DPMB: vozy vv0

výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » E » vv0 1879  19xx   zimní vůz KD2, 1884: převzat PD, 1893: vyřazen z osobní dopravy, 1894: upraven na nákladní vůz (sklad soli nebo solný vůz) a přečíslován na ev.č. Jn2 (fyzicky pravděpodobně zůstal označen jako 15), 1901: převzat ED a používán jako pojízdný sklad, 1907: instalace mlýnku na sůl a zařízení k sypání soli 
 
13
15
Jn2
DPMB (1879 - 1930)
 
  Lederer & Porges N » vv0 1897  1945   nákladní nízkostěnný vůz PD, 1901: převzat ED, 1945: zrušen po požáru vozovny Pisárky 
 
Jn3
2
DPMB (1897 - 1945)
 
  Graz F » vv0 1884  1945   zimní vůz PD, 1899: převzat ED, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
 
16
72
172
DPMB (1884 - 1945)
 
  Graz F » vv0 1884  1958   zimní vůz PD, 1901: převzat ED 
 
17
73
173
DPMB (1884 - 1958)
 
  Graz F » vv0 1884  1958   zimní vůz PD, 1901: převzat ED, po vyřazení byla skříň vozu využita v JZD Žerůtky 
 
18
74
174
DPMB (1884 - 1958)
 
  Graz F » vv0 1884  1963   zimní vůz PD, 1901: převzat ED 
 
19
75
175
DPMB (1884 - 1963)
 
  Graz F » vv0 1884  1945   zimní vůz PD, 1901: převzat ED, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
 
20
76
176
DPMB (1884 - 1945)
 
  Graz F » vv0 1884  1958   zimní vůz PD, 1901: převzat ED 
fotka
 
21
77
177
DPMB (1884 - 1958)
 
  Graz F » vv0 1884  1958   zimní vůz PD, 1901: převzat ED, po vyřazení byla skříň vozu využita v JZD Žerůtky  
 
22
78
178
DPMB (1884 - 1958)
 
  Graz F » vv0 1884    zimní vůz PD, 1899: převzat ED, 1963: vyřazen a odstaven ve vozovně Pisárky, 1964: předán TMB, 1969: předán zpět DPMB, renovace v ÚD na historický vůz ev.č. 79, 1971: předán TMB 
fotka
ex DPMB
majitel Technické muzeum v Brně
 
79 DPMB (1969 - 1971)
poté Technické muzeum v Brně
 
  Graz / Ödenburg K » vv0 1890  1945   letní vůz PD, 1901: převzat ED, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
 
10II
81
181
DPMB (1890-92 - 1945)
 
  Graz / Ödenburg K » vv0 1890  1954   letní vůz PD, 1901: převzat ED 
 
11
82
182
DPMB (1890-92 - 1954)
 
  Graz / Ödenburg K » vv0 1890  1962   letní vůz PD, 1901: převzat ED 
 
12
83
183
DPMB (1890-92 - 1962)
 
  Graz / Ödenburg K » vv0 1890  1963   letní vůz PD, 1901: převzat ED 
 
13II
84
184
DPMB (1890-92 - 1963)
 
  Graz / Ödenburg K » vv0 1890  1963   letní vůz PD, 1901: převzat ED 
 
14II
85
185
DPMB (1890-92 - 1963)
 
  Graz / Ödenburg K » vv0 1890  1958   letní vůz PD, 1901: převzat ED 
 
24
86
186
DPMB (1890-92 - 1958)
 
  Graz / Ödenburg K » vv0 1890    letní vůz PD, 1901: převzat ED, 1958: vyřazen, skříň byla využita v JZD Žerůtky, 1969: renovace na historický vůz ev.č. 25 s použitím podvozku ex 80/I, 1971: předán TMB, 6.6.2010: nehoda s K2P 1048 (najetí) ve smyčce Pisárky, poškozena náprava, zadní čelo vozu, 2011 - 2012: oprava v KOS Krnov, 20.3.2012: návrat opraveného vozu zpět do Brna 
fotka
 
25II
87
187
DPMB (1890-92 - 1958)
poté Technické muzeum v Brně
 
  Graz / Ödenburg K » vv0 1890  1945   letní vůz PD, 1901: převzat ED 
 
26
88
188
DPMB (1890-92 - 1945)
 
  Graz / Ödenburg K » vv0 1890  1958   letní vůz PD, 1901: převzat ED 
 
27
89
189
DPMB (1890-92 - 1945)
 
  Graz / Ödenburg K » vv0 1890  1963   letní vůz PD, 1901: převzat ED 
 
28
90
190
DPMB (1890-92 - 1963)
 
  Graz / Ödenburg K » vv0 1890  1958   letní vůz PD, 1901: převzat ED, po vyřazení byla skříň vozu využita v JZD Žerůtky  
 
29
91
191
DPMB (1890-92 - 1958)
 
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 1876  1929   dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
 
1
92
192
DPMB (1876 - 1929)
 
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 1876  1929   dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
fotka
 
3
93
193
DPMB (1876 - 1929)
 
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 1876  1929   dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
 
4
94
194
DPMB (1876 - 1929)
 
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 1876  1929   dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
 
5
95
195
DPMB (1876 - 1929)
 
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 1876    dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED, 1929: vyřazen, skříň byla později použita jako chatka v Jundrově, 1975: renovace na historický vůz ev.č. 6, vůz je nejstarším kolejovým exponátem TMB 
fotka
 
6
96
196
DPMB (1876 - 1929)
poté Technické muzeum v Brně
 
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 1876  1929   dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
 
7
97
197
DPMB (1876 - 1929)
 
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 1876  1929   dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
 
8
98
198
DPMB (1876 - 1929)
 
  Ringhoffer L » vv0 1896  1945   zimní vůz PD, 1900: převzat ED, 1903: po rekonstrukci zařazen do provozu, 1929: upraven jako sněhový pluh, 1945: vyřazen po požáru vozovny Pisárky 
 
30
99
199
DPMB (1896 - 1945)
 
  Ringhoffer L » vv0 1896  1945   zimní vůz PD, 1900: převzat ED, 1903: po rekonstrukci zařazen do provozu, 1929: upraven jako sněhový pluh, 1945: vyřazen po požáru vozovny Pisárky 
 
31
100
200
DPMB (1896 - 1945)
 
  Graz / Ödenburg K » vv0 1890  1969   letní vůz PD, 1901: převzat ED, 1944: nákladní vůz ev. č. n6, 1969: podvozek použit pro renovaci vozu ev.č. 25 (87/1) 
 
9II
80
180
4505
DPMB (1890-92 - 1969)
 
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 1876  1990   dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1900: převzat ED, opatřen nástřešní plošinou pro montáž trolejového vedení a označen ev.č. n28, 1906: vozová skříň nahrazena montážní kabinou s posuvnou střešní plošinou, 1974: po vyřazení předán TMB, 1975: podvozek vozu využit při renovaci vlečného vozu ev.č. 6 (vk2.L), skříň vozu byla sešrotována až v roce 1990 
 
2
n28
4539
DPMB (1876 - 1974)
poté Technické muzeum v Brně
 
  Graz M » vv0 1889    nákladní nízkostěnný vůz PD, 1901: převzat ED, 197x: převzat TMB, později renovován v ÚD DPMB 
fotka
 
Jn1
1
5
DPMB (1889 - 197x)
poté Technické muzeum v Brně
 
Vypsáno celkem 33 vozů, z toho:
  • sešrotován: 28 vozů
  • prodán/předán jinému dopravci: 5 vozů
Poslední aktualizace vozů: 13. 1. 2022.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání