DPMB: lodě
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Adolf Špirk 1-pal. | 1949 |
1967: odstavena, 1986-1989: rekonstrukce na salónní loď, 2006: rekonstrukce - novostavba, díly z Brna a Míru, 2011: není nasazována do pravidelné dopravy (pouze pro objednané plavby), 2013: nasazována na spoje pro vozíčkáře a cyklisty |
» detail | ||||||
300 674 |
4801
Brno |
DPMB (od 1949) | Pře | ||||||
DPMB 1-pal. | 1950 |
2008: poslední plavební sezóna, 2010: loď prodána městské části Brno-jih, na jaře odvezena do sportovního areálu na ul. Hněvkovského, jméno Kometa |
» detail | ||||||
300 677 |
4802
Pionýr |
DPMB (1950 - 2010) | Pře | ||||||
DPMB 1-pal. | 1951 | 2006 |
1992: po poškození při manipulaci v areálu lodní dopravy odstavena, 2006: díly pro rekonstrukci lodě Brno, sešrotována |
» detail | |||||
4803
Mír |
DPMB (1952 - 2006) | Pře | |||||||
DPMB 2-pal. | 1953 |
1983-1985: rekonstrukce, 2010: poslední plavební sezóna, 2011: prodána Campu Bítov u Vranovské přehrady, odvezena v noci 8./9.2.2011 |
» detail | ||||||
300 675 |
4804
Praha |
DPMB (1953 - 2011) | Pře | ||||||
DPMB 2-pal. | 1955 |
1980-1981: rekonstrukce, 2012: není nasazována do pravidelné dopravy, 5/2013: prohlášena kulturní památkou, 2015: nabídnuta k odprodeji, neúspěšně; 2/2019: odvezena na rekonstrukci do Hlavečníku (JESKO CZ); 6/2020: přivezena zpět, 4. 7. 2020 křest a spuštění na vodu |
» detail | ||||||
300 679 304 614 |
4805
Morava |
DPMB (od 1955) | Pře | ||||||
DPMB 2-pal. | 1956 |
1986: rekonstrukce, 2010: poslední plavební sezóna, 2011: prodána sportovnímu areálu U Hrocha v Jundrově, odvezena 4.2.2011 |
» detail | ||||||
300 465 |
4806
Bratislava |
DPMB (1956 - 2011) | Pře | ||||||
DPMB 2-pal. | 1961 |
2.9.1961: křest a uvedení do provozu, 1993: rekonstrukce, 2011: poslední plavební sezóna, následně prodána restauraci U Kotvy, slouží jako bufet a muzeum lodní dopravy |
» detail | ||||||
300 676 |
4807
Kyjev Veveří |
DPMB (1961 - 2011) | Pře | ||||||
JESKO CZ 2-pal. | 2010 |
8. 5. 2010: křest, 12. 6. 2010: první plavba na pravidelné lince |
» detail | ||||||
303 426 |
4823
Lipsko |
DPMB (od 12.6.2010) | Pře | ||||||
JESKO CZ 2-pal. | 2011 |
28. 5. 2011: křest |
» detail | ||||||
303 738 |
4824
Utrecht |
DPMB (od 29.4.2011) | Pře | ||||||
JESKO CZ 2-pal. | 2011 |
14. 5. 2011: křest |
» detail | ||||||
303 737 |
4825
Vídeň |
DPMB (od 29.4.2011) | Pře | ||||||
JESKO CZ 2-pal. | 2011 |
21. 4. 2012: křest |
» detail | ||||||
303 971 |
4826
Stuttgart |
DPMB (od 13.4.2012) | Pře | ||||||
JESKO CZ 2-pal. | 2011 |
14. 4. 2012: křest |
» detail | ||||||
303 972 |
4827
Dallas |
DPMB (od 13.4.2012) | Pře | ||||||
člun | ? | ? |
člun pro 18 osob, benzínový pohon, v 50. letech reko na el. pohon, později služební loď k údržbě přístavišť |
» detail | |||||
Svratka | DPMB (1946 - ?) | Pře | |||||||
Johann Stauf 1-pal. | 1943 |
5.5.1946: zahájení provozu lodní dopravy na Brněnské přehradě, 1968: prodána na Vranovskou přehradu |
» detail | ||||||
Brno | DPMB (1946 - 1968) | Pře | |||||||
Johann Stauf 1-pal. | 1943 |
5.5.1946: zahájení provozu lodní dopravy na Brněnské přehradě |
» detail | ||||||
Morava | DPMB (1946 - 1961) | Pře | |||||||
poté
Okresní podnik rekreace Vranov nad Dyjí |
|||||||||
Adolf Špirk 1-pal. | 1947 |
20.8.1947: spuštění na hladinu, 23.8.1947: křest a uvedení do provozu, 1955: přestavba na plovoucí prodejnu Pramenu pro zásobování rekreantů, pol. 60. let: prodána na Oravskou přehradu |
» detail | ||||||
Veveří | DPMB (1947 - 1955) | Pře | |||||||
Vypsáno celkem 16 vozů,
z toho:
- provozní: 7 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 7 vozů
- sešrotován: 2 vozy
Vypsané aktuálně provozované vozy (7) mají přibližný průměrný věk 30 let.
Všechny vozy jsou z provozovny Přehrada (lodní doprava).
Poslední aktualizace vozů:
3. 5. 2021.