TQM - holding: autobusy
vynechat vlaky a letadla
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | ||||||
10245 | Karosa C 734.03 | 1984 |
|
» detail | ||||
? | ČSAD Opava (1985 - ?) | |||||||
poté
? |
||||||||
13685 | Karosa C 734.00 | 1985 |
|
» detail | ||||
? | TQM (1985 - 1999) | |||||||
poté
SAD LIORBUS poté SAD Zvolen |
||||||||
16345 | Karosa C 734.20 | 1986 |
|
» detail | ||||
? | ČSAD Opava (9/1986 - ?) | |||||||
poté
Lubomír Vojtila, Smržice poté František Konečný, Vrbátky |
||||||||
17063 | Karosa LC 735.20 | 1986 |
2001?: odprodán do zahraničí |
» detail | ||||
OPA 00-63 | ČSAD Opava (12/1986 - ?) | |||||||
17659 | Karosa C 734.20 | 1987 |
|
» detail | ||||
OPA 01-60 | TQM (1987 - 9/2000) | |||||||
poté
SAD Trnava |
||||||||
18301 | Karosa C 734.20 | 1987 |
od 2014: záložní vůz; 2015-2017: odstaven v Humburkách nátěr: bílá |
» detail | ||||
? | ČSAD Opava (1987 - ?) | |||||||
poté
VOJTILA TRANS poté AP Tour - dopravní poté RELAX party |
||||||||
19392 | Karosa C 734.24 | 1987 |
nátěr: bílá s černou kolem oken |
» detail | ||||
? | ČSAD Opava (1987 - ?) | |||||||
poté
ORLOBUS |
||||||||
19567 | Karosa C 734.24 | 1987 | 2006 |
nátěr: klasické schéma ČSAD, vínové pruhy |
» detail | |||
? | ČSAD Opava (1987 - ?) | |||||||
poté
Petr Rydzi, Liberec |
||||||||
19905 | Karosa C 734.20 | 1987 |
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | ||||
OPA 05-13 | TQM (11/1987 - 10/2000) | |||||||
poté
SAD Michalovce |
||||||||
19767 | Karosa LC 736.20 | 1987 |
3/1997: SO nátěr: modro-bílá |
» detail | ||||
OPA 05-14 | TQM (11/1987 - 8/1999) | |||||||
poté
TQM - Novotný poté ? |
||||||||
20780 | Karosa C 734.21 | 1988 |
|
» detail | ||||
OPA 06-32 | TQM (1/1988 - 12/2001) | |||||||
poté
SAD Trenčín |
||||||||
20701 | Karosa C 734.21 | 1988 |
|
» detail | ||||
OPA 06-47 | TQM (2/1988 - 11/2000) | |||||||
poté
SAD Prešov |
||||||||
21158 | Karosa C 734.20 | 1988 |
nátěr: ČSAD Opava, žlutá s modrými pruhy |
» detail | ||||
OPA 06-76 | TQM (3/1988 - 12/2001) | |||||||
poté
SAD Trenčín |
||||||||
21361 | Karosa LC 735.20 | 1988 |
nátěr: bílá s černou kolem oken |
» detail | ||||
OPA 07-16 | TQM (3/1988 - 3/2002) | |||||||
poté
Milan Kieryk, Částkov poté Dezider Slamka - ANDY TRANS |
||||||||
24047 VIN | Karosa C 734.40 | 1989 |
1999: GO nátěr: ČSAD Opava, žlutá s modrými pruhy |
» detail | ||||
OPA 11-23 | TQM - holding (1/1989 - 8/2004) | |||||||
poté
SAD Liptovský Mikuláš |
||||||||
24043 VIN | Karosa C 734.40 | 1989 |
1999: GO |
» detail | ||||
OPA 11-24 | TQM (1/1989 - 11/2003) | |||||||
poté
SAD Liptovský Mikuláš |
||||||||
24528 | Karosa LC 735.40 | 1989 |
1999: GO nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPA 11-99 | TQM (1989 - 11/2003) | |||||||
poté
SAD Liptovský Mikuláš |
||||||||
24485 | Karosa LC 735.40 | 1989 |
2003?: odprodán do zahraničí |
» detail | ||||
OPA 12-00 | TQM (1989 - 1/2003) | |||||||
24371 VIN | Karosa C 734.40 | 1989 |
1999: GO nátěr: ČSAD Opava, žlutá s modrými pruhy |
» detail | ||||
OPA 12-42 | TQM (4/1989 - 9/2003) | |||||||
poté
SAD Liptovský Mikuláš |
||||||||
24740 | Karosa LC 735.40 | 1989 |
1998: GO nátěr: krémovo-šedá * |
» detail | ||||
OPA 12-43 | TQM (1989 - 1/2003) | |||||||
poté
SK Moravan Oldřišov |
||||||||
26222 VIN | Karosa LC 735.40 | 1989 |
2000: GO; 8/2015: odprodán do zahraničí nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPA 14-75 | TQM - holding (10/1989 - 9/2005) | |||||||
poté
Emil Gavelčík - mechanizace, doprava poté Roman Gavelčík - Mechanizace a doprava |
||||||||
25941 | Karosa C 734.40 | 1989 |
1999: GO nátěr: bílá * |
» detail | ||||
OPA 14-82 | TQM - holding (1989 - 9/2005) | |||||||
poté
Expres Šymkent |
||||||||
26724 VIN | Karosa C 734.40 | 1989 |
2002: odprodán do zahraničí |
» detail | ||||
OPA 15-40 | TQM (11/1989 - 10/2002) | |||||||
26765 | Karosa C 734.40 | 1989 |
|
» detail | ||||
OPA 15-41 | TQM (11/1989 - 1/2002) | |||||||
poté
SAD Trenčín |
||||||||
26747 VIN | Karosa C 734.40 | 1989 |
1999: GO |
» detail | ||||
OPA 15-42 | TQM (11/1989 - 11/2003) | |||||||
poté
SAD Liptovský Mikuláš |
||||||||
26661 | Karosa C 734.40 | 1989 |
2000: GO nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPA 15-43 | TQM - holding (1989 - 7/2007) | |||||||
poté
Oldřich Řezanina, Koněšín |
||||||||
27495 | Karosa C 734.40 | 1990 |
2000: GO nátěr: bílá * |
» detail | ||||
OPA 16-69 | TQM - holding (2/1990 - 9/2005) | |||||||
poté
Expres Šymkent |
||||||||
27702 | Karosa LC 735.1011 | 1990 |
2000: GO nátěr: MIDIBUS, žlutá s růžovo-fialovými pruhy * |
» detail | ||||
OPA 17-18 | TQM - holding (3/1990 - 9/2005) | |||||||
poté
MIDIBUS |
||||||||
27846 VIN | Karosa LC 735.1011 | 1990 |
12/2003: odprodán do zahraničí nátěr: bílá |
» detail | ||||
OPA 17-47 | TQM (3/1990 - 8/1999) | |||||||
poté
TQM - Novotný |
||||||||
28138 | Karosa LC 736.1022 | 1990 |
2006: GO (KARS) - přední čelo z řady Axer, zadní čelo KARS;
od ?: výcvikový vůz autoškoly nátěr: Heroja, bílo-modrá |
» detail | ||||
OPA 18-50 | TQM (7/1990 - 8/1999) | |||||||
poté
TQM - Novotný poté Radek Čech, Batelov poté Pracovní agentura Heroja poté Jana Bednaříková - Transbus line poté Lubomír Izdný, Meziříčko poté Vratislav Vopálka, Choustníkovo Hradiště |
||||||||
28772 VIN | Karosa C 734.40 | 1990 |
2002: GO (GLASS CAR Luhačovice) nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPA 19-13 | TQM - holding (7/1990 - 11/2008) | |||||||
poté
SAD Zvolen |
||||||||
28971 VIN | Karosa C 734.40 | 1990 |
2000: GO nátěr: bílá * |
» detail | ||||
OPA 19-44 | TQM - holding (8/1990 - 9/2005) | |||||||
poté
KAR-mobil poté Expres Šymkent |
||||||||
30236 VIN | Karosa C 734.40 | 1991 |
2002: GO nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPA 21-55 | TQM - holding (1/1991 - 11/2008) | |||||||
poté
SAD Zvolen |
||||||||
30372 VIN | Karosa C 734.40 | 1991 |
2000: GO nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPA 22-02 | TQM - holding (3/1991 - 12/2006) | |||||||
poté
ISTRA dopravná spoločnosť |
||||||||
59089 VIN | Mercedes-Benz O 303-15 RHD | 1989 |
10/2007: odprodán do zahraničí nátěr: bílá s červeno-oranžovými pruhy |
» detail | ||||
OPA 22-55 | TQM (5/1991 - 8/1999) | |||||||
poté
TQM - Novotný |
||||||||
30357 VIN | Karosa C 734.40 | 1991 |
1998: GO nátěr: ČSAD Opava, žlutá s modrými pruhy |
» detail | ||||
OPA 23-44 | TQM (7/1991 - 9/2003) | |||||||
poté
SAD Liptovský Mikuláš |
||||||||
30431 VIN | Karosa C 734.40 | 1991 |
2000: GO; 9/2007: odprodán do Polska nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPA 23-45 | TQM - holding (7/1991 - 7/2007) | |||||||
30211 VIN | Karosa C 734.40 | 1991 |
2001: GO nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPA 23-46 | TQM - holding (7/1991 - 12/2006) | |||||||
poté
ISTRA dopravná spoločnosť |
||||||||
31370 VIN | Karosa C 734.1341 | 1991 |
2001: GO nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPA 23-88 | TQM - holding (8/1991 - 7/2007) | |||||||
poté
SAD Zvolen |
||||||||
409253 VIN | Fiat Ducato I | 1993 |
nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPA 33-44 | TQM - holding (10/1993 - 2/2011) | |||||||
poté
Juraj Bogdány, Nové Zámky |
||||||||
33060 VIN | Karosa C 734.1340 | 1993 |
2001: GO nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem * |
» detail | ||||
OPA 33-90 | TQM - holding (11/1993 - 11/2008) | |||||||
poté
SAD Zvolen |
||||||||
32819 VIN | Karosa B 732.1654 | 1993 |
2001: GO nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPA 34-30 | TQM - holding (12/1993 - 2006) | |||||||
poté
BADO BUS poté ČSAD POLKOST |
||||||||
32806 VIN | Karosa B 732.1654 | 1993 |
2001: GO, 2007-2009: MHD Banská Bystrica nátěr: městské schéma, bílo-červená * |
» detail | ||||
OPA 34-80 | TQM - holding (1/1994 - 12/2006) | |||||||
poté
ZLINER pronajat SAD Zvolen poté SAD Zvolen |
||||||||
32833 VIN | Karosa B 732.1654 | 1993 |
2001: GO, 2007-2009: MHD Banská Bystrica nátěr: městské schéma, bílo-červená * |
» detail | ||||
OPA 34-84 | TQM - holding (1/1994 - 7/2007) | |||||||
poté
ZLINER pronajat SAD Zvolen poté SAD Zvolen |
||||||||
32414 VIN | Karosa LC 736.1022 | 1992 |
4/1994: první uvedení do provozu nátěr: bílá s černou kolem oken * |
» detail | ||||
OPA 36-63 | TQM (4/1994 - 8/1999) | |||||||
poté
TQM - Novotný poté Ladislav Magrla, Opava poté SAD Zvolen |
||||||||
33514 VIN | Karosa C 734.1340 | 1994 |
2001: GO nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPA 37-33 | TQM - holding (5/1994 - 1/2010) | |||||||
poté
Autobaro |
||||||||
33427 VIN | Karosa C 734.1340 | 1993 |
?-2019: úprava pro film Šílený Max (Mad Max); pro filmařské účely vůz opatřen RZ IWP.9481 nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem * |
» detail | ||||
OPA 40-00 | TQM - holding (8/1994 - 11/2010) | |||||||
poté
Jaroslav Tvrdoň - Stavby a stroje poté ? |
||||||||
34283 VIN | Karosa C 734.1340 | 1994 |
2001: GO nátěr: SAD Zvolen, bílo-modrá * |
» detail | ||||
OPA 42-33 | TQM - holding (1994 - 11/2008) | |||||||
poté
SAD Zvolen |
||||||||
34285 VIN | Karosa C 734.1340 | 1994 |
nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPA 42-35 | TQM - holding (12/1994 - 7/2007) | |||||||
poté
SAD Zvolen |
||||||||
34801 VIN | Karosa C 734.1340 | 1995 |
2002: GO nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPA 50-01 | TQM - holding (11/1995 - 9/2009) | |||||||
poté
Juraj Bogdány, Nové Zámky |
||||||||
34797 VIN | Karosa C 734.1340 | 1995 | 2013 |
nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | |||
OPA 50-02 | TQM - holding (11/1995 - 9/2009) | |||||||
poté
ELVAC INVEST zapůjčen A&T Transport zapůjčen KYSUČAN EXPRES poté UNITRANZ - TECH poté SKYLINES |
||||||||
34798 VIN | Karosa C 734.1340 | 1995 |
2002: GO nátěr: SAD Zvolen, bílo-modrá * |
» detail | ||||
OPA 50-03 | TQM - holding (11/1995 - 11/2008) | |||||||
poté
SAD Zvolen |
||||||||
34796 VIN | Karosa C 734.1340 | 1995 |
nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPA 50-04 | TQM - holding (11/1995 - 11/2010) | |||||||
poté
Juraj Bogdány, Nové Zámky |
||||||||
34799 VIN | Karosa C 734.1340 | 1995 |
2002: GO nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPA 50-05 | TQM - holding (11/1995 - 8/2009) | |||||||
poté
Anton Kvašňovský - Tomitour |
||||||||
34800 VIN | Karosa C 734.1340 | 1995 |
2002: GO nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPA 50-06 | TQM - holding (11/1995 - 8/2009) | |||||||
poté
Juraj Bogdány, Nové Zámky |
||||||||
403 VIN | Karosa LC 936.1037 | 1997 |
nátěr: bílá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPA 59-77 | TQM (5/1997 - 8/1999) | |||||||
poté
TQM - Novotný poté AD Ing. Naďo |
||||||||
454 VIN | Karosa C 934.1351 | 1997 |
nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem * |
» detail | ||||
OPA 60-40 | TQM - holding (7/1997 - 6/2011) | |||||||
poté
Rydtrans Rydułtowy |
||||||||
455 VIN | Karosa C 934.1351 | 1997 |
nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem * |
» detail | ||||
OPA 60-41 | TQM - holding (7/1997 - 9/2011) | |||||||
poté
MIKO Ostrava |
||||||||
13 VIN | SOR C 9,5 | 1997 | 6/2023 |
?: SO (přední maska dle novějších modelů) nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem * |
» detail | |||
OPA 62-47 | TQM - holding (11/1997 - 11/2012) | |||||||
poté
STENBUS poté Przedsiębiorstwo Transportowe "Fekus" poté Firma Przewozowo-Usługowo-Handlowa "Miko" Andżelika Mikosz |
||||||||
VIN | Mercedes-Benz O 614 D | 1995 |
8.9.2006: nehoda v Dubé-Deštné na Českolipsku; 2006-2011: dlouhodobě odstaven; od 2011?: přední maska dle modelu Vario nátěr: šedá metalíza s hnědo-černou grafikou * |
» detail | ||||
OPA 64-36 | TQM - holding (12/1995 - 8/2004) | |||||||
poté
? poté Erik Tížňovský, Lovce |
||||||||
38521 VIN | Mercedes-Benz O 614 D | 1995 |
nátěr: šedá metalíza * |
» detail | ||||
OPA 64-47 | TQM (12/1995 - 11/2003) | |||||||
poté
LI TOUR poté Jaroslav Gašpar, Liberec |
||||||||
38597 VIN | Mercedes-Benz O 614 D | 1995 |
od ?: přední maska dle modelu Vario nátěr: šedá * |
» detail | ||||
OPA 64-60 | TQM (12/1995 - 2/2005) | |||||||
poté
Lubomír Nohavka, Luhačovice poté Josef Frydrych - FRYTRANS poté Milan Blecha, Písečná |
||||||||
21 VIN | SOR C 9,5 | 1997 |
nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem * |
» detail | ||||
OPA 69-50 | TQM - holding (1/1998 - 11/2012) | |||||||
poté
Traf-Line, Agnieszka Kowalczyk-Skęczek |
||||||||
936 VIN | Karosa LC 936.1037 | 1998 |
nátěr: TQM Novotný, bílá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPA 70-60 | TQM (3/1998 - 8/1999) | |||||||
poté
TQM - Novotný poté Josef Charous - CHARTOUR poté Autoškola Peml Pavel poté soukromá osoba |
||||||||
35 VIN | SOR C 9,5 | 1998 |
?: SO (přední maska dle novějších modelů) nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem * |
» detail | ||||
OPA 70-88 | TQM - holding (4/1998 - 11/2012) | |||||||
poté
AD Radek Bartoš zapůjčen BD Trans poté BD Trans |
||||||||
37 VIN | SOR C 9,5 | 1998 |
nátěr: ČSAD Opava, žlutá s modrými pruhy |
» detail | ||||
OPA 71-21 | TQM - holding (4/1998 - 11/2010) | |||||||
poté
UNITRANZ - TECH poté SKYLINES poté AA+KK poté BARCALBUS Unhošť |
||||||||
38 VIN | SOR C 9,5 | 1998 |
nátěr: ČSAD Opava, žlutá s modrými pruhy |
» detail | ||||
OPA 71-22 | TQM - holding (4/1998 - 11/2010) | |||||||
poté
Jozef Gajda - DOPRÁVIA |
||||||||
40 | SOR C 9,5 | 1998 |
nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem * |
» detail | ||||
OPA 71-53 | TQM - holding (5/1998 - 11/2012) | |||||||
poté
Traf-Line, Agnieszka Kowalczyk-Skęczek |
||||||||
41 | SOR C 9,5 | 1998 |
nátěr: UNITRANZ - TECH, bílo-zelená * |
» detail | ||||
OPA 71-63 | TQM - holding (5/1998 - 11/2010) | |||||||
poté
KYSUČAN EXPRES poté UNITRANZ - TECH poté SKYLINES poté Josef Pinkas, Králíky |
||||||||
62593 VIN | Mercedes-Benz Vario O 814 D | 1997 |
nátěr: žlutá s černou kolem oken * |
» detail | ||||
OPA 76-49 | TQM - holding (5/1997 - 12/2006) | |||||||
poté
Technické Služby Letohrad poté OOO "Nika-Tour" poté ? (Ukrajina) |
||||||||
66011 VIN | Mercedes-Benz Vario O 814 D | 1997 |
nátěr: šedo-šedá metalíza * |
» detail | ||||
OPA 77-89 | TQM - holding (1997 - 1/2007) | |||||||
poté
STEJK |
||||||||
66033 VIN | Mercedes-Benz Vario O 814 D | 1997 |
nátěr: tmavě modrá * |
» detail | ||||
OPA 78-50 | TQM - holding (10/1997 - 7/2007) | |||||||
poté
Lubomír Nohavka, Luhačovice pronajat Michal Koranda, Říčany poté Michal Koranda, Říčany poté Petr Dudáš, Liberec |
||||||||
116 VIN | SOR C 9,5 | 1999 |
nátěr: bílá * |
» detail | ||||
OPL 44-61 | TQM - holding (6/1999 - 9/2009) | |||||||
poté
TIGRESSA |
||||||||
122 VIN | SOR C 9,5 | 1999 | 2020 |
nátěr: ČSAD Opava, žlutá s modrými pruhy |
» detail | |||
OPL 44-74 | TQM - holding (7/1999 - 9/2009) | |||||||
poté
Autodoprava Jíra poté Theseus pronajat Autodoprava Jíra |
||||||||
121 VIN | SOR C 9,5 | 1999 |
?: SO (přední maska dle novějších modelů); 2017-2019: jako neprovozní u PSP (HZS) Bielsko-Biała nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem * |
» detail | ||||
OPL 44-75 | TQM - holding (7/1999 - 10/2013) | |||||||
poté
Traf-Line, Agnieszka Kowalczyk-Skęczek poté PKS Sokołów Podlaski |
||||||||
140 VIN | SOR C 9,5 | 1999 |
nátěr: žlutá * |
» detail | ||||
OPL 99-55 | TQM - holding (9/1999 - 11/2011) | |||||||
poté
Rücon pronajat ŠK BD Rücon Spišská Nová Ves poté Peter Kohút, Banská Bystrica poté ZUTO - BUS poté Józef Kamiński - Mustang Bus |
||||||||
145 VIN | SOR C 9,5 | 1999 |
nátěr: bílá * |
» detail | ||||
OPL 99-63 | TQM - holding (10/1999 - 11/2011) | |||||||
poté
TIGRESSA |
||||||||
160 | SOR C 9,5 | 1999 |
nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPL 99-97 | TQM - holding (12/1999 - 10/2013) | |||||||
poté
Traf-Line, Agnieszka Kowalczyk-Skęczek |
||||||||
164 | SOR C 9,5 | 2000 |
od 1/2012: SDH Doloplazy, 1-6/2012: SO nátěr: HZS, červená s bílým pruhem * |
» detail | ||||
OPM 00-22 | TQM - holding (1/2000 - 11/2011) | |||||||
poté
Hasičský záchranný sbor ČR |
||||||||
173 | SOR C 9,5 | 2000 | 2019 |
nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | |||
OPM 00-65 | TQM - holding (2/2000 - 11/2012) | |||||||
poté
Traf-Line, Agnieszka Kowalczyk-Skęczek poté Mercus-Bus poté Artur Kozdrój - AR-TUR |
||||||||
16 VIN | SOR C 10,5 | 2000 |
nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPM 02-52 | TQM - holding (10/2000 - 11/2012) | |||||||
poté
Traf-Line, Agnieszka Kowalczyk-Skęczek poté Liga Obrony Kraju |
||||||||
36 VIN | SOR C 10,5 | 2001 |
nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPM 03-25 | TQM - holding (1/2001 - 7/2015) | |||||||
poté
Krzystof Mądel, Skrzyszów |
||||||||
46 VIN | SOR C 10,5 | 2001 | 2021 |
nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | |||
OPM 04-10 | TQM - holding (4/2001 - 1/2014) | |||||||
poté
Traf-Line, Agnieszka Kowalczyk-Skęczek poté PKS Sokołów Podlaski |
||||||||
87 VIN | SOR C 10,5 | 2001 |
1/2022: vůz nabízen k prodeji nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPM 95-44 | TQM - holding (10/2001 - 7/2015) | |||||||
poté
Przedsiębiorstwo Transportowe "Kontra" |
||||||||
85 VIN | SOR C 10,5 | 2001 |
nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPM 95-45 | TQM - holding (10/2001 - 8/2016) | |||||||
poté
ER-Bus Prague |
||||||||
88 VIN | SOR C 10,5 | 2001 |
nátěr: bílá * |
» detail | ||||
OPM 95-46 | TQM - holding (10/2001 - 11/2012) | |||||||
poté
TIGRESSA |
||||||||
86 | SOR C 10,5 | 2001 |
nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPM 95-47 | TQM - holding (10/2001 - 8/2016) | |||||||
poté
ER-Bus Prague |
||||||||
112 | SOR C 10,5 | 2001 |
nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPM 95-70 | TQM - holding (12/2001 - 7/2015) | |||||||
poté
Grzegorz Mądel, Szynwałd poté Busik |
||||||||
4 VIN | SOR C 10,5 | 2000 |
nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPM 97-20 | TQM - holding (8/2000 - 11/2011) | |||||||
poté
Josef Pinkas, Králíky |
||||||||
129 VIN | SOR C 10,5 | 2002 |
nátěr: bílá se zelenými pruhy * |
» detail | ||||
OPN 57-11 | TQM - holding (4/2002 - 7/2015) | |||||||
poté
Sergios |
||||||||
130 VIN | SOR C 10,5 | 2002 |
nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPN 57-12 | TQM - holding (4/2002 - 7/2015) | |||||||
poté
Jan Kaziród - Feniks |
||||||||
172 VIN | SOR C 10,5 | 2002 |
nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPN 57-98 | TQM - holding (8/2002 - 8/2016) | |||||||
poté
PKS Jarosław |
||||||||
193 VIN | SOR C 10,5 | 2002 | 2024 |
2016: odprodán do zahraničí nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | |||
OPN 58-18 | TQM - holding (10/2002 - 8/2016) | |||||||
poté
Jerzy Mądel - MADELTRANS poté Firma Przewozowo-Usługowo-Handlowa "Miko" Andżelika Mikosz |
||||||||
243 | SOR LH 10,5 | 2002 |
nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPN 58-39 | TQM - holding (12/2002 - 7/2015) | |||||||
poté
Wojciech Kmak - Usługi Transportowe Vojtex |
||||||||
246 VIN | SOR LH 10,5 | 2002 |
nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPN 58-40 | TQM - holding (12/2002 - 1/2014) | |||||||
poté
Traf-Line, Agnieszka Kowalczyk-Skęczek poté PKS Hrubieszów poté Autocentrum Dariusz Kobryń |
||||||||
15 VIN | SOR C 10,5 | 2000 |
od 2018: nasazován na zaměstnanecké svozy do Mlékárny Kunín nátěr: žlutá s růžovým a tyrkysovým pruhem * |
» detail | ||||
OPM 02-51 1T6 5339 |
TQM - holding (10/2000 - 11/2011) | |||||||
poté
ZÁŘECKÝ BUS DOPRAVA poté Josef Frydrych - FRYTRANS |
||||||||
3 VIN | SOR C 10,5 | 2000 |
nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPM 02-11 1T6 5884 |
TQM - holding (8/2000 - 11/2011) | |||||||
poté
Traf-Line, Agnieszka Kowalczyk-Skęczek |
||||||||
355 VIN | SOR C 10,5 | 2003 |
nátěr: bílá * |
» detail | ||||
1T6 7150 | TQM - holding (8/2003 - 8/2016) | |||||||
poté
TIGRESSA |
||||||||
356 VIN | SOR C 10,5 | 2003 |
nátěr: bílá * |
» detail | ||||
1T6 7160 | TQM - holding (8/2003 - 8/2016) | |||||||
poté
Grzegorz Mądel, Szynwałd poté Jolanta Bzowska, Bierutów poté Przedsiębiorstwo Transportowe Tomasz Sternal |
||||||||
2 VIN | SOR C 10,5 | 2000 |
nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||
OPM 01-62 1T6 7544 |
TQM - holding (6/2000 - 11/2012) | |||||||
poté
Autoškola Ján Štofan |
Vypsáno celkem 100 vozů,
všechny ve stavu
prodán/předán jinému dopravci.
Všechny vozy jsou z provozovny Opava.
Poslední aktualizace vozů:
17. 11. 2024.