DPMB: tramvajové vlečné vozy Hernalser Waggon Fabrik
výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » E » vv0 | 1879 | 19xx |
zimní vůz KD2, 1884: převzat PD, 1893: vyřazen z osobní dopravy, 1894: upraven na nákladní vůz (sklad soli nebo solný vůz) a přečíslován na ev.č. Jn2 (fyzicky pravděpodobně zůstal označen jako 15), 1901: převzat ED a používán jako pojízdný sklad, 1907: instalace mlýnku na sůl a zařízení k sypání soli |
» detail | |||||
13 15 Jn2 |
DPMB (1879 - 1930) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 | 1876 | 1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||||
1 92 192 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 | 1876 | 1929 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||||
3 93 193 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 | 1876 | 1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||||
4 94 194 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 | 1876 | 1929 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||||
5 95 195 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 | 1876 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED, 1929: vyřazen, skříň byla později použita jako chatka v Jundrově, 1975: renovace na historický vůz ev.č. 6, vůz je nejstarším kolejovým exponátem TMB |
» detail | ||||||
6 96 196 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 | 1876 | 1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||||
7 97 197 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 | 1876 | 1929 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||||
8 98 198 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 | 1876 | 1990 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1900: převzat ED, opatřen nástřešní plošinou pro montáž trolejového vedení a označen ev.č. n28, 1906: vozová skříň nahrazena montážní kabinou s posuvnou střešní plošinou, 1974: po vyřazení předán TMB, 1975: podvozek vozu využit při renovaci vlečného vozu ev.č. 6 (vk2.L), skříň vozu byla sešrotována až v roce 1990 |
» detail | |||||
2 n28 4539 |
DPMB (1876 - 1974) | ||||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
Vypsáno celkem 9 vozů,
z toho:
- sešrotován: 7 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů:
31. 3. 2012.