Kharkivelektroavtotrans: vozy T3R.P
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
172050 | ČKD Tatra T3SU » T3R.P | 1982 |
2002: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD); 5-8/2007: VP (ÚD); 2012: VP (ÚD); 6/2016-8/2016: VP; od 1/2021 do 2/2022 odstaven pro nadbytečnost; naposledy vypraven 17.7.2023 na JŘ 2/23 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
208 | Kharkivelektroavtotrans (od 10/2023) | Sal | |||||||
175111 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2003: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD), 10-12/2007: VP (DP Most), 2011: VP, 9-12/2016: VP, odstaven pro nadbytek 1-11/2021, naposled vypraven na pravidelnou linku 27.6.2023 na JŘ 4/11 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
261 | Kharkivelektroavtotrans (od 19.8.2024) | Sal | |||||||
175112 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2002: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD), 2-7/2007: VP (ÚD), 2012: VP, 8/2017-1/2018: VP, 11/2022-5/2023: odstaven, naposled vypraven na pravidelnou linku 24.5.2023 na JŘ 4/28 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
262 | Kharkivelektroavtotrans (od 10/2023) | Sal | |||||||
175113 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2002: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD), 2-7/2007: VP (ÚD), 2012: VP, 1-5/2018: VP, naposled vypraven na pravidelnou linku 27.6.2023 na JŘ 4/28, 30.6.2023 se zúčastnil rozlučky se soupravami T3R-P nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
263 | Kharkivelektroavtotrans (od 19.8.2024) | Sal | |||||||
176245 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
2004: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD), 2008: VP (Datatechnik), 2012: VP, 1-8/2018: VP, naposled vypraven na pravidelnou linku 6.9.2023 na JŘ 2/05 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
269 | Kharkivelektroavtotrans (od 10/2023) | Sal | |||||||
176252 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
2002: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD), 6-8/2007: VP (Datatechnik), 2011: VP; 6-11/2016: VP, naposled vypraven na pravidelnou linku 28.6.2023 na JŘ 4/09 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
276 | Kharkivelektroavtotrans (od 10/2023) | Sal | |||||||
176253 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
2002: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD), 6-8/2007: VP (DP Most), 2011: VP, dne 7.4.2014 nehoda s vozem č. 329, zpět v provozu 26.8.2014; 11/2016-3/2017: VP, naposled vypraven na pravidelnou linku 13.7.2023 na JŘ 4/22 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
277 | Kharkivelektroavtotrans (od 10/2023) | Sal | |||||||
173173 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1983 |
2005: modernizace - T3R-P s digitálním regulátorem (DPO Inekon), 2008: VP (Datatechnik), 2013: VP (ÚD), 4-9/2017: montáž ručního řadiče + oprava po DN, 4-10/2019: VP, naposledy vypraven 29.11.2023 na JŘ 4/26 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
Kharkivelektroavtotrans (od 7/2024) | Sal | ||||||||
173174 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1983 |
2005: modernizace - T3R-P s digitálním regulátorem (DPO Inekon), 2009: VP (Datatechnik), 3-4/2013: VP (ÚD), 7-9/2017: montáž ručního řadiče, 3-9/2019: VP; naposledy vypraven s cestujícími 6.10.2023 na JŘ 4/24, následně ještě na krátké cvičné jízdě nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
Kharkivelektroavtotrans (od 7/2024) | Sal | ||||||||
174318 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2004: modernizace - T3R-P s digitálním regulátorem (DPO Inekon), 2009: VP (ÚD); 2012: VP; 21.10.2014: najetí do soupravy č. 252+253 soupravou č. 352+353 ve smyčce Bory, 3-4/2017: montáž ručního řadiče, 4-8/2018: VP, naposled vypraven na pravidelnou linku 27.6.2023 na JŘ 4/28, 30.6.2023 se zúčastnil rozlučky se soupravami T3R-P nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
Kharkivelektroavtotrans (od 7/2024) | Sal | ||||||||
174319 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2004: modernizace - T3R-P s digitálním regulátorem (DPO Inekon), 2009: VP (ÚD); 2012: VP; 21.10.2014: najetí do soupravy č. 252+253 soupravou č. 352+353 ve smyčce Bory, 8-9/2017: montáž ručního řadiče, 1-6/2018: VP, 6-11/2021: odstaven pro nadbytečnost, naposled vypraven na pravidelnou linku 12.6.2023 na JŘ 2/09 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
Kharkivelektroavtotrans (od 7/2024) | Sal | ||||||||
175114 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2002: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD), 8-11/2007: VP (ÚD), 2011: VP, 10/2016-4/2017: VP, odstaven pro nadbytek 1-11/2021, naposled vypraven na pravidelnou linku 4.9.2023 na JŘ 4/14 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
Kharkivelektroavtotrans (od 10/2023) | |||||||||
176256 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
2004: modernizace - T3R-P s digitálním regulátorem (DPO Inekon), 2009: VP (ÚD), 7-10/2013: VP (ÚD), 7-8/2017: montáž ručního řadiče, 12/2018-7/2019: VP, naposledy vypraven 30.11.2023 na JŘ 4/25 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
Kharkivelektroavtotrans (od 7/2024) | Sal | ||||||||
176905 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
2004: modernizace - T3R-P s digitálním regulátorem (DPO Inekon), 2009: VP (ÚD); 6-9/2013: VP (ÚD); 7-8/2017: montáž ručního řadiče; 12/2018-6/2019: VP, naposledy vypraven 1.2.2024 na JŘ 2/07 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
Kharkivelektroavtotrans (od 7/2024) | Sal | ||||||||
Vypsáno celkem 14 vozů,
z toho:
- dosud nezařazen do provozu: 12 vozů
- provozní: 2 vozy
Vypsané aktuálně provozované vozy (2) mají přibližný průměrný věk 39 let.
Všechny vozy jsou z provozovny Saltovskoye.
Poslední aktualizace vozů:
9. 9. 2024.