Vůz Železniční společnost Tanvald #T426.001 (SGP Floridsdorf T426.0)
SPZ/RZ |
T426.001
1961-1988
u
Československé státní dráhy
715 001-4 od 1988 u Československé státní dráhy, ČSVTS Tanvald, České dráhy, VTS Tanvald a Železniční společnost Tanvald |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | T426.001 od 1990 u ČSVTS Tanvald, České dráhy, VTS Tanvald a Železniční společnost Tanvald | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EVN | CZ-ČD 90 54 3 715 001-4 od 2008 u České dráhy a Železniční společnost Tanvald | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | historický/muzejní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | SGP Floridsdorf | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
SGP Floridsdorf T426.0
podvozek:
D z
motor: SGP T 12b - 810 kW |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 18166 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1961 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | ozubnicová lokomotiva (systém Abt dvoulamelový) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
maximální rychlost na adhezní trati 50 km/h, na ozubnicové trati 20 km/h; vytápění osobních vozů - parní generátor Clayton; od 1990: historický |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 197x | schéma T426.0 - červená s krémovými proužky |
197x | 1990 | schéma T426.0 - červená se žlutými proužky |
1990 | 2011 | schéma T426.0 - červená s krémovými proužky |
2011 | dosud | schéma T426.0 - červená se žlutými proužky |
Dokumentační fotky vozu
Praha
Praha Masarykovo nádraží
30. 8. 1995
Praha Masarykovo nádraží
30. 8. 1995
Kořenov
žst. Kořenov
29. 6. 2002
žst. Kořenov
29. 6. 2002
2
Tanvald
žst. Tanvald
29. 6. 2002
žst. Tanvald
29. 6. 2002
2
Tanvald
žst. Tanvald
29. 6. 2002
žst. Tanvald
29. 6. 2002
Tanvald
depo Tanvald
7. 10. 2002
depo Tanvald
7. 10. 2002
Tanvald
depo Tanvald
7. 10. 2002
depo Tanvald
7. 10. 2002
1
Tanvald
depo Tanvald
7. 5. 2008
depo Tanvald
7. 5. 2008
3
Tanvald
depo Tanvald
6. 8. 2012
depo Tanvald
6. 8. 2012
Kořenov
žst. Kořenov
2. 8. 2014
žst. Kořenov
2. 8. 2014
1
Kořenov
žst. Kořenov
2. 8. 2014
žst. Kořenov
2. 8. 2014
3
Kořenov
žst. Kořenov
27. 6. 2020
žst. Kořenov
27. 6. 2020
Poslední aktualizace vozu:
7. 2. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.