Iveco Czech Republic: autobusy Karosa

předchozí 1 2 následující předchozí 1 2 následující celkem 132
SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  34317 VIN Karosa B 931.1677 1995  2013   prototyp B 01, 5/1995: vystaven na 51. kongresu UITP v Paříži, vystaven na veletrhu AUTOTEC 1995, 15.2.1996: prezentace v Nitře pro podniky SAD ze západního Slovenska 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
 
X 07-03
H 08-67
B 01 KAROSA (1995 - 8/1996)
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
pronajat GALIMPEX-S Bratislava
zapůjčen DP Bratislava
zapůjčen SAD Nitra
zapůjčen DP mesta Žiliny
zapůjčen DP mesta Prešov
zapůjčen SAD Banská Bystrica
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
poté Dopravní podnik hl. m. Prahy
 
  34413 Karosa B 931.1675 1995    prototyp B 02; vystaven na Autosalonu Nitra 1995; 22.10.2022-23.3.2024: součást expozice Spolku majitelů historických autobusů Ústí nad Labem; od 24.3.2024: zdroj ND a sklad 
nátěr: TRADO-MAD, žluto-šedá s červenými pruhy *
fotka
 
F 09-10IV B 02 KAROSA (1995 - 4/1999)
zapůjčen GALIMPEX-S Bratislava
poté TRADO-MAD
poté Autobusy Jihlava
poté František Neumann, Praha
poté soukromá osoba
poté soukromá osoba
 
  34412 VIN Karosa B 932.1678 1995    prototyp B 03, ?: zaslepeny zadní dveře a dodělána lepená skla; 16.11.2007: nehoda u Ostrožské Lhoty 
nátěr: bílá *
fotka
 
? B 03 KAROSA (1995 - ?)
poté Zlínská dopravní
poté Karel Housa - HOUSACAR
poté SONA
 
  6 VIN Karosa B 932.1672 1995    prototyp B 04; 1999-2000: MHD Beroun; 2008-3/2009: GO (ZLINER) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
 
? B 04 KAROSA (1995 - 4/1999)
poté Zdeněk Fedorka - FEDOS
poté Libor Valenta, Mezouň
poté Ivan PACÁK přepravní služby
poté BADO BUS
poté ČSAD POLKOST
 
  695 Karosa B 932.1680 1997  2009   prototyp B 09, zadní čelo a sedadla z řady 700 
nátěr: bílá
fotka
 
B 09 KAROSA (1997 - 4/2001)
poté Okresní autobusová doprava Kolín
zapůjčen HOTLINER
 
  Karosa B 731 1974    funkční vzorek B 1 
 
? B 1 KAROSA (1974 - 1976)
 
  4618 Karosa B 731.00 1983    prototyp B 10 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
 
H 37-09 B 10 KAROSA (1983 - 1984)
poté DP města Pardubic
 
  8967 Karosa B 732.20 » B 731.20 1984  1994   prototyp B 11 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
 
H 02-45
X 08-14
B 11 KAROSA (1984 - 6/1988)
zapůjčen DP města Pardubic
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
poté Dopravní podnik hl. m. Prahy
 
  29678 Karosa B 731.1653 1990    prototyp B 14 
nátěr: DPO, modro-bílá se žlutými dveřmi *
fotka
 
X 07-95 B 14 KAROSA (1990 - 1990)
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
poté Dopravní podnik Ostrava
 
  28358 Karosa B 732.40 1990    prototyp B 15 ve spolupráci s EKOGAS AUTO Praha - Zdeněk Halada, 1992-2012: MHD Prostějov 
nátěr: bílá *
fotka
 
B xx-xx B 15 KAROSA (1990 - 1992)
poté FTL - First Transport Lines
poté RETROBUS
 
  31549 Karosa B 732.1661 1991    prototyp B 17, původně předváděcí vůz, vystaven na Všeobecné výstavě 1991 a na veletrhu AUTOTEC 1992, ?: přestavba na obytný přepravník závodního vozu, od ?: přední čelo z řady 950, nárazník dle modelu Axer 
nátěr: zelená s bílou šachovnicí *
fotka
 
X 07-25
X 15-59
X 07-03
F 09-11
B 17 KAROSA (1991 - 5/1995)
zapůjčen ČSAD MHD Karlovy Vary
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
zapůjčen DPMB
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
poté Dopravní podnik hl. m. Prahy
poté ?
poté ALS Motorsport
 
  32136 Karosa B 731.1659 1992  2008   prototyp B 18, léto 1994: předváděcí provoz v Brně, 2008: vyřazen pro poruchu motoru 
nátěr: CVR A-Zet/Jan Rejsek podlahy, žluto-zeleno-modro-černá *
fotka
 
? B 18 KAROSA (1992 - 1997)
zapůjčen DPMB
poté ČSAD Jablonec nad Nisou
 
  1 VIN Karosa B 732.1670 1993    prototyp B 19, vystaven na veletrhu AUTOTEC 1993 
nátěr: bílá s barevnými pruhy
fotka
 
? B 19 KAROSA (1993 - 8/1995)
zapůjčen DP města Ústí nad Labem
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
poté Technické muzeum v Brně
zapůjčen Letiště Brno
 
  Karosa B 731 1976    funkční vzorek B 2; zkušební provoz v Rusku 
nátěr: vínovo-bílá
 
? B 2 KAROSA (1976 - 1981)
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
poté ČSAD Praha Smíchov
 
  32829 Karosa B 731.1663 1993  14.5.2015   prototyp B 21, 2005: GO Zliner Zlín - BS212, ALTRO, Trav-l-Cool; ?: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
 
? B 21 KAROSA (1993 - 1993)
poté DPMB
 
  33917 Karosa B 732.1662 1994  2010   1996-2009: MHD Třinec, prototyp B 27 
nátěr: modro-bílo-červená *
fotka
 
B 27 KAROSA (1994 - 1/1996)
zapůjčen DPMB
poté BUS Slezsko
poté Veolia Transport Morava
poté OSNADO
 
  33279 Karosa B 732.1660 1993    prototyp B 28; 1996-2008: MHD Třinec; 2008-2016: odstaven na šrotišti v okresu Karviná 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy & reklamní polep STASEKO *
fotka
 
B 28 KAROSA (1993 - 1/1996)
poté BUS Slezsko
poté ?
poté soukromá osoba
 
  Karosa B 731 1976    funkční vzorek B 3 
 
? B 3 KAROSA (1976 - 1979)
 
  34316 Karosa B 731.1669 1994  2010   1996-2010: MHD Třinec, prototyp B 30 
nátěr: Connex, bílá s červeným pruhem *
 
B 30 KAROSA (1994 - 1/1996)
poté BUS Slezsko
poté Veolia Transport Morava
 
  Karosa B 731 1977    prototyp B 4 
nátěr: vínovo-bílá
fotka
 
? B 4 KAROSA (1977 - 1980)
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
 
  Karosa B 831 1987  1989   funkční vzorek autobusu B831, nepojízdná karoserie zkoušena ve zkušebně Škody v Plzni, poté sešrotován 
 
B1U KAROSA (1987 - 1989)
 
  309-831.00.02-88 Karosa B 831 1989    funkční vzorek "B2U" autobusu B831; 1988-1990: využíván k provádění zkoušek a jako předváděcí vůz (mj. v roce 1989 byl představen v Brně), 1990-1995: dílenský vůz Karosy k provádění garančních oprav u zákazníků, 1995: předán TMB; do 2019: vůz odstaven (nebyl homologován a pro veteránské RZ nedosáhl věku 30 let); od 2019: historický vůz 
nátěr: červeno-šedo-bílá
fotka
 
? B2U KAROSA (1989 - 1995)
poté Technické muzeum v Brně
 
  Karosa B 831 1989  2004   prototyp "B3U" autobusu B831, 1995: předán TMB (společně s B2U), po zhodnocení technického stavu byla skříň vozu později prodána DP Ostrava na náhradní díly (k trolejbusům 17Tr) 
nátěr: bílo-červená
fotka
 
B3U KAROSA (1989 - 1995)
poté Technické muzeum v Brně
poté Dopravní podnik Ostrava
 
  278 Karosa C 744.24 » B 741.1910 1990  2007   prototyp BK 1 
nátěr: žluto-šedá *
fotka
 
? BK 1 KAROSA (1990 - 3/1993)
poté SAD Bardejov
poté SAD Prešov
 
  712 Karosa B 941.1930 1995  2015   MHD Kladno, prototyp BK 1, původně předváděcí vůz, 2006: SO 
nátěr: ČSAD Kladno, bílá s červeným pruhem *
fotka
 
? BK 1 KAROSA (1995 - ?)
poté ČSAD MHD Kladno
 
  508 Karosa B 741.1920 1993    prototyp BK2; 1/1995: odprodán do Pobřeží slonoviny 
nátěr: bílá s černou kolem oken & grafika znázorňující západ slunce *
 
? BK 2 KAROSA (1993 - 1/1995)
 
  711 VIN Karosa B 941.1936 » B 941.1960 1996  4.11.2014   prototyp BK 2 (původně B941.1936, později přestavěn na B941.1960), sedadla Vogel, 2004: nehoda s 3005, nová čelní maska dle B961E 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
 
? BK 2 KAROSA (1996 - 1998)
poté DPMB
 
  509 VIN Karosa B 741.1918 1993  2011   prototyp BK 3, původně předváděcí vůz 
nátěr: bílá s černou kolem oken *
fotka
 
B 15-42 BK 3 KAROSA (1993 - 1995)
zapůjčen DPMB
poté DP města Hradce Králové
poté Autobusy KAVKA
poté STENBUS
 
  96 Karosa B 941E.1956 1998  2016   prototyp BK 3; 2007-2016: nepojízdný vrak v areálu dopravce 
nátěr: bílá
fotka
 
? BK 3II KAROSA (1998 - 2001)
poté Zdeněk Kulhánek - EXPRESCAR
 
  282 VIN Karosa B 961.1970 2000  2017   prototyp BK4, 17.9.-17.12.2010: ČO, 2017: většina přední části použita pro vůz 6365, který byl dlouhodobě odstaven po nehodě 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
 
H 08-42 BK 4 KAROSA (2000 - 2002)
poté Dopravní podnik hl. m. Prahy
 
  584 Karosa B 741.1908 » B 741.1924 1993  4/2009   původně určen pro export (Rusko), předváděcí vůz výrobce, 2003: GO, 3.1.2008: odstaven po nehodě mezi Velíkovou a Štípou, 4/2009: použit k výcviku záchranných složek 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
 
BK 5 KAROSA (1993 - 1995)
poté DSZO
 
  Karosa C 733 1973    funkční vzorek C 1 
nátěr: krémovo-bílo-vínová
fotka
 
H 27-64 C 1 KAROSA (1974 - 1979)
 
  7732 Karosa C 734.20 1984    prototyp C 15 
 
? C 15 KAROSA (1984 - ?)
 
  7733 Karosa C 734.20 1984    prototyp C 16 
nátěr: bílo-modrá s modrým pruhem
 
F 00-68 C 16 KAROSA (1984 - ?)
 
  Karosa C 733 1974    funkční vzorek C 2; zkušební provoz v Rusku 
ex KAROSA
ex ČSAD Rokycany
 
? C 2 KAROSA (197x - 1980)
poté Svaz družstevních rolníků
 
  32734 VIN Karosa C 734.1343 1993  2013   prototyp C 25; 1997-200x: provozní oblast Trhové Sviny 
nátěr: ČSAD JIHOTRANS, bílá s modrými pruhy *
fotka
 
? C 25 KAROSA (12/1993 - 12/1994)
poté ČSAD JIHOTRANS
 
  32206 VIN Karosa C 734.1344 » C 734.1345 1992  2014   prototyp C 26, 2005: GO (GLASS CAR) 
nátěr: TRANSCENTRUM bus, žlutá s modrou grafikou *
fotka
 
?
?
C 26 KAROSA (1992 - 1996)
poté Seco Trans
poté TRANSCENTRUM bus
 
  33413 Karosa C 734.1340 1993    prototyp C 29, ?: reko na C 735 
nátěr: klasické schéma ČSAD, zelené pruhy
fotka
 
? C 29 KAROSA (1993 - 1994)
poté Zlínská dopravní
poté ČSAD Vsetín
 
  Karosa C 734 1975    funkční vzorek C 3 
nátěr: bílá s tmavě modrým a červeným pruhem
 
H 27-69 C 3 KAROSA (1975 - 1980)
poté Tatra Kopřivnice
 
  Karosa C 734 1975    funkční vzorek C 4 
 
A 15-52 C 4 KAROSA (1975 - 1978)
 
  Karosa C 734.00 1977    prototyp C 5 
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
 
? C 5 KAROSA (1977 - 1980)
 
  2835 Karosa C 955.1073 2000    prototyp C 5; původně předváděcí vůz; vystaven na veletrhu AUTOTEC 2000 a na Autosalonu Nitra 2000; 7/2002: první registrace vozidla 
nátěr: zelená
fotka
 
- C 5II KAROSA (2000 - 2002)
poté BOSÁK BUS
poté ARRIVA STŘEDNÍ ČECHY
 
  1 Karosa C 744.20 » C 744.24 1986  3/2006   prototyp CK 1 
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
fotka
 
CK 1 KAROSA (1986 - 1989)
poté SAD Trnava
 
  3 Karosa C 744.20 1986    prototyp CK 3 
nátěr: FTL, bílá se čtyřmi růžovými pruhy *
fotka
 
F 09-07 CK 3 KAROSA (1986 - 2/1990)
poté Dopravní stavby Prostějov
poté FTL - First Transport Lines
poté Jan Přibyl
 
  2 Karosa C 744.20 » C 744.1906 1986  2005   prototyp CK 2, 1990: rekonstrukce na typ C744.1906 (přeznačen na CK 5) 
nátěr: CVR LADA Kaplice, zeleno-bílá *
 
? CK 2
CK 5
KAROSA (1986 - 12/1990)
poté ČSAD JIHOTRANS
 
  277 Karosa C 744.1902 1990    prototyp CK 6; ?: SO 
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy *
fotka
 
? CK 6 KAROSA (1990 - 10/1992)
poté ČSAD Hradec Králové
poté Veolia Transport Východní Čechy
poté Jan Přibyl
zapůjčen StiBus
poté Veteran Bus Diamant
 
  Karosa LC 735 1977    funkční vzorek LC 1; v původních prospektech značen jako C735.00 
nátěr: žluto-bílá s hnědými pruhy tří odstínů
 
A 15-56 LC 1 KAROSA (1977 - 1981)
pronajat ČSAD Praha Smíchov
poté ČSAD Praha Smíchov
 
  1 Karosa LC 737.1050 HD 11 1991    prototyp LC 1, 1991: vystaven na pražském Autosalonu, 2011: GO 
nátěr: CAR-TOUR, bílá s duhou
fotka
 
? LC 1II KAROSA (10/1991 - 12/1992)
poté BULVA - SERVIS
poté CAR-TOUR
 
  23008 VIN Karosa LC 735.40 1988    prototyp LC 14 
nátěr: klasické schéma ČSAD, žluté pruhy
fotka
 
? LC 14 KAROSA (1988 - 1990)
poté ČSAD Praha - západ
 
  24904 Karosa LC 736.40 1989    prototyp LC 15; 2013-2014: GO; od ?: zachován jako muzejní 
nátěr: šedá s černou kolem oken *
fotka
 
F 09-14 LC 15 KAROSA (1989 - 1991)
poté LAS autodoprava
 
  28154 VIN Karosa LC 736.1050 1990  2007   prototyp LC 16 
nátěr: bílo-modrá *
fotka
 
? LC 16 KAROSA (1990 - 11/1990)
poté ČSAD Náchod
poté ČSAD Rychnov nad Kněžnou
poté ČSAD Ústí nad Orlicí
 
  27993 VIN Karosa LC 735.1011 1990    prototyp LC 17; 2012?: SO 
nátěr: šedá s černou kolem oken *
fotka
 
F 09-01 LC 17 KAROSA (1990 - 6/1994)
poté Pavel Linhart - LAS autodoprava
 
  30768 VIN Karosa LC 736.1022 1991    prototyp LC 18 
nátěr: Lamer, bílá s barevnými vlnovkami *
 
? LC 18 KAROSA (1991 - ?)
poté Milan Bulva - BULVA servis
poté Zdeněk Lamer, Kladno
poté V-FARMA Vstiš
 
  201-736-01-78 Karosa LC 736.00 1978  201x   prototyp LC 2 
nátěr: žluto-bílá s zeleným pruhem dvou odstínů
 
? LC 2 KAROSA (1978 - 1980)
poté ?
poté soukromá osoba
 
  31694 Karosa LC 736.1029 1992  2010   prototyp LC 20 
nátěr: bílá
fotka
 
UOA 05-01 LC 20 KAROSA (12/1992 - ?)
poté Milan Bulva - BULVA servis
poté Josef Martikán, Opava
poté Milan Fejfar, Staré Místo
 
  32467 Karosa C 735.1031 1992    prototyp LC 21; 2007: GO (nová karoserie typu LC735) 
nátěr: zeleno-bílá s černou kolem oken *
fotka
 
? LC 21 KAROSA (1992 - 1996)
poté Lesnická škola Písek
poté soukromá osoba
 
  32378 VIN Karosa LC 736.1032 1992    prototyp LC 23 
nátěr: bílá *
fotka
 
? LC 23 KAROSA (1992 - 1992)
poté Zlínská dopravní
poté ČSAD Ústí nad Orlicí
zapůjčen Vlastimil Popp, Trhové Sviny
poté PE-MO Trans
 
  Karosa LC 736.01 1980    prototyp LC 3; určen na linku EXPRES D1 
nátěr: bílá s oranžovo-červeno-vínovými pruhy
 
? LC 3 KAROSA (1980 - 1980)
poté ČSAD Brno-město
 
  Karosa LC 736.01 1980    prototyp LC 4; určen na linku EXPRES D1 
nátěr: bílo-oranžová
 
? LC 4 KAROSA (1980 - 1980)
poté ČSAD Praha Klíčov
 
  Karosa LC 735.20 1984    prototyp LC 7 
 
? LC 7 KAROSA (1984 - ?)
 
  2836 Karosa C 954.1360 2000    prototyp VM 6; 200x: přestavba na obytný přepravník závodního vozu 
nátěr: INCAR REVCO TEAM, bílo-modrá s grafikou auta *
fotka
 
H 19-91 VM 6 KAROSA (2000 - 12/2005)
poté AMC Vlasatý
poté INCAR
poté 3RCZ.com
 
  Karosa LC 936E.1038    
nátěr: bílá
fotka
 
H 08-54 KAROSA (? - ?)
 
  Karosa B 732   zkušební provoz na podzim 1994 
nátěr: bílá
 
KAROSA (? - ?)
zapůjčen DPMB
 
  056-20001-01-66 Karosa ŠM 16.5 1968  11/1984   prototyp ŠM16.5 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
 
KAROSA (1968 - 1968)
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
poté DP města Pardubic
 
  Karosa ŠM 11.1620 1969  1978    
nátěr: červeno-krémová
 
? KAROSA (1969 - 1971)
poté DP města Olomouce
 
  Karosa ŠD 11.2050 1969    1969: získal 2. cenu na mezinárodní výstavě autobusů ve francouzském městě Nice; od ?: přední čelo z řady 700 a zaslepené zadní dveře; sešrotován v 90. letech 
 
? KAROSA (? - ?)
poté TJ Slavoj Bruntál
 
  Karosa-Avia A 30 L7 1969    prototyp; 1975: výměna motoru; 1982: přestavba na karavan 
nátěr: bílo-šedá
 
? KAROSA (1969 - 197x)
poté AVIA
poté soukromá osoba
poté soukromá osoba
 
  Karosa-Avia A 30 RPA 1969    prototyp; přenosový vůz; 200x: přestavba na linkovou verzi 
nátěr: šedá s modrými pruhy *
 
? KAROSA (1969 - 1971)
poté Český rozhlas
poté ?
poté soukromá osoba
 
  Karosa-Avia A 30 D7 1969  2000   prototyp; původně předváděcí vůz 
 
? KAROSA (1969 - 197x)
poté SK Vysoké Mýto
 
  Karosa ŠM 11.1620 1972  ?   z výroby obdržel dvoudílné dveře otevírané dovnitř, které měl po celou dobu provozu 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
 
H 27-88 KAROSA (1972 - 1972)
poté Dopravní podnik hl. m. Prahy
 
  106 Karosa C 734.00 1981    ?: přestavba na obytný přepravník závodního vozu; od ?: zadní čelo z řady 930; od ?: přední čelo z řady 930, nárazník dle modelu Axer 
nátěr: bílá s černo-hnědo-modro-červenou grafikou *
fotka
 
? KAROSA (10/1981 - ?)
poté ?
poté CAMURRA
poté ?
 
  Karosa C 744.00 1983  ?   funkční vzorek kloubového autobusu 
nátěr: bílá s širokým modrým pruhem
fotka
 
?
F 09-02
UO 53-45
KAROSA (1983 - 1987)
zapůjčen DP mesta Bratislavy
zapůjčen DPMB
poté DP Mariánské Lázně
 
  5000 Karosa LC 736.00 1983    původně zkušební vzorek Karosy 
nátěr: bílá s růžovo-fialovými pruhy tří odstínů
fotka
 
UO 65-20 KAROSA (1983 - 1990)
poté Klement Hladík, Vysoké Mýto
 
  8333 Karosa LC 735.20 1984    prototyp 
nátěr: P-Transport, žluto-červená
fotka
 
?
UO 73-83
KAROSA (1984 - ?)
poté TJ Sokol Dobříkov
poté P-transport
 
  18127 Karosa LC 735.20 1987     
 
? KAROSA (1987 - 1990)
poté ČSAD Pardubice
poté Connex Východní Čechy
 
  19726 Karosa LC 736.20 1987     
nátěr: krémová s černou kolem oken
fotka
 
? KAROSA (7/1987 - 7/1989)
poté ?
poté Vodohospodářské stavby Hradec Králové
poté Josef Jadrný - AZUR BUS
poté DP města Hradce Králové
poté GLASS CAR Luhačovice
 
  18786 Karosa B 731.20 1987     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
 
X 08-72 KAROSA (1987 - 9/1988)
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
poté Dopravní podnik hl. m. Prahy
 
  18529 Karosa C 734.23 1987    1995: GO (Karosa Vysoké Mýto) - výměnným způsobem 
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
 
KAROSA (8/1995 - ?)
 
  Karosa C 734.23 1987    1995: GO (Karosa Vysoké Mýto) - výměnným způsobem 
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
 
KAROSA (8/1995 - ?)
 
  18491 Karosa C 734.23 1987    1995: GO (Karosa Vysoké Mýto) - výměnným způsobem 
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
 
KAROSA (8/1995 - ?)
 
  21649 VIN Karosa LC 736.20 1988     
 
? KAROSA (1988 - 10/1989)
poté ČSAD Vysoké Mýto
poté ČSAD Ústí nad Orlicí
 
  22342 VIN Karosa B 732.20 1988     
 
? KAROSA (1988 - 10/1988)
poté ČSAD Vysoké Mýto
poté ČSAD Ústí nad Orlicí
 
  109 Karosa C 744.24 1989    1990-1995: MHD Žilina 
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
fotka
 
? KAROSA (11/1989 - 12/1990)
poté SAD Žilina
 
  Karosa LC 757.1060 HD 12 1992    prototyp, vystaven na veletrhu AUTOTEC 1992; od ?: využíván jako výcvikové vozidlo autoškoly 
nátěr: bílo-šedá se žlutou grafikou *
fotka
 
- KAROSA (1992 - 5/1993)
poté Milan Bulva - BULVA servis
poté Komárek Eurotrans
poté PETROLEX TRANS
poté TransDomix
poté Pilifi
 
  1 Karosa LC 757.1060 HD 12 1992    prototyp, vystaven na veletrhu AUTOTEC 1992 
nátěr: bílá s fialovým přechodem *
fotka
 
F 09-10 KAROSA (1992 - 1993)
poté ZO OS KOVO Karosa
poté Milan Bulva - BULVA servis
poté Jozef Čepček - ČEPO
poté František Andráš - HELIA
 
  33273 VIN Karosa B 732.1654 1993  2007   1994-2006: MHD Písek, vozidlo bylo původně určeno pro neznámého dopravce 
nátěr: žlutá *
fotka
 
- KAROSA (1993 - 9/1994)
poté ČSAD České Budějovice
poté ČSAD AUTOBUSY České Budějovice
poté Autobusy KAVKA
 
  41 Karosa LC 757.1060 HD 12 1994    původně předváděcí vůz, vystaven na Autosalónu Nitra 1995 
nátěr: krémová *
fotka
 
? KAROSA (1994 - 12/1995)
poté Obchodní zastupitelství Ruské Federace‎ v ČR
poté ORLAN
poté Emil Šupka - ŠUPKATOURS
poté mesto Fiľakovo
 
  3 Karosa LC 937.1040 GT 11 1994    vystaven na veletrhu AUTOTEC a na Autosalonu Nitra; 2004?-2017?: přestavba zadní části pro účely převozu divadelního náčiní 
nátěr: bílá *
fotka
 
F 09-10II KAROSA (1994 - 6/1994)
poté CK Framo
poté Ing. Michael Sopira - AMIGOS TRAVEL
poté Vojtech Mitošinka, Pobedim
poté Pavol Kottes, Lozorno
pronajat Radošinské naivné divadlo
poté StiBus
 
  33916 VIN Karosa B 732.1664 1994    prototyp 
nátěr: DPKV, bílá s pruhy (MHD) *
 
? KAROSA (1994 - 1995)
poté DP Karlovy Vary
poté ООО "Еvrоtrаns"
 
  34549 VIN Karosa C 934.1351 1995  2020   prototyp, ?: reko na C 935 
nátěr: Tesař, bílá se zelenými pruhy *
fotka
 
? KAROSA (1995 - 11/1999)
poté Autodoprava Tesař
poté Jana Bednaříková - Transbus line
 
  34524 Karosa C 735.1031 1995     
 
? KAROSA (1995 - ?)
 
  35256 VIN Karosa C 735.1031 1996    původně předváděcí vůz; 12.9.2011: odstaven po nehodě za obcí Kobyly, později vyřazen 
nátěr: bílá *
fotka
 
? KAROSA (4/1996 - 11/1999)
zapůjčen ? (Litva)
poté Ing. Milan Tkáčik - MTK BUS
poté J & M SLIVTOUR
 
  12 VIN Karosa C 935.1034 Récréo 1996  5/2018   původně předváděcí vůz 
nátěr: SAD Trnava, žluto-modrá *
fotka
 
? KAROSA (1996 - 10/1998)
poté SAD Trnava
 
  21 VIN Karosa C 935.1034 Récréo 1996    původně předváděcí vůz; vystaven na Autosalonu Nitra 1997 
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy *
fotka
 
? KAROSA (1996 - 12/1997)
zapůjčen GALIMPEX-S Bratislava
poté SAD Lučenec
 
  35274 VIN Karosa LC 936.1038 1996    prototyp, od 11/2008: výcvikové vozidlo autoškoly 
nátěr: bílá *
fotka
 
? KAROSA (1996 - 12/1998)
poté Jiří Zapletal - ZAPO
poté KOBRA - Star
poté Štěpán Škopík, Louka
poté Milan Vyžrálek, Miroslavské Knínice
poté Autoškola CAHA+S
poté Autoškola Josef Pátek
 
  74 Karosa LC 957.1070 HD 12 1996    prototyp 
nátěr: bílá *
fotka
 
? KAROSA (1996 - 12/1997)
poté DOOD
poté Peter Dilong
poté František Pšenica - Ferri Tours
 
  378 VIN Karosa B 932.1676 1997  2013   MHD Nitra, původně předváděcí vůz 
nátěr: bílá
fotka
 
? KAROSA (1997 - 12/1999)
poté ARRIVA Nitra
 
  266 VIN Karosa LC 936.1037 1997    původně předváděcí vůz 
nátěr: bílá *
fotka
 
? KAROSA (1997 - 1997)
poté Slovenské Telekomunikácie
poté Haky Trans
poté Autoškola Gonda - L+L
poté OBERLE SK
poté ? (SK)
 
  694 VIN Karosa B 931E.1703 1997  2014   prototyp 
nátěr: Veolia, bílá s šedým a červeným pruhem *
fotka
ex KAROSA
ex Milan Bulva - BULVA servis
 
UOA 48-96 KAROSA (11/1999 - 12/2002)
poté ČSAP
zapůjčen HOTLINER
zapůjčen HOTLINER
zapůjčen HOTLINER
zapůjčen HOTLINER
zapůjčen HOTLINER
zapůjčen HOTLINER
poté Okresní autobusová doprava Kolín
zapůjčen HOTLINER
poté ARRIVA PRAHA
zapůjčen Veolia Transport Teplice
 
  97 VIN Karosa C 943.1944 1998  ?   původně předváděcí vůz; vystaven na veletrhu AUTOTEC 1998 a na Autosalonu Nitra 1998; 2007: SP 
nátěr: bílá s krémovým pruhem *
fotka
 
? KAROSA (1998 - 1998)
zapůjčen GALIMPEX-S Bratislava
poté KRODOS BUS
poté SAŠA
poté StiBus
poté Martin Bednařík
 
předchozí 1 2 následující předchozí 1 2 následující celkem 132
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 86 vozů
  • neznámý: 12 vozů
  • sešrotován: 1 vůz
  • vyřazen: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: dnes.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání