DPMB: provozní trolejbusy 21Tr
vozy z vozovny: vozovna Komín
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
12971 | Škoda 21Tr | 2001 |
2005: Trav-l-cool, 2007: hnací náprava Rába, 2008-2009: GO - výklopná plošina, klimatizace Ebercool, 2019-2020: GO - hnací náprava ZF, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, přední světlomety Hella LED technology, bezpryžové nárazníky, sedadlo řidiče Isringhausen ISRI NTS, 11/2023: zařazen do sbírky retro vozidel v posledním provozním stavu nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá * |
» detail | |||||
3030 | DPMB (od 6/2001) | K* | |||||||
13094 | Škoda 21TrAC | 2003 |
elektrické dveřní pohony IGE, 4.10.2013: poslední jízda u DPmHK (linka 2), 23.5.2014: odvezen do Brna, 5/2014-8/2014: úpravy vozu pro provoz v Brně - výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, zobrazovač času Mikroelektronika, 1/2019-10/2019: GO - hnací náprava ZF, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, bezpryžové nárazníky nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
DP města Hradce Králové |
|||||||||
3058II | DPMB (od 23.9.2014) | K | |||||||
13095 | Škoda 21TrAC | 2003 |
elektrické dveřní pohony IGE, 5.6.2015: poslední jízda u DPmHK (linka 3), 8/2015: nabídnut k odprodeji, 29.-30.3.2016: odvezen do Brna, 12/2016-2018: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, hnací náprava ZF, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 3/2019: zkušebně přední světlomety Hella LED technology, 12/2019: diodové transparenty BUSE (ex 3703) nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
DP města Hradce Králové |
|||||||||
3064II | DPMB (od 4/2018) | K | |||||||
Vypsány celkem 3 vozy,
z toho:
- provozní: 2 vozy
- historický/muzejní: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (2) mají přibližný průměrný věk 21 let.
Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Komín.
Poslední aktualizace vozů:
11. 9. 2024.