Iveco Czech Republic: autobusy
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
13797 VIN | Iveco Crossway 12M | 2012 |
zájezdová doprava a autoškola; na karoserii Arway, ale veden jako Crossway, později přední čelo z modelové řady EURO 6;
11/2022-5/2023: odstaven nátěr: bílá |
» detail | |||||
? | ? | Iveco Czech Republic (? - 2016) | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
34317 VIN | Karosa B 931.1677 | 1995 | 2013 |
prototyp B 01, 5/1995: vystaven na 51. kongresu UITP v Paříži, vystaven na veletrhu AUTOTEC 1995, 15.2.1996: prezentace v Nitře pro podniky SAD ze západního Slovenska nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» detail | ||||
X 07-03 H 08-67 |
B 01 | KAROSA (1995 - 8/1996) | |||||||
zapůjčen
Dopravní podnik hl. m. Prahy pronajat GALIMPEX-S Bratislava zapůjčen DP Bratislava zapůjčen SAD Nitra zapůjčen DP mesta Žiliny zapůjčen DP mesta Prešov zapůjčen SAD Banská Bystrica zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy poté Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
34413 | Karosa B 931.1675 | 1995 |
prototyp B 02; vystaven na Autosalonu Nitra 1995; 22.10.2022-23.3.2024: součást expozice Spolku majitelů historických autobusů Ústí nad Labem;
od 24.3.2024: zdroj ND a sklad nátěr: TRADO-MAD, žluto-šedá s červenými pruhy * |
» detail | |||||
F 09-10IV | B 02 | KAROSA (1995 - 4/1999) | |||||||
zapůjčen
GALIMPEX-S Bratislava poté TRADO-MAD poté Autobusy Jihlava poté František Neumann, Praha poté soukromá osoba poté soukromá osoba |
|||||||||
34412 VIN | Karosa B 932.1678 | 1995 |
prototyp B 03, ?: zaslepeny zadní dveře a dodělána lepená skla; 16.11.2007: nehoda u Ostrožské Lhoty nátěr: bílá * |
» detail | |||||
? | B 03 | KAROSA (1995 - ?) | |||||||
poté
Zlínská dopravní poté Karel Housa - HOUSACAR poté SONA |
|||||||||
6 VIN | Karosa B 932.1672 | 1995 |
prototyp B 04; 1999-2000: MHD Beroun; 2008-3/2009: GO (ZLINER) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» detail | |||||
? | B 04 | KAROSA (1995 - 4/1999) | |||||||
poté
Zdeněk Fedorka - FEDOS poté Libor Valenta, Mezouň poté Ivan PACÁK přepravní služby poté BADO BUS poté ČSAD POLKOST |
|||||||||
695 | Karosa B 932.1680 | 1997 | 2009 |
prototyp B 09, zadní čelo a sedadla z řady 700 nátěr: bílá |
» detail | ||||
B 09 | KAROSA (1997 - 4/2001) | ||||||||
poté
Okresní autobusová doprava Kolín zapůjčen HOTLINER |
|||||||||
Karosa B 731 | 1974 |
funkční vzorek B 1 |
» detail | ||||||
? | B 1 | KAROSA (1974 - 1976) | |||||||
4618 | Karosa B 731.00 | 1983 |
prototyp B 10 nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
H 37-09 | B 10 | KAROSA (1983 - 1984) | |||||||
poté
DP města Pardubic |
|||||||||
8967 | Karosa B 732.20 » B 731.20 | 1984 | 1994 |
prototyp B 11 nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
H 02-45 X 08-14 |
B 11 | KAROSA (1984 - 6/1988) | |||||||
zapůjčen
DP města Pardubic zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy poté Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
29678 | Karosa B 731.1653 | 1990 |
prototyp B 14 nátěr: DPO, modro-bílá se žlutými dveřmi * |
» detail | |||||
X 07-95 | B 14 | KAROSA (1990 - 1990) | |||||||
zapůjčen
Dopravní podnik hl. m. Prahy poté Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
28358 | Karosa B 732.40 | 1990 |
prototyp B 15 ve spolupráci s EKOGAS AUTO Praha - Zdeněk Halada, 1992-2012: MHD Prostějov nátěr: bílá * |
» detail | |||||
B xx-xx | B 15 | KAROSA (1990 - 1992) | |||||||
poté
FTL - First Transport Lines poté RETROBUS |
|||||||||
31549 | Karosa B 732.1661 | 1991 |
prototyp B 17, původně předváděcí vůz, vystaven na Všeobecné výstavě 1991 a na veletrhu AUTOTEC 1992, ?: přestavba na obytný přepravník závodního vozu, od ?: přední čelo z řady 950, nárazník dle modelu Axer nátěr: zelená s bílou šachovnicí * |
» detail | |||||
X 07-25 X 15-59 X 07-03 F 09-11 |
B 17 | KAROSA (1991 - 5/1995) | |||||||
zapůjčen
ČSAD MHD Karlovy Vary zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy zapůjčen DPMB zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy poté Dopravní podnik hl. m. Prahy poté ? poté ALS Motorsport |
|||||||||
32136 | Karosa B 731.1659 | 1992 | 2008 |
prototyp B 18, léto 1994: předváděcí provoz v Brně, 2008: vyřazen pro poruchu motoru nátěr: CVR A-Zet/Jan Rejsek podlahy, žluto-zeleno-modro-černá * |
» detail | ||||
? | B 18 | KAROSA (1992 - 1997) | |||||||
zapůjčen
DPMB poté ČSAD Jablonec nad Nisou |
|||||||||
1 VIN | Karosa B 732.1670 | 1993 |
prototyp B 19, vystaven na veletrhu AUTOTEC 1993 nátěr: bílá s barevnými pruhy |
» detail | |||||
? | B 19 | KAROSA (1993 - 8/1995) | |||||||
zapůjčen
DP města Ústí nad Labem zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy poté Technické muzeum v Brně zapůjčen Letiště Brno |
|||||||||
Karosa B 731 | 1976 |
funkční vzorek B 2; zkušební provoz v Rusku nátěr: vínovo-bílá |
» detail | ||||||
? | B 2 | KAROSA (1976 - 1981) | |||||||
zapůjčen
Dopravní podnik hl. m. Prahy poté ČSAD Praha Smíchov |
|||||||||
32829 | Karosa B 731.1663 | 1993 | 14.5.2015 |
prototyp B 21, 2005: GO Zliner Zlín - BS212, ALTRO, Trav-l-Cool; ?: převezen na letiště Tuřany nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
? | B 21 | KAROSA (1993 - 1993) | |||||||
poté
DPMB |
|||||||||
33917 | Karosa B 732.1662 | 1994 | 2010 |
1996-2009: MHD Třinec, prototyp B 27 nátěr: modro-bílo-červená * |
» detail | ||||
B 27 | KAROSA (1994 - 1/1996) | ||||||||
zapůjčen
DPMB poté BUS Slezsko poté Veolia Transport Morava poté OSNADO |
|||||||||
33279 | Karosa B 732.1660 | 1993 |
prototyp B 28; 1996-2008: MHD Třinec; 2008-2016: odstaven na šrotišti v okresu Karviná nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy & reklamní polep STASEKO * |
» detail | |||||
B 28 | KAROSA (1993 - 1/1996) | ||||||||
poté
BUS Slezsko poté ? poté soukromá osoba |
|||||||||
Karosa B 731 | 1976 |
funkční vzorek B 3 |
» detail | ||||||
? | B 3 | KAROSA (1976 - 1979) | |||||||
34316 | Karosa B 731.1669 | 1994 | 2010 |
1996-2010: MHD Třinec, prototyp B 30 nátěr: Connex, bílá s červeným pruhem * |
» detail | ||||
B 30 | KAROSA (1994 - 1/1996) | ||||||||
poté
BUS Slezsko poté Veolia Transport Morava |
|||||||||
Karosa B 731 | 1977 |
prototyp B 4 nátěr: vínovo-bílá |
» detail | ||||||
? | B 4 | KAROSA (1977 - 1980) | |||||||
zapůjčen
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
Karosa B 831 | 1987 | 1989 |
funkční vzorek autobusu B831, nepojízdná karoserie zkoušena ve zkušebně Škody v Plzni, poté sešrotován |
» detail | |||||
B1U | KAROSA (1987 - 1989) | ||||||||
309-831.00.02-88 | Karosa B 831 | 1989 |
funkční vzorek "B2U" autobusu B831;
1988-1990: využíván k provádění zkoušek a jako předváděcí vůz (mj. v roce 1989 byl představen v Brně),
1990-1995: dílenský vůz Karosy k provádění garančních oprav u zákazníků,
1995: předán TMB;
do 2019: vůz odstaven (nebyl homologován a pro veteránské RZ nedosáhl věku 30 let);
od 2019: historický vůz nátěr: červeno-šedo-bílá |
» detail | |||||
? | B2U | KAROSA (1989 - 1995) | |||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
Karosa B 831 | 1989 | 2004 |
prototyp "B3U" autobusu B831,
1995: předán TMB (společně s B2U), po zhodnocení technického stavu byla skříň vozu později prodána DP Ostrava na náhradní díly (k trolejbusům 17Tr) nátěr: bílo-červená |
» detail | |||||
B3U | KAROSA (1989 - 1995) | ||||||||
poté
Technické muzeum v Brně poté Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
278 | Karosa C 744.24 » B 741.1910 | 1990 | 2007 |
prototyp BK 1 nátěr: žluto-šedá * |
» detail | ||||
? | BK 1 | KAROSA (1990 - 3/1993) | |||||||
poté
SAD Bardejov poté SAD Prešov |
|||||||||
712 | Karosa B 941.1930 | 1995 | 2015 |
MHD Kladno, prototyp BK 1, původně předváděcí vůz, 2006: SO nátěr: ČSAD Kladno, bílá s červeným pruhem * |
» detail | ||||
? | BK 1 | KAROSA (1995 - ?) | |||||||
poté
ČSAD MHD Kladno |
|||||||||
508 | Karosa B 741.1920 | 1993 |
prototyp BK2; 1/1995: odprodán do Pobřeží slonoviny nátěr: bílá s černou kolem oken & grafika znázorňující západ slunce * |
» detail | |||||
? | BK 2 | KAROSA (1993 - 1/1995) | |||||||
711 VIN | Karosa B 941.1936 » B 941.1960 | 1996 | 4.11.2014 |
prototyp BK 2 (původně B941.1936, později přestavěn na B941.1960), sedadla Vogel, 2004: nehoda s 3005, nová čelní maska dle B961E nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» detail | ||||
? | BK 2 | KAROSA (1996 - 1998) | |||||||
poté
DPMB |
|||||||||
509 VIN | Karosa B 741.1918 | 1993 | 2011 |
prototyp BK 3, původně předváděcí vůz nátěr: bílá s černou kolem oken * |
» detail | ||||
B 15-42 | BK 3 | KAROSA (1993 - 1995) | |||||||
zapůjčen
DPMB poté DP města Hradce Králové poté Autobusy KAVKA poté STENBUS |
|||||||||
96 | Karosa B 941E.1956 | 1998 | 2016 |
prototyp BK 3; 2007-2016: nepojízdný vrak v areálu dopravce nátěr: bílá |
» detail | ||||
? | BK 3II | KAROSA (1998 - 2001) | |||||||
poté
Zdeněk Kulhánek - EXPRESCAR |
|||||||||
282 VIN | Karosa B 961.1970 | 2000 | 2017 |
prototyp BK4, 17.9.-17.12.2010: ČO, 2017: většina přední části použita pro vůz 6365, který byl dlouhodobě odstaven po nehodě nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» detail | ||||
H 08-42 | BK 4 | KAROSA (2000 - 2002) | |||||||
poté
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
584 | Karosa B 741.1908 » B 741.1924 | 1993 | 4/2009 |
původně určen pro export (Rusko), předváděcí vůz výrobce, 2003: GO, 3.1.2008: odstaven po nehodě mezi Velíkovou a Štípou, 4/2009: použit k výcviku záchranných složek nátěr: DSZO, žluto-modrá * |
» detail | ||||
BK 5 | KAROSA (1993 - 1995) | ||||||||
poté
DSZO |
|||||||||
Karosa C 733 | 1973 |
funkční vzorek C 1 nátěr: krémovo-bílo-vínová |
» detail | ||||||
H 27-64 | C 1 | KAROSA (1974 - 1979) | |||||||
7732 | Karosa C 734.20 | 1984 |
prototyp C 15 |
» detail | |||||
? | C 15 | KAROSA (1984 - ?) | |||||||
7733 | Karosa C 734.20 | 1984 |
prototyp C 16 nátěr: bílo-modrá s modrým pruhem |
» detail | |||||
F 00-68 | C 16 | KAROSA (1984 - ?) | |||||||
Karosa C 733 | 1974 |
funkční vzorek C 2; zkušební provoz v Rusku |
» detail | ||||||
ex
KAROSA ex ČSAD Rokycany |
|||||||||
? | C 2 | KAROSA (197x - 1980) | |||||||
poté
Svaz družstevních rolníků |
|||||||||
32734 VIN | Karosa C 734.1343 | 1993 | 2013 |
prototyp C 25; 1997-200x: provozní oblast Trhové Sviny nátěr: ČSAD JIHOTRANS, bílá s modrými pruhy * |
» detail | ||||
? | C 25 | KAROSA (12/1993 - 12/1994) | |||||||
poté
ČSAD JIHOTRANS |
|||||||||
32206 VIN | Karosa C 734.1344 » C 734.1345 | 1992 | 2014 |
prototyp C 26, 2005: GO (GLASS CAR) nátěr: TRANSCENTRUM bus, žlutá s modrou grafikou * |
» detail | ||||
? ? |
C 26 | KAROSA (1992 - 1996) | |||||||
poté
Seco Trans poté TRANSCENTRUM bus |
|||||||||
33413 | Karosa C 734.1340 | 1993 |
prototyp C 29, ?: reko na C 735 nátěr: klasické schéma ČSAD, zelené pruhy |
» detail | |||||
? | C 29 | KAROSA (1993 - 1994) | |||||||
poté
Zlínská dopravní poté ČSAD Vsetín |
|||||||||
Karosa C 734 | 1975 |
funkční vzorek C 3 nátěr: bílá s tmavě modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||||
H 27-69 | C 3 | KAROSA (1975 - 1980) | |||||||
poté
Tatra Kopřivnice |
|||||||||
Karosa C 734 | 1975 |
funkční vzorek C 4 |
» detail | ||||||
A 15-52 | C 4 | KAROSA (1975 - 1978) | |||||||
Karosa C 734.00 | 1977 |
prototyp C 5 nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | ||||||
? | C 5 | KAROSA (1977 - 1980) | |||||||
2835 | Karosa C 955.1073 | 2000 |
prototyp C 5; původně předváděcí vůz; vystaven na veletrhu AUTOTEC 2000 a na Autosalonu Nitra 2000; 7/2002: první registrace vozidla nátěr: zelená |
» detail | |||||
- | C 5II | KAROSA (2000 - 2002) | |||||||
poté
BOSÁK BUS poté ARRIVA STŘEDNÍ ČECHY |
|||||||||
1 | Karosa C 744.20 » C 744.24 | 1986 | 3/2006 |
prototyp CK 1 nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | ||||
CK 1 | KAROSA (1986 - 1989) | ||||||||
poté
SAD Trnava |
|||||||||
3 | Karosa C 744.20 | 1986 |
prototyp CK 3 nátěr: FTL, bílá se čtyřmi růžovými pruhy * |
» detail | |||||
F 09-07 | CK 3 | KAROSA (1986 - 2/1990) | |||||||
poté
Dopravní stavby Prostějov poté FTL - First Transport Lines poté Jan Přibyl |
|||||||||
2 | Karosa C 744.20 » C 744.1906 | 1986 | 2005 |
prototyp CK 2, 1990: rekonstrukce na typ C744.1906 (přeznačen na CK 5) nátěr: CVR LADA Kaplice, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
? |
CK 2 CK 5 |
KAROSA (1986 - 12/1990) | |||||||
poté
ČSAD JIHOTRANS |
|||||||||
277 | Karosa C 744.1902 | 1990 |
prototyp CK 6; ?: SO nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy * |
» detail | |||||
? | CK 6 | KAROSA (1990 - 10/1992) | |||||||
poté
ČSAD Hradec Králové poté Veolia Transport Východní Čechy poté Jan Přibyl zapůjčen StiBus poté Veteran Bus Diamant |
|||||||||
13625 VIN | Irisbus Crossway LE 10,8M | 2012 |
původně zkušební vůz FPT 02; od 6/2022: provozní oblast Týn nad Vltavou nátěr: GW BUS, bílá s modrými a červenými pruhy * |
» detail | |||||
F 5124 | FPT 02 | Iveco Czech Republic (2012 - 8/2016) | |||||||
poté
GW BUS |
|||||||||
13854 VIN | Iveco Crossway LINE 13M | 2012 |
původně zkušební vůz FPT 03; 6/2016: první registrace vozidla nátěr: ČSAD Plzeň, bílá se třemi zelenými pruhy (lomenými) * |
» detail | |||||
E 2843 | FPT 03 | Iveco Czech Republic (2012 - 6/2016) | |||||||
poté
ČSAD autobusy Plzeň poté Okresní autobusová doprava Kolín |
|||||||||
8683 VIN | Irisbus Crossway 12M | 2009 |
prototyp VM 33 a původně zkušební vůz FPT 04 nátěr: bílá |
» detail | |||||
F 09-09 F 5125 |
VM 33 FPT 04 |
Iveco Czech Republic (2009 - 2015) | |||||||
poté
STENBUS |
|||||||||
13888 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2012 |
původně zkušební vůz FPT 05 nátěr: bílá |
» detail | |||||
A 5695 | FPT 05 | Iveco Czech Republic (2012 - 5/2018) | |||||||
poté
JARMES |
|||||||||
15193 VIN | Irisbus Crossway LE 12,8M | 2012 |
původně zkušební vůz FPT 07 nátěr: AKV, bílá se třemi zelenými pruhy * |
» detail | |||||
F 5125II | FPT 07 | Iveco Czech Republic (2012 - 4/2016) | |||||||
poté
KRODOS BUS poté AKV bus |
|||||||||
15692 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2012 |
původně zkušební vůz FPT 08; 10/2016: první registrace vozidla; 28.7.2023: nehoda v areálu dopravce, od 11/2023: zadní čelo z vozu ex-1732 nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail | |||||
F 5129 E 0217 |
FPT 08 | Iveco Czech Republic (2012 - 2016) | |||||||
poté
STENBUS |
|||||||||
Iveco Crossway LINE 13M | ? |
původně zkušební vůz FPT 09, 2016: přestavba na přepravník ve společnosti ANEXIA nátěr: Samohýl Motorsport, bílá se zeleno-černou grafikou a FOTO polepem * |
» detail | ||||||
F 5144II | FPT 09 | Iveco Czech Republic (? - 2016) | |||||||
poté
Samohýl Motorsport |
|||||||||
15803 VIN | Irisbus Crossway 12M | 2012 |
původně zkušební vůz FPT 10 nátěr: bílá |
» detail | |||||
? | FPT 10 | Iveco Czech Republic (2012 - 5/2018) | |||||||
poté
JARMES |
|||||||||
Irisbus Crossway LE 12,8M | 2011 |
původně zkušební vůz FPT 11; 4.11.2024: odstaven pro závadu převodovky nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | ||||||
E 0217 | FPT 11 | Iveco Czech Republic (2011 - ?) | |||||||
poté
ČSAD POLKOST |
|||||||||
Iveco Crossway LINE 12M | ? |
zkušební vůz FPT 12 nátěr: bílá |
» detail | ||||||
? | FPT 12 | Iveco Czech Republic (od ?) | |||||||
22679 | Iveco Crossway LINE 12M | 2015 |
zkušební vůz FPT 13 nátěr: bílá |
» detail | |||||
F 09-17 F 6027 |
FPT 13 | Iveco Czech Republic (od 2015) | |||||||
22598 | Iveco Crossway LE CITY 12M | 2015 |
zkušební vůz FPT 14 nátěr: bílá |
» detail | |||||
? | FPT 14 | Iveco Czech Republic (od 2015) | |||||||
Karosa LC 735 | 1977 |
funkční vzorek LC 1; v původních prospektech značen jako C735.00 nátěr: žluto-bílá s hnědými pruhy tří odstínů |
» detail | ||||||
A 15-56 | LC 1 | KAROSA (1977 - 1981) | |||||||
pronajat
ČSAD Praha Smíchov poté ČSAD Praha Smíchov |
|||||||||
1 | Karosa LC 737.1050 HD 11 | 1991 |
prototyp LC 1, 1991: vystaven na pražském Autosalonu, 2011: GO nátěr: CAR-TOUR, bílá s duhou |
» detail | |||||
? | LC 1II | KAROSA (10/1991 - 12/1992) | |||||||
poté
BULVA - SERVIS poté CAR-TOUR |
|||||||||
23008 VIN | Karosa LC 735.40 | 1988 |
prototyp LC 14 nátěr: klasické schéma ČSAD, žluté pruhy |
» detail | |||||
? | LC 14 | KAROSA (1988 - 1990) | |||||||
poté
ČSAD Praha - západ |
|||||||||
24904 | Karosa LC 736.40 | 1989 |
prototyp LC 15; 2013-2014: GO; od ?: zachován jako muzejní nátěr: šedá s černou kolem oken * |
» detail | |||||
F 09-14 | LC 15 | KAROSA (1989 - 1991) | |||||||
poté
LAS autodoprava |
|||||||||
28154 VIN | Karosa LC 736.1050 | 1990 | 2007 |
prototyp LC 16 nátěr: bílo-modrá * |
» detail | ||||
? | LC 16 | KAROSA (1990 - 11/1990) | |||||||
poté
ČSAD Náchod poté ČSAD Rychnov nad Kněžnou poté ČSAD Ústí nad Orlicí |
|||||||||
27993 VIN | Karosa LC 735.1011 | 1990 |
prototyp LC 17; 2012?: SO nátěr: šedá s černou kolem oken * |
» detail | |||||
F 09-01 | LC 17 | KAROSA (1990 - 6/1994) | |||||||
poté
Pavel Linhart - LAS autodoprava |
|||||||||
30768 VIN | Karosa LC 736.1022 | 1991 |
prototyp LC 18 nátěr: Lamer, bílá s barevnými vlnovkami * |
» detail | |||||
? | LC 18 | KAROSA (1991 - ?) | |||||||
poté
Milan Bulva - BULVA servis poté Zdeněk Lamer, Kladno poté V-FARMA Vstiš |
|||||||||
201-736-01-78 | Karosa LC 736.00 | 1978 | 201x |
prototyp LC 2 nátěr: žluto-bílá s zeleným pruhem dvou odstínů |
» detail | ||||
? | LC 2 | KAROSA (1978 - 1980) | |||||||
poté
? poté soukromá osoba |
|||||||||
31694 | Karosa LC 736.1029 | 1992 | 2010 |
prototyp LC 20 nátěr: bílá |
» detail | ||||
UOA 05-01 | LC 20 | KAROSA (12/1992 - ?) | |||||||
poté
Milan Bulva - BULVA servis poté Josef Martikán, Opava poté Milan Fejfar, Staré Místo |
|||||||||
32467 | Karosa C 735.1031 | 1992 |
prototyp LC 21; 2007: GO (nová karoserie typu LC735) nátěr: zeleno-bílá s černou kolem oken * |
» detail | |||||
? | LC 21 | KAROSA (1992 - 1996) | |||||||
poté
Lesnická škola Písek poté soukromá osoba |
|||||||||
32378 VIN | Karosa LC 736.1032 | 1992 |
prototyp LC 23 nátěr: bílá * |
» detail | |||||
? | LC 23 | KAROSA (1992 - 1992) | |||||||
poté
Zlínská dopravní poté ČSAD Ústí nad Orlicí zapůjčen Vlastimil Popp, Trhové Sviny poté PE-MO Trans |
|||||||||
Karosa LC 736.01 | 1980 |
prototyp LC 3; určen na linku EXPRES D1 nátěr: bílá s oranžovo-červeno-vínovými pruhy |
» detail | ||||||
? | LC 3 | KAROSA (1980 - 1980) | |||||||
poté
ČSAD Brno-město |
|||||||||
Karosa LC 736.01 | 1980 |
prototyp LC 4; určen na linku EXPRES D1 nátěr: bílo-oranžová |
» detail | ||||||
? | LC 4 | KAROSA (1980 - 1980) | |||||||
poté
ČSAD Praha Klíčov |
|||||||||
Karosa LC 735.20 | 1984 |
prototyp LC 7 |
» detail | ||||||
? | LC 7 | KAROSA (1984 - ?) | |||||||
1 | Irisbus Ares 12M | ? | 2017 |
prototyp VM 1 nátěr: bílá |
» detail | ||||
? | VM 1 | Iveco Czech Republic (? - ?) | |||||||
poté
? |
|||||||||
3 VIN | Irisbus Ares 15M | 2001 |
prototyp VM 3, vozidlo bylo původně určeno pro dopravce ÖBB Postbus (A), 2006: SO (Karosa Vysoké Mýto) nátěr: bílá * |
» detail | |||||
F 09-04 UOK 21-60 |
VM 3 | KAROSA (2001 - 2002) | |||||||
zapůjčen
DP měst Chomutova a Jirkova zapůjčen DP města Děčína poté DP měst Chomutova a Jirkova poté TIGRESSA |
|||||||||
5 VIN | Irisbus Ares 15M | 2001 |
prototyp VM 5; původně předváděcí vůz nátěr: ČSAD JIHOTRANS, bílá s modrými pruhy * |
» detail | |||||
1E4 7955 | VM 5 | KAROSA (2001 - 10/2004) | |||||||
zapůjčen
ČSAD autobusy Plzeň poté ČSAD JIHOTRANS |
|||||||||
2836 | Karosa C 954.1360 | 2000 |
prototyp VM 6; 200x: přestavba na obytný přepravník závodního vozu nátěr: INCAR REVCO TEAM, bílo-modrá s grafikou auta * |
» detail | |||||
H 19-91 | VM 6 | KAROSA (2000 - 12/2005) | |||||||
poté
AMC Vlasatý poté INCAR poté 3RCZ.com |
|||||||||
1 VIN | Irisbus Arway 12,8M | 2003 |
prototyp VM 9 (modelové řady Arway) nátěr: bílá |
» detail | |||||
? | VM 9 | KAROSA (2003 - 4/2006) | |||||||
poté
LAS autodoprava |
|||||||||
2 VIN | Irisbus Arway 12M | 2005 |
prototyp VM 10 nátěr: bílá |
» detail | |||||
F 09-10V H 19-91II |
VM 10 | KAROSA (2005 - 12/2006) | |||||||
poté
EUROLINES Česká republika poté RETROBUS |
|||||||||
1 VIN | Irisbus Arway 15M | 2005 |
prototyp VM 11 nátěr: bílá s červenými, modrými a vínovými pruhy * |
» detail | |||||
? E 0217 3E3 9852 |
VM 11 | Iveco Czech Republic (2005 - 4/2009) | |||||||
zapůjčen
BORS Břeclav zapůjčen ČSAD Jablonec nad Nisou poté International Rescue System poté Banskobystrická autobusová doprava poté ? (SK) poté Magdalena Jakubas - JAKUBAS |
|||||||||
4 VIN | Irisbus Crossway 12,8M | 2006 |
původně předváděcí vůz, prototyp VM 12 nátěr: bílá * |
» detail | |||||
F 09-04 E 0234 E 0239 E 0307 |
VM 12 | Iveco Czech Republic (2006 - 4/2008) | |||||||
zapůjčen
ČSAD Semily zapůjčen LAS autodoprava poté ČSAD Semily poté BusLine poté OverLine pronajat BusLine LK poté Baronetto |
|||||||||
5 VIN | Irisbus Crossway 10,6M | 2006 |
původně předváděcí vůz; prototyp VM 13; 12/2019-12/2020: subdodávka pro ČSAD Vsetín; 12/2021-5/2022: dlouhodobě odstaven nátěr: bílá * |
» detail | |||||
H 08-69 | VM 13 | Iveco Czech Republic (2006 - 11/2007) | |||||||
zapůjčen
ČSAD Semily poté ČSAD Semily poté BusLine poté OverLine pronajat BusLine LK pronajat BusLine Tarmac poté BARCALBUS Unhošť |
|||||||||
6 VIN | Irisbus Crossway 12,8M | 2006 |
prototyp VM 14, ?: přestavba na obytný přepravník závodního vozu nátěr: bílá & bílá s červenými pruhy a šedou šachovnicí * |
» detail | |||||
? | VM 14 | Iveco Czech Republic (2006 - 12/2007) | |||||||
poté
AMC Vlasatý |
|||||||||
3 VIN | Irisbus Arway 12,8M | 2005 |
prototyp VM 15 nátěr: SAD Humenné, bílá s oranžovými nárazníky * |
» detail | |||||
F 09-12 E 0239 |
VM 15 | Iveco Czech Republic (2006 - 4/2008) | |||||||
zapůjčen
ČSAD Semily poté SAD Humenné |
|||||||||
7 VIN | Irisbus Crossway 12M | 2006 |
prototyp VM 16; původně předváděcí vůz; 19.6.2019: nehoda v Praze-Chodově, 17.2.2020: po opravě zpět v provozu; 8-10/2021: subdodávka pro dopravce Arriva Východní Čechy nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | |||||
H 08-41 | VM 16 | KAROSA (2006 - 12/2006) | |||||||
zapůjčen
ČSAD JIHOTRANS zapůjčen SPOJBUS poté BUS Slezsko poté ARRIVA MORAVA poté ARRIVA CITY poté Vladimír Růžička, Hlinsko poté BAVARIA SPORT TEAM poté Autoškola Peml Pavel |
|||||||||
6 VIN | Irisbus Arway 12,8M | 2005 |
prototyp VM 17; ?: přestavba na obytný přepravník závodního vozu nátěr: bílá & oranžovo-černý polep Fejfar Racing * |
» detail | |||||
? | VM 17 | KAROSA (2005 - 2008) | |||||||
poté
Václav Fejfar, Lužany |
|||||||||
1 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2007 |
prototyp VM 18, původně předváděcí vůz nátěr: VV autobusy, bílo-modrá se světle modrým pruhem * |
» detail | |||||
F 09-12 | VM 18 | Iveco Czech Republic (2007 - 11/2009) | |||||||
zapůjčen
ČSAD Havířov zapůjčen ČSAD MHD Kladno poté VV autobusy zapůjčen DP Karlovy Vary poté DOB BUS |
|||||||||
2 VIN | Irisbus Crossway LE 12,8M | 2007 |
prototyp VM 19, 12/2008-7/2009: přestavba na obytný přepravník závodního vozu nátěr: KRTZ motosport, černo-zeleno-bílá * |
» detail | |||||
F 09-09 | VM 19 | Iveco Czech Republic (2007 - 12/2008) | |||||||
poté
AMC Vlasatý poté AOP racing team poté KRTZ motorsport poté corneja blanco poté TROTINA Rallye TEAM poté ÚAMK - KBS TEAM UNHOŠŤ |
|||||||||
4 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2007 |
prototyp VM 21; 6-7/2008: MHD Jindřichův Hradec; 11/2011: první registrace vozidla; 12/2019-3/2024: subdodávka v rámci PID nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | |||||
E 0217 F 09-04 |
VM 21 | Iveco Czech Republic (2007 - 2011) | |||||||
zapůjčen
ČSAD Jindřichův Hradec poté Jaroslav Štěpánek, Praha poté SR TRANS pronajat Jaroslav Štěpánek, Praha zapůjčen JAMI BUS |
|||||||||
1117 VIN | Irisbus Arway 12,8M | 2007 |
prototyp VM 23 (facelift interiéru), pojízdná učebna Safety Roadshow ÚAMK;
2019-2020: přestavba na obytný přepravník závodního vozu (ANEXIA) nátěr: bílá * |
» detail | |||||
H 19-91III 4E7 6749 |
VM 23 | Iveco Czech Republic (2007 - 12/2014) | |||||||
poté
TEZAS servis pronajat Promotým Praha poté ANEXIA poté David Horák Autocross Team |
|||||||||
3009 VIN | Irisbus Arway 12,8M | 2008 |
prototyp VM 25 nátěr: červená |
» detail | |||||
H 19-91IV | VM 25 | Iveco Czech Republic (2008 - 2013) | |||||||
poté
HRUBÝ autodoprava |
|||||||||
10672 VIN | Irisbus Crossway LE 12,8M | 2011 |
prototyp VM 27, od 6/2024: subdodávka v rámci PID nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | |||||
E 0217 | VM 27 | Iveco Czech Republic (2011 - 3/2014) | |||||||
poté
STENBUS poté ARANEA |
|||||||||
7201 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2009 |
prototyp VM 30 nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
E 2843 | VM 30 | Iveco Czech Republic (2009 - 2013) | |||||||
poté
MARTIN UHER |
|||||||||
Irisbus Crossway 12,8M | 2009 |
prototyp VM 31; později přední čelo dle typu Iveco Crossway Euro 6 nátěr: bílá |
» detail | ||||||
F 6028 | VM 31 | Iveco Czech Republic (7/2009 - 2020) | |||||||
poté
STENBUS |
|||||||||
7702 VIN | Irisbus Crossway 12,8M | 2009 |
prototyp VM 32 nátěr: bílá * |
» detail | |||||
? | VM 32 | Iveco Czech Republic (2009 - 11/2013) | |||||||
poté
ARRIVA PRAHA pronajat CUP TOUR bus poté ARRIVA STŘEDNÍ ČECHY poté PERFECT TRAVEL |
|||||||||
9709 VIN | Irisbus Crossway LE 10,8M | 2010 |
prototyp VM 34, původně předváděcí vůz nátěr: VYDOSbus, bílá s modrou grafikou * |
» detail | |||||
F 09-10VI X 28-56 4E2 9064 |
VM 34 | Iveco Czech Republic (2010 - 12/2011) | |||||||
zapůjčen
Krkonošská automobilová doprava Vrchlabí poté VYDOS BUS poté ČD Bus |
|||||||||
Irisbus Arway 12,8M | ? |
prototyp VM 35 nátěr: modrá |
» detail | ||||||
F 09-01 F 09-09 |
VM 35 | Iveco Czech Republic (? - 2018) | |||||||
poté
Magic Bus pronajat KRODOS BUS poté Jiří Bokr, Plzeň |
|||||||||
Irisbus Crossway 12,8M | ? |
prototyp VM 36 nátěr: bílá |
» detail | ||||||
F 09-03 | VM 36 | Iveco Czech Republic (od ?) | |||||||
13158 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2011 |
prototyp VM 37 nátěr: Arriva, tyrkysovo-krémová se žlutým pruhem * |
» detail | |||||
? | VM 37 | Iveco Czech Republic (2012 - 3/2016) | |||||||
poté
ARRIVA autobusy |
|||||||||
Irisbus Crossway LE 12,8M | 2011 |
prototyp VM 38 nátěr: Valenta, bílá s modrou grafikou * |
» detail | ||||||
F 09-10VII | VM 38 | Iveco Czech Republic (2011 - 2016) | |||||||
poté
Libor Valenta, Mezouň poté AUTOBUSY VALENTA |
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 88 vozů
- neznámý: 6 vozů
- provozní: 4 vozy
- sešrotován: 1 vůz
- vyřazen: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (2) mají přibližný průměrný věk 9 let. (2 vozy nebyly zohledněny, protože jejich rok výroby není znám.)
Poslední aktualizace vozů:
7. 12. 2024.