11.1988 - 2009) | Cuk | |||||||
10816 | Škoda 14 Tr08/6 | 1988 |
|
» detail |
![]() |
||||
421 | PMDP (15.11.1988 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
10817 | Škoda 14 Tr08/6 | 1988 | 6/2008 |
6/2008: sešrotován v Sulkově nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail |
![]() |
|||
422 | PMDP (15.11.1988 - 6/2008) | Cuk | |||||||
10818 | Škoda 14 Tr08/6 | 1988 | 6/2008 |
6/2008: sešrotován v Sulkově nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail |
![]() |
|||
423 | PMDP (15.11.1988 - 6/2008) | Cuk | |||||||
10819 | Škoda 14 Tr08/6 | 1988 |
12/2001-?/2002: GO (přední čelo M verze);
4/2010-1/2018: Plzeň - Červený Hrádek;
1/2018-11/2018: Letkov;
od 11/2018: depozitář nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail |
![]() |
||||
424 | PMDP (15.11.1988 - 2010) | Cuk | |||||||
poté
Policie ČR poté Kufi Int |
|||||||||
11184 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 |
2/2002-?/2002: GO (přední čelo M verze), 10.4.2008: odeslán do Ruse; od 11/2014: využíván na ND nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail |
![]() |
||||
425 | PMDP (11/1989 - 2008) | Cuk | |||||||
poté
Obshtinski transport Ruse |
|||||||||
11187 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 |
12/2001-?/2002: GO (přední čelo M verze), 10.4.2008: odeslán do Ruse; ?-?: výcvikové vozidlo autoškoly nátěr: zeleno-bílá * |
» detail |
![]() |
||||
426 | PMDP (11/1989 - 2008) | Cuk | |||||||
poté
Obshtinski transport Ruse |
|||||||||
11188 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 | 6/2008 |
6/2008: sešrotován v Sulkově nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail |
![]() |
|||
427 | PMDP (11/1989 - 6/2008) | Cuk | |||||||
11189 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 | 6/2008 |
10/2000-1/2001: GO (přední čelo M verze), od 11/2007: cvičný, 6/2008: sešrotován v Sulkově nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail |
![]() |
|||
428 | PMDP (11/1989 - 6/2008) | Cuk | |||||||
11190 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 |
12/2006: odstaven z pravidelného provozu; 5-12/2016: renovace do muzejního stavu (ZLINER) nátěr: klasické schéma, červeno-krémovo-karmínová * |
» detail |
![]() |
||||
429 | PMDP (od 11/1989) | Kar* | |||||||
🗘
Muzeum Škoda 🗘 ŠKODA-BUS klub Plzeň 🗘 MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně |
|||||||||
11191 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 | 1/2011 |
9/-12/1999: GO (přední čelo M verze), 2007: VP, 1/2011: sešrotován v Rakovníku nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail |
![]() |
|||
430 | PMDP (11/1989 - 1/2011) | Cuk | |||||||
11192 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 | 6/2008 |
6/2008: sešrotován v Sulkově nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail |
![]() |
|||
431 | PMDP (11/1989 - 6/2008) | Cuk | |||||||
11195 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 |
nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail |
![]() |
||||
432 | PMDP (11/1989 - 2008) | Cuk | |||||||
poté
ŠKODA-BUS klub Plzeň |
|||||||||
11196 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 | 2004 |
oficiálně rekonstruován na 14 Tr17/6M ev.č. 433/II nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
433 | PMDP (11/1989 - 10/2004) | Cuk | |||||||
13119 | Škoda 14 Tr17/6M | 2004 |
oficiálně rekonstrukce vozu 14 Tr08/6 ev.č. 433;
2009: SP;
2011: VP; nátěr: 4RAIL, červeno-bílá * |
» detail |
![]() |
||||
433II | PMDP (10/2004 - 10/2012) | Cuk | |||||||
poté
Kharkivelektroavtotrans |
|||||||||
11193 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 | 1/2011 |
10-12/1999: GO (přední čelo M verze), 2007: VP, 1/2011: sešrotován v Rakovníku nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail |
![]() |
|||
434 | PMDP (11/1989 - 12/2010) | Cuk | |||||||
11194 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 | 2006 |
oficiálně rekonstruován na 14 Tr17/6M ev.č. 435/II nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
435 | PMDP (11/1989 - 2/2006) | Cuk | |||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 60 vozů
- sešrotován: 39 vozů
- historický/muzejní: 1 vůz
Počty vozů dle provozoven:
- Vozovna Cukrovarská: 99 vozů
- Vozovna Karlov: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
12. 3. 2025.