Iveco Czech Republic: autobusy Karosa
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
34317 VIN | Karosa B 931.1677 | 1995 | 2013 |
prototyp B 01, 5/1995: vystaven na 51. kongresu UITP v Paříži, vystaven na veletrhu AUTOTEC 1995, 15.2.1996: prezentace v Nitře pro podniky SAD ze západního Slovenska nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» detail | ||||
X 07-03 H 08-67 |
B 01 | KAROSA (1995 - 8/1996) | |||||||
zapůjčen
Dopravní podnik hl. m. Prahy pronajat GALIMPEX-S Bratislava zapůjčen DP Bratislava zapůjčen SAD Nitra zapůjčen DP mesta Žiliny zapůjčen DP mesta Prešov zapůjčen SAD Banská Bystrica zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy poté Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
34413 | Karosa B 931.1675 | 1995 |
prototyp B 02; vystaven na Autosalonu Nitra 1995; 22.10.2022-23.3.2024: součást expozice Spolku majitelů historických autobusů Ústí nad Labem;
od 24.3.2024: zdroj ND a sklad nátěr: TRADO-MAD, žluto-šedá s červenými pruhy * |
» detail | |||||
F 09-10IV | B 02 | KAROSA (1995 - 4/1999) | |||||||
zapůjčen
GALIMPEX-S Bratislava poté TRADO-MAD poté Autobusy Jihlava poté František Neumann, Praha poté soukromá osoba poté soukromá osoba |
|||||||||
34412 VIN | Karosa B 932.1678 | 1995 |
prototyp B 03, ?: zaslepeny zadní dveře a dodělána lepená skla; 16.11.2007: nehoda u Ostrožské Lhoty nátěr: bílá * |
» detail | |||||
? | B 03 | KAROSA (1995 - ?) | |||||||
poté
Zlínská dopravní poté Karel Housa - HOUSACAR poté SONA |
|||||||||
6 VIN | Karosa B 932.1672 | 1995 |
prototyp B 04; 1999-2000: MHD Beroun; 2008-3/2009: GO (ZLINER) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» detail | |||||
? | B 04 | KAROSA (1995 - 4/1999) | |||||||
poté
Zdeněk Fedorka - FEDOS poté Libor Valenta, Mezouň poté Ivan PACÁK přepravní služby poté BADO BUS poté ČSAD POLKOST |
|||||||||
695 | Karosa B 932.1680 | 1997 | 2009 |
prototyp B 09, zadní čelo a sedadla z řady 700 nátěr: bílá |
» detail | ||||
B 09 | KAROSA (1997 - 4/2001) | ||||||||
poté
Okresní autobusová doprava Kolín zapůjčen HOTLINER |
|||||||||
Karosa B 731 | 1974 |
funkční vzorek B 1 |
» detail | ||||||
? | B 1 | KAROSA (1974 - 1976) | |||||||
4618 | Karosa B 731.00 | 1983 |
prototyp B 10 nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
H 37-09 | B 10 | KAROSA (1983 - 1984) | |||||||
poté
DP města Pardubic |
|||||||||
8967 | Karosa B 732.20 » B 731.20 | 1984 | 1994 |
prototyp B 11 nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
H 02-45 X 08-14 |
B 11 | KAROSA (1984 - 6/1988) | |||||||
zapůjčen
DP města Pardubic zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy poté Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
29678 | Karosa B 731.1653 | 1990 |
prototyp B 14 nátěr: DPO, modro-bílá se žlutými dveřmi * |
» detail | |||||
X 07-95 | B 14 | KAROSA (1990 - 1990) | |||||||
zapůjčen
Dopravní podnik hl. m. Prahy poté Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
28358 | Karosa B 732.40 | 1990 |
prototyp B 15 ve spolupráci s EKOGAS AUTO Praha - Zdeněk Halada, 1992-2012: MHD Prostějov nátěr: bílá * |
» detail | |||||
B xx-xx | B 15 | KAROSA (1990 - 1992) | |||||||
poté
FTL - First Transport Lines poté RETROBUS |
|||||||||
31549 | Karosa B 732.1661 | 1991 |
prototyp B 17, původně předváděcí vůz, vystaven na Všeobecné výstavě 1991 a na veletrhu AUTOTEC 1992, ?: přestavba na obytný přepravník závodního vozu, od ?: přední čelo z řady 950, nárazník dle modelu Axer nátěr: zelená s bílou šachovnicí * |
» detail | |||||
X 07-25 X 15-59 X 07-03 F 09-11 |
B 17 | KAROSA (1991 - 5/1995) | |||||||
zapůjčen
ČSAD MHD Karlovy Vary zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy zapůjčen DPMB zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy poté Dopravní podnik hl. m. Prahy poté ? poté ALS Motorsport |
|||||||||
32136 | Karosa B 731.1659 | 1992 | 2008 |
prototyp B 18, léto 1994: předváděcí provoz v Brně, 2008: vyřazen pro poruchu motoru nátěr: CVR A-Zet/Jan Rejsek podlahy, žluto-zeleno-modro-černá * |
» detail | ||||
? | B 18 | KAROSA (1992 - 1997) | |||||||
zapůjčen
DPMB poté ČSAD Jablonec nad Nisou |
|||||||||
1 VIN | Karosa B 732.1670 | 1993 |
prototyp B 19, vystaven na veletrhu AUTOTEC 1993 nátěr: bílá s barevnými pruhy |
» detail | |||||
? | B 19 | KAROSA (1993 - 8/1995) | |||||||
zapůjčen
DP města Ústí nad Labem zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy poté Technické muzeum v Brně zapůjčen Letiště Brno |
|||||||||
Karosa B 731 | 1976 |
funkční vzorek B 2; zkušební provoz v Rusku nátěr: vínovo-bílá |
» detail | ||||||
? | B 2 | KAROSA (1976 - 1981) | |||||||
zapůjčen
Dopravní podnik hl. m. Prahy poté ČSAD Praha Smíchov |
|||||||||
32829 | Karosa B 731.1663 | 1993 | 14.5.2015 |
prototyp B 21, 2005: GO Zliner Zlín - BS212, ALTRO, Trav-l-Cool; ?: převezen na letiště Tuřany nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
? | B 21 | KAROSA (1993 - 1993) | |||||||
poté
DPMB |
|||||||||
33917 | Karosa B 732.1662 | 1994 | 2010 |
1996-2009: MHD Třinec, prototyp B 27 nátěr: modro-bílo-červená * |
» detail | ||||
B 27 | KAROSA (1994 - 1/1996) | ||||||||
zapůjčen
DPMB poté BUS Slezsko poté Veolia Transport Morava poté OSNADO |
|||||||||
33279 | Karosa B 732.1660 | 1993 |
prototyp B 28; 1996-2008: MHD Třinec; 2008-2016: odstaven na šrotišti v okresu Karviná nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy & reklamní polep STASEKO * |
» detail | |||||
B 28 | KAROSA (1993 - 1/1996) | ||||||||
poté
BUS Slezsko poté ? poté soukromá osoba |
|||||||||
Karosa B 731 | 1976 |
funkční vzorek B 3 |
» detail | ||||||
? | B 3 | KAROSA (1976 - 1979) | |||||||
34316 | Karosa B 731.1669 | 1994 | 2010 |
1996-2010: MHD Třinec, prototyp B 30 nátěr: Connex, bílá s červeným pruhem * |
» detail | ||||
B 30 | KAROSA (1994 - 1/1996) | ||||||||
poté
BUS Slezsko poté Veolia Transport Morava |
|||||||||
Karosa B 731 | 1977 |
prototyp B 4 nátěr: vínovo-bílá |
» detail | ||||||
? | B 4 | KAROSA (1977 - 1980) | |||||||
zapůjčen
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
Karosa B 831 | 1987 | 1989 |
funkční vzorek autobusu B831, nepojízdná karoserie zkoušena ve zkušebně Škody v Plzni, poté sešrotován |
» detail | |||||
B1U | KAROSA (1987 - 1989) | ||||||||
309-831.00.02-88 | Karosa B 831 | 1989 |
funkční vzorek "B2U" autobusu B831;
1988-1990: využíván k provádění zkoušek a jako předváděcí vůz (mj. v roce 1989 byl představen v Brně),
1990-1995: dílenský vůz Karosy k provádění garančních oprav u zákazníků,
1995: předán TMB;
do 2019: vůz odstaven (nebyl homologován a pro veteránské RZ nedosáhl věku 30 let);
od 2019: historický vůz nátěr: červeno-šedo-bílá |
» detail | |||||
? | B2U | KAROSA (1989 - 1995) | |||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
Karosa B 831 | 1989 | 2004 |
prototyp "B3U" autobusu B831,
1995: předán TMB (společně s B2U), po zhodnocení technického stavu byla skříň vozu později prodána DP Ostrava na náhradní díly (k trolejbusům 17Tr) nátěr: bílo-červená |
» detail | |||||
B3U | KAROSA (1989 - 1995) | ||||||||
poté
Technické muzeum v Brně poté Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
278 | Karosa C 744.24 » B 741.1910 | 1990 | 2007 |
prototyp BK 1 nátěr: žluto-šedá * |
» detail | ||||
? | BK 1 | KAROSA (1990 - 3/1993) | |||||||
poté
SAD Bardejov poté SAD Prešov |
|||||||||
712 | Karosa B 941.1930 | 1995 | 2015 |
MHD Kladno, prototyp BK 1, původně předváděcí vůz, 2006: SO nátěr: ČSAD Kladno, bílá s červeným pruhem * |
» detail | ||||
? | BK 1 | KAROSA (1995 - ?) | |||||||
poté
ČSAD MHD Kladno |
|||||||||
508 | Karosa B 741.1920 | 1993 |
prototyp BK2; 1/1995: odprodán do Pobřeží slonoviny nátěr: bílá s černou kolem oken & grafika znázorňující západ slunce * |
» detail | |||||
? | BK 2 | KAROSA (1993 - 1/1995) | |||||||
711 VIN | Karosa B 941.1936 » B 941.1960 | 1996 | 4.11.2014 |
prototyp BK 2 (původně B941.1936, později přestavěn na B941.1960), sedadla Vogel, 2004: nehoda s 3005, nová čelní maska dle B961E nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» detail | ||||
? | BK 2 | KAROSA (1996 - 1998) | |||||||
poté
DPMB |
|||||||||
509 VIN | Karosa B 741.1918 | 1993 | 2011 |
prototyp BK 3, původně předváděcí vůz nátěr: bílá s černou kolem oken * |
» detail | ||||
B 15-42 | BK 3 | KAROSA (1993 - 1995) | |||||||
zapůjčen
DPMB poté DP města Hradce Králové poté Autobusy KAVKA poté STENBUS |
|||||||||
96 | Karosa B 941E.1956 | 1998 | 2016 |
prototyp BK 3; 2007-2016: nepojízdný vrak v areálu dopravce nátěr: bílá |
» detail | ||||
? | BK 3II | KAROSA (1998 - 2001) | |||||||
poté
Zdeněk Kulhánek - EXPRESCAR |
|||||||||
282 VIN | Karosa B 961.1970 | 2000 | 2017 |
prototyp BK4, 17.9.-17.12.2010: ČO, 2017: většina přední části použita pro vůz 6365, který byl dlouhodobě odstaven po nehodě nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» detail | ||||
H 08-42 | BK 4 | KAROSA (2000 - 2002) | |||||||
poté
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
584 | Karosa B 741.1908 » B 741.1924 | 1993 | 4/2009 |
původně určen pro export (Rusko), předváděcí vůz výrobce, 2003: GO, 3.1.2008: odstaven po nehodě mezi Velíkovou a Štípou, 4/2009: použit k výcviku záchranných složek nátěr: DSZO, žluto-modrá * |
» detail | ||||
BK 5 | KAROSA (1993 - 1995) | ||||||||
poté
DSZO |
|||||||||
Karosa C 733 | 1973 |
funkční vzorek C 1 nátěr: krémovo-bílo-vínová |
» detail | ||||||
H 27-64 | C 1 | KAROSA (1974 - 1979) | |||||||
7732 | Karosa C 734.20 | 1984 |
prototyp C 15 |
» detail | |||||
? | C 15 | KAROSA (1984 - ?) | |||||||
7733 | Karosa C 734.20 | 1984 |
prototyp C 16 nátěr: bílo-modrá s modrým pruhem |
» detail | |||||
F 00-68 | C 16 | KAROSA (1984 - ?) | |||||||
Karosa C 733 | 1974 |
funkční vzorek C 2; zkušební provoz v Rusku |
» detail | ||||||
ex
KAROSA ex ČSAD Rokycany |
|||||||||
? | C 2 | KAROSA (197x - 1980) | |||||||
poté
Svaz družstevních rolníků |
|||||||||
32734 VIN | Karosa C 734.1343 | 1993 | 2013 |
prototyp C 25; 1997-200x: provozní oblast Trhové Sviny nátěr: ČSAD JIHOTRANS, bílá s modrými pruhy * |
» detail | ||||
? | C 25 | KAROSA (12/1993 - 12/1994) | |||||||
poté
ČSAD JIHOTRANS |
|||||||||
32206 VIN | Karosa C 734.1344 » C 734.1345 | 1992 | 2014 |
prototyp C 26, 2005: GO (GLASS CAR) nátěr: TRANSCENTRUM bus, žlutá s modrou grafikou * |
» detail | ||||
? ? |
C 26 | KAROSA (1992 - 1996) | |||||||
poté
Seco Trans poté TRANSCENTRUM bus |
|||||||||
33413 | Karosa C 734.1340 | 1993 |
prototyp C 29, ?: reko na C 735 nátěr: klasické schéma ČSAD, zelené pruhy |
» detail | |||||
? | C 29 | KAROSA (1993 - 1994) | |||||||
poté
Zlínská dopravní poté ČSAD Vsetín |
|||||||||
Karosa C 734 | 1975 |
funkční vzorek C 3 nátěr: bílá s tmavě modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||||
H 27-69 | C 3 | KAROSA (1975 - 1980) | |||||||
poté
Tatra Kopřivnice |
|||||||||
Karosa C 734 | 1975 |
funkční vzorek C 4 |
» detail | ||||||
A 15-52 | C 4 | KAROSA (1975 - 1978) | |||||||
Karosa C 734.00 | 1977 |
prototyp C 5 nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | ||||||
? | C 5 | KAROSA (1977 - 1980) | |||||||
2835 | Karosa C 955.1073 | 2000 |
prototyp C 5; původně předváděcí vůz; vystaven na veletrhu AUTOTEC 2000 a na Autosalonu Nitra 2000; 7/2002: první registrace vozidla nátěr: zelená |
» detail | |||||
- | C 5II | KAROSA (2000 - 2002) | |||||||
poté
BOSÁK BUS poté ARRIVA STŘEDNÍ ČECHY |
|||||||||
1 | Karosa C 744.20 » C 744.24 | 1986 | 3/2006 |
prototyp CK 1 nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | ||||
CK 1 | KAROSA (1986 - 1989) | ||||||||
poté
SAD Trnava |
|||||||||
3 | Karosa C 744.20 | 1986 |
prototyp CK 3 nátěr: FTL, bílá se čtyřmi růžovými pruhy * |
» detail | |||||
F 09-07 | CK 3 | KAROSA (1986 - 2/1990) | |||||||
poté
Dopravní stavby Prostějov poté FTL - First Transport Lines poté Jan Přibyl |
|||||||||
2 | Karosa C 744.20 » C 744.1906 | 1986 | 2005 |
prototyp CK 2, 1990: rekonstrukce na typ C744.1906 (přeznačen na CK 5) nátěr: CVR LADA Kaplice, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
? |
CK 2 CK 5 |
KAROSA (1986 - 12/1990) | |||||||
poté
ČSAD JIHOTRANS |
|||||||||
277 | Karosa C 744.1902 | 1990 |
prototyp CK 6; ?: SO nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy * |
» detail | |||||
? | CK 6 | KAROSA (1990 - 10/1992) | |||||||
poté
ČSAD Hradec Králové poté Veolia Transport Východní Čechy poté Jan Přibyl zapůjčen StiBus poté Veteran Bus Diamant |
|||||||||
Karosa LC 735 | 1977 |
funkční vzorek LC 1; v původních prospektech značen jako C735.00 nátěr: žluto-bílá s hnědými pruhy tří odstínů |
» detail | ||||||
A 15-56 | LC 1 | KAROSA (1977 - 1981) | |||||||
pronajat
ČSAD Praha Smíchov poté ČSAD Praha Smíchov |
|||||||||
1 | Karosa LC 737.1050 HD 11 | 1991 |
prototyp LC 1, 1991: vystaven na pražském Autosalonu, 2011: GO nátěr: CAR-TOUR, bílá s duhou |
» detail | |||||
? | LC 1II | KAROSA (10/1991 - 12/1992) | |||||||
poté
BULVA - SERVIS poté CAR-TOUR |
|||||||||
23008 VIN | Karosa LC 735.40 | 1988 |
prototyp LC 14 nátěr: klasické schéma ČSAD, žluté pruhy |
» detail | |||||
? | LC 14 | KAROSA (1988 - 1990) | |||||||
poté
ČSAD Praha - západ |
|||||||||
24904 | Karosa LC 736.40 | 1989 |
prototyp LC 15; 2013-2014: GO; od ?: zachován jako muzejní nátěr: šedá s černou kolem oken * |
» detail | |||||
F 09-14 | LC 15 | KAROSA (1989 - 1991) | |||||||
poté
LAS autodoprava |
|||||||||
28154 VIN | Karosa LC 736.1050 | 1990 | 2007 |
prototyp LC 16 nátěr: bílo-modrá * |
» detail | ||||
? | LC 16 | KAROSA (1990 - 11/1990) | |||||||
poté
ČSAD Náchod poté ČSAD Rychnov nad Kněžnou poté ČSAD Ústí nad Orlicí |
|||||||||
27993 VIN | Karosa LC 735.1011 | 1990 |
prototyp LC 17; 2012?: SO nátěr: šedá s černou kolem oken * |
» detail | |||||
F 09-01 | LC 17 | KAROSA (1990 - 6/1994) | |||||||
poté
Pavel Linhart - LAS autodoprava |
|||||||||
30768 VIN | Karosa LC 736.1022 | 1991 |
prototyp LC 18 nátěr: Lamer, bílá s barevnými vlnovkami * |
» detail | |||||
? | LC 18 | KAROSA (1991 - ?) | |||||||
poté
Milan Bulva - BULVA servis poté Zdeněk Lamer, Kladno poté V-FARMA Vstiš |
|||||||||
201-736-01-78 | Karosa LC 736.00 | 1978 | 201x |
prototyp LC 2 nátěr: žluto-bílá s zeleným pruhem dvou odstínů |
» detail | ||||
? | LC 2 | KAROSA (1978 - 1980) | |||||||
poté
? poté soukromá osoba |
|||||||||
31694 | Karosa LC 736.1029 | 1992 | 2010 |
prototyp LC 20 nátěr: bílá |
» detail | ||||
UOA 05-01 | LC 20 | KAROSA (12/1992 - ?) | |||||||
poté
Milan Bulva - BULVA servis poté Josef Martikán, Opava poté Milan Fejfar, Staré Místo |
|||||||||
32467 | Karosa C 735.1031 | 1992 |
prototyp LC 21; 2007: GO (nová karoserie typu LC735) nátěr: zeleno-bílá s černou kolem oken * |
» detail | |||||
? | LC 21 | KAROSA (1992 - 1996) | |||||||
poté
Lesnická škola Písek poté soukromá osoba |
|||||||||
32378 VIN | Karosa LC 736.1032 | 1992 |
prototyp LC 23 nátěr: bílá * |
» detail | |||||
? | LC 23 | KAROSA (1992 - 1992) | |||||||
poté
Zlínská dopravní poté ČSAD Ústí nad Orlicí zapůjčen Vlastimil Popp, Trhové Sviny poté PE-MO Trans |
|||||||||
Karosa LC 736.01 | 1980 |
prototyp LC 3; určen na linku EXPRES D1 nátěr: bílá s oranžovo-červeno-vínovými pruhy |
» detail | ||||||
? | LC 3 | KAROSA (1980 - 1980) | |||||||
poté
ČSAD Brno-město |
|||||||||
Karosa LC 736.01 | 1980 |
prototyp LC 4; určen na linku EXPRES D1 nátěr: bílo-oranžová |
» detail | ||||||
? | LC 4 | KAROSA (1980 - 1980) | |||||||
poté
ČSAD Praha Klíčov |
|||||||||
Karosa LC 735.20 | 1984 |
prototyp LC 7 |
» detail | ||||||
? | LC 7 | KAROSA (1984 - ?) | |||||||
2836 | Karosa C 954.1360 | 2000 |
prototyp VM 6; 200x: přestavba na obytný přepravník závodního vozu nátěr: INCAR REVCO TEAM, bílo-modrá s grafikou auta * |
» detail | |||||
H 19-91 | VM 6 | KAROSA (2000 - 12/2005) | |||||||
poté
AMC Vlasatý poté INCAR poté 3RCZ.com |
|||||||||
Karosa LC 936E.1038 | ? |
nátěr: bílá |
» detail | ||||||
H 08-54 | KAROSA (? - ?) | ||||||||
Karosa B 732 | ? |
zkušební provoz na podzim 1994 nátěr: bílá |
» detail | ||||||
KAROSA (? - ?) | |||||||||
zapůjčen
DPMB |
|||||||||
056-20001-01-66 | Karosa ŠM 16.5 | 1968 | 11/1984 |
prototyp ŠM16.5 nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
KAROSA (1968 - 1968) | |||||||||
zapůjčen
Dopravní podnik hl. m. Prahy poté DP města Pardubic |
|||||||||
Karosa ŠM 11.1620 | 1969 | 1978 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
? | KAROSA (1969 - 1971) | ||||||||
poté
DP města Olomouce |
|||||||||
Karosa ŠD 11.2050 | 1969 |
1969: získal 2. cenu na mezinárodní výstavě autobusů ve francouzském městě Nice; od ?: přední čelo z řady 700 a zaslepené zadní dveře; sešrotován v 90. letech |
» detail | ||||||
? | KAROSA (? - ?) | ||||||||
poté
TJ Slavoj Bruntál |
|||||||||
Karosa-Avia A 30 L7 | 1969 |
prototyp; 1975: výměna motoru; 1982: přestavba na karavan nátěr: bílo-šedá |
» detail | ||||||
? | KAROSA (1969 - 197x) | ||||||||
poté
AVIA poté soukromá osoba poté soukromá osoba |
|||||||||
Karosa-Avia A 30 RPA | 1969 |
prototyp; přenosový vůz; 200x: přestavba na linkovou verzi nátěr: šedá s modrými pruhy * |
» detail | ||||||
? | KAROSA (1969 - 1971) | ||||||||
poté
Český rozhlas poté ? poté soukromá osoba |
|||||||||
Karosa-Avia A 30 D7 | 1969 | 2000 |
prototyp; původně předváděcí vůz |
» detail | |||||
? | KAROSA (1969 - 197x) | ||||||||
poté
SK Vysoké Mýto |
|||||||||
Karosa ŠM 11.1620 | 1972 | ? |
z výroby obdržel dvoudílné dveře otevírané dovnitř, které měl po celou dobu provozu nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
H 27-88 | KAROSA (1972 - 1972) | ||||||||
poté
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
106 | Karosa C 734.00 | 1981 |
?: přestavba na obytný přepravník závodního vozu; od ?: zadní čelo z řady 930; od ?: přední čelo z řady 930, nárazník dle modelu Axer nátěr: bílá s černo-hnědo-modro-červenou grafikou * |
» detail | |||||
? | KAROSA (10/1981 - ?) | ||||||||
poté
? poté CAMURRA poté ? |
|||||||||
Karosa C 744.00 | 1983 | ? |
funkční vzorek kloubového autobusu nátěr: bílá s širokým modrým pruhem |
» detail | |||||
? F 09-02 UO 53-45 |
KAROSA (1983 - 1987) | ||||||||
zapůjčen
DP mesta Bratislavy zapůjčen DPMB poté DP Mariánské Lázně |
|||||||||
5000 | Karosa LC 736.00 | 1983 |
původně zkušební vzorek Karosy nátěr: bílá s růžovo-fialovými pruhy tří odstínů |
» detail | |||||
UO 65-20 | KAROSA (1983 - 1990) | ||||||||
poté
Klement Hladík, Vysoké Mýto |
|||||||||
8333 | Karosa LC 735.20 | 1984 |
prototyp nátěr: P-Transport, žluto-červená |
» detail | |||||
? UO 73-83 |
KAROSA (1984 - ?) | ||||||||
poté
TJ Sokol Dobříkov poté P-transport |
|||||||||
18127 | Karosa LC 735.20 | 1987 |
|
» detail | |||||
? | KAROSA (1987 - 1990) | ||||||||
poté
ČSAD Pardubice poté Connex Východní Čechy |
|||||||||
19726 | Karosa LC 736.20 | 1987 |
nátěr: krémová s černou kolem oken |
» detail | |||||
? | KAROSA (7/1987 - 7/1989) | ||||||||
poté
? poté Vodohospodářské stavby Hradec Králové poté Josef Jadrný - AZUR BUS poté DP města Hradce Králové poté GLASS CAR Luhačovice |
|||||||||
18786 | Karosa B 731.20 | 1987 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
X 08-72 | KAROSA (1987 - 9/1988) | ||||||||
zapůjčen
Dopravní podnik hl. m. Prahy poté Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
18529 | Karosa C 734.23 | 1987 |
1995: GO (Karosa Vysoké Mýto) - výměnným způsobem nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
KAROSA (8/1995 - ?) | |||||||||
Karosa C 734.23 | 1987 |
1995: GO (Karosa Vysoké Mýto) - výměnným způsobem nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | ||||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
KAROSA (8/1995 - ?) | |||||||||
18491 | Karosa C 734.23 | 1987 |
1995: GO (Karosa Vysoké Mýto) - výměnným způsobem nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
KAROSA (8/1995 - ?) | |||||||||
21649 VIN | Karosa LC 736.20 | 1988 |
|
» detail | |||||
? | KAROSA (1988 - 10/1989) | ||||||||
poté
ČSAD Vysoké Mýto poté ČSAD Ústí nad Orlicí |
|||||||||
22342 VIN | Karosa B 732.20 | 1988 |
|
» detail | |||||
? | KAROSA (1988 - 10/1988) | ||||||||
poté
ČSAD Vysoké Mýto poté ČSAD Ústí nad Orlicí |
|||||||||
109 | Karosa C 744.24 | 1989 |
1990-1995: MHD Žilina nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | |||||
? | KAROSA (11/1989 - 12/1990) | ||||||||
poté
SAD Žilina |
|||||||||
Karosa LC 757.1060 HD 12 | 1992 |
prototyp, vystaven na veletrhu AUTOTEC 1992; od ?: využíván jako výcvikové vozidlo autoškoly nátěr: bílo-šedá se žlutou grafikou * |
» detail | ||||||
- | KAROSA (1992 - 5/1993) | ||||||||
poté
Milan Bulva - BULVA servis poté Komárek Eurotrans poté PETROLEX TRANS poté TransDomix poté Pilifi |
|||||||||
1 | Karosa LC 757.1060 HD 12 | 1992 |
prototyp, vystaven na veletrhu AUTOTEC 1992 nátěr: bílá s fialovým přechodem * |
» detail | |||||
F 09-10 | KAROSA (1992 - 1993) | ||||||||
poté
ZO OS KOVO Karosa poté Milan Bulva - BULVA servis poté Jozef Čepček - ČEPO poté František Andráš - HELIA |
|||||||||
33273 VIN | Karosa B 732.1654 | 1993 | 2007 |
1994-2006: MHD Písek, vozidlo bylo původně určeno pro neznámého dopravce nátěr: žlutá * |
» detail | ||||
- | KAROSA (1993 - 9/1994) | ||||||||
poté
ČSAD České Budějovice poté ČSAD AUTOBUSY České Budějovice poté Autobusy KAVKA |
|||||||||
41 | Karosa LC 757.1060 HD 12 | 1994 |
původně předváděcí vůz, vystaven na Autosalónu Nitra 1995 nátěr: krémová * |
» detail | |||||
? | KAROSA (1994 - 12/1995) | ||||||||
poté
Obchodní zastupitelství Ruské Federace v ČR poté ORLAN poté Emil Šupka - ŠUPKATOURS poté mesto Fiľakovo |
|||||||||
3 | Karosa LC 937.1040 GT 11 | 1994 |
vystaven na veletrhu AUTOTEC a na Autosalonu Nitra; 2004?-2017?: přestavba zadní části pro účely převozu divadelního náčiní nátěr: bílá * |
» detail | |||||
F 09-10II | KAROSA (1994 - 6/1994) | ||||||||
poté
CK Framo poté Ing. Michael Sopira - AMIGOS TRAVEL poté Vojtech Mitošinka, Pobedim poté Pavol Kottes, Lozorno pronajat Radošinské naivné divadlo poté StiBus |
|||||||||
33916 VIN | Karosa B 732.1664 | 1994 |
prototyp nátěr: DPKV, bílá s pruhy (MHD) * |
» detail | |||||
? | KAROSA (1994 - 1995) | ||||||||
poté
DP Karlovy Vary poté ООО "Еvrоtrаns" |
|||||||||
34549 VIN | Karosa C 934.1351 | 1995 | 2020 |
prototyp, ?: reko na C 935 nátěr: Tesař, bílá se zelenými pruhy * |
» detail | ||||
? | KAROSA (1995 - 11/1999) | ||||||||
poté
Autodoprava Tesař poté Jana Bednaříková - Transbus line |
|||||||||
34524 | Karosa C 735.1031 | 1995 |
|
» detail | |||||
? | KAROSA (1995 - ?) | ||||||||
35256 VIN | Karosa C 735.1031 | 1996 |
původně předváděcí vůz; 12.9.2011: odstaven po nehodě za obcí Kobyly, později vyřazen nátěr: bílá * |
» detail | |||||
? | KAROSA (4/1996 - 11/1999) | ||||||||
zapůjčen
? (Litva) poté Ing. Milan Tkáčik - MTK BUS poté J & M SLIVTOUR |
|||||||||
12 VIN | Karosa C 935.1034 Récréo | 1996 | 5/2018 |
původně předváděcí vůz nátěr: SAD Trnava, žluto-modrá * |
» detail | ||||
? | KAROSA (1996 - 10/1998) | ||||||||
poté
SAD Trnava |
|||||||||
21 VIN | Karosa C 935.1034 Récréo | 1996 |
původně předváděcí vůz; vystaven na Autosalonu Nitra 1997 nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy * |
» detail | |||||
? | KAROSA (1996 - 12/1997) | ||||||||
zapůjčen
GALIMPEX-S Bratislava poté SAD Lučenec |
|||||||||
35274 VIN | Karosa LC 936.1038 | 1996 |
prototyp, od 11/2008: výcvikové vozidlo autoškoly nátěr: bílá * |
» detail | |||||
? | KAROSA (1996 - 12/1998) | ||||||||
poté
Jiří Zapletal - ZAPO poté KOBRA - Star poté Štěpán Škopík, Louka poté Milan Vyžrálek, Miroslavské Knínice poté Autoškola CAHA+S poté Autoškola Josef Pátek |
|||||||||
74 | Karosa LC 957.1070 HD 12 | 1996 |
prototyp nátěr: bílá * |
» detail | |||||
? | KAROSA (1996 - 12/1997) | ||||||||
poté
DOOD poté Peter Dilong poté František Pšenica - Ferri Tours |
|||||||||
378 VIN | Karosa B 932.1676 | 1997 | 2013 |
MHD Nitra, původně předváděcí vůz nátěr: bílá |
» detail | ||||
? | KAROSA (1997 - 12/1999) | ||||||||
poté
ARRIVA Nitra |
|||||||||
266 VIN | Karosa LC 936.1037 | 1997 |
původně předváděcí vůz nátěr: bílá * |
» detail | |||||
? | KAROSA (1997 - 1997) | ||||||||
poté
Slovenské Telekomunikácie poté Haky Trans poté Autoškola Gonda - L+L poté OBERLE SK poté ? (SK) |
|||||||||
694 VIN | Karosa B 931E.1703 | 1997 | 2014 |
prototyp nátěr: Veolia, bílá s šedým a červeným pruhem * |
» detail | ||||
ex
KAROSA ex Milan Bulva - BULVA servis |
|||||||||
UOA 48-96 | KAROSA (11/1999 - 12/2002) | ||||||||
poté
ČSAP zapůjčen HOTLINER zapůjčen HOTLINER zapůjčen HOTLINER zapůjčen HOTLINER zapůjčen HOTLINER zapůjčen HOTLINER poté Okresní autobusová doprava Kolín zapůjčen HOTLINER poté ARRIVA PRAHA zapůjčen Veolia Transport Teplice |
|||||||||
97 VIN | Karosa C 943.1944 | 1998 | ? |
původně předváděcí vůz; vystaven na veletrhu AUTOTEC 1998 a na Autosalonu Nitra 1998; 2007: SP nátěr: bílá s krémovým pruhem * |
» detail | ||||
? | KAROSA (1998 - 1998) | ||||||||
zapůjčen
GALIMPEX-S Bratislava poté KRODOS BUS poté SAŠA poté StiBus poté Martin Bednařík |
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 86 vozů
- neznámý: 12 vozů
- sešrotován: 1 vůz
- vyřazen: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
dnes.