DPMB: vozy vk2.L
výr.č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e.č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
? vk2.L » C » série 522-595 | 1877 | 19xx |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz částečně uzavřeným salónem, vyjímatelnými bočními okny a spouštěcími plachetkami;
1884: převzat parní drahou, avšak nebyl schválen do provozu;
1901: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy (dosazení spřáhel a elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd);
po 1911: dosazena elektrická brzda nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | |||||
9 | DPMB (1877/78 - 1891) | ? | |||||||
poté
Société anonyme des Tramways de Prague poté Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||
? vk2.L » C » série 522-595 | 1877 | 19xx |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz částečně uzavřeným salónem, vyjímatelnými bočními okny a spouštěcími plachetkami;
1884: převzat parní drahou, avšak nebyl schválen do provozu;
1901: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy (dosazení spřáhel a elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd);
po 1911: dosazena elektrická brzda nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | |||||
10 | DPMB (1877/78 - 1891) | ? | |||||||
poté
Société anonyme des Tramways de Prague poté Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||
? vk2.L » D » série 522-595 | 1877 | ? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz částečně uzavřeným salónem, vyjímatelnými bočními okny a spouštěcími plachetkami;
1884: převzat parní drahou, avšak nebyl schválen do provozu;
1901: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy (dosazení spřáhel a elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd);
po 1911: dosazena elektrická brzda nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | |||||
11 | DPMB (1877/78 - 1891) | ? | |||||||
poté
Société anonyme des Tramways de Prague poté Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||
? vk2.L » D » série 522-595 | 1877 | ? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz částečně uzavřeným salónem, vyjímatelnými bočními okny a spouštěcími plachetkami;
1884: převzat parní drahou, avšak nebyl schválen do provozu;
1901: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy (dosazení spřáhel a elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd);
po 1911: dosazena elektrická brzda nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | |||||
12 | DPMB (1877/78 - 1891) | ? | |||||||
poté
Société anonyme des Tramways de Prague poté Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||
? vk2.L | 187? | 188? |
letní vůz KD2 |
» detail | |||||
14 | DPMB (187? - 1881) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 | 1876 | 1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||||
1 92 192 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 | 1876 | 1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||||
4 94 194 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 | 1876 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED, 1929: vyřazen, skříň byla později použita jako chatka v Jundrově, 1975: renovace na historický vůz ev.č. 6, vůz je nejstarším kolejovým exponátem TMB |
» detail |
![]() |
|||||
6 96 196 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 | 1876 | 1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||||
7 97 197 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
Vypsáno celkem 9 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 5 vozů
- sešrotován: 4 vozy
Všechny vozy jsou z provozovny neznámá provozovna.
Poslední aktualizace vozů:
12. 2. 2025.