DPMB: vozy 1-pal.
SPZ | výr.č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e.č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Adolf Špirk 1-pal. | 1949 |
1967: odstavena, 1986-1989: rekonstrukce na salónní loď, 2006: rekonstrukce - novostavba, díly z Brna a Míru, 2011: není nasazována do pravidelné dopravy (pouze pro objednané plavby), 2013: nasazována na spoje pro vozíčkáře a cyklisty |
» detail |
![]() |
|||||
300 674 |
4801
Brno |
DPMB (od 1949) | Pře | ||||||
DPMB 1-pal. | 1950 |
2008: poslední plavební sezóna, 2010: loď prodána městské části Brno-jih, na jaře odvezena do sportovního areálu na ul. Hněvkovského, jméno Kometa |
» detail |
![]() |
|||||
300 677 |
4802
Pionýr |
DPMB (1950 - 2010) | Pře | ||||||
DPMB 1-pal. | 1951 | 2006 |
1992: po poškození při manipulaci v areálu lodní dopravy odstavena, 2006: díly pro rekonstrukci lodě Brno, sešrotována |
» detail |
![]() |
||||
4803
Mír |
DPMB (1952 - 2006) | Pře | |||||||
Johann Stauf 1-pal. | 1943 |
5.5.1946: zahájení provozu lodní dopravy na Brněnské přehradě, 1968: prodána na Vranovskou přehradu |
» detail |
![]() |
|||||
Brno | DPMB (1946 - 1968) | Pře | |||||||
Johann Stauf 1-pal. | 1943 |
5.5.1946: zahájení provozu lodní dopravy na Brněnské přehradě |
» detail |
![]() |
|||||
Morava | DPMB (1946 - 1961) | Pře | |||||||
poté
Okresní podnik rekreace Vranov nad Dyjí |
|||||||||
Adolf Špirk 1-pal. | 1947 |
20.8.1947: spuštění na hladinu, 23.8.1947: křest a uvedení do provozu, 1955: přestavba na plovoucí prodejnu Pramenu pro zásobování rekreantů, pol. 60. let: prodána na Oravskou přehradu |
» detail |
![]() |
|||||
Veveří | DPMB (1947 - 1955) | Pře | |||||||
Vypsáno celkem 6 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 4 vozy
- provozní: 1 vůz
- sešrotován: 1 vůz
Všechny vozy jsou z provozovny Přehrada (lodní doprava).
Poslední aktualizace vozů:
3. 5. 2021.