DPMB: provozní lodě

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  Adolf Špirk 1-pal. 1949    1967: odstavena, 1986-1989: rekonstrukce na salónní loď, 2006: rekonstrukce - novostavba, díly z Brna a Míru, 2011: není nasazována do pravidelné dopravy (pouze pro objednané plavby), 2013: nasazována na spoje pro vozíčkáře a cyklisty 
fotka
 
300 674 4801
Brno
DPMB (od 1949) Pře
 
  DPMB 2-pal. 1955    1980-1981: rekonstrukce, 2012: není nasazována do pravidelné dopravy, 5/2013: prohlášena kulturní památkou, 2015: nabídnuta k odprodeji, neúspěšně; 2/2019: odvezena na rekonstrukci do Hlavečníku (JESKO CZ); 6/2020: přivezena zpět, 4. 7. 2020 křest a spuštění na vodu 
fotka
 
300 679
304 614
4805
Morava
DPMB (od 1955) Pře
 
  JESKO CZ 2-pal. 2010    8. 5. 2010: křest, 12. 6. 2010: první plavba na pravidelné lince 
fotka
 
303 426 4823
Lipsko
DPMB (od 12.6.2010) Pře
 
  JESKO CZ 2-pal. 2011    28. 5. 2011: křest 
fotka
 
303 738 4824
Utrecht
DPMB (od 29.4.2011) Pře
 
  JESKO CZ 2-pal. 2011    14. 5. 2011: křest 
fotka
 
303 737 4825
Vídeň
DPMB (od 29.4.2011) Pře
 
  JESKO CZ 2-pal. 2011    21. 4. 2012: křest 
fotka
 
303 971 4826
Stuttgart
DPMB (od 13.4.2012) Pře
 
  JESKO CZ 2-pal. 2011    14. 4. 2012: křest 
fotka
 
303 972 4827
Dallas
DPMB (od 13.4.2012) Pře
 
Vypsáno celkem 7 vozů, všechny ve stavu provozní.

Vypsané aktuálně provozované vozy (7) mají přibližný průměrný věk 30 let.

Všechny vozy jsou z provozovny Přehrada (lodní doprava).

Poslední aktualizace vozů: 5. 4. 2021.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání