ČD Cargo: provozní vozy Škoda 47E4
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
5849 | Škoda 47E4 | 1968 |
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
240 007-5 | CZ-ČDC 91 54 7 240 007-5 | ČD Cargo (od 1.12.2007) | PJ BŘE* | ||||||
5863 | Škoda 47E4 | 1968 |
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
240 021-6 | CZ-ČDC 91 54 7 240 021-6 | ČD Cargo (od 1.12.2007) | PJ ČB | ||||||
5887 | Škoda 47E4 | 1968 |
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
240 045-5 | CZ-ČDC 91 54 7 240 045-5 | ČD Cargo (od 2007) | PJ BRN* | ||||||
5889 | Škoda 47E4 | 1968 |
nátěr: schéma S489.0, červená, krémová, šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
240 047-1 | CZ-ČDC 91 54 7 240 047-1 | ČD Cargo (od 2007) | PJ ČB | ||||||
5891 | Škoda 47E4 » 47Em | 1968 |
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
340 049-6 | CZ-ČDC 91 54 7 340 049-6 | ČD Cargo (od 1.12.2007) | PJ ČB | ||||||
5897 | Škoda 47E4 » 47Em | 1968 |
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
340 055-3 | CZ-ČDC 91 54 7 340 055-3 | ČD Cargo (od 2007) | PJ ČB | ||||||
5904 | Škoda 47E4 » 47Em | 1968 |
nátěr: schéma 340, modro-krémová * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
340 062-9 | CZ-ČDC 91 54 7 340 062-9 | ČD Cargo (od 1.12.2007) | PJ ČB | ||||||
Vypsáno celkem 7 vozů,
všechny ve stavu
provozní.
Vypsané aktuálně provozované vozy (7) mají přibližný průměrný věk 56 let.
Počty vozů dle provozoven:
- SOKV České Budějovice, PJ České Budějovice: 5 vozů
- SOKV Ostrava, PJ Břeclav: 1 vůz
- SOKV Ostrava, PJ Brno: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
13. 4. 2024.