DPMB: vozy 1-pal.

SPZ výr.č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e.č. dopravce (od, do) nátěr
  Adolf Špirk 1-pal. 1949    1967: odstavena, 1986-1989: rekonstrukce na salónní loď, 2006: rekonstrukce - novostavba, díly z Brna a Míru, 2011: není nasazována do pravidelné dopravy (pouze pro objednané plavby), 2013: nasazována na spoje pro vozíčkáře a cyklisty 
fotka
 
300 674 4801
Brno
DPMB (od 1949) Pře
 
  DPMB 1-pal. 1950    2008: poslední plavební sezóna, 2010: loď prodána městské části Brno-jih, na jaře odvezena do sportovního areálu na ul. Hněvkovského, jméno Kometa 
fotka
 
300 677 4802
Pionýr
DPMB (1950 - 2010) Pře
 
  DPMB 1-pal. 1951  2006   1992: po poškození při manipulaci v areálu lodní dopravy odstavena, 2006: díly pro rekonstrukci lodě Brno, sešrotována 
fotka
 
4803
Mír
DPMB (1952 - 2006) Pře
 
  Johann Stauf 1-pal. 1943    5.5.1946: zahájení provozu lodní dopravy na Brněnské přehradě, 1968: prodána na Vranovskou přehradu 
fotka
 
Brno DPMB (1946 - 1968) Pře
 
  Johann Stauf 1-pal. 1943    5.5.1946: zahájení provozu lodní dopravy na Brněnské přehradě 
fotka
 
Morava DPMB (1946 - 1961) Pře
poté Okresní podnik rekreace Vranov nad Dyjí
 
  Adolf Špirk 1-pal. 1947    20.8.1947: spuštění na hladinu, 23.8.1947: křest a uvedení do provozu, 1955: přestavba na plovoucí prodejnu Pramenu pro zásobování rekreantů, pol. 60. let: prodána na Oravskou přehradu 
fotka
 
Veveří DPMB (1947 - 1955) Pře
 
Vypsáno celkem 6 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 4 vozy
  • provozní: 1 vůz
  • sešrotován: 1 vůz

Všechny vozy jsou z provozovny Přehrada (lodní doprava).

Poslední aktualizace vozů: 3. 5. 2021.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání