ČSAD Jindřichův Hradec: zapůjčené vozy
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
233606 VIN | Mercedes-Benz Conecto C | 2002 |
původně předváděcí vůz nátěr: CVR IKEA Černý Most, bílá s grafikou * |
» detail | |||||
ex
EvoBus Bohemia |
|||||||||
1A7 2037 | ČSAD Jindřichův Hradec (zapůjčen: 2002 - 2002) | ||||||||
zapůjčen
HOTLINER zapůjčen Martin Uher zapůjčen Městská autobusová doprava Kolín poté HOTLINER poté KZT–Zlatanovi poté Meritrans 2002 |
|||||||||
3 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2007 | 2015 |
původně předváděcí vůz; 6.11.2015: odstaven po požáru v Praze-Letňanech, později vyřazen nátěr: bílá & CVR OC Letňany, reklamní polepy * |
» detail | ||||
ex
Iveco Czech Republic zapůjčen TRANSCENTRUM bus zapůjčen Tourbus ex AUTO-IMPEX zapůjčen SAD Trnava ex Iveco Czech Republic zapůjčen Krkonošská automobilová doprava Vrchlabí |
|||||||||
3E1 3189 | ČSAD Jindřichův Hradec (zapůjčen: 6/2008 - 6/2008) | Tře | |||||||
poté
KRODOS BUS poté TEZAS poté Libor Valenta, Mezouň |
|||||||||
4 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2007 |
prototyp VM 21; 6-7/2008: MHD Jindřichův Hradec; 11/2011: první registrace vozidla; 12/2019-3/2024: subdodávka v rámci PID nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | |||||
ex
Iveco Czech Republic |
|||||||||
X 29-20 | ČSAD Jindřichův Hradec (zapůjčen: 6/2008 - 7/2008) | JH | |||||||
poté
Jaroslav Štěpánek, Praha poté SR TRANS pronajat Jaroslav Štěpánek, Praha zapůjčen JAMI BUS |
Vypsány celkem 3 vozy,
všechny ve stavu
prodán/předán jinému dopravci.
Počty vozů dle provozoven:
- Třeboň: 1 vůz
- Jindřichův Hradec: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
29. 5. 2024.