Iveco Czech Republic: autobusy
SPZ | výr.č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e.č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
13797 VIN | Iveco Crossway 12M | 2012 |
zájezdová doprava a autoškola; na karoserii Arway, ale veden jako Crossway, později přední čelo z modelové řady EURO 6;
11/2022-5/2023: odstaven nátěr: bílá |
» detail |
![]() |
||||
? | ? | Iveco Czech Republic (? - 2016) | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
34317 VIN | Karosa B 931.1677 | 1995 | 2013 |
prototyp B 01, 5/1995: vystaven na 51. kongresu UITP v Paříži, vystaven na veletrhu AUTOTEC 1995, 15.2.1996: prezentace v Nitře pro podniky SAD ze západního Slovenska nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» detail |
![]() |
|||
X 07-03 H 08-67 |
B 01 | KAROSA (1995 - 8/1996) | |||||||
🗘
Dopravní podnik hl. m. Prahy 🗘 GALIMPEX-S Bratislava 🗘 DP Bratislava 🗘 SAD Nitra 🗘 DP mesta Žiliny 🗘 DP mesta Prešov 🗘 SAD Banská Bystrica 🗘 Dopravní podnik hl. m. Prahy poté Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
34413 | Karosa B 931.1675 | 1995 |
prototyp B 02; vystaven na Autosalonu Nitra 1995; 22.10.2022-23.3.2024: součást expozice Spolku majitelů historických autobusů Ústí nad Labem;
od 24.3.2024: zdroj ND a sklad nátěr: TRADO-MAD, žluto-šedá s červenými pruhy * |
» detail |
![]() |
||||
F 09-10IV | B 02 | KAROSA (1995 - 4/1999) | |||||||
🗘
GALIMPEX-S Bratislava poté TRADO-MAD poté Autobusy Jihlava poté František Neumann, Praha poté soukromá osoba poté soukromá osoba |
|||||||||
34412 VIN | Karosa B 932.1678 | 1995 |
prototyp B 03, ?: zaslepeny zadní dveře a dodělána lepená skla; 16.11.2007: nehoda u Ostrožské Lhoty nátěr: bílá * |
» detail |
![]() |
||||
? | B 03 | KAROSA (1995 - ?) | |||||||
poté
Zlínská dopravní poté Karel Housa - HOUSACAR poté SONA |
|||||||||
6 VIN | Karosa B 932.1672 | 1995 |
prototyp B 04; 1999-2000: MHD Beroun; 2008-3/2009: GO (ZLINER) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» detail |
![]() |
||||
? | B 04 | KAROSA (1995 - 4/1999) | |||||||
poté
Zdeněk Fedorka - FEDOS poté Libor Valenta, Mezouň poté Ivan PACÁK přepravní služby poté BADO BUS poté ČSAD POLKOST |
|||||||||
695 | Karosa B 932.1680 | 1997 | 2009 |
prototyp B 09, zadní čelo a sedadla z řady 700 nátěr: bílá |
» detail |
![]() |
|||
B 09 | KAROSA (1997 - 4/2001) | ||||||||
poté
Okresní autobusová doprava Kolín 🗘 HOTLINER |
|||||||||
Karosa B 731 | 1974 |
funkční vzorek B 1 |
» detail | ||||||
H 27-68 | B 1 | KAROSA (1974 - 1976) | |||||||
4618 | Karosa B 731.00 | 1983 |
prototyp B 10 nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
H 37-09 | B 10 | KAROSA (1983 - 1984) | |||||||
poté
DP města Pardubic |
|||||||||
8967 | Karosa B 732.20 » B 731.20 | 1984 | 1994 |
prototyp B 11 nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail |
![]() |
|||
H 02-45 X 08-14 |
B 11 | KAROSA (1984 - 6/1988) | |||||||
🗘
DP města Pardubic 🗘 Dopravní podnik hl. m. Prahy poté Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
29678 | Karosa B 731.1653 | 1990 |
prototyp B 14 nátěr: DPO, modro-bílá se žlutými dveřmi * |
» detail |
![]() |
||||
X 07-95 | B 14 | KAROSA (1990 - 1990) | |||||||
🗘
Dopravní podnik hl. m. Prahy poté Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
28358 | Karosa B 732.40 | 1990 |
prototyp B 15 ve spolupráci s EKOGAS AUTO Praha - Zdeněk Halada, 1992-2012: MHD Prostějov nátěr: bílá * |
» detail |
![]() |
||||
B xx-xx | B 15 | KAROSA (1990 - 1992) | |||||||
poté
FTL - First Transport Lines poté RETROBUS |
|||||||||
31549 | Karosa B 732.1661 | 1991 |
prototyp B 17, původně předváděcí vůz, vystaven na Všeobecné výstavě 1991 a na veletrhu AUTOTEC 1992, ?: přestavba na obytný přepravník závodního vozu, od ?: přední čelo z řady 950, nárazník dle modelu Axer nátěr: zelená s bílou šachovnicí * |
» detail |
![]() |
||||
X 07-25 X 15-59 X 07-03 F 09-11 |
B 17 | KAROSA (1991 - 5/1995) | |||||||
🗘
ČSAD MHD Karlovy Vary 🗘 Dopravní podnik hl. m. Prahy 🗘 DPMB 🗘 Dopravní podnik hl. m. Prahy poté Dopravní podnik hl. m. Prahy poté ? poté ALS Motorsport |
|||||||||
32136 VIN | Karosa B 731.1659 | 1992 | 2008 |
prototyp B 18, léto 1994: předváděcí provoz v Brně, 2008: vyřazen pro poruchu motoru nátěr: CVR A-Zet/Jan Rejsek podlahy, žluto-zeleno-modro-černá * |
» detail |
![]() |
|||
? | B 18 | KAROSA (1992 - 11/1994) | |||||||
🗘
DPMB poté SECO-CAR poté ČSAD Jablonec nad Nisou |
|||||||||
1 VIN | Karosa B 732.1670 | 1993 |
prototyp B 19, vystaven na veletrhu AUTOTEC 1993 nátěr: bílá s barevnými pruhy |
» detail |
![]() |
||||
? | B 19 | KAROSA (1993 - 8/1995) | |||||||
🗘
DP města Ústí nad Labem 🗘 Dopravní podnik hl. m. Prahy poté Technické muzeum v Brně 🗘 Letiště Brno |
|||||||||
Karosa B 731 | 1976 |
funkční vzorek B 2; zkušební provoz v Rusku nátěr: vínovo-bílá |
» detail | ||||||
? | B 2 | KAROSA (1976 - 1981) | |||||||
🗘
Dopravní podnik hl. m. Prahy poté ČSAD Praha Smíchov |
|||||||||
32829 | Karosa B 731.1663 | 1993 | 14.5.2015 |
prototyp B 21, 2005: GO Zliner Zlín - BS212, ALTRO, Trav-l-Cool; ?: převezen na letiště Tuřany nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail |
![]() |
|||
? | B 21 | KAROSA (1993 - 1993) | |||||||
poté
DPMB |
|||||||||
33917 | Karosa B 732.1662 | 1994 | 2010 |
1996-2009: MHD Třinec, prototyp B 27 nátěr: modro-bílo-červená * |
» detail |
![]() |
|||
B 27 | KAROSA (1994 - 1/1996) | ||||||||
🗘
DPMB poté BUS Slezsko poté Veolia Transport Morava poté OSNADO |
|||||||||
33279 | Karosa B 732.1660 | 1993 |
prototyp B 28; 1996-2008: MHD Třinec; 2008-2016: odstaven na šrotišti v okresu Karviná nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy & reklamní polep STASEKO * |
» detail |
![]() |
||||
B 28 | KAROSA (1993 - 1/1996) | ||||||||
poté
BUS Slezsko poté ? poté soukromá osoba |
|||||||||
Karosa B 731 | 1976 |
funkční vzorek B 3; ?-200x: využíván jako pojízdný stánek se zmrzlinou nátěr: bílá |
» detail | ||||||
? | B 3 | KAROSA (1976 - 1979) | |||||||
poté
? |
|||||||||
34316 | Karosa B 731.1669 | 1994 | 2010 |
1996-2010: MHD Třinec, prototyp B 30 nátěr: Connex, bílá s červeným pruhem * |
» detail | ||||
B 30 | KAROSA (1994 - 1/1996) | ||||||||
poté
BUS Slezsko poté Veolia Transport Morava |
|||||||||
Karosa B 731 | 1977 |
prototyp B 4 nátěr: vínovo-bílá |
» detail |
![]() |
|||||
? | B 4 | KAROSA (1977 - 1980) | |||||||
🗘
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
Karosa B 831 | 1987 | 1989 |
funkční vzorek autobusu B831, nepojízdná karoserie zkoušena ve zkušebně Škody v Plzni, poté sešrotován |
» detail | |||||
B1U | KAROSA (1987 - 1989) | ||||||||
309-831.00.02-88 | Karosa B 831 | 1989 |
funkční vzorek "B2U" autobusu B831;
1988-1990: využíván k provádění zkoušek a jako předváděcí vůz (mj. v roce 1989 byl představen v Brně),
1990-1995: dílenský vůz Karosy k provádění garančních oprav u zákazníků,
1995: předán TMB;
do 2019: vůz odstaven (nebyl homologován a pro veteránské RZ nedosáhl věku 30 let);
od 2019: historický vůz nátěr: červeno-šedo-bílá |
» detail |
![]() |
||||
? | B2U | KAROSA (1989 - 1995) | |||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
Karosa B 831 | 1989 | 2004 |
prototyp "B3U" autobusu B831,
1995: předán TMB (společně s B2U), po zhodnocení technického stavu byla skříň vozu později prodána DP Ostrava na náhradní díly (k trolejbusům 17Tr) nátěr: bílo-červená |
» detail |
![]() |
||||
B3U | KAROSA (1989 - 1995) | ||||||||
poté
Technické muzeum v Brně poté Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
278 | Karosa C 744.24 » B 741.1910 | 1990 | 2007 |
prototyp BK 1 nátěr: žluto-šedá * |
» detail |
![]() |
|||
? | BK 1 | KAROSA (1990 - 3/1993) | |||||||
poté
SAD Bardejov poté SAD Prešov |
|||||||||
712 | Karosa B 941.1930 | 1995 | 2015 |
MHD Kladno, prototyp BK 1, původně předváděcí vůz, 2006: SO nátěr: ČSAD Kladno, bílá s červeným pruhem * |
» detail |
![]() |
|||
? | BK 1 | KAROSA (1995 - ?) | |||||||
poté
ČSAD MHD Kladno |
|||||||||
508 | Karosa B 741.1920 | 1993 |
prototyp BK2; 1/1995: odprodán do Pobřeží slonoviny nátěr: bílá s černou kolem oken & grafika znázorňující západ slunce * |
» detail | |||||
? | BK 2 | KAROSA (1993 - 1/1995) | |||||||
711 VIN | Karosa B 941.1936 » B 941.1960 | 1996 | 4.11.2014 |
prototyp BK 2 (původně B941.1936, později přestavěn na B941.1960), sedadla Vogel, 2004: nehoda s 3005, nová čelní maska dle B961E nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» detail |
![]() |
|||
? | BK 2 | KAROSA (1996 - 1998) | |||||||
poté
DPMB |
|||||||||
509 VIN | Karosa B 741.1918 | 1993 | 2011 |
prototyp BK 3, původně předváděcí vůz nátěr: bílá s černou kolem oken * |
» detail |
![]() |
|||
B 15-42 | BK 3 | KAROSA (1993 - 1995) | |||||||
🗘
DPMB poté DP města Hradce Králové poté Autobusy KAVKA poté STENBUS |
|||||||||
96 | Karosa B 941E.1956 | 1998 | 2016 |
prototyp BK 3; 2007-2016: nepojízdný vrak v areálu dopravce nátěr: bílá |
» detail |
![]() |
|||
? | BK 3II | KAROSA (1998 - 2001) | |||||||
poté
Zdeněk Kulhánek - EXPRESCAR |
|||||||||
282 VIN | Karosa B 961.1970 | 2000 | 2017 |
prototyp BK4, 17.9.-17.12.2010: ČO, 2017: většina přední části použita pro vůz 6365, který byl dlouhodobě odstaven po nehodě nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» detail |
![]() |
|||
H 08-42 | BK 4 | KAROSA (2000 - 2002) | |||||||
poté
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
584 | Karosa B 741.1908 » B 741.1924 | 1993 | 4/2009 |
původně určen pro export (Rusko), předváděcí vůz výrobce, 2003: GO, 3.1.2008: odstaven po nehodě mezi Velíkovou a Štípou, 4/2009: použit k výcviku záchranných složek nátěr: DSZO, žluto-modrá * |
» detail |
![]() |
|||
? | BK 5 | KAROSA (1993 - 1995) | |||||||
poté
DSZO |
|||||||||
Karosa C 733 | 1973 |
funkční vzorek C 1 nátěr: krémovo-bílo-vínová |
» detail |
![]() |
|||||
H 27-64 | C 1 | KAROSA (1974 - 1979) | |||||||
7732 | Karosa C 734.20 | 1984 |
prototyp C 15 |
» detail | |||||
? | C 15 | KAROSA (1984 - ?) | |||||||
7733 | Karosa C 734.20 | 1984 |
prototyp C 16 nátěr: bílo-modrá s modrým pruhem |
» detail | |||||
F 00-68 | C 16 | KAROSA (1984 - ?) | |||||||
Karosa C 733 | 1974 |
funkční vzorek C 2; zkušební provoz v Rusku |
» detail | ||||||
ex
KAROSA ex ČSAD Rokycany |
|||||||||
? | C 2 | KAROSA (197x - 1980) | |||||||
poté
Svaz družstevních rolníků |
|||||||||
32734 VIN | Karosa C 734.1343 | 1993 | 2013 |
prototyp C 25; 1997-200x: provozní oblast Trhové Sviny nátěr: ČSAD JIHOTRANS, bílá s modrými pruhy * |
» detail |
![]() |
|||
? | C 25 | KAROSA (12/1993 - 12/1994) | |||||||
poté
ČSAD JIHOTRANS |
|||||||||
32206 VIN | Karosa C 734.1344 » C 734.1345 | 1992 | 2014 |
prototyp C 26, 2005: GO (GLASS CAR) nátěr: TRANSCENTRUM bus, žlutá s modrou grafikou * |
» detail |
![]() |
|||
? ? |
C 26 | KAROSA (1992 - 1996) | |||||||
poté
Seco Trans poté TRANSCENTRUM bus |
|||||||||
33413 | Karosa C 734.1340 | 1993 |
prototyp C 29, ?: reko na C 735 nátěr: klasické schéma ČSAD, zelené pruhy |
» detail |
![]() |
||||
? | C 29 | KAROSA (1993 - 1994) | |||||||
poté
? poté ČSAD Vsetín |
|||||||||
Karosa C 734 | 1975 |
funkční vzorek C 3 nátěr: bílá s tmavě modrým a červeným pruhem |
» detail | ||||||
H 27-69 | C 3 | KAROSA (1975 - 1980) | |||||||
poté
Tatra Kopřivnice |
|||||||||
Karosa C 734 | 1975 |
funkční vzorek C 4 |
» detail | ||||||
A 15-52 | C 4 | KAROSA (1975 - 1978) | |||||||
Karosa C 734.00 | 1977 |
prototyp C 5 nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | ||||||
? | C 5 | KAROSA (1977 - 1980) | |||||||
2835 | Karosa C 955.1073 | 2000 |
prototyp C 5; původně předváděcí vůz; vystaven na veletrhu AUTOTEC 2000 a na Autosalonu Nitra 2000; 7/2002: první registrace vozidla nátěr: zelená |
» detail |
![]() |
||||
- | C 5II | KAROSA (2000 - 2002) | |||||||
poté
BOSÁK BUS poté ARRIVA STŘEDNÍ ČECHY |
|||||||||
1 | Karosa C 744.20 » C 744.24 | 1986 | 3/2006 |
prototyp CK 1 nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail |
![]() |
|||
CK 1 | KAROSA (1986 - 1989) | ||||||||
poté
SAD Trnava |
|||||||||
3 | Karosa C 744.20 | 1986 |
prototyp CK 3 nátěr: FTL, bílá se čtyřmi růžovými pruhy * |
» detail |
![]() |
||||
F 09-07 | CK 3 | KAROSA (1986 - 2/1990) | |||||||
poté
FTL - First Transport Lines poté Jan Přibyl poté IBBRABUSS-CZ poté RETROBUS |
|||||||||
2 | Karosa C 744.20 » C 744.1906 | 1986 | 2005 |
prototyp CK 2, 1990: rekonstrukce na typ C744.1906 (přeznačen na CK 5) nátěr: CVR LADA Kaplice, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
? |
CK 2 CK 5 |
KAROSA (1986 - 12/1990) | |||||||
poté
ČSAD JIHOTRANS |
|||||||||
277 | Karosa C 744.1902 | 1990 |
prototyp CK 6; ?: SO nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy * |
» detail |
![]() |
||||
? | CK 6 | KAROSA (1990 - 10/1992) | |||||||
poté
ČSAD Hradec Králové poté Veolia Transport Východní Čechy poté Jan Přibyl 🗘 StiBus poté Veteran Bus Diamant |
|||||||||
13625 VIN | Irisbus Crossway LE 10,8M | 2012 |
původně zkušební vůz FPT 02; od 6/2022: provozní oblast Týn nad Vltavou nátěr: GW BUS, bílá s modrými a červenými pruhy * |
» detail |
![]() |
||||
F 5124 | FPT 02 | Iveco Czech Republic (2012 - 8/2016) | |||||||
poté
GW BUS |
|||||||||
13854 VIN | Iveco Crossway LINE 13M | 2012 |
původně zkušební vůz FPT 03; 6/2016: první registrace vozidla nátěr: ČSAD Plzeň, bílá se třemi zelenými pruhy (lomenými) * |
» detail |
![]() |
||||
E 2843 | FPT 03 | Iveco Czech Republic (2012 - 6/2016) | |||||||
poté
ČSAD autobusy Plzeň poté Okresní autobusová doprava Kolín |
|||||||||
8683 VIN | Irisbus Crossway 12M | 2009 |
prototyp VM 33 a původně zkušební vůz FPT 04 nátěr: bílá |
» detail |
![]() |
||||
F 09-09 F 5125 |
VM 33 FPT 04 |
Iveco Czech Republic (2009 - 2015) | |||||||
poté
STENBUS |
|||||||||
13888 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2012 |
původně zkušební vůz FPT 05 nátěr: bílá |
» detail |
![]() |
||||
A 5695 | FPT 05 | Iveco Czech Republic (2012 - 5/2018) | |||||||
poté
JARMES |
|||||||||
15193 VIN | Irisbus Crossway LE 12,8M | 2012 |
původně zkušební vůz FPT 07 nátěr: AKV, bílá se třemi zelenými pruhy * |
» detail |
![]() |
||||
F 5125II | FPT 07 | Iveco Czech Republic (2012 - 4/2016) | |||||||
poté
KRODOS BUS poté AKV bus |
|||||||||
15692 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2012 |
původně zkušební vůz FPT 08; 10/2016: první registrace vozidla; 28.7.2023: nehoda v areálu dopravce, od 11/2023: zadní čelo z vozu ex-1732 nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail |
![]() |
||||
F 5129 E 0217 |
FPT 08 | Iveco Czech Republic (2012 - 2016) | |||||||
poté
STENBUS |
|||||||||
Iveco Crossway LINE 13M | ? |
původně zkušební vůz FPT 09, 2016: přestavba na přepravník ve společnosti ANEXIA nátěr: Samohýl Motorsport, bílá se zeleno-černou grafikou a FOTO polepem * |
» detail |
![]() |
|||||
F 5144II | FPT 09 | Iveco Czech Republic (? - 2016) | |||||||
poté
Samohýl Motorsport |
|||||||||
15803 VIN | Irisbus Crossway 12M | 2012 |
původně zkušební vůz FPT 10 nátěr: bílá |
» detail |
![]() |
||||
? | FPT 10 | Iveco Czech Republic (2012 - 5/2018) | |||||||
poté
JARMES |
|||||||||
Irisbus Crossway LE 12,8M | 2011 |
původně zkušební vůz FPT 11; 4.11.2024: odstaven pro závadu převodovky nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail |
![]() |
|||||
E 0217 | FPT 11 | Iveco Czech Republic (2011 - ?) | |||||||
poté
ČSAD POLKOST |
|||||||||
Iveco Crossway LINE 12M | ? |
zkušební vůz FPT 12 nátěr: bílá |
» detail | ||||||
? | FPT 12 | Iveco Czech Republic (od ?) | |||||||
22679 | Iveco Crossway LINE 12M | 2015 |
zkušební vůz FPT 13 nátěr: bílá |
» detail |
![]() |
||||
F 09-17 F 6027 |
FPT 13 | Iveco Czech Republic (od 2015) | |||||||
22598 | Iveco Crossway LE CITY 12M | 2015 |
zkušební vůz FPT 14 nátěr: bílá |
» detail |
![]() |
||||
? | FPT 14 | Iveco Czech Republic (od 2015) | |||||||
Karosa LC 735 | 1977 |
funkční vzorek LC 1; v původních prospektech značen jako C735.00 nátěr: žluto-bílá s hnědými pruhy tří odstínů |
» detail | ||||||
A 15-56 | LC 1 | KAROSA (1977 - 1981) | |||||||
🗘
ČSAD Praha Smíchov poté ČSAD Praha Smíchov |
|||||||||
1 | Karosa LC 737.1050 HD 11 | 1991 |
prototyp LC 1, 1991: vystaven na pražském Autosalonu, 2011: GO nátěr: CAR-TOUR, bílá s duhou |
» detail |
![]() |
||||
? | LC 1II | KAROSA (10/1991 - 12/1992) | |||||||
poté
Milan Bulva - BULVA servis poté CAR-TOUR |
|||||||||
23008 VIN | Karosa LC 735.40 | 1988 |
prototyp LC 14 nátěr: klasické schéma ČSAD, žluté pruhy |
» detail |
|
||||
? | LC 14 | KAROSA (1988 - 1990) | |||||||
poté
ČSAD Praha - západ |
|||||||||
24904 | Karosa LC 736.40 | 1989 |
prototyp LC 15; 2013-2014: GO; od ?: zachován jako muzejní nátěr: šedá s černou kolem oken * |
» detail |
![]() |
||||
F 09-14 | LC 15 | KAROSA (1989 - 1991) | |||||||
poté
LAS autodoprava |
|||||||||
28154 VIN | Karosa LC 736.1050 | 1990 | 2007 |
prototyp LC 16 nátěr: bílo-modrá * |
» detail |
![]() |
|||
? | LC 16 | KAROSA (1990 - 11/1990) | |||||||
poté
ČSAD Náchod poté ČSAD Rychnov nad Kněžnou poté ČSAD Ústí nad Orlicí |
|||||||||
27993 VIN | Karosa LC 735.1011 | 1990 |
prototyp LC 17; 2012?: SO nátěr: šedá s černou kolem oken * |
» detail |
![]() |
||||
F 09-01 | LC 17 | KAROSA (1990 - 6/1994) | |||||||
poté
Pavel Linhart - LAS autodoprava |
|||||||||
30768 VIN | Karosa LC 736.1022 | 1991 |
prototyp LC 18 nátěr: Lamer, bílá s barevnými vlnovkami * |
» detail | |||||
? ? |
LC 18 | KAROSA (1991 - 5/1993?) | |||||||
poté
Milan Bulva - BULVA servis poté Zdeněk Lamer, Kladno poté V-FARMA Vstiš |
|||||||||
201-736-01-78 | Karosa LC 736.00 | 1978 | 201x |
prototyp LC 2 nátěr: žluto-bílá s zeleným pruhem dvou odstínů |
» detail | ||||
? | LC 2 | KAROSA (1978 - 1980) | |||||||
poté
? poté soukromá osoba |
|||||||||
31694 | Karosa LC 736.1029 | 1992 | 2010 |
prototyp LC 20 nátěr: bílá |
» detail |
![]() |
|||
UOA 05-01 | LC 20 | KAROSA (12/1992 - ?) | |||||||
poté
Milan Bulva - BULVA servis poté Josef Martikán, Opava poté Milan Fejfar, Staré Místo |
|||||||||
32467 | Karosa C 735.1031 | 1992 |
prototyp LC 21; 2007: GO (nová karoserie typu LC735) nátěr: zeleno-bílá s černou kolem oken * |
» detail |
![]() |
||||
? | LC 21 | KAROSA (1992 - 1996) | |||||||
poté
Lesnická škola Písek poté soukromá osoba |
|||||||||
32378 VIN | Karosa LC 736.1032 | 1992 |
prototyp LC 23 nátěr: bílá * |
» detail |
![]() |
||||
? | LC 23 | KAROSA (1992 - 1992) | |||||||
poté
Zlínská dopravní poté ČSAD Ústí nad Orlicí 🗘 Vlastimil Popp, Trhové Sviny poté PE-MO Trans |
|||||||||
Karosa LC 736.01 | 1980 |
prototyp LC 3; určen na linku EXPRES D1 nátěr: bílá s oranžovo-červeno-vínovými pruhy |
» detail | ||||||
? | LC 3 | KAROSA (1980 - 1980) | |||||||
poté
ČSAD Brno-město |
|||||||||
Karosa LC 736.01 | 1980 |
prototyp LC 4; určen na linku EXPRES D1 nátěr: bílo-oranžová |
» detail | ||||||
? | LC 4 | KAROSA (1980 - 1980) | |||||||
poté
ČSAD Praha Klíčov |
|||||||||
Karosa LC 735.20 | 1984 |
prototyp LC 7 |
» detail | ||||||
? | LC 7 | KAROSA (1984 - ?) | |||||||
1 | Irisbus Ares 12M | ? | 2017 |
prototyp VM 1 nátěr: bílá |
» detail |
![]() |
|||
? | VM 1 | Iveco Czech Republic (? - ?) | |||||||
poté
? |
|||||||||
3 VIN | Irisbus Ares 15M | 2001 |
prototyp VM 3, vozidlo bylo původně určeno pro dopravce ÖBB Postbus (A), 2006: SO (Karosa Vysoké Mýto) nátěr: bílá * |
» detail |
![]() |
||||
F 09-04 UOK 21-60 |
VM 3 | KAROSA (2001 - 2002) | |||||||
🗘
DP měst Chomutova a Jirkova 🗘 DP města Děčína poté DP měst Chomutova a Jirkova poté TIGRESSA |
|||||||||
5 VIN | Irisbus Ares 15M | 2001 |
prototyp VM 5; původně předváděcí vůz nátěr: ČSAD JIHOTRANS, bílá s modrými pruhy * |
» detail |
![]() |
||||
1E4 7955 | VM 5 | KAROSA (2001 - 10/2004) | |||||||
🗘
ČSAD autobusy Plzeň poté ČSAD JIHOTRANS |
|||||||||
2836 | Karosa C 954.1360 | 2000 |
prototyp VM 6; 200x: přestavba na obytný přepravník závodního vozu nátěr: INCAR REVCO TEAM, bílo-modrá s grafikou auta * |
» detail |
![]() |
||||
H 19-91 | VM 6 | KAROSA (2000 - 12/2005) | |||||||
poté
AMC Vlasatý poté INCAR poté 3RCZ.com |
|||||||||
1 VIN | Irisbus Arway 12,8M | 2003 |
prototyp VM 9 (modelové řady Arway) nátěr: bílá |
» detail |
![]() |
||||
? | VM 9 | KAROSA (2003 - 4/2006) | |||||||
poté
LAS autodoprava |
|||||||||
2 VIN | Irisbus Arway 12M | 2005 |
prototyp VM 10 nátěr: bílá |
» detail |
![]() |
||||
F 09-10V H 19-91II |
VM 10 | KAROSA (2005 - 12/2006) | |||||||
poté
EUROLINES Česká republika poté RETROBUS |
|||||||||
1 VIN | Irisbus Arway 15M | 2005 |
prototyp VM 11 nátěr: bílá s červenými, modrými a vínovými pruhy * |
» detail |
![]() |
||||
? E 0217 3E3 9852 |
VM 11 | Iveco Czech Republic (2005 - 4/2009) | |||||||
🗘
BORS Břeclav 🗘 ČSAD Jablonec nad Nisou poté International Rescue System poté Banskobystrická autobusová doprava poté ? (SK) poté Magdalena Jakubas - JAKUBAS |
|||||||||
4 VIN | Irisbus Crossway 12,8M | 2006 |
původně předváděcí vůz, prototyp VM 12 nátěr: bílá * |
» detail |
![]() |
||||
F 09-04 E 0234 E 0239 E 0307 |
VM 12 | Iveco Czech Republic (2006 - 4/2008) | |||||||
🗘
ČSAD Semily 🗘 LAS autodoprava poté ČSAD Semily poté BusLine poté OverLine 🗘 BusLine LK poté Baronetto |
|||||||||
5 VIN | Irisbus Crossway 10,6M | 2006 | 2023 |
původně předváděcí vůz; prototyp VM 13; 12/2019-12/2020: subdodávka pro ČSAD Vsetín; 12/2021-5/2022: dlouhodobě odstaven nátěr: bílá * |
» detail |
![]() |
|||
H 08-69 | VM 13 | Iveco Czech Republic (2006 - 11/2007) | |||||||
🗘
ČSAD Semily poté ČSAD Semily poté BusLine poté OverLine 🗘 BusLine LK 🗘 BusLine Tarmac poté BARCALBUS Unhošť |
|||||||||
6 VIN | Irisbus Crossway 12,8M | 2006 |
prototyp VM 14, ?: přestavba na obytný přepravník závodního vozu nátěr: bílá & bílá s červenými pruhy a šedou šachovnicí * |
» detail |
![]() |
||||
? | VM 14 | Iveco Czech Republic (2006 - 12/2007) | |||||||
poté
AMC Vlasatý |
|||||||||
3 VIN | Irisbus Arway 12,8M | 2005 |
prototyp VM 15 nátěr: SAD Humenné, bílá s oranžovými nárazníky * |
» detail |
![]() |
||||
F 09-12 E 0239 |
VM 15 | Iveco Czech Republic (2006 - 4/2008) | |||||||
🗘
ČSAD Semily poté SAD Humenné |
|||||||||
7 VIN | Irisbus Crossway 12M | 2006 |
prototyp VM 16; původně předváděcí vůz; 19.6.2019: nehoda v Praze-Chodově, 17.2.2020: po opravě zpět v provozu; 8-10/2021: subdodávka pro dopravce Arriva Východní Čechy nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail |
![]() |
||||
H 08-41 | VM 16 | KAROSA (2006 - 12/2006) | |||||||
🗘
ČSAD JIHOTRANS 🗘 SPOJBUS poté BUS Slezsko poté ARRIVA MORAVA poté ARRIVA CITY poté Vladimír Růžička, Hlinsko poté BAVARIA SPORT TEAM poté Autoškola Peml Pavel |
|||||||||
6 VIN | Irisbus Arway 12,8M | 2005 |
prototyp VM 17; ?: přestavba na obytný přepravník závodního vozu nátěr: bílá & oranžovo-černý polep Fejfar Racing * |
» detail |
![]() |
||||
? | VM 17 | KAROSA (2005 - 2008) | |||||||
poté
Václav Fejfar, Lužany |
|||||||||
1 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2007 |
prototyp VM 18, původně předváděcí vůz nátěr: VV autobusy, bílo-modrá se světle modrým pruhem * |
» detail |
![]() |
||||
F 09-12 | VM 18 | Iveco Czech Republic (2007 - 11/2009) | |||||||
🗘
ČSAD Havířov 🗘 ČSAD MHD Kladno poté VV autobusy 🗘 DP Karlovy Vary poté DOB BUS |
|||||||||
2 VIN | Irisbus Crossway LE 12,8M | 2007 |
prototyp VM 19, 12/2008-7/2009: přestavba na obytný přepravník závodního vozu nátěr: KRTZ motosport, černo-zeleno-bílá * |
» detail |
![]() |
||||
F 09-09 | VM 19 | Iveco Czech Republic (2007 - 12/2008) | |||||||
poté
AMC Vlasatý poté AOP racing team poté KRTZ motorsport poté corneja blanco poté TROTINA Rallye TEAM poté ÚAMK - KBS TEAM UNHOŠŤ |
|||||||||
4 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2007 |
prototyp VM 21; 6-7/2008: MHD Jindřichův Hradec; 11/2011: první registrace vozidla; 12/2019-3/2024: subdodávka v rámci PID nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail |
![]() |
||||
E 0217 F 09-04 |
VM 21 | Iveco Czech Republic (2007 - 2011) | |||||||
🗘
ČSAD Jindřichův Hradec poté Jaroslav Štěpánek, Praha poté SR TRANS 🗘 Jaroslav Štěpánek, Praha 🗘 JAMI BUS |
|||||||||
1117 VIN | Irisbus Arway 12,8M | 2007 |
prototyp VM 23 (facelift interiéru), pojízdná učebna Safety Roadshow ÚAMK;
2019-2020: přestavba na obytný přepravník závodního vozu (ANEXIA) nátěr: bílá * |
» detail |
![]() |
||||
H 19-91III 4E7 6749 |
VM 23 | Iveco Czech Republic (2007 - 12/2014) | |||||||
poté
TEZAS servis 🗘 Promotým Praha poté ANEXIA poté David Horák Autocross Team |
|||||||||
3009 VIN | Irisbus Arway 12,8M | 2008 |
prototyp VM 25 nátěr: červená |
» detail |
![]() |
||||
H 19-91IV | VM 25 | Iveco Czech Republic (2008 - 2013) | |||||||
poté
HRUBÝ autodoprava |
|||||||||
10672 VIN | Irisbus Crossway LE 12,8M | 2011 |
prototyp VM 27, od 6/2024: subdodávka v rámci PID nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail |
![]() |
||||
E 0217 | VM 27 | Iveco Czech Republic (2011 - 3/2014) | |||||||
poté
STENBUS poté ARANEA |
|||||||||
7201 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2009 |
prototyp VM 30; 10/2013: první registrace vozidla nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail |
![]() |
||||
E 2843 | VM 30 | Iveco Czech Republic (2009 - 2013) | |||||||
poté
MARTIN UHER |
|||||||||
Irisbus Crossway 12,8M | 2009 |
prototyp VM 31; později přední čelo dle typu Iveco Crossway Euro 6 nátěr: bílá |
» detail |
![]() |
|||||
F 6028 | VM 31 | Iveco Czech Republic (7/2009 - 2020) | |||||||
poté
STENBUS poté Trans Corporation |
|||||||||
7702 VIN | Irisbus Crossway 12,8M | 2009 |
prototyp VM 32 nátěr: bílá * |
» detail |
![]() |
||||
? | VM 32 | Iveco Czech Republic (2009 - 11/2013) | |||||||
poté
ARRIVA PRAHA 🗘 CUP TOUR bus poté ARRIVA STŘEDNÍ ČECHY poté PERFECT TRAVEL poté Milan Molent, Dolní Bukovsko |
|||||||||
9709 VIN | Irisbus Crossway LE 10,8M | 2010 |
prototyp VM 34, původně předváděcí vůz nátěr: VYDOSbus, bílá s modrou grafikou * |
» detail |
![]() |
||||
F 09-10VI X 28-56 4E2 9064 |
VM 34 | Iveco Czech Republic (2010 - 12/2011) | |||||||
🗘
Krkonošská automobilová doprava Vrchlabí poté VYDOS BUS poté ČD Bus |
|||||||||
Irisbus Arway 12,8M | ? |
prototyp VM 35 nátěr: modrá |
» detail |
![]() |
|||||
F 09-01 F 09-09 |
VM 35 | Iveco Czech Republic (? - 2018) | |||||||
poté
Magic Bus 🗘 KRODOS BUS poté Jiří Bokr, Plzeň |
|||||||||
Irisbus Crossway 12,8M | ? |
prototyp VM 36 nátěr: bílá |
» detail | ||||||
F 09-03 | VM 36 | Iveco Czech Republic (od ?) | |||||||
13158 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2011 |
prototyp VM 37 nátěr: Arriva, tyrkysovo-krémová se žlutým pruhem * |
» detail |
![]() |
||||
? | VM 37 | Iveco Czech Republic (2012 - 3/2016) | |||||||
poté
ARRIVA autobusy |
|||||||||
Irisbus Crossway LE 12,8M | 2011 |
prototyp VM 38 nátěr: Valenta, bílá s modrou grafikou * |
» detail |
![]() |
|||||
F 09-10VII | VM 38 | Iveco Czech Republic (2011 - 2016) | |||||||
poté
Libor Valenta, Mezouň poté AUTOBUSY VALENTA |
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 88 vozů
- neznámý: 6 vozů
- provozní: 4 vozy
- sešrotován: 1 vůz
- vyřazen: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (2) mají přibližný průměrný věk 10,0 let. (2 vozy nebyly zohledněny, protože jejich rok výroby není znám.)
Poslední aktualizace vozů:
26. 3. 2025.