DPMB: autobusy
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Škoda 505 NR | 1929 | 1945? |
|
» detail | |||||
M-421 ? |
1 | DPMB (5/1930 - 1945?) | G | ||||||
Škoda 505 NR | 1929 | 1956? |
1945?: rekonstrukce na montážní vůz |
» detail | |||||
M-422 ? |
2 | DPMB (5/1930 - 1956) | G | ||||||
Škoda 505 NR | 1929 | 1945? |
1934: přestavba karoserie na vyhlídkový vůz pro zájezdovou dopravu (odstranění střechy, změna interiéru) |
» detail | |||||
M-423 ? |
3 | DPMB (5/1930 - 1945?) | G | ||||||
Škoda 505 NR | 1929 | 1945? |
|
» detail | |||||
M-424 ? |
4 | DPMB (5/1930 - 1945?) | G | ||||||
Škoda 505 NR | 1929 | 1945? |
|
» detail | |||||
M-425 ? |
5 | DPMB (5/1930 - 1945?) | G | ||||||
Škoda 505 NR | 1929 | 1945? |
1934: přestavba karoserie na vyhlídkový vůz pro zájezdovou dopravu (odstranění střechy, změna interiéru) |
» detail | |||||
M-426 ? |
6 | DPMB (5/1930 - 1945?) | G | ||||||
Škoda 505 NR | 1929 | 1945? |
|
» detail | |||||
M-427 ? |
7 | DPMB (5/1930 - 1945?) | G | ||||||
Fram E18 | 1930 | 1945? |
|
» detail | |||||
M-428 ? |
8 | DPMB (5/1930 - 1945?) | G | ||||||
Fram E18 | 1930 | 1945? |
193x: přestavba karoserie na zájezdový autokar (otevíratelná střecha, luxusní interiér) |
» detail | |||||
M-429 ? |
9 | DPMB (5/1930 - 1945?) | G | ||||||
Fram E18 | 1930 | 1945? |
|
» detail | |||||
M-430 ? |
10 | DPMB (5/1930 - 1945?) | G | ||||||
Fram E18 | 1930 | 1945? |
|
» detail | |||||
M-431 ? |
11 | DPMB (5/1930 - 1945?) | G | ||||||
Fram E18 | 1930 | 1945? |
193x: přestavba karoserie na zájezdový autokar (otevíratelná střecha, změna interiéru) |
» detail | |||||
M-432 ? |
12 | DPMB (5/1930 - 1945?) | G | ||||||
Fram E18 | 1930 | 1945? |
|
» detail | |||||
M-433 ? |
13 | DPMB (5/1930 - 1945?) | G | ||||||
Fram E18 | 1930 | 1945? |
|
» detail | |||||
M-434 ? |
14 | DPMB (5/1930 - 1945?) | G | ||||||
Tatra T24 | 1931 |
8/1931 - 11/1931: zkušební provoz na lince H, 1945: odvlečen neznámo kam |
» detail | ||||||
M-435 ? |
15 | DPMB (12/1931 - 1945) | G | ||||||
Tatra T24/58 | 1932 |
1945: odvlečen neznámo kam |
» detail | ||||||
? PB-923 |
17 | DPMB (1933 - 1945) | G | ||||||
17838/150121 | Tatra T24/58 | 1932 | ? |
1945: odvlečen, později nalezen u Pardubic, 1950: přestavba na pohon tekutým plynem, 1953: předán do DP Košice |
» detail | ||||
M-498 PB-924 M-4440 M-BM 6702 M-BM 8529 |
18 | DPMB (1933 - 1953) | G | ||||||
poté
Dopravné podniky v Košiciach |
|||||||||
Walter Diesel | 1936 | 1947 |
|
» detail | |||||
? PB-925 M-2358 M-BM 6703 |
19 | DPMB (1936 - 1947) | G | ||||||
Walter Diesel | 1936 |
1945: odvlečen neznámo kam |
» detail | ||||||
? PB-926 |
20 | DPMB (1936 - 1945) | G | ||||||
Walter Diesel | 1936 | 1947 |
|
» detail | |||||
? PB-927 M-2357 M-BM 6704 |
21 | DPMB (1936 - 1947) | G | ||||||
Walter FN | 1932 |
1937: zakoupen od soukromého dopravce Svítil, 1945: odvlečen neznámo kam |
» detail | ||||||
? PB-928 |
22 | DPMB (1937 - 1945) | G | ||||||
Tatra T24 | 1930 | ? |
1937: zakoupen od soukromého dopravce Svítil, 1947-1948: zapůjčen do DP Jihlava, 1951: přestavba na pohon tekutým plynem, 1953: předán do DP Košice |
» detail | |||||
M-518 PB-929 M-702 M-BM 6705 M-BM 8528 |
23 | DPMB (1937 - 1953) | G | ||||||
zapůjčen
DP města Jihlavy poté Dopravné závody mesta Košíc |
|||||||||
49692 | Škoda 606 DND | 1937 | 1948 |
|
» detail | ||||
M-1006 PB-930 M-4420 M-BM 6706 |
24 | DPMB (1937 - 1948) | G | ||||||
49713 | Škoda 606 DND | 1937 | 1952 |
1945: odvlečen, později nalezen u Horažďovic |
» detail | ||||
M-1013 PB-931 M-3627 M-BM 6707 |
25 | DPMB (1937 - 1952) | G | ||||||
Praga NDO | 1948 | 1962 |
1960: koupen z DP Praha |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
25II | DPMB (1960 - 1962) | G | |||||||
59907 | Škoda 606 DND | 1938 |
1956: prodán Bytové údržbě Brno |
» detail | |||||
M-6003 PB-932 M-168 M-BM 6708 M-BM 8523 |
26 | DPMB (1938 - 1956) | G | ||||||
Škoda 606 DND | 1938 | 1948 |
|
» detail | |||||
M-6004 PB-933 M-169 M-BM 6709 |
27 | DPMB (1938 - 1948) | G | ||||||
Praga NDO | 1948 | 1962 |
1960: koupen z DP Praha |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
27II | DPMB (1960 - 1962) | G | |||||||
Škoda 606 DND | 1938 | 1948 |
|
» detail | |||||
M-6005 PB-934 M-4441 M-BM 6710 |
28 | DPMB (1938 - 1948) | G | ||||||
59929 | Škoda 606 DND | 1938 |
1956: prodán Kovopodniku Brno |
» detail | |||||
M-6006 PB-935 M-170 M-BM 6711 M-BM 8522 |
29 | DPMB (1938 - 1956) | G | ||||||
52211 | Praga NDO | 1938 |
zájezdový autokar, 1961: prodán do JZD Moravské Budějovice |
» detail | |||||
M-6007 PB-936 M-3841 M-BM 6712 M-BM 8508 |
30 | DPMB (1938 - 1961) | G | ||||||
52212 | Praga NDO | 1938 |
zájezdový autokar, 1959: prodán |
» detail | |||||
M-6008 PB-937 M-2355 M-BM 6713 M-BM 8507 |
31 | DPMB (1938 - 1959) | G | ||||||
52210 | Praga NDO | 1938 | 1948 |
|
» detail | ||||
M-6009 PB-938 M-2354 M-BM 6714 |
32 | DPMB (1938 - 1948) | G | ||||||
52214 | Praga NDO | 1938 |
1945: odvlečen, později nalezen u Velkého Meziříčí, 1953: převeden do ČSAD Brno, některé prameny uvádějí vyřazení již po roce 1945 |
» detail | |||||
M-6010 PB-939 M-4421 M-BM 6715 M-BM 8510 |
33 | DPMB (1938 - 1953) | G | ||||||
52213 | Praga NDO | 1938 |
1945: odvlečen, později nalezen u Klatov, 1953: převeden do ČSAD Brno |
» detail | |||||
M-6011 PB-940 M-4422 M-BM 6716 M-BM 8511 |
34 | DPMB (1938 - 1953) | G | ||||||
52209 | Praga NDO | 1938 |
1953: převeden do ČSAD Brno |
» detail | |||||
M-6012 PB-941 M-2353 M-BM 6717 M-BM 8512 |
35 | DPMB (1938 - 1953) | G | ||||||
56631 | Praga NDO | 1939 |
1953: převeden do ČSAD Brno, některé prameny uvádějí vyřazení již po roce 1945 |
» detail | |||||
M-6014 PB-942 M-2311 M-BM 6718 M-BM 8513 |
36 | DPMB (1939 - 1953) | G | ||||||
56632 | Praga NDO | 1939 |
1945: odvlečen, později nalezen v Brně v kasárnách, 1953: převeden do ČSAD Brno |
» detail | |||||
M-6015 PB-943 M-3412 M-BM 6719 M-BM 8514 |
37 | DPMB (1939 - 1953) | G | ||||||
56633 | Praga NDO | 1939 | 1959 |
1949: rekonstrukce převodovky (Wilson) |
» detail | ||||
M-6016 PB-944 M-2352 M-BM 6720 M-BM 8515 |
38 | DPMB (1939 - 1959) | G | ||||||
56634 | Praga NDO | 1939 | 1959 |
|
» detail | ||||
M-6017 PB-945 M-2351 M-BM 6721 M-BM 8516 |
39 | DPMB (1939 - 1959) | G | ||||||
56630 | Praga NDO | 1939 | 1963 |
počínaje tímto vozem zaoblená maska chladiče (jako RND) |
» detail | ||||
M-6018 PB-946 M-2350 M-BM 6722 M-BM 8517 |
40 | DPMB (1939 - 1963) | G | ||||||
56636 | Praga NDO | 1939 |
1945: odvlečen, později nalezen u Českého Krumlova, 1961: prodán Pozemstavu Brno |
» detail | |||||
M-6019 PB-947 M-4423 M-BM 6723 M-BM 8518 |
41 | DPMB (1939 - 1961) | G | ||||||
Praga NDO | 1939 |
1945: odvlečen neznámo kam |
» detail | ||||||
PB-948 | 42 | DPMB (1939 - 1945) | G | ||||||
Praga NDO | 1939 |
1945: odvlečen neznámo kam |
» detail | ||||||
PB-949 | 43 | DPMB (1939 - 1945) | G | ||||||
71985 | Škoda 706 GN | 1942 |
1945: odvlečen, později nalezen; 1956: prodán Hutní odbytové základně |
» detail | |||||
PB-1206 M-3492 M-BM 6724 M-BM 8526 |
44 | DPMB (1942 - 1956) | G | ||||||
71986 | Škoda 706 GN | 1942 |
1945: odvlečen, později nalezen; 1957: prodán ROMO Fulnek |
» detail | |||||
PB-1207 M-2348 M-BM 6725 M-BM 8525 |
45 | DPMB (1942 - 1957) | G | ||||||
71987 | Škoda 706 GN | 1942 |
1945: odvlečen, později nalezen; 1957: prodán MěNV Brno |
» detail | |||||
PB-1208 M-2349 M-BM 6726 M-BM 8524 |
46 | DPMB (1942 - 1957) | G | ||||||
Praga RN | 1943 |
1944: zabaven Wehrmachtem |
» detail | ||||||
47 | DPMB (1944 - 1944) | G | |||||||
Praga RN | 1943 |
1944: zabaven Wehrmachtem |
» detail | ||||||
48 | DPMB (1944 - 1944) | G | |||||||
Praga RN | 1943 |
1944: zabaven Wehrmachtem |
» detail | ||||||
49 | DPMB (1944 - 1944) | G | |||||||
Praga RN | 1943 |
1944: zabaven Wehrmachtem |
» detail | ||||||
50 | DPMB (1944 - 1944) | G | |||||||
Praga RN | 1943 |
1944: zabaven Wehrmachtem |
» detail | ||||||
51 | DPMB (1944 - 1944) | G | |||||||
Praga RND | 1951 | 1969 |
1965: rekonstrukce na montážní vůz |
» detail | |||||
M-BM 8503 BZ 29-40 |
51II | DPMB (1951 - 1969) | G | ||||||
Praga RN | 1943 |
1944: zabaven Wehrmachtem |
» detail | ||||||
52 | DPMB (1944 - 1944) | G | |||||||
Praga RND | 1951 | 1965 |
|
» detail | |||||
M-BM 8504 | 52II | DPMB (1951 - 1965) | G | ||||||
Praga RN | 1944 |
1945: odvlečen, později nalezen u Otyně |
» detail | ||||||
PB-1561 M-2347 M-BM 6727 M-BM 8519 |
53 | DPMB (1944 - 1957) | G | ||||||
Praga RND | 1953 | 1969 |
1964: služební vůz |
» detail | |||||
53II | DPMB (1961 - 1969) | G | |||||||
Praga RN | 1944 |
1948: karoserie z vozu Mercedes ev. č. 63, 1952: prodán 1. brněnské strojírně |
» detail | ||||||
PB-1562 M-3493 M-BM 6728 M-BM 8542 |
54 | DPMB (1944 - 1952) | G | ||||||
Praga RN | 1944 |
1944: zabaven Wehrmachtem |
» detail | ||||||
55 | DPMB (1944 - 1944) | G | |||||||
Praga RN | 1944 |
1944: zabaven Wehrmachtem |
» detail | ||||||
56 | DPMB (1944 - 1944) | G | |||||||
59807/67118 | Büssing-NAG 20L | 1938 |
kořistní vůz |
» detail | |||||
ex
? (D) |
|||||||||
Čs-49 M-3776 M-BM 6729 M-BM 8533 |
57 | DPMB (1945 - 1952) | G | ||||||
poté
Dopravný komunálny podnik mesta Poprad |
|||||||||
9017/10167 | Gräf & Stift ? | 1942 |
kořistní vůz; 1954: prodán Mototechně |
» detail | |||||
WH-11922431 M-3951 M-BM 6730 M-BM 8534 |
58 | DPMB (1945 - 1954) | G | ||||||
37731J/377613 | Krupp Essen OD 55 | 1939 |
kořistní vůz |
» detail | |||||
ex
? (D) |
|||||||||
? M-5378 M-BM 6731 M-BM 8535 |
59 | DPMB (1945 - 1952) | G | ||||||
poté
Dopravný komunálny podnik mesta Poprad |
|||||||||
841069-47/491402-07 | Magirus-Deutz ? | 1938 |
kořistní vůz; 1951: prodán Sběrným surovinám |
» detail | |||||
WH-830304 ? M-BM 6732 M-BM 8536 |
60 | DPMB (1945 - 1951) | G | ||||||
?/70775538 | Mercedes-Benz ? | 1938 | ? |
kořistní vůz; 1954: předán do DP Prešov |
» detail | ||||
Čs-34 M-3773 M-BM 6733 M-BM 8541 |
61 | DPMB (1945 - 1954) | G | ||||||
poté
DP mesta Prešov |
|||||||||
306132660/306755339 | Mercedes-Benz ? | 1939 | ? |
kořistní vůz; 1947: výměna motoru |
» detail | ||||
WH-1127358 M-5134 M-BM 6734 M-BM 8540 NM 28-04 |
62 | DPMB (1945 - 1953) | G | ||||||
poté
Svazarm |
|||||||||
306431408/67010902 | Mercedes-Benz ? | 1938 | 1948 |
kořistní vůz; 1948: skříň použita pro vůz Praga RN ev.č. 54 |
» detail | ||||
WH-1009496 M-3774 M-BM 6735 |
63 | DPMB (1945 - 1948) | G | ||||||
34769/55733 | Praga TN | 1931 | 1952 |
od 11/1931 zkušební provoz, zakoupen později |
» detail | ||||
M-436 PB-922 M-2359 M-BM 6701 M-BM 8509 |
16 63II |
DPMB (1931 - 1952) | G | ||||||
?/5046 | Minerva Diesel | 1938 | ? |
kořistní vůz; 1954: předán do DP Prešov |
» detail | ||||
Čs-35 M-3772 M-BM 6736 M-BM 8537 |
64 | DPMB (1946 - 1954) | G | ||||||
poté
DP mesta Prešov |
|||||||||
1141/5967 | Renault Diesel | 1939 | ? |
kořistní vůz; 1953: předán do DP Košice |
» detail | ||||
WH-727243 M-2128 M-BM 6737 M-BM 8538 |
65 | DPMB (1945 - 1953) | G | ||||||
poté
Dopravné podniky v Košiciach |
|||||||||
Praga RND | 1947 | 1969 |
1965: služební vůz |
» detail | |||||
M-BM 8019 M-BM 8520 |
66 | DPMB (1947 - 1969) | G | ||||||
65510 | Praga NDO | 1948 |
1965: prodán Pozemstavu Brno, jiný zdroj uvádí prodej Kovopodniku Brno |
» detail | |||||
M-BM 8231 M-BM 8530 |
67 | DPMB (5/1948 - 1965) | G | ||||||
65511 | Praga NDO | 1948 | 1965 |
|
» detail | ||||
M-BM 8232 M-BM 8531 |
68 | DPMB (5/1948 - 1965) | G | ||||||
65512 | Praga NDO | 1948 |
196x: výměna motoru za typ Š706 |
» detail | |||||
M-BM 8233 M-BM 8532 NM 27-93 BZ 23-47 |
69 | DPMB (5/1948 - 1965) | G | ||||||
65513 | Praga NDO | 1948 | 1965 |
autokar |
» detail | ||||
M-BM 8234 M-BM 8506 |
70 | DPMB (5/1948 - 1965) | G | ||||||
65514 | Praga NDO | 1948 |
zájezdový autokar, jiný zdroj uvádí vyřazení až v roce 1978, vrak pravděpodobně stále existuje v lese u Vírské přehrady |
» detail | |||||
M-BM 8235 M-BM 8505 NM 27-80 |
71 | DPMB (5/1948 - 1965) | G | ||||||
65515 | Praga NDO | 1948 | 1980 |
zájezdový autokar, 1964: prodán JZD Kobylnice, 1972: odkoupen do TMB, 1980: zrušen z důvodu problematické možnosti oprav a celkově špatného stavu |
» detail | ||||
M-BM 8236 M-BM 8502 ? BO 11-75 |
72 | DPMB (5/1948 - 1964) | G | ||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
Citroën ? | 1944 | ? |
1948: odkoupen od soukromého dopravce Kučera, 1954: předán do DP Prešov |
» detail | |||||
? M-BM 8539 |
73 | DPMB (1948 - 1954) | G | ||||||
poté
DP mesta Prešov |
|||||||||
128249 | Škoda 706 RO MTZ | 1950 | 1965 |
některé prameny uvádějí odprodej |
» detail | ||||
M-BM 8527 NM 27-95 BZ 23-50 |
74 | DPMB (5/1950 - 1965) | M* | ||||||
151990 | Škoda 706 RO MTZ | 1951 | 1.9.1968 |
některé prameny uvádějí odprodej |
» detail | ||||
? NM 27-96 BZ 23-51 |
75 | DPMB (1951 - 1.9.1968) | M* | ||||||
152575 | Škoda 706 RO MTZ | 1951 | 28.3.1967 |
některé prameny uvádějí odprodej |
» detail | ||||
? NM 27-97 BZ 23-52 |
76 | DPMB (1951 - 28.3.1967) | M* | ||||||
152880 | Škoda 706 RO MTZ | 1951 | 1.9.1968 |
některé prameny uvádějí odprodej |
» detail | ||||
? NM 27-98 BZ 23-53 |
77 | DPMB (1951 - 1.9.1968) | M* | ||||||
Škoda 706 RO MTZ | 1953 | 15.5.1968 |
|
» detail | |||||
NM 28-01 BZ 23-56 |
80 | DPMB (1953 - 15.5.1968) | M* | ||||||
Škoda 706 RO MTZ | 1953 | 1.9.1968 |
|
» detail | |||||
NM 28-02 BZ 23-57 |
81 | DPMB (1953 - 1.9.1968) | M* | ||||||
Škoda 706 RO MTZ | 1953 | 1.5.1966 |
|
» detail | |||||
NM 28-03 BZ 23-58 |
82 | DPMB (1953 - 1.5.1966) | M* | ||||||
Škoda 706 RO MTZ | 1954 |
1967: karoserie RTO, 1968: prodán ROH (některé prameny uvádějí prodej až 1973) |
» detail | ||||||
NM 28-05 BZ 23-60 |
84 | DPMB (1954 - 1.11.1968) | M* | ||||||
Škoda 706 RO MTZ | 1955 | 1.9.1968 |
některé prameny uvádějí odprodej |
» detail | |||||
NM 28-07 BZ 23-62 |
86 | DPMB (1955 - 1.9.1968) | M* | ||||||
Škoda 706 RO MTZ | 1956 | 15.5.1968 |
počínaje tímto vozem odlišný vzhled přední masky; některé prameny uvádějí odprodej |
» detail | |||||
NM 28-10 BZ 23-65 |
89 | DPMB (1956 - 15.5.1968) | M* | ||||||
Škoda 706 RO MTZ | 1956 | 1.11.1967 |
některé prameny uvádějí odprodej |
» detail | |||||
NM 28-11 BZ 23-66 |
90 | DPMB (1956 - 1.11.1967) | M* | ||||||
Škoda 706 RO MTZ | 1956 | 1.9.1968 |
některé prameny uvádějí odprodej |
» detail | |||||
NM 28-12 BZ 23-67 |
91 | DPMB (1956 - 1.9.1968) | M* | ||||||
Škoda 706 RO MTZ | 1956 | 1.7.1968 |
některé prameny uvádějí odprodej |
» detail | |||||
NM 28-13 BZ 23-68 |
92 | DPMB (1956 - 1.7.1968) | M* | ||||||
Škoda 706 RO MTZ | 1957 | 1.7.1968 |
některé prameny uvádějí odprodej |
» detail | |||||
NM 28-14 BZ 23-69 |
93 | DPMB (1957 - 1.7.1968) | M* | ||||||
Škoda 706 RO MTZ | 1957 | 1.7.1968 |
|
» detail | |||||
NM 28-15 BZ 23-70 |
94 | DPMB (1957 - 1.7.1968) | M* | ||||||
Škoda 706 RO MTZ | 1957 | 1.6.1968 |
některé prameny uvádějí odprodej |
» detail | |||||
NM 28-17 BZ 23-72 |
96 | DPMB (1957 - 1.6.1968) | M* | ||||||
Škoda 706 RO MTZ | 1957 | ? |
4/1967: autoškola; některé prameny uvádějí pozdější odprodej |
» detail | |||||
NM 28-18 BZ 23-73 |
97 | DPMB (1957 - ?) | M* | ||||||
Škoda 706 RO MTZ | 1957 | 1.9.1968 |
některé prameny uvádějí odprodej |
» detail | |||||
NM 28-19 BZ 23-74 |
98 | DPMB (1957 - 1.9.1968) | M* | ||||||
Škoda 706 RO CAR | 1957 | ? |
9/1967: autoškola |
» detail | |||||
NM 28-20 BZ 23-75 |
99 | DPMB (1957 - ?) | M* | ||||||
Škoda 706 RTO MTZ | 1958 |
|
» detail | ||||||
? BZ 23-76 |
100 | DPMB (1958 - 15.4.1969) | M* | ||||||
Škoda 706 RTO MTZ | 1959 |
|
» detail | ||||||
NM 65-30 BZ 23-77 BZ 36-80 |
101 | DPMB (1959 - 19.2.1969) | M* | ||||||
Škoda 706 RTO MTZ | 1960 |
|
» detail | ||||||
? BZ 23-84 |
108 | DPMB (1960 - 9.7.1968) | M* | ||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- sešrotován: 52 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 33 vozů
- neznámý: 15 vozů
Počty vozů dle provozoven:
- Vozovna Grmelova: 78 vozů
- Vozovna Medlánky: 22 vozů
Poslední aktualizace vozů:
28. 12. 2022.