DP Liberec: vozový park
vynechat vlaky a letadla
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1966 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1920: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
1 53 2 46 |
DP Liberec (8/1897 - 1966) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1966 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1924: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
2 59 4 48 |
DP Liberec (8/1897 - 1966) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 |
pojezd a výzbroj Schuckert,
1920: rekonstrukce na vlečný vůz,
1961-2009: zahradní chatka,
od 10/2018: vystaven v TM Liberec |
» detail | ||||||
3 54 |
DP Liberec (8/1897 - 1961) | Mrš* | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) poté Boveraclub |
|||||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1961 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1920: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
4 55 |
DP Liberec (8/1897 - 1961) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1955 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1923: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
5 58 |
DP Liberec (9/1897 - 1955) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1967 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1921: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
6 56 3 47 |
DP Liberec (9/1897 - 1967) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1955 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1915: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
7 52 |
DP Liberec (8/1897 - 1955) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1962 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1923: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
8 57 |
DP Liberec (9/1987 - 1962) | Mrš* | |||||||
DP Liberec lb.svv.p1 | 1897 | 1921 |
vlečný/sunutý šípový pluh s kabinou obsluhy |
» detail | |||||
DP Liberec (1897 - 1921) | Mrš* | ||||||||
Graz lb.mv.a2 » lb.vv.c | 1898 | 1927 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1913: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
9 51 |
DP Liberec (2/1899 - 1927) | Mrš* | |||||||
Graz lb.vv.a | 1898 | 1934 |
|
» detail | |||||
10 30 40 |
DP Liberec (2/1899 - 1934) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1899 | 1967 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1928: rekonstrukce na vlečný vůz, 1950: přestavba vozové skříně |
» detail | |||||
10 51II 1 |
DP Liberec (8/1899 - 1967) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 | 1899 | 1938 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1924: služební vůz - kolejový brus |
» detail | |||||
11 | DP Liberec (8/1899 - 1938) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1899 | 1961 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1930: rekonstrukce na vlečný vůz, 1949: přestavba vozové skříně |
» detail | |||||
12 61 |
DP Liberec (8/1899 - 1961) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1899 | 1967 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1930: rekonstrukce na vlečný vůz, 1946: přestavba vozové skříně |
» detail | |||||
13 60 6 49 |
DP Liberec (8/1899 - 1967) | Mrš* | |||||||
Graz lb.vv.a | 1899 | 1934 |
|
» detail | |||||
31 41 |
DP Liberec (1899 - 1934) | Mrš* | |||||||
Graz lb.vv.a | 1899 | 1934 |
|
» detail | |||||
32 42 |
DP Liberec (1899 - 1934) | Mrš* | |||||||
? lb.vv.b | ? | 1928 |
1900: ex Kolín nad Rýnem?, otevřený letní vůz |
» detail | |||||
33 | DP Liberec (1900 - 1928) | Mrš* | |||||||
? lb.vv.b | ? | 1928 |
1900: ex Kolín nad Rýnem?, otevřený letní vůz |
» detail | |||||
34 | DP Liberec (1900 - 1928) | Mrš* | |||||||
? lb.vv.b | ? | 1928 |
1900: ex Kolín nad Rýnem?, otevřený letní vůz |
» detail | |||||
35 | DP Liberec (1900 - 1928) | Mrš* | |||||||
? lb.vv.b | ? | 1928 |
1900: ex Kolín nad Rýnem?, otevřený letní vůz |
» detail | |||||
36 | DP Liberec (1900 - 1928) | Mrš* | |||||||
Graz lb.vv.a | 1900 | 1934 |
|
» detail | |||||
37 43 |
DP Liberec (1900 - 1934) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a3 | 1901 | 1946 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1938: služební vůz - tahač sněhového pluhu, 1939: služební vůz - kolejový brus |
» detail | |||||
14 | DP Liberec (4/1901 - 1946) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.b1 » lb.mv.b3 » lb.smv.tv » lb.svv.tv | 1904 | 1983 |
1935: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.b3,
1954: služební vůz - kolejový brus,
1955: služební vůz - montážní vůz trolejového vedení,
1962: vyjmuta elektrická výzbroj |
» detail | |||||
15 126 |
DP Liberec (11/1904 - 1979) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.b1 » lb.mv.b3 | 1904 | 1960 |
1934: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.b3,
od 1958: služební vůz |
» detail | |||||
16 | DP Liberec (11/1904 - 1960) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.b1 | 1904 | 1954 |
od 1946: služební vůz - kolejový brus |
» detail | |||||
17 | DP Liberec (11/1904 - 1954) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.b2 » lb.mv.b3 | 1907 | 1960 |
1922?-1931: v zimní období využíván podle potřeby jako pluh,
1937: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.b3,
od 1959: služební vůz |
» detail | |||||
18 31 |
DP Liberec (8/1907 - 1960) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.b2 » lb.mv.b3 | 1907 | 1960 |
1938: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.b3 |
» detail | |||||
19 | DP Liberec (8/1907 - 1960) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.b2 | 1907 | 1954 |
od 1945: služební vůz - přeprava konví s mlékem, později dílenský vůz |
» detail | |||||
20 | DP Liberec (8/1907 - 1954) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.b3 » lb.mv.d2 | 1912 | 1960 |
1951: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.d2 |
» detail | |||||
9II 26II |
DP Liberec (10/1912 - 1960) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 | 1912 | 1954 |
od 1958: služební vůz - vrchní stavba |
» detail | |||||
21 | DP Liberec (10/1912 - 1954) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 | 1912 | 1951 |
|
» detail | |||||
22 | DP Liberec (10/1912 - 1951) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 | 1912 | 1957 |
|
» detail | |||||
23 | DP Liberec (10/1912 - 1957) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 » lb.mv.d2 | 1912 | 1960 |
1952: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.d2 |
» detail | |||||
24 | DP Liberec (10/1912 - 1960) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 | 1912 | 1952 |
|
» detail | |||||
25 | DP Liberec (10/1912 - 1952) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 » lb.mv.c | 1912 | 1960 |
17.9.1938: vůz zničen požárem ve vozovně, pojezd a rám byly použity pro novostavbu vozu (označena ev.č. 9/III) |
» detail | |||||
26 9III |
DP Liberec (10/1912 - 1960) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 | 1912 | 1958 |
od 1954: služební vůz |
» detail | |||||
27 | DP Liberec (7/1913 - 1958) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 | 1912 | 1960 |
|
» detail | |||||
28 | DP Liberec (10/1912 - 1960) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 » lb.mv.d2 | 1912 | 1960 |
|
» detail | |||||
29 | DP Liberec (10/1912 - 1960) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 | 1913 | 1962 |
1958-1962: služební vůz - Jablonec nad nisou |
» detail | |||||
30 | DP Liberec (2/1914 - 1962) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 | 1913 | 1957 |
|
» detail | |||||
31 | DP Liberec (2/1914 - 1957) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1966 |
od 1961: služební vůz |
» detail | |||||
1II 26 123 |
DP Liberec (1921 - 1966) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1962 |
5.9.1929: DN - vykolejení a převrácení u dnešní zastávky Malodoubská - poté novostavba vozové skříně podle původní |
» detail | |||||
2II | DP Liberec (1921 - 1962) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1964 |
od 1961: služební vůz |
» detail | |||||
3II 29 |
DP Liberec (1921 - 1964) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1961 |
|
» detail | |||||
4II | DP Liberec (1921 - 1961) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c » lb.mv.d3 | 1921 | 1966 |
18.9.1952: DN u železničního nadjezdu u zastávky Janův Důl - poté rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.d3 |
» detail | |||||
5II | DP Liberec (1921 - 1966) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1968 |
od 1962: služební vůz |
» detail | |||||
6II 122 |
DP Liberec (1921 - 1968) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1960 |
|
» detail | |||||
7II | DP Liberec (1921 - 1960) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1960 |
|
» detail | |||||
8II | DP Liberec (1921 - 1960) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1960 |
|
» detail | |||||
10II | DP Liberec (1921 - 1960) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1960 |
|
» detail | |||||
11II | DP Liberec (1921 - 1960) | Mrš | |||||||
? jb.svv.p | 1900 | 1965? |
vlečný pluh s kabinou obsluhy |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
DP Liberec (1922 - 1954?) | Mrš | ||||||||
poté
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
DP Liberec lb.smv.p | 1926 | 1985 |
služební motorový vůz - sněhový pluh,
1925-1926: výroba v DP Liberec,
8/1975: ve stavu po vyřazení předán TMB,
1985: pro špatný stav sešrotován nátěr: oranžová + červeno-bílé bezpečnostní pruhy * |
» detail | |||||
bez 14II 121 101 |
DP Liberec (1926 - 8/1975) | Mrš | |||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d1 » lb.mv.d3 | 1928 |
1957: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.d3 |
» detail | ||||||
32 | DP Liberec (8/1928 - 1965 >) | Mrš | |||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d1 | 1928 | 1966 |
22.10.1945: DN - vykolejení a převrácení u výhybny Spáleniště - poté novostavba vozové skříně podle původní |
» detail | |||||
33 | DP Liberec (8/1928 - 1966) | Mrš | |||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d1 | 1929 | 1970 |
od 1966: služební vůz |
» detail | |||||
34 45II |
DP Liberec (11/1929 - 1970) | Mrš | |||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d2 | 1930 | 1973 |
od 1966: služební vůz |
» detail | |||||
12II 30II 44II |
DP Liberec (12/1930 - 1973) | Mrš | |||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d2 » lb.mv.d3 | 1930 | 1965 |
1958: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.d3 |
» detail | |||||
13II 31II |
DP Liberec (12/1930 - 1965) | Mrš | |||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d2 | 1930 | 1965 |
|
» detail | |||||
35 | DP Liberec (12/1930 - 1965) | Mrš | |||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d2 » lb.mv.d3 | 1930 |
1958: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.d3,
od 1966: služební vůz - sněhový pluh,
1968?-2009: zahradní chatka,
od 10/2018: vystaven v TM Liberec |
» detail | ||||||
36 123II |
DP Liberec (1930 - 1968) | Mrš | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) poté Boveraclub |
|||||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d3 | 1940 | 1966 |
|
» detail | |||||
37 | DP Liberec (1940 - 1966) | Mrš | |||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d3 | 1940 | 1966 |
|
» detail | |||||
38 | DP Liberec (1940 - 1966) | Mrš | |||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d3 | 1940 | 1969 |
1953: novostavba vozové skříně po DN, kontroléry shodné s vozy 6MT |
» detail | |||||
39 | DP Liberec (1940 - 1969) | Mrš | |||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d3 | 1940 | 1966 |
26.7.1943: DN - po ujetí bez řidiče z Horního Hanychova vykolejení a převrácení u výhybny Spáleniště |
» detail | |||||
40 | DP Liberec (1940 - 1966) | Mrš | |||||||
DP Liberec lb.svv.nv2 | 194x | 195x |
otevřený nákladní vůz |
» detail | |||||
101 | DP Liberec (194x - 195x) | Mrš | |||||||
Graz jb.vv.a | 1900 | 1953 |
|
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
62 | DP Liberec (1951 - 1953) | Mrš | |||||||
Graz jb.vv.b | 1900 | 1956 |
letní vůz, 192x: rekonstrukce na uzavřený vůz |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
63 | DP Liberec (1951 - 1955) | Mrš | |||||||
poté
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
Graz jb.vv.a | 1900 | 1961 |
|
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
64 | DP Liberec (1951 - 1956) | Mrš | |||||||
poté
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 |
30.9.1963: DN - najetí do vozu T2 ev.č. 19 v Hanychovské ulici u Pekáren, poté vůz vyřazen a torzo skříně bez poškozeného čela sloužilo jako zahradní altánek ve Vesci,
9/2005: vyklizen a připraven k převozu,
8/2006: převezen do DP Bratislava - plánována novostavba vozu 6MT podle vzoru nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
41 | DP Liberec (5/1953 - 1963) | Mrš | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) poté DP Bratislava |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 1973 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
42 2III |
DP Liberec (5/1953 - 1973) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 1980 |
10.7.1957: DN - vykolejení a převrácení v Hanychovské ulici, 1973-1980: služební vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
43 3III 123III 105 |
DP Liberec (5/1953 - 1980) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 1973 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
44 4III |
DP Liberec (5/1953 - 1973) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 2003 |
1972?-2003: součást boudy u lyžařského vleku na Pláních (Ještědský hřeben) nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
45 5III |
DP Liberec (5/1953 - 1972) | Mrš | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 1971 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
46 6III |
DP Liberec (5/1953 - 1971) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 |
2001-2011: rekonstrukce na historický vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
ex
DP Jablonec nad Nisou ex DP Liberec majitel Technické muzeum v Brně zapůjčen Boveraclub |
|||||||||
117 | DP Liberec (pronajat od 9/2011) | 1000 | |||||||
pronajat
Boveraclub |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 1973 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
118 48 8III 58 |
DP Liberec (1957 - 1973) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 1970 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
119 49 9IV 59 |
DP Liberec (1957 - 1970) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 2003 |
1972?-2003: součást boudy u lyžařského vleku na Pláních (Ještědský hřeben) nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
120 38II |
DP Liberec (1957 - 1972) | Mrš | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
Ringhoffer jb.vv.c | 1932 | 1973 |
|
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou ex DP Liberec ex DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
46II | DP Liberec (1970 - 1973) | Mrš | |||||||
150188 | Tatra T2 | 1959 | 1985 |
od výroby rozchod 1000 mm, 20.10.1968: vykolejení a následný čelní náraz do domu u zastávky České Mládeže, poté oprava u výrobce a nové čelo a řídicí panel podle T3, 1/1979-1985: služební vůz nátěr: oranžovo-žlutá * {sólo} |
» detail | ||||
10III 103II |
DP Liberec (1960 - 1985) | Mrš | |||||||
150189 | Tatra T2 | 1959 | 1988 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1970: VP (DP Brno), 1978: GO (DP Brno) nátěr: červeno-krémová {sólo} |
» detail | ||||
11III 29III 18III |
DP Liberec (1960 - 1988) | Mrš | |||||||
150190 | Tatra T2 | 1959 | 1987 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1968: VP (DP Brno), 1976: GO (DP Brno), 1986-1987: služební vůz nátěr: červeno-krémová {sólo} |
» detail | ||||
12III 27III 106III |
DP Liberec (1960 - 1987) | Mrš | |||||||
150321 | Tatra T2 | 1960 | 1986 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1973: VP (DP Brno) nátěr: červeno-krémová {sólo} |
» detail | ||||
13III 33III |
DP Liberec (1961 - 1986) | Mrš | |||||||
150322 | Tatra T2 | 1960 | 1987 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1968: VP (DP Brno), 1979: GO (DP Brno), 1986-1987: služební vůz nátěr: červeno-krémová {sólo*} |
» detail | ||||
14II 104IV |
DP Liberec (1961 - 1987) | Mrš | |||||||
150323 | Tatra T2 | 1960 | 1986 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1969: VP (DP Brno), 1979: GO (DP Brno) nátěr: červeno-krémová {9+B*} |
» detail | ||||
15II | DP Liberec (1961 - 1986) | Mrš | |||||||
150324 | Tatra T2 | 1960 | 1986 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1971: VP (DP Brno), 1978: GO (DP Brno) nátěr: červeno-krémová {sólo} |
» detail | ||||
16II 34III |
DP Liberec (1961 - 1986) | Mrš | |||||||
150325 | Tatra T2 | 1960 | 1988 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1969: VP (DP Brno), 1979: GO (DP Brno) nátěr: červeno-krémová {sólo*} |
» detail | ||||
17II 15III |
DP Liberec (1961 - 1988) | Mrš | |||||||
151257 | Tatra T2 | 1961 | 1986 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1969: VP (DP Brno), 1981: GO (DP Brno) nátěr: červeno-krémová {8+B*} |
» detail | ||||
18II | DP Liberec (1961 - 1986) | Mrš | |||||||
151258 | Tatra T2 | 1961 | 1996 |
od výroby rozchod 1000 mm, 30.9.1963: DN v Hanychovské ulici u Pekáren - do zadní části vozu najel vůz 6MT ev.č. 41, 1970: VP (DP Brno), 1982: GO (DP Brno), 1988-1996: služební vůz nátěr: světle zeleno-tmavě žlutá * {sólo*} |
» detail | ||||
19II 105IV 135 |
DP Liberec (1961 - 1996) | Mrš | |||||||
DP Bratislava ba.vv.e2 | 1953 | 1971 |
|
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
190 7 50 |
DP Liberec (1960 - 1971) | Mrš | |||||||
151259 | Tatra T2 | 1961 | 1988 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1971: VP (DP Brno), 1983: GO (DP Brno) nátěr: červeno-krémová {sólo} |
» detail | ||||
20II 31IV |
DP Liberec (1961 - 1988) | Mrš | |||||||
151260 | Tatra T2 | 1961 | 1988 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1971: VP (DP Brno), 1984: GO (DP Brno) nátěr: červeno-krémová {sólo} |
» detail | ||||
21II | DP Liberec (1961 - 1988) | Mrš | |||||||
151261 | Tatra T2 | 1961 | 1986 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1971: VP (DP Brno), 1976: GO (DP Brno) nátěr: červeno-krémová {sólo} |
» detail | ||||
22II | DP Liberec (1961 - 1986) | Mrš | |||||||
151262 | Tatra T2 | 1961 | 1988 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1972: VP (DP Brno), 1982: GO (DP Brno) nátěr: červeno-krémová {sólo*} |
» detail | ||||
23II | DP Liberec (1961 - 1988) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1952 | 197x |
1961-1962: služební vůz v Mostě, 1962-1963: provedena GO v Jablonci nad Nisou (zde nezařazen do provozu), 1968-1970: služební vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova ex DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
41II | DP Liberec (1964 - 1965) | Mrš | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 197x |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
DP města Teplic ex Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova ex DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
50 1III |
DP Liberec (1964 - 1971) | Mrš | |||||||
151249 | Tatra T2 | 1961 | 1988 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1972: VP (DP Brno), 1982: GO (DP Brno) nátěr: červeno-krémová {sólo} |
» detail | ||||
ex
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
24II | DP Liberec (1965 - 1988) | Mrš | |||||||
151243 | Tatra T2 | 1961 | 1988 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1971: VP (DP Brno), 1982: GO (DP Brno) nátěr: červeno-krémová {sólo*} |
» detail | ||||
ex
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
25II | DP Liberec (1965 - 1988) | Mrš | |||||||
151246 | Tatra T2 | 1961 | 1988 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1971: VP (DP Brno), 1982: GO (DP Brno) nátěr: červeno-krémová {sólo*} |
» detail | ||||
ex
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
26III | DP Liberec (1965 - 1988) | Mrš | |||||||
151247 | Tatra T2 | 1961 | 1983 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1971: VP (DP Brno), 1976: GO (DP Brno), 6.8.1982: DN Lidové sady (převrácení na bok vlivem nepřiměřené rychlosti v oblouku) - poté vyřazen nátěr: červeno-krémová {sólo} |
» detail | ||||
ex
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
27II 12IV |
DP Liberec (1965 - 1983) | Mrš | |||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- sešrotován: 88 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 10 vozů
- vyřazen: 1 vůz
- historický/muzejní: 1 vůz
Počty vozů dle provozoven:
- Mrštíkova: 99 vozů
- Mrštíkova - 1000 mm: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
19. 5. 2024.