DPMB: vozy vk2.L

výr.č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e.č. dopravce (od, do) nátěr
  ? vk2.L » C » série 522-595 1877  19xx   dvojspřežní otevřený (letní) vůz částečně uzavřeným salónem, vyjímatelnými bočními okny a spouštěcími plachetkami; 1884: převzat parní drahou, avšak nebyl schválen do provozu; 1901: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy (dosazení spřáhel a elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd); po 1911: dosazena elektrická brzda 
nátěr: DP Praha, červeno-bílá *
 
9 DPMB (1877/78 - 1891) ?
poté Société anonyme des Tramways de Prague
poté Elektrické podniky hl. města Prahy
 
  ? vk2.L » C » série 522-595 1877  19xx   dvojspřežní otevřený (letní) vůz částečně uzavřeným salónem, vyjímatelnými bočními okny a spouštěcími plachetkami; 1884: převzat parní drahou, avšak nebyl schválen do provozu; 1901: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy (dosazení spřáhel a elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd); po 1911: dosazena elektrická brzda 
nátěr: DP Praha, červeno-bílá *
 
10 DPMB (1877/78 - 1891) ?
poté Société anonyme des Tramways de Prague
poté Elektrické podniky hl. města Prahy
 
  ? vk2.L » D » série 522-595 1877  ?   dvojspřežní otevřený (letní) vůz částečně uzavřeným salónem, vyjímatelnými bočními okny a spouštěcími plachetkami; 1884: převzat parní drahou, avšak nebyl schválen do provozu; 1901: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy (dosazení spřáhel a elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd); po 1911: dosazena elektrická brzda 
nátěr: DP Praha, červeno-bílá *
 
11 DPMB (1877/78 - 1891) ?
poté Société anonyme des Tramways de Prague
poté Elektrické podniky hl. města Prahy
 
  ? vk2.L » D » série 522-595 1877  ?   dvojspřežní otevřený (letní) vůz částečně uzavřeným salónem, vyjímatelnými bočními okny a spouštěcími plachetkami; 1884: převzat parní drahou, avšak nebyl schválen do provozu; 1901: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy (dosazení spřáhel a elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd); po 1911: dosazena elektrická brzda 
nátěr: DP Praha, červeno-bílá *
 
12 DPMB (1877/78 - 1891) ?
poté Société anonyme des Tramways de Prague
poté Elektrické podniky hl. města Prahy
 
  ? vk2.L 187?  188?   letní vůz KD2 
 
14 DPMB (187? - 1881)
 
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 1876  1929   dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
 
1
92
192
DPMB (1876 - 1929)
 
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 1876  1929   dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
 
4
94
194
DPMB (1876 - 1929)
 
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 1876    dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED, 1929: vyřazen, skříň byla později použita jako chatka v Jundrově, 1975: renovace na historický vůz ev.č. 6, vůz je nejstarším kolejovým exponátem TMB 
fotka
 
6
96
196
DPMB (1876 - 1929)
poté Technické muzeum v Brně
 
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 1876  1929   dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
 
7
97
197
DPMB (1876 - 1929)
 
Vypsáno celkem 9 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 5 vozů
  • sešrotován: 4 vozy

Všechny vozy jsou z provozovny neznámá provozovna.

Poslední aktualizace vozů: 12. 2. 2025.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání