Iveco Czech Republic: autobusy

předchozí 1 2 3 4 5 6 7 následující předchozí 1 2 3 4 5 6 7 následující celkem 654
SPZ výr.č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e.č. dopravce (od, do) nátěr
  13797 VIN Iveco Crossway 12M 2012    zájezdová doprava a autoškola; na karoserii Arway, ale veden jako Crossway, později přední čelo z modelové řady EURO 6; 11/2022-5/2023: odstaven 
nátěr: bílá
fotka
 
? ? Iveco Czech Republic (? - 2016)
poté DP města Ústí nad Labem
 
  34317 VIN Karosa B 931.1677 1995  2013   prototyp B 01, 5/1995: vystaven na 51. kongresu UITP v Paříži, vystaven na veletrhu AUTOTEC 1995, 15.2.1996: prezentace v Nitře pro podniky SAD ze západního Slovenska 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
 
X 07-03
H 08-67
B 01 KAROSA (1995 - 8/1996)
🗘 Dopravní podnik hl. m. Prahy
🗘 GALIMPEX-S Bratislava
🗘 DP Bratislava
🗘 SAD Nitra
🗘 DP mesta Žiliny
🗘 DP mesta Prešov
🗘 SAD Banská Bystrica
🗘 Dopravní podnik hl. m. Prahy
poté Dopravní podnik hl. m. Prahy
 
  34413 Karosa B 931.1675 1995    prototyp B 02; vystaven na Autosalonu Nitra 1995; 22.10.2022-23.3.2024: součást expozice Spolku majitelů historických autobusů Ústí nad Labem; od 24.3.2024: zdroj ND a sklad 
nátěr: TRADO-MAD, žluto-šedá s červenými pruhy *
fotka
 
F 09-10IV B 02 KAROSA (1995 - 4/1999)
🗘 GALIMPEX-S Bratislava
poté TRADO-MAD
poté Autobusy Jihlava
poté František Neumann, Praha
poté soukromá osoba
poté soukromá osoba
 
  34412 VIN Karosa B 932.1678 1995    prototyp B 03, ?: zaslepeny zadní dveře a dodělána lepená skla; 16.11.2007: nehoda u Ostrožské Lhoty 
nátěr: bílá *
fotka
 
? B 03 KAROSA (1995 - ?)
poté Zlínská dopravní
poté Karel Housa - HOUSACAR
poté SONA
 
  6 VIN Karosa B 932.1672 1995    prototyp B 04; 1999-2000: MHD Beroun; 2008-3/2009: GO (ZLINER) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
 
? B 04 KAROSA (1995 - 4/1999)
poté Zdeněk Fedorka - FEDOS
poté Libor Valenta, Mezouň
poté Ivan PACÁK přepravní služby
poté BADO BUS
poté ČSAD POLKOST
 
  695 Karosa B 932.1680 1997  2009   prototyp B 09, zadní čelo a sedadla z řady 700 
nátěr: bílá
fotka
 
B 09 KAROSA (1997 - 4/2001)
poté Okresní autobusová doprava Kolín
🗘 HOTLINER
 
  Karosa B 731 1974    funkční vzorek B 1 
 
H 27-68 B 1 KAROSA (1974 - 1976)
 
  4618 Karosa B 731.00 1983    prototyp B 10 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
 
H 37-09 B 10 KAROSA (1983 - 1984)
poté DP města Pardubic
 
  8967 Karosa B 732.20 » B 731.20 1984  1994   prototyp B 11 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
 
H 02-45
X 08-14
B 11 KAROSA (1984 - 6/1988)
🗘 DP města Pardubic
🗘 Dopravní podnik hl. m. Prahy
poté Dopravní podnik hl. m. Prahy
 
  29678 Karosa B 731.1653 1990    prototyp B 14 
nátěr: DPO, modro-bílá se žlutými dveřmi *
fotka
 
X 07-95 B 14 KAROSA (1990 - 1990)
🗘 Dopravní podnik hl. m. Prahy
poté Dopravní podnik Ostrava
 
  28358 Karosa B 732.40 1990    prototyp B 15 ve spolupráci s EKOGAS AUTO Praha - Zdeněk Halada, 1992-2012: MHD Prostějov 
nátěr: bílá *
fotka
 
B xx-xx B 15 KAROSA (1990 - 1992)
poté FTL - First Transport Lines
poté RETROBUS
 
  31549 Karosa B 732.1661 1991    prototyp B 17, původně předváděcí vůz, vystaven na Všeobecné výstavě 1991 a na veletrhu AUTOTEC 1992, ?: přestavba na obytný přepravník závodního vozu, od ?: přední čelo z řady 950, nárazník dle modelu Axer 
nátěr: zelená s bílou šachovnicí *
fotka
 
X 07-25
X 15-59
X 07-03
F 09-11
B 17 KAROSA (1991 - 5/1995)
🗘 ČSAD MHD Karlovy Vary
🗘 Dopravní podnik hl. m. Prahy
🗘 DPMB
🗘 Dopravní podnik hl. m. Prahy
poté Dopravní podnik hl. m. Prahy
poté ?
poté ALS Motorsport
 
  32136 VIN Karosa B 731.1659 1992  2008   prototyp B 18, léto 1994: předváděcí provoz v Brně, 2008: vyřazen pro poruchu motoru 
nátěr: CVR A-Zet/Jan Rejsek podlahy, žluto-zeleno-modro-černá *
fotka
 
? B 18 KAROSA (1992 - 11/1994)
🗘 DPMB
poté SECO-CAR
poté ČSAD Jablonec nad Nisou
 
  1 VIN Karosa B 732.1670 1993    prototyp B 19, vystaven na veletrhu AUTOTEC 1993 
nátěr: bílá s barevnými pruhy
fotka
 
? B 19 KAROSA (1993 - 8/1995)
🗘 DP města Ústí nad Labem
🗘 Dopravní podnik hl. m. Prahy
poté Technické muzeum v Brně
🗘 Letiště Brno
 
  Karosa B 731 1976    funkční vzorek B 2; zkušební provoz v Rusku 
nátěr: vínovo-bílá
 
? B 2 KAROSA (1976 - 1981)
🗘 Dopravní podnik hl. m. Prahy
poté ČSAD Praha Smíchov
 
  32829 Karosa B 731.1663 1993  14.5.2015   prototyp B 21, 2005: GO Zliner Zlín - BS212, ALTRO, Trav-l-Cool; ?: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
 
? B 21 KAROSA (1993 - 1993)
poté DPMB
 
  33917 Karosa B 732.1662 1994  2010   1996-2009: MHD Třinec, prototyp B 27 
nátěr: modro-bílo-červená *
fotka
 
B 27 KAROSA (1994 - 1/1996)
🗘 DPMB
poté BUS Slezsko
poté Veolia Transport Morava
poté OSNADO
 
  33279 Karosa B 732.1660 1993    prototyp B 28; 1996-2008: MHD Třinec; 2008-2016: odstaven na šrotišti v okresu Karviná 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy & reklamní polep STASEKO *
fotka
 
B 28 KAROSA (1993 - 1/1996)
poté BUS Slezsko
poté ?
poté soukromá osoba
 
  Karosa B 731 1976    funkční vzorek B 3; ?-200x: využíván jako pojízdný stánek se zmrzlinou 
nátěr: bílá
 
? B 3 KAROSA (1976 - 1979)
poté ?
 
  34316 Karosa B 731.1669 1994  2010   1996-2010: MHD Třinec, prototyp B 30 
nátěr: Connex, bílá s červeným pruhem *
 
B 30 KAROSA (1994 - 1/1996)
poté BUS Slezsko
poté Veolia Transport Morava
 
  Karosa B 731 1977    prototyp B 4 
nátěr: vínovo-bílá
fotka
 
? B 4 KAROSA (1977 - 1980)
🗘 Dopravní podnik hl. m. Prahy
 
  Karosa B 831 1987  1989   funkční vzorek autobusu B831, nepojízdná karoserie zkoušena ve zkušebně Škody v Plzni, poté sešrotován 
 
B1U KAROSA (1987 - 1989)
 
  309-831.00.02-88 Karosa B 831 1989    funkční vzorek "B2U" autobusu B831; 1988-1990: využíván k provádění zkoušek a jako předváděcí vůz (mj. v roce 1989 byl představen v Brně), 1990-1995: dílenský vůz Karosy k provádění garančních oprav u zákazníků, 1995: předán TMB; do 2019: vůz odstaven (nebyl homologován a pro veteránské RZ nedosáhl věku 30 let); od 2019: historický vůz 
nátěr: červeno-šedo-bílá
fotka
 
? B2U KAROSA (1989 - 1995)
poté Technické muzeum v Brně
 
  Karosa B 831 1989  2004   prototyp "B3U" autobusu B831, 1995: předán TMB (společně s B2U), po zhodnocení technického stavu byla skříň vozu později prodána DP Ostrava na náhradní díly (k trolejbusům 17Tr) 
nátěr: bílo-červená
fotka
 
B3U KAROSA (1989 - 1995)
poté Technické muzeum v Brně
poté Dopravní podnik Ostrava
 
  278 Karosa C 744.24 » B 741.1910 1990  2007   prototyp BK 1 
nátěr: žluto-šedá *
fotka
 
? BK 1 KAROSA (1990 - 3/1993)
poté SAD Bardejov
poté SAD Prešov
 
  712 Karosa B 941.1930 1995  2015   MHD Kladno, prototyp BK 1, původně předváděcí vůz, 2006: SO 
nátěr: ČSAD Kladno, bílá s červeným pruhem *
fotka
 
? BK 1 KAROSA (1995 - ?)
poté ČSAD MHD Kladno
 
  508 Karosa B 741.1920 1993    prototyp BK2; 1/1995: odprodán do Pobřeží slonoviny 
nátěr: bílá s černou kolem oken & grafika znázorňující západ slunce *
 
? BK 2 KAROSA (1993 - 1/1995)
 
  711 VIN Karosa B 941.1936 » B 941.1960 1996  4.11.2014   prototyp BK 2 (původně B941.1936, později přestavěn na B941.1960), sedadla Vogel, 2004: nehoda s 3005, nová čelní maska dle B961E 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
 
? BK 2 KAROSA (1996 - 1998)
poté DPMB
 
  509 VIN Karosa B 741.1918 1993  2011   prototyp BK 3, původně předváděcí vůz 
nátěr: bílá s černou kolem oken *
fotka
 
B 15-42 BK 3 KAROSA (1993 - 1995)
🗘 DPMB
poté DP města Hradce Králové
poté Autobusy KAVKA
poté STENBUS
 
  96 Karosa B 941E.1956 1998  2016   prototyp BK 3; 2007-2016: nepojízdný vrak v areálu dopravce 
nátěr: bílá
fotka
 
? BK 3II KAROSA (1998 - 2001)
poté Zdeněk Kulhánek - EXPRESCAR
 
  282 VIN Karosa B 961.1970 2000  2017   prototyp BK4, 17.9.-17.12.2010: ČO, 2017: většina přední části použita pro vůz 6365, který byl dlouhodobě odstaven po nehodě 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
 
H 08-42 BK 4 KAROSA (2000 - 2002)
poté Dopravní podnik hl. m. Prahy
 
  584 Karosa B 741.1908 » B 741.1924 1993  4/2009   původně určen pro export (Rusko), předváděcí vůz výrobce, 2003: GO, 3.1.2008: odstaven po nehodě mezi Velíkovou a Štípou, 4/2009: použit k výcviku záchranných složek 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
 
? BK 5 KAROSA (1993 - 1995)
poté DSZO
 
  Karosa C 733 1973    funkční vzorek C 1 
nátěr: krémovo-bílo-vínová
fotka
 
H 27-64 C 1 KAROSA (1974 - 1979)
 
  7732 Karosa C 734.20 1984    prototyp C 15 
 
? C 15 KAROSA (1984 - ?)
 
  7733 Karosa C 734.20 1984    prototyp C 16 
nátěr: bílo-modrá s modrým pruhem
 
F 00-68 C 16 KAROSA (1984 - ?)
 
  Karosa C 733 1974    funkční vzorek C 2; zkušební provoz v Rusku 
ex KAROSA
ex ČSAD Rokycany
 
? C 2 KAROSA (197x - 1980)
poté Svaz družstevních rolníků
 
  32734 VIN Karosa C 734.1343 1993  2013   prototyp C 25; 1997-200x: provozní oblast Trhové Sviny 
nátěr: ČSAD JIHOTRANS, bílá s modrými pruhy *
fotka
 
? C 25 KAROSA (12/1993 - 12/1994)
poté ČSAD JIHOTRANS
 
  32206 VIN Karosa C 734.1344 » C 734.1345 1992  2014   prototyp C 26, 2005: GO (GLASS CAR) 
nátěr: TRANSCENTRUM bus, žlutá s modrou grafikou *
fotka
 
?
?
C 26 KAROSA (1992 - 1996)
poté Seco Trans
poté TRANSCENTRUM bus
 
  33413 Karosa C 734.1340 1993    prototyp C 29, ?: reko na C 735 
nátěr: klasické schéma ČSAD, zelené pruhy
fotka
 
? C 29 KAROSA (1993 - 1994)
poté ?
poté ČSAD Vsetín
 
  Karosa C 734 1975    funkční vzorek C 3 
nátěr: bílá s tmavě modrým a červeným pruhem
 
H 27-69 C 3 KAROSA (1975 - 1980)
poté Tatra Kopřivnice
 
  Karosa C 734 1975    funkční vzorek C 4 
 
A 15-52 C 4 KAROSA (1975 - 1978)
 
  Karosa C 734.00 1977    prototyp C 5 
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
 
? C 5 KAROSA (1977 - 1980)
 
  2835 Karosa C 955.1073 2000    prototyp C 5; původně předváděcí vůz; vystaven na veletrhu AUTOTEC 2000 a na Autosalonu Nitra 2000; 7/2002: první registrace vozidla 
nátěr: zelená
fotka
 
- C 5II KAROSA (2000 - 2002)
poté BOSÁK BUS
poté ARRIVA STŘEDNÍ ČECHY
 
  1 Karosa C 744.20 » C 744.24 1986  3/2006   prototyp CK 1 
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
fotka
 
CK 1 KAROSA (1986 - 1989)
poté SAD Trnava
 
  3 Karosa C 744.20 1986    prototyp CK 3 
nátěr: FTL, bílá se čtyřmi růžovými pruhy *
fotka
 
F 09-07 CK 3 KAROSA (1986 - 2/1990)
poté FTL - First Transport Lines
poté Jan Přibyl
poté IBBRABUSS-CZ
poté RETROBUS
 
  2 Karosa C 744.20 » C 744.1906 1986  2005   prototyp CK 2, 1990: rekonstrukce na typ C744.1906 (přeznačen na CK 5) 
nátěr: CVR LADA Kaplice, zeleno-bílá *
 
? CK 2
CK 5
KAROSA (1986 - 12/1990)
poté ČSAD JIHOTRANS
 
  277 Karosa C 744.1902 1990    prototyp CK 6; ?: SO 
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy *
fotka
 
? CK 6 KAROSA (1990 - 10/1992)
poté ČSAD Hradec Králové
poté Veolia Transport Východní Čechy
poté Jan Přibyl
🗘 StiBus
poté Veteran Bus Diamant
 
  13625 VIN Irisbus Crossway LE 10,8M 2012    původně zkušební vůz FPT 02; od 6/2022: provozní oblast Týn nad Vltavou 
nátěr: GW BUS, bílá s modrými a červenými pruhy *
fotka
 
F 5124 FPT 02 Iveco Czech Republic (2012 - 8/2016)
poté GW BUS
 
  13854 VIN Iveco Crossway LINE 13M 2012    původně zkušební vůz FPT 03; 6/2016: první registrace vozidla 
nátěr: ČSAD Plzeň, bílá se třemi zelenými pruhy (lomenými) *
fotka
 
E 2843 FPT 03 Iveco Czech Republic (2012 - 6/2016)
poté ČSAD autobusy Plzeň
poté Okresní autobusová doprava Kolín
 
  8683 VIN Irisbus Crossway 12M 2009    prototyp VM 33 a původně zkušební vůz FPT 04 
nátěr: bílá
fotka
 
F 09-09
F 5125
VM 33
FPT 04
Iveco Czech Republic (2009 - 2015)
poté STENBUS
 
  13888 VIN Irisbus Crossway LE 12M 2012    původně zkušební vůz FPT 05 
nátěr: bílá
fotka
 
A 5695 FPT 05 Iveco Czech Republic (2012 - 5/2018)
poté JARMES
 
  15193 VIN Irisbus Crossway LE 12,8M 2012    původně zkušební vůz FPT 07 
nátěr: AKV, bílá se třemi zelenými pruhy *
fotka
 
F 5125II FPT 07 Iveco Czech Republic (2012 - 4/2016)
poté KRODOS BUS
poté AKV bus
 
  15692 VIN Irisbus Crossway LE 12M 2012    původně zkušební vůz FPT 08; 10/2016: první registrace vozidla; 28.7.2023: nehoda v areálu dopravce, od 11/2023: zadní čelo z vozu ex-1732 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
 
F 5129
E 0217
FPT 08 Iveco Czech Republic (2012 - 2016)
poté STENBUS
 
  Iveco Crossway LINE 13M   původně zkušební vůz FPT 09, 2016: přestavba na přepravník ve společnosti ANEXIA 
nátěr: Samohýl Motorsport, bílá se zeleno-černou grafikou a FOTO polepem *
fotka
 
F 5144II FPT 09 Iveco Czech Republic (? - 2016)
poté Samohýl Motorsport
 
  15803 VIN Irisbus Crossway 12M 2012    původně zkušební vůz FPT 10 
nátěr: bílá
fotka
 
? FPT 10 Iveco Czech Republic (2012 - 5/2018)
poté JARMES
 
  Irisbus Crossway LE 12,8M 2011    původně zkušební vůz FPT 11; 4.11.2024: odstaven pro závadu převodovky 
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá *
fotka
 
E 0217 FPT 11 Iveco Czech Republic (2011 - ?)
poté ČSAD POLKOST
 
  Iveco Crossway LINE 12M   zkušební vůz FPT 12 
nátěr: bílá
 
? FPT 12 Iveco Czech Republic (od ?)
 
  22679 Iveco Crossway LINE 12M 2015    zkušební vůz FPT 13 
nátěr: bílá
fotka
 
F 09-17
F 6027
FPT 13 Iveco Czech Republic (od 2015)
 
  22598 Iveco Crossway LE CITY 12M 2015    zkušební vůz FPT 14 
nátěr: bílá
fotka
 
? FPT 14 Iveco Czech Republic (od 2015)
 
  Karosa LC 735 1977    funkční vzorek LC 1; v původních prospektech značen jako C735.00 
nátěr: žluto-bílá s hnědými pruhy tří odstínů
 
A 15-56 LC 1 KAROSA (1977 - 1981)
🗘 ČSAD Praha Smíchov
poté ČSAD Praha Smíchov
 
  1 Karosa LC 737.1050 HD 11 1991    prototyp LC 1, 1991: vystaven na pražském Autosalonu, 2011: GO 
nátěr: CAR-TOUR, bílá s duhou
fotka
 
? LC 1II KAROSA (10/1991 - 12/1992)
poté Milan Bulva - BULVA servis
poté CAR-TOUR
 
  23008 VIN Karosa LC 735.40 1988    prototyp LC 14 
nátěr: klasické schéma ČSAD, žluté pruhy
fotka
 
? LC 14 KAROSA (1988 - 1990)
poté ČSAD Praha - západ
 
  24904 Karosa LC 736.40 1989    prototyp LC 15; 2013-2014: GO; od ?: zachován jako muzejní 
nátěr: šedá s černou kolem oken *
fotka
 
F 09-14 LC 15 KAROSA (1989 - 1991)
poté LAS autodoprava
 
  28154 VIN Karosa LC 736.1050 1990  2007   prototyp LC 16 
nátěr: bílo-modrá *
fotka
 
? LC 16 KAROSA (1990 - 11/1990)
poté ČSAD Náchod
poté ČSAD Rychnov nad Kněžnou
poté ČSAD Ústí nad Orlicí
 
  27993 VIN Karosa LC 735.1011 1990    prototyp LC 17; 2012?: SO 
nátěr: šedá s černou kolem oken *
fotka
 
F 09-01 LC 17 KAROSA (1990 - 6/1994)
poté Pavel Linhart - LAS autodoprava
 
  30768 VIN Karosa LC 736.1022 1991    prototyp LC 18 
nátěr: Lamer, bílá s barevnými vlnovkami *
 
?
?
LC 18 KAROSA (1991 - 5/1993?)
poté Milan Bulva - BULVA servis
poté Zdeněk Lamer, Kladno
poté V-FARMA Vstiš
 
  201-736-01-78 Karosa LC 736.00 1978  201x   prototyp LC 2 
nátěr: žluto-bílá s zeleným pruhem dvou odstínů
 
? LC 2 KAROSA (1978 - 1980)
poté ?
poté soukromá osoba
 
  31694 Karosa LC 736.1029 1992  2010   prototyp LC 20 
nátěr: bílá
fotka
 
UOA 05-01 LC 20 KAROSA (12/1992 - ?)
poté Milan Bulva - BULVA servis
poté Josef Martikán, Opava
poté Milan Fejfar, Staré Místo
 
  32467 Karosa C 735.1031 1992    prototyp LC 21; 2007: GO (nová karoserie typu LC735) 
nátěr: zeleno-bílá s černou kolem oken *
fotka
 
? LC 21 KAROSA (1992 - 1996)
poté Lesnická škola Písek
poté soukromá osoba
 
  32378 VIN Karosa LC 736.1032 1992    prototyp LC 23 
nátěr: bílá *
fotka
 
? LC 23 KAROSA (1992 - 1992)
poté Zlínská dopravní
poté ČSAD Ústí nad Orlicí
🗘 Vlastimil Popp, Trhové Sviny
poté PE-MO Trans
 
  Karosa LC 736.01 1980    prototyp LC 3; určen na linku EXPRES D1 
nátěr: bílá s oranžovo-červeno-vínovými pruhy
 
? LC 3 KAROSA (1980 - 1980)
poté ČSAD Brno-město
 
  Karosa LC 736.01 1980    prototyp LC 4; určen na linku EXPRES D1 
nátěr: bílo-oranžová
 
? LC 4 KAROSA (1980 - 1980)
poté ČSAD Praha Klíčov
 
  Karosa LC 735.20 1984    prototyp LC 7 
 
? LC 7 KAROSA (1984 - ?)
 
  1 Irisbus Ares 12M 2017   prototyp VM 1 
nátěr: bílá
fotka
 
? VM 1 Iveco Czech Republic (? - ?)
poté ?
 
  3 VIN Irisbus Ares 15M 2001    prototyp VM 3, vozidlo bylo původně určeno pro dopravce ÖBB Postbus (A), 2006: SO (Karosa Vysoké Mýto) 
nátěr: bílá *
fotka
 
F 09-04
UOK 21-60
VM 3 KAROSA (2001 - 2002)
🗘 DP měst Chomutova a Jirkova
🗘 DP města Děčína
poté DP měst Chomutova a Jirkova
poté TIGRESSA
 
  5 VIN Irisbus Ares 15M 2001    prototyp VM 5; původně předváděcí vůz 
nátěr: ČSAD JIHOTRANS, bílá s modrými pruhy *
fotka
 
1E4 7955 VM 5 KAROSA (2001 - 10/2004)
🗘 ČSAD autobusy Plzeň
poté ČSAD JIHOTRANS
 
  2836 Karosa C 954.1360 2000    prototyp VM 6; 200x: přestavba na obytný přepravník závodního vozu 
nátěr: INCAR REVCO TEAM, bílo-modrá s grafikou auta *
fotka
 
H 19-91 VM 6 KAROSA (2000 - 12/2005)
poté AMC Vlasatý
poté INCAR
poté 3RCZ.com
 
  1 VIN Irisbus Arway 12,8M 2003    prototyp VM 9 (modelové řady Arway) 
nátěr: bílá
fotka
 
? VM 9 KAROSA (2003 - 4/2006)
poté LAS autodoprava
 
  2 VIN Irisbus Arway 12M 2005    prototyp VM 10 
nátěr: bílá
fotka
 
F 09-10V
H 19-91II
VM 10 KAROSA (2005 - 12/2006)
poté EUROLINES Česká republika
poté RETROBUS
 
  1 VIN Irisbus Arway 15M 2005    prototyp VM 11 
nátěr: bílá s červenými, modrými a vínovými pruhy *
fotka
 
?
E 0217
3E3 9852
VM 11 Iveco Czech Republic (2005 - 4/2009)
🗘 BORS Břeclav
🗘 ČSAD Jablonec nad Nisou
poté International Rescue System
poté Banskobystrická autobusová doprava
poté ? (SK)
poté Magdalena Jakubas - JAKUBAS
 
  4 VIN Irisbus Crossway 12,8M 2006    původně předváděcí vůz, prototyp VM 12 
nátěr: bílá *
fotka
 
F 09-04
E 0234
E 0239
E 0307
VM 12 Iveco Czech Republic (2006 - 4/2008)
🗘 ČSAD Semily
🗘 LAS autodoprava
poté ČSAD Semily
poté BusLine
poté OverLine
🗘 BusLine LK
poté Baronetto
 
  5 VIN Irisbus Crossway 10,6M 2006  2023   původně předváděcí vůz; prototyp VM 13; 12/2019-12/2020: subdodávka pro ČSAD Vsetín; 12/2021-5/2022: dlouhodobě odstaven 
nátěr: bílá *
fotka
 
H 08-69 VM 13 Iveco Czech Republic (2006 - 11/2007)
🗘 ČSAD Semily
poté ČSAD Semily
poté BusLine
poté OverLine
🗘 BusLine LK
🗘 BusLine Tarmac
poté BARCALBUS Unhošť
 
  6 VIN Irisbus Crossway 12,8M 2006    prototyp VM 14, ?: přestavba na obytný přepravník závodního vozu 
nátěr: bílá & bílá s červenými pruhy a šedou šachovnicí *
fotka
 
? VM 14 Iveco Czech Republic (2006 - 12/2007)
poté AMC Vlasatý
 
  3 VIN Irisbus Arway 12,8M 2005    prototyp VM 15 
nátěr: SAD Humenné, bílá s oranžovými nárazníky *
fotka
 
F 09-12
E 0239
VM 15 Iveco Czech Republic (2006 - 4/2008)
🗘 ČSAD Semily
poté SAD Humenné
 
  7 VIN Irisbus Crossway 12M 2006    prototyp VM 16; původně předváděcí vůz; 19.6.2019: nehoda v Praze-Chodově, 17.2.2020: po opravě zpět v provozu; 8-10/2021: subdodávka pro dopravce Arriva Východní Čechy 
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá *
fotka
 
H 08-41 VM 16 KAROSA (2006 - 12/2006)
🗘 ČSAD JIHOTRANS
🗘 SPOJBUS
poté BUS Slezsko
poté ARRIVA MORAVA
poté ARRIVA CITY
poté Vladimír Růžička, Hlinsko
poté BAVARIA SPORT TEAM
poté Autoškola Peml Pavel
 
  6 VIN Irisbus Arway 12,8M 2005    prototyp VM 17; ?: přestavba na obytný přepravník závodního vozu 
nátěr: bílá & oranžovo-černý polep Fejfar Racing *
fotka
 
? VM 17 KAROSA (2005 - 2008)
poté Václav Fejfar, Lužany
 
  1 VIN Irisbus Crossway LE 12M 2007    prototyp VM 18, původně předváděcí vůz 
nátěr: VV autobusy, bílo-modrá se světle modrým pruhem *
fotka
 
F 09-12 VM 18 Iveco Czech Republic (2007 - 11/2009)
🗘 ČSAD Havířov
🗘 ČSAD MHD Kladno
poté VV autobusy
🗘 DP Karlovy Vary
poté DOB BUS
 
  2 VIN Irisbus Crossway LE 12,8M 2007    prototyp VM 19, 12/2008-7/2009: přestavba na obytný přepravník závodního vozu 
nátěr: KRTZ motosport, černo-zeleno-bílá *
fotka
 
F 09-09 VM 19 Iveco Czech Republic (2007 - 12/2008)
poté AMC Vlasatý
poté AOP racing team
poté KRTZ motorsport
poté corneja blanco
poté TROTINA Rallye TEAM
poté ÚAMK - KBS TEAM UNHOŠŤ
 
  4 VIN Irisbus Crossway LE 12M 2007    prototyp VM 21; 6-7/2008: MHD Jindřichův Hradec; 11/2011: první registrace vozidla; 12/2019-3/2024: subdodávka v rámci PID 
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá *
fotka
 
E 0217
F 09-04
VM 21 Iveco Czech Republic (2007 - 2011)
🗘 ČSAD Jindřichův Hradec
poté Jaroslav Štěpánek, Praha
poté SR TRANS
🗘 Jaroslav Štěpánek, Praha
🗘 JAMI BUS
 
  1117 VIN Irisbus Arway 12,8M 2007    prototyp VM 23 (facelift interiéru), pojízdná učebna Safety Roadshow ÚAMK; 2019-2020: přestavba na obytný přepravník závodního vozu (ANEXIA) 
nátěr: bílá *
fotka
 
H 19-91III
4E7 6749
VM 23 Iveco Czech Republic (2007 - 12/2014)
poté TEZAS servis
🗘 Promotým Praha
poté ANEXIA
poté David Horák Autocross Team
 
  3009 VIN Irisbus Arway 12,8M 2008    prototyp VM 25 
nátěr: červená
fotka
 
H 19-91IV VM 25 Iveco Czech Republic (2008 - 2013)
poté HRUBÝ autodoprava
 
  10672 VIN Irisbus Crossway LE 12,8M 2011    prototyp VM 27, od 6/2024: subdodávka v rámci PID 
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá *
fotka
 
E 0217 VM 27 Iveco Czech Republic (2011 - 3/2014)
poté STENBUS
poté ARANEA
 
  7201 VIN Irisbus Crossway LE 12M 2009    prototyp VM 30; 10/2013: první registrace vozidla 
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy *
fotka
 
E 2843 VM 30 Iveco Czech Republic (2009 - 2013)
poté MARTIN UHER
 
  Irisbus Crossway 12,8M 2009    prototyp VM 31; později přední čelo dle typu Iveco Crossway Euro 6 
nátěr: bílá
fotka
 
F 6028 VM 31 Iveco Czech Republic (7/2009 - 2020)
poté STENBUS
poté Trans Corporation
 
  7702 VIN Irisbus Crossway 12,8M 2009    prototyp VM 32 
nátěr: bílá *
fotka
 
? VM 32 Iveco Czech Republic (2009 - 11/2013)
poté ARRIVA PRAHA
🗘 CUP TOUR bus
poté ARRIVA STŘEDNÍ ČECHY
poté PERFECT TRAVEL
poté Milan Molent, Dolní Bukovsko
 
  9709 VIN Irisbus Crossway LE 10,8M 2010    prototyp VM 34, původně předváděcí vůz 
nátěr: VYDOSbus, bílá s modrou grafikou *
fotka
 
F 09-10VI
X 28-56
4E2 9064
VM 34 Iveco Czech Republic (2010 - 12/2011)
🗘 Krkonošská automobilová doprava Vrchlabí
poté VYDOS BUS
poté ČD Bus
 
  Irisbus Arway 12,8M   prototyp VM 35 
nátěr: modrá
fotka
 
F 09-01
F 09-09
VM 35 Iveco Czech Republic (? - 2018)
poté Magic Bus
🗘 KRODOS BUS
poté Jiří Bokr, Plzeň
 
  Irisbus Crossway 12,8M   prototyp VM 36 
nátěr: bílá
 
F 09-03 VM 36 Iveco Czech Republic (od ?)
 
  13158 VIN Irisbus Crossway LE 12M 2011    prototyp VM 37 
nátěr: Arriva, tyrkysovo-krémová se žlutým pruhem *
fotka
 
? VM 37 Iveco Czech Republic (2012 - 3/2016)
poté ARRIVA autobusy
 
  Irisbus Crossway LE 12,8M 2011    prototyp VM 38 
nátěr: Valenta, bílá s modrou grafikou *
fotka
 
F 09-10VII VM 38 Iveco Czech Republic (2011 - 2016)
poté Libor Valenta, Mezouň
poté AUTOBUSY VALENTA
 
předchozí 1 2 3 4 5 6 7 následující předchozí 1 2 3 4 5 6 7 následující celkem 654
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 88 vozů
  • neznámý: 6 vozů
  • provozní: 4 vozy
  • sešrotován: 1 vůz
  • vyřazen: 1 vůz

Vypsané aktuálně provozované vozy (2) mají přibližný průměrný věk 10,0 let. (2 vozy nebyly zohledněny, protože jejich rok výroby není znám.)

Poslední aktualizace vozů: 26. 3. 2025.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání