DPMB: vozy vp
vynechat vlaky a letadla
výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » E » vv0 | 1879 | 19xx |
zimní vůz KD2, 1884: převzat PD, 1893: vyřazen z osobní dopravy, 1894: upraven na nákladní vůz (sklad soli nebo solný vůz) a přečíslován na ev.č. Jn2 (fyzicky pravděpodobně zůstal označen jako 15), 1901: převzat ED a používán jako pojízdný sklad, 1907: instalace mlýnku na sůl a zařízení k sypání soli |
» detail | |||||
13 15 Jn2 |
DPMB (1879 - 1930) | ||||||||
Lederer & Porges N » vv0 | 1897 | 1945 |
nákladní nízkostěnný vůz PD, 1901: převzat ED, 1945: zrušen po požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
Jn3 2 |
DPMB (1897 - 1945) | ||||||||
? vk2.L » C | 1877 | ? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 113) |
» detail | |||||
9 | DPMB (1877-78 - 1881) | ||||||||
Graz G | 1884 | ? |
jednospřežní otevřený (letní) vůz pro nerealizovanou koněspřežnou dráhu vnitřním městem, v Brně nebyl zařazen do provozu, 1887: prodán do Salzburgu (ev.č. 9) |
» detail | |||||
9 | DPMB (1884 - 1887) | ||||||||
? vk2.L » C | 1877 | ? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 114) |
» detail | |||||
10 | DPMB (1877-78 - 1881) | ||||||||
Graz G | 1884 | ? |
jednospřežní otevřený (letní) vůz pro nerealizovanou koněspřežnou dráhu vnitřním městem, v Brně nebyl zařazen do provozu, 1887: prodán do Salzburgu (ev.č. 10) |
» detail | |||||
10 | DPMB (1884 - 1887) | ||||||||
? vk2.L » D | 1877 | ? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 22/II) |
» detail | |||||
11 | DPMB (1877-78 - 1881) | ||||||||
? vk2.L » D | 1877 | ? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 7/II) |
» detail | |||||
12 | DPMB (1877-78 - 1881) | ||||||||
Graz H | 1884 | ? |
jednospřežní otevřený (letní) vůz pro nerealizovanou koněspřežnou dráhu vnitřním městem, v Brně nebyl zařazen do provozu, 1887: prodán do Salzburgu (ev.č. 13) |
» detail | |||||
13 | DPMB (1884 - 1887) | ||||||||
Graz H | 1884 | ? |
jednospřežní otevřený (letní) vůz pro nerealizovanou koněspřežnou dráhu vnitřním městem, v Brně nebyl zařazen do provozu, 1887: prodán do Salzburgu (ev.č. 14) |
» detail | |||||
14 | DPMB (1884 - 1887) | ||||||||
Graz I | 1884 |
jednospřežní uzavřený (zimní) vůz PD, tzv. "wagensalon", 1887: prodán do Salzburgu |
» detail | ||||||
25 | DPMB (1884 - 1887) | ||||||||
Graz F » vv0 | 1884 | 1945 |
zimní vůz PD, 1899: převzat ED, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
16 72 172 |
DPMB (1884 - 1945) | ||||||||
Graz F » vv0 | 1884 | 1958 |
zimní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | |||||
17 73 173 |
DPMB (1884 - 1958) | ||||||||
Graz F » vv0 | 1884 | 1958 |
zimní vůz PD, 1901: převzat ED, po vyřazení byla skříň vozu využita v JZD Žerůtky |
» detail | |||||
18 74 174 |
DPMB (1884 - 1958) | ||||||||
Graz F » vv0 | 1884 | 1963 |
zimní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | |||||
19 75 175 |
DPMB (1884 - 1963) | ||||||||
Graz F » vv0 | 1884 | 1945 |
zimní vůz PD, 1901: převzat ED, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
20 76 176 |
DPMB (1884 - 1945) | ||||||||
Graz F » vv0 | 1884 | 1958 |
zimní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | |||||
21 77 177 |
DPMB (1884 - 1958) | ||||||||
Graz F » vv0 | 1884 | 1958 |
zimní vůz PD, 1901: převzat ED, po vyřazení byla skříň vozu využita v JZD Žerůtky |
» detail | |||||
22 78 178 |
DPMB (1884 - 1958) | ||||||||
Graz F » vv0 | 1884 |
zimní vůz PD, 1899: převzat ED, 1963: vyřazen a odstaven ve vozovně Pisárky, 1964: předán TMB, 1969: předán zpět DPMB, renovace v ÚD na historický vůz ev.č. 79, 1971: předán TMB |
» detail | ||||||
ex
DPMB majitel Technické muzeum v Brně |
|||||||||
79 | DPMB (1969 - 1971) | ||||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
Graz / Ödenburg K » vv0 | 1890 | 1945 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
10II 81 181 |
DPMB (1890-92 - 1945) | ||||||||
Graz / Ödenburg K » vv0 | 1890 | 1954 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | |||||
11 82 182 |
DPMB (1890-92 - 1954) | ||||||||
Graz / Ödenburg K » vv0 | 1890 | 1962 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | |||||
12 83 183 |
DPMB (1890-92 - 1962) | ||||||||
Graz / Ödenburg K » vv0 | 1890 | 1963 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | |||||
13II 84 184 |
DPMB (1890-92 - 1963) | ||||||||
Graz / Ödenburg K » vv0 | 1890 | 1963 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | |||||
14II 85 185 |
DPMB (1890-92 - 1963) | ||||||||
Graz / Ödenburg K » vv0 | 1890 | 1958 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | |||||
24 86 186 |
DPMB (1890-92 - 1958) | ||||||||
Graz / Ödenburg K » vv0 | 1890 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED, 1958: vyřazen, skříň byla využita v JZD Žerůtky, 1969: renovace na historický vůz ev.č. 25 s použitím podvozku ex 80/I, 1971: předán TMB, 6.6.2010: nehoda s K2P 1048 (najetí) ve smyčce Pisárky, poškozena náprava, zadní čelo vozu, 2011 - 2012: oprava v KOS Krnov, 20.3.2012: návrat opraveného vozu zpět do Brna |
» detail | ||||||
25II 87 187 |
DPMB (1890-92 - 1958) | ||||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
Graz / Ödenburg K » vv0 | 1890 | 1945 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | |||||
26 88 188 |
DPMB (1890-92 - 1945) | ||||||||
Graz / Ödenburg K » vv0 | 1890 | 1958 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | |||||
27 89 189 |
DPMB (1890-92 - 1945) | ||||||||
Graz / Ödenburg K » vv0 | 1890 | 1963 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | |||||
28 90 190 |
DPMB (1890-92 - 1963) | ||||||||
Graz / Ödenburg K » vv0 | 1890 | 1958 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED, po vyřazení byla skříň vozu využita v JZD Žerůtky |
» detail | |||||
29 91 191 |
DPMB (1890-92 - 1958) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 | 1876 | 1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||||
1 92 192 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 | 1876 | 1929 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||||
3 93 193 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 | 1876 | 1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||||
4 94 194 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 | 1876 | 1929 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||||
5 95 195 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 | 1876 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED, 1929: vyřazen, skříň byla později použita jako chatka v Jundrově, 1975: renovace na historický vůz ev.č. 6, vůz je nejstarším kolejovým exponátem TMB |
» detail | ||||||
6 96 196 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 | 1876 | 1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||||
7 97 197 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 | 1876 | 1929 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||||
8 98 198 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
Ringhoffer L » vv0 | 1896 | 1945 |
zimní vůz PD, 1900: převzat ED, 1903: po rekonstrukci zařazen do provozu, 1929: upraven jako sněhový pluh, 1945: vyřazen po požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
30 99 199 |
DPMB (1896 - 1945) | ||||||||
Ringhoffer L » vv0 | 1896 | 1945 |
zimní vůz PD, 1900: převzat ED, 1903: po rekonstrukci zařazen do provozu, 1929: upraven jako sněhový pluh, 1945: vyřazen po požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
31 100 200 |
DPMB (1896 - 1945) | ||||||||
Graz / Ödenburg K » vv0 | 1890 | 1969 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED, 1944: nákladní vůz ev. č. n6, 1969: podvozek použit pro renovaci vozu ev.č. 25 (87/1) |
» detail | |||||
9II 80 180 4505 |
DPMB (1890-92 - 1969) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 | 1876 | 1990 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1900: převzat ED, opatřen nástřešní plošinou pro montáž trolejového vedení a označen ev.č. n28, 1906: vozová skříň nahrazena montážní kabinou s posuvnou střešní plošinou, 1974: po vyřazení předán TMB, 1975: podvozek vozu využit při renovaci vlečného vozu ev.č. 6 (vk2.L), skříň vozu byla sešrotována až v roce 1990 |
» detail | |||||
2 n28 4539 |
DPMB (1876 - 1974) | ||||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
Graz J | 1884 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz PD, nebyl schválen do provozu a neobdržel ev.č., 1892: prodán do Salzburgu (tam v roce 1897 ev.č. 21) |
» detail | ||||||
DPMB (1884 - 1892) | |||||||||
Graz J | 1884 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz PD, nebyl schválen do provozu a neobdržel ev.č., 1892: prodán do Salzburgu (tam v roce 1897 ev.č. 22) |
» detail | ||||||
DPMB (1884 - 1892) | |||||||||
Vypsáno celkem 43 vozů,
z toho:
- sešrotován: 36 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 4 vozy
- vyřazen: 3 vozy
Poslední aktualizace vozů:
18. 4. 2014.