PMDP: vozy 14 Tr

předchozí 1 2 následující předchozí 1 2 následující celkem 136
výr.č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e.č. dopravce (od, do) nátěr
  7664 Škoda 14 Tr0 1980  1989   3. prototyp 14 Tr; 1980: vystaven na veletrhu v Brně 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
fotka
 
340 Dopravní podniky města Plzně (9.12.1980 - 1981) Cuk
poté DP města Gottwaldova
 
  8380 Škoda 14 Tr0 1981  1991   1991: sešrotován v DP 
nátěr: červeno-krémová, krémový pruh pod okny (provedení 9 Tr) *
 
340II Dopravní podniky města Plzně (13.2.1982 - 1991) Cuk
 
  8381 Škoda 14 Tr0 1981  1992   1992: sešrotován v DP 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
 
346 Dopravní podniky města Plzně (10.3.1982 - 1992) Cuk
 
  8382 Škoda 14 Tr0 1981  1992   1992: sešrotován v DP 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
 
347 Dopravní podniky města Plzně (10.3.1982 - 1992) Cuk
 
  8383 Škoda 14 Tr0 1981  1992   1992: sešrotován v DP 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
 
348 Dopravní podniky města Plzně (10.3.1982 - 1992) Cuk
 
  8384 Škoda 14 Tr0 1981  1992   1992: sešrotován v DP 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
 
349 Dopravní podniky města Plzně (13.2.1982 - 1992) Cuk
 
  8385 Škoda 14 Tr0 1981  1993   1993: sešrotován v DP 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
 
350 Dopravní podniky města Plzně (13.2.1982 - 1993) Cuk
 
  8386 Škoda 14 Tr0 1981  1993   1993: sešrotován v DP 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
 
351 Dopravní podniky města Plzně (10.3.1982 - 1993) Cuk
 
  8393 Škoda 14 Tr01 1982  2018    
nátěr: Vilniaus troleibusai, červeno-krémová *
 
352 Dopravní podniky města Plzně (1983 - 31.5.1994) Cuk
poté Vilniaus troleibusai
poté Vilniaus viešasis transportas
 
  8396 Škoda 14 Tr01 1982  ?   zpevněna karosérie zrušením dvou bočních oken, po vyřazení pravděpodobně v okolí Vrčně, dnes sešrotován 
nátěr: červeno-krémová (provedení 9 Tr) *
 
353 Dopravní podniky města Plzně (1983 - 1992) Cuk
 
  8397 Škoda 14 Tr01 1982  2009    
nátěr: Vilniaus troleibusai, červeno-krémová *
 
354 Dopravní podniky města Plzně (1983 - 31.5.1994) Cuk
poté Vilniaus troleibusai
 
  8402 Škoda 14 Tr01 1982  2006    
nátěr: Vilniaus troleibusai, červeno-krémová *
 
355 Dopravní podniky města Plzně (1983 - 31.5.1994) Cuk
poté Vilniaus troleibusai
 
  8474 Škoda 14 Tr01 1982    2013-2015: přestavba na elektrobus 
nátěr: bílá *
 
356 Dopravní podniky města Plzně (1983 - 1994) Cuk
poté Autrolis
poté Vėjo Projektai
 
  8475 Škoda 14 Tr01 1982  1993   1993: sešrotován v DP 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
 
357 Dopravní podniky města Plzně (1983 - ?) Cuk
 
  8476 Škoda 14 Tr01 1982     
nátěr: černá s grafikou vesmíru *
fotka
 
358 Dopravní podniky města Plzně (1983 - 1994) Cuk
poté Autrolis
poté Kauno autobusai
 
  8477 Škoda 14 Tr01 1982  1993   1993: sešrotován v DP 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
 
359 Dopravní podniky města Plzně (1983 - ?) Cuk
 
  8490 Škoda 14 Tr01 1983  ?   2006-2008: sešrotován 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová *
 
360 Dopravní podniky města Plzně (24.2.1983 - 31.3.1994) Cuk
poté Autrolis
 
  8494 Škoda 14 Tr01 1983  2/2020    
nátěr: Vizos Gyvenimui, žlutá *
 
361 Dopravní podniky města Plzně (24.2.1983 - 1994) Cuk
poté Autrolis
poté Kauno autobusai
 
  8495 Škoda 14 Tr01 1983  1995    
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
 
362 Dopravní podniky města Plzně (24.3.1983 - 8.2.1995) Cuk
 
  8496 Škoda 14 Tr01 1983  1995    
nátěr: reklama Elektro Kunz Cham *
fotka
 
363 Dopravní podniky města Plzně (16.3.1983 - 8.2.1995) Cuk
 
  8497 Škoda 14 Tr01 1983    1994: GO (DP Zlín); 11/2014: prodej GP "JuMZ", Dněpropetrovsk (Ukrajina), 11.12.2014: odvoz 
nátěr: modrá *
 
364 Dopravní podniky města Plzně (24.3.1983 - 1993) Cuk
poté Vilniaus troleibusai
poté Vilniaus viešasis transportas
 
  8498 Škoda 14 Tr01 1983  1994   1994: sešrotován v DP 
nátěr: CVR Škoda Plzeň, modrá *
 
365 Dopravní podniky města Plzně (16.3.1983 - 28.9.1994) Cuk
 
  8499 Škoda 14 Tr01 1983  2018    
nátěr: zelená *
 
366 Dopravní podniky města Plzně (16.3.1983 - 1994) Cuk
poté Autrolis
poté Kauno autobusai
 
  8500 Škoda 14 Tr01 1983  2012    
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
 
367 Dopravní podniky města Plzně (16.3.1983 - 1994) Cuk
poté Autrolis
 
  8502 Škoda 14 Tr01 1983  2006   1994: GO (DP Zlín) 
nátěr: Vilniaus troleibusai, červeno-krémová *
 
368 Dopravní podniky města Plzně (16.3.1983 - ?) Cuk
poté Vilniaus troleibusai
 
  8501 Škoda 14 Tr01 1983  1995    
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
 
369 Dopravní podniky města Plzně (24.2.1983 - 8.2.1995) Cuk
 
  8503 Škoda 14 Tr01 1983  2016   1994: GO (DP Zlín) 
nátěr: Vilniaus troleibusai, červeno-krémová *
 
370 Dopravní podniky města Plzně (16.3.1983 - ?) Cuk
poté Vilniaus troleibusai
poté Vilniaus viešasis transportas
 
  9075 Škoda 14 Tr05 1984  2021   provedení s nezávislou brzdou, od 2. pol. 2009: odstaven 
 
371 Dopravní podniky města Plzně (3.10.1984 - ?) Cuk
poté Luhanskelektrotrans
 
  9077 Škoda 14 Tr05 1984  2021   provedení s nezávislou brzdou, 9/2013: nehoda, odstaven 
 
372 Dopravní podniky města Plzně (19.9.1984 - ?) Cuk
poté Luhanskelektrotrans
 
  9081 Škoda 14 Tr05 1984  2007   provedení s nezávislou brzdou 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová *
 
373 Dopravní podniky města Plzně (9.9.1984 - 1996) Cuk
poté Luhanskelektrotrans
 
  9084 Škoda 14 Tr05 1984  2007   provedení s nezávislou brzdou 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
 
374 Dopravní podniky města Plzně (9.9.1984 - ?) Cuk
poté Luhanskelektrotrans
 
  9086 Škoda 14 Tr05 1984    provedení s nezávislou brzdou, 1995: GO (Brno, vozovna Husovice), poté DP Ternopil 
nátěr: CVR Салон магазин, bílo-červená *
fotka
 
375 Dopravní podniky města Plzně (9.9.1984 - 1995) Cuk
poté Ternopilelektrotrans
 
  9067 Škoda 14 Tr05 1984  1992   provedení s nezávislou brzdou, 1992: sešrotován v DP 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
 
376 Dopravní podniky města Plzně (31.10.1984 - 1992) Cuk
 
  9221 Škoda 14 Tr05 1984  2008    
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
fotka
 
377 Dopravní podniky města Plzně (3.5.1985 - ?) Cuk
poté Chernivetske TU
 
  9883 Škoda 14 Tr07 1986  2020    
fotka
 
378 Dopravní podniky města Plzně (30.9.1986 - 1997) Cuk
poté Elektroavtotrans
 
  9884 Škoda 14 Tr07 1986     
 
379 PMDP (20.10.1986 - ?) Cuk
poté Almatıelektrotrans
 
  9885 Škoda 14 Tr07 1986  2010    
 
380 Dopravní podniky města Plzně (6.10.1986 - ?) Cuk
poté Chernivetske TU
 
  9886 Škoda 14 Tr07 1986     
 
381 Dopravní podniky města Plzně (30.9.1986 - 1997) Cuk
poté Chernivetske TU
 
  9887 Škoda 14 Tr07 1986  2021   2002: GO (DP Pardubice), poté prodej - DP Luhansk 
nátěr: bílá *
 
382 PMDP (1.10.1986 - ?) Cuk
poté Luhanskelektrotrans
 
  9888 Škoda 14 Tr07 1986     
nátěr: modro-bílá *
fotka
 
383 Dopravní podniky města Plzně (3.10.1986 - 1997) Cuk
poté Elektroavtotrans
 
  9889 Škoda 14 Tr07 1986  2009    
 
384 Dopravní podniky města Plzně (30.9.1986 - ?) Cuk
poté Chernivetske TU
 
  9890 Škoda 14 Tr07 1986  2016    
 
385 Dopravní podniky města Plzně (1.10.1986 - 1997) Cuk
poté Elektroavtotrans
 
  9891 Škoda 14 Tr07 1986  2005    
 
386 PMDP (24.9.1986 - ?) Cuk
poté Almatıelektrotrans
 
  9892 Škoda 14 Tr07 1986  12/2000   12/2000: sešrotován v DP 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
 
387 PMDP (8.10.1986 - 12/2000) Cuk
 
  9893 Škoda 14 Tr07 1986  2010   od 2002: odstaven v DP Pardubice, od jara 2004: odstaven u písníku Dolní Flajšar jižně od obce Pamětník, podzim/2010: zničen požárem, odvezen do šrotu 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
fotka
 
388 PMDP (17.10.1986 - ?) Cuk
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
 
  9894 Škoda 14 Tr07 1986  2006    
 
389 PMDP (3.10.1986 - ?) Cuk
poté Almatıelektrotrans
 
  9895 Škoda 14 Tr07 1986     
 
390 Dopravní podniky města Plzně (23.10.1986 - ?) Cuk
poté Chernivetske TU
 
  9896 Škoda 14 Tr07 1986  2021    
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
fotka
 
391 Dopravní podniky města Plzně (24.9.1986 - 1997) Cuk
poté Elektroavtotrans
 
  9897 Škoda 14 Tr07 1986  2006    
 
392 PMDP (14.10.1986 - ?) Cuk
poté Almatıelektrotrans
 
  9898 Škoda 14 Tr07 1986  2020    
fotka
 
393 Dopravní podniky města Plzně (24.9.1986 - 1997) Cuk
poté Elektroavtotrans
 
  9899 Škoda 14 Tr07 1986  2006   po vyřazení odstaven v DP, 17.12.2002: odeslán do Iasi 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
 
394 PMDP (24.9.1986 - ?) Cuk
poté CTP Iași
 
  9900 Škoda 14 Tr07 1986  7/2000   7/2000: sešrotován v DP 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
 
395 PMDP (30.9.1986 - 7/2000) Cuk
 
  10371 Škoda 14 Tr08 1987  7/2000   7/2000: sešrotován v DP 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
 
396 PMDP (21.10.1987 - 7/2000) Cuk
 
  10372 Škoda 14 Tr08 1987  2006   po vyřazení odstaven v DP, 17.12.2002: odeslán do Iasi 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová *
fotka
 
397 PMDP (21.10.1987 - 2002) Cuk
poté CTP Iași
 
  10373 Škoda 14 Tr08 1987  2006   po vyřazení odstaven v DP, 17.12.2002: odeslán do Iasi 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
fotka
 
398 PMDP (21.10.1987 - ?) Cuk
poté CTP Iași
 
  10374 Škoda 14 Tr08 1987  ?   17.12.2002: odeslán do Iasi na ND, tam sešrotován 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
fotka
 
399 PMDP (21.10.1987 - 2002) Cuk
poté CTP Iași
 
  10375 Škoda 14 Tr08 1987  2021   2002: GO (DP Pardubice), poté prodej - DP Luhansk 
 
400 PMDP (21.10.1987 - ?) Cuk
poté Luhanskelektrotrans
 
  10378 Škoda 14 Tr08 1987  2009/10    
 
401 PMDP (21.10.1987 - ?) Cuk
poté Almatıelektrotrans
 
  10380 Škoda 14 Tr08 1987  ?    
fotka
 
402 PMDP (30.10.1987 - ?) Cuk
poté Almatıelektrotrans
 
  10381 Škoda 14 Tr08 1987  2003   oficiálně rekonstruován na 14 Tr17/6M ev.č. 403/II 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
fotka
 
403 PMDP (30.10.1987 - 9/2003) Cuk
 
  13105 Škoda 14 Tr17/6M 2003    oficiálně rekonstrukce vozu 14 Tr08 ev.č. 403; 2009: VP 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá
fotka
 
403II PMDP (9/2003 - 1/2011) Cuk
poté ŠKODA-BUS klub Plzeň
 
  10382 Škoda 14 Tr08 1987  2003   oficiálně rekonstruován na 14 Tr17/6M ev.č. 404/II 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
 
404 PMDP (30.10.1987 - 5/2003) Cuk
 
  13084 Škoda 14 Tr17/6M 2002  2011   oficiálně rekonstrukce vozu 14 Tr08 ev.č. 404; 2008: SP 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá
fotka
 
404II PMDP (5/2003 - 9/2011) Cuk
 
  10383 Škoda 14 Tr08 1987  2003   oficiálně rekonstruován na 14 Tr17/6M ev.č. 405/II 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
 
405 PMDP (21.10.1987 - 6/2003) Cuk
 
  13086 Škoda 14 Tr17/6M 2002    oficiálně rekonstrukce vozu 14 Tr08 ev.č. 405; 2008: SP; od 20.1.2011 odstaven ve Šťáhlavech; 26.3.2011: převezen do neznámé vesnice nedaleko Prahy; 9-11/2014: vozovna Karlov (zprovoznění před prodejem) 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá
fotka
 
405II PMDP (6/2003 - 1/2011) Cuk
poté Zhytomyrske TTU
 
  10379 Škoda 14 Tr08 1987  6.10.2008   29.9.2006-1.12.2007: odstaven (Archangelsk) 
nátěr: žluto-zelená *
fotka
 
406 PMDP (30.10.1987 - ?) Cuk
poté Archangelskoe MTTP
 
  10388 Škoda 14 Tr08 1987  2003   oficiálně rekonstruován na 14 Tr17/6M ev.č. 407/II 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
 
407 PMDP (30.10.1987 - 3/2003) Cuk
 
  13085 Škoda 14 Tr17/6M 2002    oficiálně rekonstrukce vozu 14 Tr08 ev.č. 407; 2009: VP 
nátěr: 4RAIL, červeno-bílá *
fotka
 
407II PMDP (3/2003 - 10/2012) Cuk
poté Kharkivelektroavtotrans
 
  10389 Škoda 14 Tr08 1987  ?   po nehodě odstaven, 2002: prodán DP Almaty na ND (není ověřeno), dnes pravděpodobně sešrotován 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
 
408 PMDP (30.10.1987 - ?) Cuk
poté Almatıelektrotrans
 
  10390 Škoda 14 Tr08 1987  2003   oficiálně rekonstruován na 14 Tr17/6M ev.č. 409/II 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
 
409 PMDP (30.10.1987 - 11/2003) Cuk
 
  13103 Škoda 14 Tr17/6M 2003    oficiálně rekonstrukce vozu 14 Tr08 ev.č. 409; 2010: VP; 7/2012: odstaven pro závadu; 25.3.2018: nehoda; 10/2020-8/2021: odstaven; 2/2022-8/2024: odstaven 
nátěr: 4RAIL, červeno-bílá *
fotka
 
409II PMDP (11/2003 - 10/2012) Cuk
poté Kharkivelektroavtotrans
 
  10385 Škoda 14 Tr08 1987  2/2003   od 9/1997: odstaven, od 6/2001: odstaven v Třemošné, 1/2002: zpět ve vozovně 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
fotka
 
410 PMDP (30.10.1987 - 2/2003) Cuk*
 
  10387 Škoda 14 Tr08 1987  2003   oficiálně rekonstruován na 14 Tr17/6M ev.č. 411/II 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
 
411 PMDP (30.10.1987 - 11/2003) Cuk
 
  13104 Škoda 14 Tr17/6M 2003    oficiálně rekonstrukce vozu 14 Tr08 ev.č. 411; 2009: SP; od 20.1.2011: odstaven ve Šťáhlavech; 27.3.2011: převezen do Jihlavy 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá
fotka
 
411II PMDP (11/2003 - 1/2011) Cuk
poté Autobusy Jihlava
🗘 OS ZHTA
 
  10386 Škoda 14 Tr08 1987  2002   oficiálně rekonstruován na 14 Tr17/6M ev.č. 412/II 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
 
412 PMDP (30.10.1987 - 11/2002) Cuk
 
  13083 Škoda 14 Tr17/6M 2002    oficiálně rekonstrukce vozu 14 Tr08 ev.č. 412; 2008: SP; od 20.1.2011 odstaven ve Šťáhlavech; 13.3.2011: převezen do Jihlavy 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá
fotka
 
412II PMDP (11/2002 - 1/2011) Cuk
poté Rivneelektroavtotrans
 
  10384 Škoda 14 Tr08 1987  2007    
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
 
413 PMDP (30.10.1987 - ?) Cuk
poté Almatıelektrotrans
 
  10810 Škoda 14 Tr08/6 1988  10/2008   29.9.2006-1.12.2007: odstaven (Archangelsk) 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
 
415 PMDP (1/1989 - 2005) Cuk
poté Archangelskoe MTTP
 
  10811 Škoda 14 Tr08/6 1988  10/2008   29.9.2006-1.12.2007: odstaven (Archangelsk) 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
 
416 PMDP (15.11.1988 - 2005) Cuk
poté Archangelskoe MTTP
 
  10812 Škoda 14 Tr08/6 1988  2003   oficiálně rekonstruován na 14 Tr17/6M ev.č. 417/II 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
fotka
 
417 PMDP (15.11.1988 - 1/2003) Cuk
 
  13082 Škoda 14 Tr17/6M 2002    oficiálně rekonstrukce vozu 14 Tr08/6 ev.č. 417; 2008: SP 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá
fotka
 
417II PMDP (1/2003 - 12/2011) Cuk
poté MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně
poté Autobusy Jihlava
 
  10813 Škoda 14 Tr08/6 1988  22.5.2009   Muzeum Škoda: plán rekonstrukce do muzejního stavu, nakonec sešrotován v Sulkově z důvodu špatného technického stavu 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
 
418 PMDP (15.11.1988 - 3/2006) Cuk
poté Muzeum Škoda
 
  10814 Škoda 14 Tr08/6 1988  6/2008   6/2008: sešrotován v Sulkově 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
 
419 PMDP (15.11.1988 - 2008) Cuk
 
  10815 Škoda 14 Tr08/6 1988  5/2009   2/2002-?/2002: GO (přední čelo M verze), 5/2009: sešrotován v Sulkově 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
 
420 PMDP (15.11.1988 - 2009) Cuk
 
  10816 Škoda 14 Tr08/6 1988     
fotka
 
421 PMDP (15.11.1988 - ?) Cuk
poté Almatıelektrotrans
 
  10817 Škoda 14 Tr08/6 1988  6/2008   6/2008: sešrotován v Sulkově 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
 
422 PMDP (15.11.1988 - 6/2008) Cuk
 
  10818 Škoda 14 Tr08/6 1988  6/2008   6/2008: sešrotován v Sulkově 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
 
423 PMDP (15.11.1988 - 6/2008) Cuk
 
  10819 Škoda 14 Tr08/6 1988    12/2001-?/2002: GO (přední čelo M verze); 4/2010-1/2018: Plzeň - Červený Hrádek; 1/2018-11/2018: Letkov; od 11/2018: depozitář 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
 
424 PMDP (15.11.1988 - 2010) Cuk
poté Policie ČR
poté Kufi Int
 
  11184 Škoda 14 Tr08/6 1989    2/2002-?/2002: GO (přední čelo M verze), 10.4.2008: odeslán do Ruse; od 11/2014: využíván na ND 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
 
425 PMDP (11/1989 - 2008) Cuk
poté Obshtinski transport Ruse
 
  11187 Škoda 14 Tr08/6 1989    12/2001-?/2002: GO (přední čelo M verze), 10.4.2008: odeslán do Ruse; ?-?: výcvikové vozidlo autoškoly 
nátěr: zeleno-bílá *
fotka
 
426 PMDP (11/1989 - 2008) Cuk
poté Obshtinski transport Ruse
 
  11188 Škoda 14 Tr08/6 1989  6/2008   6/2008: sešrotován v Sulkově 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
 
427 PMDP (11/1989 - 6/2008) Cuk
 
  11189 Škoda 14 Tr08/6 1989  6/2008   10/2000-1/2001: GO (přední čelo M verze), od 11/2007: cvičný, 6/2008: sešrotován v Sulkově 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
 
428 PMDP (11/1989 - 6/2008) Cuk
 
  11190 Škoda 14 Tr08/6 1989    12/2006: odstaven z pravidelného provozu; 5-12/2016: renovace do muzejního stavu (ZLINER) 
nátěr: klasické schéma, červeno-krémovo-karmínová *
fotka
 
429 PMDP (od 11/1989) Kar*
🗘 Muzeum Škoda
🗘 ŠKODA-BUS klub Plzeň
🗘 MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně
 
  11191 Škoda 14 Tr08/6 1989  1/2011   9/-12/1999: GO (přední čelo M verze), 2007: VP, 1/2011: sešrotován v Rakovníku 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
 
430 PMDP (11/1989 - 1/2011) Cuk
 
  11192 Škoda 14 Tr08/6 1989  6/2008   6/2008: sešrotován v Sulkově 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
 
431 PMDP (11/1989 - 6/2008) Cuk
 
  11195 Škoda 14 Tr08/6 1989     
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
 
432 PMDP (11/1989 - 2008) Cuk
poté ŠKODA-BUS klub Plzeň
 
  11196 Škoda 14 Tr08/6 1989  2004   oficiálně rekonstruován na 14 Tr17/6M ev.č. 433/II 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
 
433 PMDP (11/1989 - 10/2004) Cuk
 
  13119 Škoda 14 Tr17/6M 2004    oficiálně rekonstrukce vozu 14 Tr08/6 ev.č. 433; 2009: SP; 2011: VP; 
nátěr: 4RAIL, červeno-bílá *
fotka
 
433II PMDP (10/2004 - 10/2012) Cuk
poté Kharkivelektroavtotrans
 
  11193 Škoda 14 Tr08/6 1989  1/2011   10-12/1999: GO (přední čelo M verze), 2007: VP, 1/2011: sešrotován v Rakovníku 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
 
434 PMDP (11/1989 - 12/2010) Cuk
 
  11194 Škoda 14 Tr08/6 1989  2006   oficiálně rekonstruován na 14 Tr17/6M ev.č. 435/II 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
 
435 PMDP (11/1989 - 2/2006) Cuk
 
předchozí 1 2 následující předchozí 1 2 následující celkem 136
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 60 vozů
  • sešrotován: 39 vozů
  • historický/muzejní: 1 vůz

Počty vozů dle provozoven:

  • Vozovna Cukrovarská: 99 vozů
  • Vozovna Karlov: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 12. 3. 2025.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání