? (B): vozový park
vynechat vlaky a letadla
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | ||||||
VIN | Van Hool T816 Altano | 1989 |
nátěr: bílo-zeleno-černá * |
» detail | ||||
CNB 850 | ? (B) (1989 - 10/1993) | |||||||
poté
Miroslav BURSA - ALTANO poté Jiří Holub, Orlová poté ? |
||||||||
1878 VIN | MAN RHC 484 Lion’s Coach L | 2012 |
2/2024: odprodán do Polska nátěr: šedomodrá metalíza |
» detail | ||||
1-CTU-911 | ? (B) (2/2012 - 2015) | |||||||
poté
UMSE |
||||||||
4080482 VIN | Iveco Daily Tourys | 2010 |
nátěr: bílá |
» detail | ||||
1-BPC-245 | ? (B) (? - 2015) | |||||||
poté
ČSAD autobusy Plzeň poté Z-Group bus poté AKV bus |
||||||||
10980 VIN | Karosa Axer 12M C 956.1074 | 2006 |
?-2018: využíván jako výcvikové vozidlo autoškoly nátěr: Valenta, modrá metalíza s modrou grafikou několika odstínů * |
» detail | ||||
? 1-EJJ-191 |
? (B) (2006 - 2018) | |||||||
poté
Libor Valenta, Mezouň poté Marek Valenta, Mezouň |
||||||||
3038 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2008 |
8.7.2020: odstaven po požáru v obratišti Nehvizdy, U Studánky, následně vyřazen nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | ||||
ex
? (F) |
||||||||
? | ? (B) (2017 - 2018) | |||||||
poté
STENBUS |
||||||||
Karosa Axer 12M C 956.1074 | ? |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
1-BQY-278 | ? (B) (od ?) | |||||||
? | ? |
turistický vláček - tzv. Babylonská tramvaj nátěr: Centrum Babylon, modro-žlutá s hnědou kolem oken |
» detail | |||||
RTH 492 | ? (B) (? - ?) | |||||||
pronajat
Centrum Babylon |
||||||||
595 VIN | Irisbus Evadys H | 2007 |
nátěr: šedá |
» detail | ||||
XA-23-DIT | ? (B) (3/2007 - 3/2023) | |||||||
poté
TTP Events Servis |
||||||||
941 VIN | Irisbus Crossway 12,8M | 2007 |
nátěr: bílo-černá * |
» detail | ||||
XIS-162 | ? (B) (4/2007 - 2018) | |||||||
poté
Jiří Matějka - TECHŠKOLA poté Jan Pięta - Janpol |
||||||||
385077 VIN | Mercedes-Benz VDL Kusters 416 CDI | 2002 |
nátěr: bílá |
» detail | ||||
PWV-473 | 48 | ? (B) (6/2004 - 2019) | ||||||
poté
Profi Jobmaster Agency |
||||||||
14154 VIN | Van Hool T818 Astron | 1986 |
?: přestavba na obytný přepravník závodního vozu nátěr: PATRACO, bílá s černo-zelenou grafikou |
» detail | ||||
ex
J.L. de Wit |
||||||||
DRG-155 | ? (B) (4/1995 - ?) | |||||||
poté
PRO-MSPORT poté PATRACO RALLYCROSS TEAM |
||||||||
2203 VIN | MAN RHC 444 Lion’s Coach L | 2013 |
nátěr: šedá |
» detail | ||||
1-GDH-286 | ? (B) (1/2014 - 2019) | |||||||
poté
HUSTÁK CZ |
||||||||
8787 VIN | Karosa Axer 12,8M C 956.1076 | 2004 |
nátěr: bílá |
» detail | ||||
? | ? (B) (4/2004 - 2019) | |||||||
poté
Richard Samko - SAMBUS |
||||||||
35009 VIN | Dieteren Volkswagen LT 46 | 2002 | 2023 |
nátěr: bílá |
» detail | |||
DMA-503 | ? (B) (7/2002 - 11/2008) | |||||||
poté
Mercus poté Przewozy krajowe i zagraniczne - Air Bus poté Rostislav Knýbel, Ostrava poté PP CHEPA - VV poté GLP service poté MHS production logistics poté Global Working Agency |
||||||||
VIN | Berkhof Excellence 2000 HD | 1988 |
nátěr: bílá s modrými pruhy |
» detail | ||||
ex
? (B) |
||||||||
DNJ 401 | 1 | ? (B) (9/1997 - 1998?) | ||||||
poté
Antonín Střelec poté Veronika Střelcová - ITS Company poté K & M - BUS Jihlava poté Robert Havelka, Hořice |
||||||||
2059 VIN | Irisbus Arway 12M | 2007 |
nátěr: bílo-zelená |
» detail | ||||
XZH-998 | ? (B) (10/2007 - ?) | |||||||
poté
Jaroslav Mrázek, Plzeň poté FAIR COMPANY |
||||||||
VIN | Smit Orion Grand Luxe 12 m | 1986 | 2009 |
původně předváděcí vůz; jediný vyrobený vůz svého typu na světě nátěr: šedá s modrými pruhy dvou odstínů * |
» detail | |||
ex
DAF Trucks |
||||||||
BUZ-886 | ? (B) (1988 - 1990) | |||||||
poté
? poté Severočeská dopravní |
||||||||
894 VIN | Irisbus Magelys PRO 12,2M | 2013 |
nátěr: zlato-černá |
» detail | ||||
1-FSU-282 | ? (B) (2013 - 2022) | |||||||
poté
Jiří Baumbach, Zlín |
||||||||
9104 VIN | Karosa C 955.1071 Récréo | 2005 |
nátěr: žlutá |
» detail | ||||
SXT 460 | ? (B) (3/2005 - 3/2023) | |||||||
poté
Petr Vyleta, Letkov |
||||||||
732473 VIN | Iveco Daily | 2008 |
nátěr: bílá |
» detail | ||||
YRW 488 | 10 | ? (B) (8/2008 - 2023) | ||||||
poté
Work Personal LBC |
||||||||
361 VIN | SOR C 9,5 | 2002 |
nátěr: bílá |
» detail | ||||
ex
? (B) |
||||||||
? | ? (B) (2/2004 - 2021) | |||||||
poté
Vladimír Vlkovič - VLKOVIČ |
||||||||
509 | SOR LH 9,5 | 2004 |
|
» detail | ||||
? | ? (B) (9/2004 - ?) | |||||||
515 | SOR C 9,5 | 2005 |
|
» detail | ||||
? | ? (B) (2/2005 - ?) | |||||||
689 | SOR C 9,5 | 2009 |
|
» detail | ||||
? | ? (B) (4/2009 - ?) | |||||||
? kvv | ? | ? |
zavřený koněspřežný vůz s otevřenými plošinami;
odkoupen ojetý od společnosti Belgian Streetramway nátěr: ? |
» detail | ||||
? (B) (? - 1896) | ||||||||
poté
Société anonyme des Tramways de Prague poté Elektrické podniky královského hl. města Prahy |
||||||||
? kvv | ? | ? |
zavřený koněspřežný vůz s otevřenými plošinami;
odkoupen ojetý od společnosti Belgian Streetramway nátěr: ? |
» detail | ||||
? (B) (? - 1896) | ||||||||
poté
Société anonyme des Tramways de Prague poté Elektrické podniky královského hl. města Prahy |
Vypsáno celkem 26 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 21 vozů
- vyřazen: 4 vozy
- provozní: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
7. 11. 2024.